Taut Edvin Robert Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 De exemplu: http://moto-gear.ro/banda-izolare-termica-evacuare-negru-1x50-inch-produs-8817.html multumesc mult ... doresc sa achizitionez in curand o yamaha virago 535 din 1992 ... o sa revin cu poze in curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxis Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 ...Apoi simplitatea consta si in faptul ca termistorul il poti fixa la capatul tevii principale de la valva... fara adaptari, modificari. testari, calibrari si bla bla bla... Am facut montajul conform schemei atasate cu bec de 3W, becul de bord de 1W nu se aprinde. Sistemul functioneaza perfect, la 2,8 litri se aprinde becul. Acum nu voi mai fi prins pe picior gresit cu pana prostului. Multumesc Cristi, urmaresc tot ce scri... ramane sa dau o bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kvs Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Va salut cu respect Vine vremea sa ii fac schimbul la motor, si la cardan. (vIRAGO 535) Cati Litri de ulei imi intra la motor? Eu pun Valvoline Motorcycle 20w-50 Cati litri imi intra la cardan? Valvoline 80w-90 Gear oil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 (editat) Va salut cu respect Vine vremea sa ii fac schimbul la motor, si la cardan. (vIRAGO 535) Cati Litri de ulei imi intra la motor? Eu pun Valvoline Motorcycle 20w-50 Cati litri imi intra la cardan? Valvoline 80w-90 Gear oil Stiu ca la motor iti intra cam 2,8 depinde daca schimbi si filtrul deci ia 3L, iar la cardan nu conteaza ca 1L iti ajunge. 20W-50 e cam de vara. Editat Aprilie 10, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kvs Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Da, voi schimba si filtru de ulei, de aer, de benzina, uleiul la motor, si uleiul la cardan. Am cumparat deja 3 L, folosesc 20w-50, pentru ca nu umblu iarna cu el, si trebuie sa fie gros, avand in vedere ca e racire pe aer . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Cati litri imi intra la cardan? Valvoline 80w-90 Gear oil La cardan intra 190 ml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 mai stiti ceva de viroaga asta? e prima mea motoreta si eram curios pe unde a ajuns... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Stie cineva daca minunea asta se potriveste si pe un xv1100 din 95? Ochiometric seamana dar nu-mi dau seama daca aripioarele alea au loc sub scarita pasagerului! Ala original arata cam asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Nu ai atasat nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Am pus linkuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Da, e identic... 3 fire de faza (albe) si unul de plus la baterie (rosu), masa e pe carcasa regulatorului. Tu poti pune si alte tipuri/modele de regulatoare, atata timp cat respecti numarul de faze, poate sa aiba si fir de - separat, nu conteaza, se trage la baterie. Si sa aiba loc fizic unde vrei sa-l pui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Pai tocmai asta ma interesa! Daca se potriveste fizic, ca as vrea sa-l montez in locul aluia original. Ma gandesc ca daca e model mai nou ar trebui sa fie mai bun. Pe de alta parte, daca radiatorul e mai mare inseamna ca trebuie sa disipe mai multa caldura, deci e mai prost, nu? I s-a mai intamplat cuiva sa-i oscileze tensiunea intre 12.2ish - 14.4ish la turatie constanta? Sau de la 12.2ish la ~900rpm, la 14.4ish la ~2500rpm si ~13.5 peste 3-4000rpm? Pe baterie, evident... Eu banui ca e regulatorul, dar sunt deschis si la alte pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Sau contacte imprefecte generator-releu-baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Vezi ca radiatorul ala, din cate stiu eu, e piesa separata, e un capac de fapt. Regulatorul sau alternatorul (bobinajul statorului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Hmmm... Nu prea arata a capac dar in fine! Am mai curatat din contacte pe langa baterie, contactul de masa al regulatorului (care arata in mintile lui, apropo), mufa de la stator (si asta da binisor la masuratori; n-am verificat inca tensiunea in turatie). A mai ramas contactul de masa al bateriei dar inca nu stiu cum sa ajung la surubul ala de sub motor fara sa demontez chestii. Ca fapt divers, acu vreo 5 ani, dupa ce am schimbat statorul (rebobinat) si regulatorul (original, din cate tin minte) tensiunea regulatorului avea cam acelasi fluctuatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Vezi ca sunt 2 tipuri de relee puse pe 535, la modelele mai vechi radiatorul esre parte separata de releu efectiv si are 2 suruburi de prindere, la modelele mai noi am vazut ca releul este construit si 'turnat' direct in carcasa radiatorului. Acum, ca or fi aftermarket sau s-au schimbat pe bune din fabrica releele, nu sunt 100% sigur. Dar ce-i clar, e ca sunt 2 modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Am comandat unul nou, "original", din Taiwan O sa va tin la curent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 M-am hatarat sa-mi schimb simeringul de la cardan, iesirea din motor pentru ca-mi plange (ma asteptam). Este 35x52x8. Am gasit 35x52x8 P. Stie cineva sa-mi spuna ce reprezinta P-ul. Mai demult gasisem un catalog la Adix dar nu mai am acces la el si as dori inainte sa ma deplasez sa-l iau sa stiu ce hram poarta. