Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...Apoi simplitatea consta si in faptul ca termistorul il poti fixa la capatul tevii principale de la valva... fara adaptari, modificari. testari, calibrari si bla bla bla...

Am facut montajul conform schemei atasate cu bec de 3W, becul de bord de 1W nu se aprinde.

Sistemul functioneaza perfect, la 2,8 litri se aprinde becul. Acum nu voi mai fi prins pe picior gresit cu pana prostului.

Multumesc Cristi, urmaresc tot ce scri... ramane sa dau o bere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut cu respect :)

 

Vine vremea sa ii fac schimbul la motor, si la cardan. (vIRAGO 535)

 

Cati Litri de ulei imi intra la motor? Eu pun Valvoline Motorcycle 20w-50

 

Cati litri imi intra la cardan? Valvoline 80w-90 Gear oil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut cu respect :)

 

Vine vremea sa ii fac schimbul la motor, si la cardan. (vIRAGO 535)

 

Cati Litri de ulei imi intra la motor? Eu pun Valvoline Motorcycle 20w-50

 

Cati litri imi intra la cardan? Valvoline 80w-90 Gear oil

Stiu ca la motor iti intra cam 2,8 depinde daca schimbi si filtrul deci ia 3L, iar la cardan nu conteaza ca 1L iti ajunge.

20W-50 e cam de vara.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, voi schimba si filtru de ulei, de aer, de benzina, uleiul la motor, si uleiul la cardan.

 

Am cumparat deja 3 L, folosesc 20w-50, pentru ca nu umblu iarna cu el, si trebuie sa fie gros, avand in vedere ca e racire pe aer .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cati litri imi intra la cardan? Valvoline 80w-90 Gear oil

 

 

La cardan intra 190 ml

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e identic... 3 fire de faza (albe) si unul de plus la baterie (rosu), masa e pe carcasa regulatorului. Tu poti pune si alte tipuri/modele de regulatoare, atata timp cat respecti numarul de faze, poate sa aiba si fir de - separat, nu conteaza, se trage la baterie. Si sa aiba loc fizic unde vrei sa-l pui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai asta ma interesa! Daca se potriveste fizic, ca as vrea sa-l montez in locul aluia original. Ma gandesc ca daca e model mai nou ar trebui sa fie mai bun. Pe de alta parte, daca radiatorul e mai mare inseamna ca trebuie sa disipe mai multa caldura, deci e mai prost, nu?

I s-a mai intamplat cuiva sa-i oscileze tensiunea intre 12.2ish - 14.4ish la turatie constanta? Sau de la 12.2ish la ~900rpm, la 14.4ish la ~2500rpm si ~13.5 peste 3-4000rpm? Pe baterie, evident...

Eu banui ca e regulatorul, dar sunt deschis si la alte pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm... Nu prea arata a capac dar in fine!

Am mai curatat din contacte pe langa baterie, contactul de masa al regulatorului (care arata in mintile lui, apropo), mufa de la stator (si asta da binisor la masuratori; n-am verificat inca tensiunea in turatie). A mai ramas contactul de masa al bateriei dar inca nu stiu cum sa ajung la surubul ala de sub motor fara sa demontez chestii.

Ca fapt divers, acu vreo 5 ani, dupa ce am schimbat statorul (rebobinat) si regulatorul (original, din cate tin minte) tensiunea regulatorului avea cam acelasi fluctuatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca sunt 2 tipuri de relee puse pe 535, la modelele mai vechi radiatorul esre parte separata de releu efectiv si are 2 suruburi de prindere, la modelele mai noi am vazut ca releul este construit si 'turnat' direct in carcasa radiatorului. Acum, ca or fi aftermarket sau s-au schimbat pe bune din fabrica releele, nu sunt 100% sigur. Dar ce-i clar, e ca sunt 2 modele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am hatarat sa-mi schimb simeringul de la cardan, iesirea din motor pentru ca-mi plange (ma asteptam). Este 35x52x8. Am gasit 35x52x8 P.

Stie cineva sa-mi spuna ce reprezinta P-ul. Mai demult gasisem un catalog la Adix dar nu mai am acces la el si as dori inainte sa ma deplasez sa-l iau sa stiu ce hram poarta.