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Si... e a 2a oara cand m-a lasat in drum Am impins la ea cativa km pana acasa... Varianta 1: m-a lasat incarcarea (regulator, stator) varianta 2: aveam releul de la voltmetru cu firele dezizolate, aruncate pe acolo, ma gandesc ca a facut masa si a golit bateria (acum are cam 11v, masurata pe drum cu chinezaria aia de pe mobra). Am incercat sa o pornesc impinsa, de 3 ori nu vrea, daca o las 5-10 min o ia pt 100-200m si dupa aia moare iar motorul. Cumva coincide cu aprinsul stopului pe frana sau a semnalizarii (intensitatea bordului scade instant)... oricum farul si stopul se aprind pe contact + pozitiile americanesti din semnalele fata. Ma gandesc ca firele alea au golit bateria si acum consumatorii mai mari sug din ea si nu mai are scanteie pt bujii... am dreptate? Iau bateria in casa la incarcat si maine probez cu multimetrul pe ea, sa vad ce si cum... sper sa nu fie regulatorul sau, mai rau, statorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Bai Geo, dar numai probleme ai avut cu Mary, sper ca vaca sa fie altfel. Sigur dupa ce o sa verifici totul O sa gasesti problema. Despre scurt nu cred ca este vorba pt ca ardea sigurante, tot incarcarea este problema, ia-le usor. Cand m.a lasat si pe mine in drum era releul de incarcare, care era in scurt. Primul verifica-l pe el, la rece, adica sa il masori neconectat. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Merci, sa fie. Zilele astea o sa verific cu multimetrul, sa vad ce zice... acum bateria e pe redresor, era pe la 11v. Ciudat e ca in toamna era totul ok, acum, la prima tura, face figurile astea. Eu sper sa nu fie statorul, ca ala ma usuca de bani. Anul trecut am mai avut probleme cu niste semnalizari after market, faceau scurt si imi consumau bateria (plus pocnit becul). O singura data s-a ars siguranta, in rest a ramas intreaga. E ceva pe incarcare, clar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Eu sper sa nu fie statorul, ca ala ma usuca de bani. Cred ca-l gasesti in Dragon, am vazut sigur TCI la 150 lei deci cred ca nu poate fii asa mult. Saraca Maria, o inghesuie reumatismul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Iar am fost bou... am uitat sa pun - de la regulator la borna bateriei. Am stat cu impresia ca firul ala negru gros e tras de la voltmetru, nu stiu de ce... si am realizat mai devreme ca e de la regulator. Asta dupa ce masurasem fazele statorului, totul era ok, la baterie voltajul era cel al bateriei, deja trasesem concluzia ca e regulatorul mort. Saracu' nu avea nici o vina... am pus totul la loc, am facut 20 km si a functionat perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 (editat) Iar am fost bou... am uitat sa pun - de la regulator la borna bateriei. Am stat cu impresia ca firul ala negru gros e tras de la voltmetru, nu stiu de ce... si am realizat mai devreme ca e de la regulator. Asta dupa ce masurasem fazele statorului, totul era ok, la baterie voltajul era cel al bateriei, deja trasesem concluzia ca e regulatorul mort. Saracu' nu avea nici o vina... am pus totul la loc, am facut 20 km si a functionat perfect Da voltmetrul ala il tii de frumusete? Nu ti-ai dat seama citindu-l ca e ceva in neregula, sa faci repede calea intoarsa catre casa si sa nu impigi la ea? Am gasit ce-i cu P-ul de la simering, adica si antipraf, exact ce-mi trebuie. Partea proasta e ca trebuie sa astept pana luni ca sambata nu au program. Editat Aprilie 18, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Nu-i functional, firele cu care il montasem initial sunt de proasta calitate si oxidasera, am scos releul. Prostia mea, ca nu am pus multimetrul pe ea cand am pornit-o ieri, dar eram atat de entuziasmat incat am plecat direct... mergea bine, ca na, bateria era incarcata full pe redresor. Anvelopa spate nu prea are aderenta momentan, am citit ca asa "face toate" cand sunt noi, pana se duce nu stiu ce strat... una peste alta, sunt fericit ca functioneaza macar una din 2, am rca la ea si pot sa ma plimb... daca nu ploua ) Nu i-am uns nici lantul, nu i-am montat nici aparatoarea de lant... se rezolva maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.