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si... e a 2a oara cand m-a lasat in drum :( Am impins la ea cativa km pana acasa...

Varianta 1: m-a lasat incarcarea (regulator, stator) varianta 2: aveam releul de la voltmetru cu firele dezizolate, aruncate pe acolo, ma gandesc ca a facut masa si a golit bateria (acum are cam 11v, masurata pe drum cu chinezaria aia de pe mobra). Am incercat sa o pornesc impinsa, de 3 ori nu vrea, daca o las 5-10 min o ia pt 100-200m si dupa aia moare iar motorul. Cumva coincide cu aprinsul stopului pe frana sau a semnalizarii (intensitatea bordului scade instant)... oricum farul si stopul se aprind pe contact + pozitiile americanesti din semnalele fata. Ma gandesc ca firele alea au golit bateria si acum consumatorii mai mari sug din ea si nu mai are scanteie pt bujii... am dreptate?

Iau bateria in casa la incarcat si maine probez cu multimetrul pe ea, sa vad ce si cum... sper sa nu fie regulatorul sau, mai rau, statorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Geo, dar numai probleme ai avut cu Mary, sper ca vaca sa fie altfel. Sigur dupa ce o sa verifici totul O sa gasesti problema. Despre scurt nu cred ca este vorba pt ca ardea sigurante, tot incarcarea este problema, ia-le usor. Cand m.a lasat si pe mine in drum era releul de incarcare, care era in scurt. Primul verifica-l pe el, la rece, adica sa il masori neconectat.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, sa fie. Zilele astea o sa verific cu multimetrul, sa vad ce zice... acum bateria e pe redresor, era pe la 11v. Ciudat e ca in toamna era totul ok, acum, la prima tura, face figurile astea. Eu sper sa nu fie statorul, ca ala ma usuca de bani.

Anul trecut am mai avut probleme cu niste semnalizari after market, faceau scurt si imi consumau bateria (plus pocnit becul). O singura data s-a ars siguranta, in rest a ramas intreaga.

E ceva pe incarcare, clar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar am fost bou... am uitat sa pun - de la regulator la borna bateriei. Am stat cu impresia ca firul ala negru gros e tras de la voltmetru, nu stiu de ce... si am realizat mai devreme ca e de la regulator. Asta dupa ce masurasem fazele statorului, totul era ok, la baterie voltajul era cel al bateriei, deja trasesem concluzia ca e regulatorul mort. Saracu' nu avea nici o vina... am pus totul la loc, am facut 20 km si a functionat perfect :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar am fost bou... am uitat sa pun - de la regulator la borna bateriei. Am stat cu impresia ca firul ala negru gros e tras de la voltmetru, nu stiu de ce... si am realizat mai devreme ca e de la regulator. Asta dupa ce masurasem fazele statorului, totul era ok, la baterie voltajul era cel al bateriei, deja trasesem concluzia ca e regulatorul mort. Saracu' nu avea nici o vina... am pus totul la loc, am facut 20 km si a functionat perfect :D

Da voltmetrul ala il tii de frumusete? Nu ti-ai dat seama citindu-l ca e ceva in neregula, sa faci repede calea intoarsa catre casa si sa nu impigi la ea?

 

Am gasit ce-i cu P-ul de la simering, adica si antipraf, exact ce-mi trebuie. Partea proasta e ca trebuie sa astept pana luni ca sambata nu au program.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i functional, firele cu care il montasem initial sunt de proasta calitate si oxidasera, am scos releul.

Prostia mea, ca nu am pus multimetrul pe ea cand am pornit-o ieri, dar eram atat de entuziasmat incat am plecat direct... mergea bine, ca na, bateria era incarcata full pe redresor.

Anvelopa spate nu prea are aderenta momentan, am citit ca asa "face toate" cand sunt noi, pana se duce nu stiu ce strat... una peste alta, sunt fericit ca functioneaza macar una din 2, am rca la ea si pot sa ma plimb... daca nu ploua :)) Nu i-am uns nici lantul, nu i-am montat nici aparatoarea de lant... se rezolva maine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...