bucsaadi Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Rezervorul unui 535 este de 13.5L din care 3.5L este rezerva. Modelul asta are 2 rezervoare....cel de sus unde bagi benzina si mai ai unul sub sa, eh, la ce de sub sa ai electro-valva care ar trebui sa iti comute pe rezerva si invers, electro-valva care la 80% din viraogele de pe drum pe care le vezi, nu functioneaza. Este facuta dintr-un material prost care daca apuca sa oxideze inauntru (din cauza nefolosintei indelungate), se blocheaza si sansele de reparare sunt mici iar eu sunt 100% sigur ca nici tie nu iti functioneaza, daca ai apucat sa bagi in jur de 10L dupa ce ai ramas in pana si sa umplut. Referitor la consum, consumul pe extra l-am facut de nenumarate ori cu si fara pasager, teoretic nu ar trebui sa sara de 5 - 5.5% orice-ar fi, dar nici sub 4.4 - 4.5 nu vei scoate in conditiile in care carburatoarele sunt reglate ca in manual (discut de medii aici) , iar in oras cam 7% este consumul. Bineinteles , conteaza si stilul de mers foarte mult. 7% in 50 km este enorm si mai intai verifica bine sa nu ai scurgeri de benzina pe undeva, apoi verifica buji si carburatoare (nivel, sincronizare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad-Dan Hlihor Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 (editat) Salut, Multumesc frumos pentru raspunsuri. @Geo_ZGA: Poti te rog sa-mi dai numarul de telefon si numele pentru mecanicul de la podul Fundeni. As dori sa verific daca e vreo problema si sa-i fac carburatia si sa-mi zica ce ar mai trebui facut. Trebuie sa o fac la un mecanic pentru ca nu stiu cum sa le verific , cel putin daca le fac o data la un mecanic voi avea ocazia sa invat poate sa le verific singur pe viitor. Prefer sa platesc sa ma ajute cineva si sa reusesc sa ma mai plimb cu ea pana trece vara decat sa stau toata vara sa ma chinui sa o mesteresc. Tin sa mentionez ca nu stau la casa, ceea ce imi complica si mai mult existenta in aceasta privinta. De asemenea, as vrea sa incerc sa verific daca e problema cu rezervorul cel mic si sa o rezolv, pentru ca neavand martor in bord cu privire la benzina este foarte aiurea in caz ca raman fara benzina. O zi buna,Vlad. Editat Iunie 10, 2015 de Vlad-Dan Hlihor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Cunosc problema cu benzina, nici 250-ul nu are Patrick - 0724228200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Referitor la umplutul rezervorului eu cand pun benzina ascult pe masura ce umplu sa se opreasca din bolborosit atunci sunt sigur ca cel de jos e plin si daca ajunge la buza celui de sus e gata, dureaza destul de mult sa fac plinul, acum nu m-am cronometrat sa stiu exact. Ce varianta este viroaga ta cu buton de comutare pe rezerva sau comutare prin robinetul din stanga spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad-Dan Hlihor Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Merci Geo pentru telefon. @Vlad: Comutarea se face de pe ghidon dreapta sub butonul de start (pornire). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Iunie 11, 2015 Share Postat Iunie 11, 2015 Salut, Pentru cei care ati avut probleme cu statorul : Ce solutii ati gasit si cat de multumit sunteti de ele ? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad-Dan Hlihor Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 Are cineva de vanzare in Bucuresti, scarite / suport picioare care sa se potriveasca pe Virago XV535? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 (editat) Are cineva de vanzare in Bucuresti, scarite / suport picioare care sa se potriveasca pe Virago XV535? Fata sau spate? Incearca la AXA in Vitan, trebuie sa gasesti acolo ca din ce am vazut eu se potrivesc si chinezariile. Daca nu cauta la dezmembrari. Editat Iunie 13, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 Salut, Pentru cei care ati avut probleme cu statorul : Ce solutii ati gasit si cat de multumit sunteti de ele ? Multumesc! Nou de pe wemoto, daca mai tin bine minte ~350lei, face treaba de 3 ani incoace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Nou de pe wemoto, daca mai tin bine minte ~350lei, face treaba de 3 ani incoace Multumesc pentru informatie. Il vazusem si eu pe cel de la wemoto.ro dar nu stiam ce incredere sa am in el. Acum ca am un review pozitiv pot luat o decizie mai cu inima impacata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad-Dan Hlihor Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Salut, Pentru mine, pentru fata.Am sunat la AXA Vitan si nu au si nici nu au de unde comanda, se pare. Deci caut in continuare scarite/ suport sau ce o fi ca am una rupa si mi-e greu sa merg asa. Multumesc, Vlad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Salutare tuturor! Revin cu amanunte interesante. Dupa ce m-am documentat sumar aseara despre bendix sau "stator clutch", m-am decis sa il desfac singur si sa investighez problema: motorul nu pornea (bine am dat si electromotorul jos inainte cu 2 zile, l-am verificat si nimic, plus alte verificari pe instalatia electrica. Deci a mai ramas mai ramas doar bendixul CIne vrea sa faca aceasta operatiune singur acasa trebuie sa se inarmeze cu rabdare, sa cinteasca inainte putin si eventual sa urmareasca pe youtube procesul gata filmat si explicat in engleza ( pe mine m-a ajutat) Dupa ce dati capacul mare jos (prins in vreo 7-10 imbusuri) si comanda cu tot cu schimbatorul de viteze, veti avea in fata volanta prinsa pe axul conic (in fata rotii mari zimtate). Chiar daca nu aveti presa speciala, cu putina rabdare si o parghie corect executata (dupa ce veti slabi surubul central) o sa eliberati volanta usor. Mai departe ar trebui sa aveti acces la stator care este prins cu 3 suruburi. (In cazul meu doar 1 surub, fiind-ca celelalte 2 au cedat, fapt ce a dus la uzura prematura a bendixului), Cam atat doreaza toata operatiunea iar in fs de situatia de la motorul vostru schimbati/inlocuiti cele necesare. Ar mai fi de adaugat urmatorul aspect: pinionul ala mare trebuie verificat sa aiba dintii intregi ca sa nu fiti nevoti sa faceti operatiunea de 2 ori (adica sa il schimbati si pe acela la scurt timp). Mai jos aveti niste poze ... Stice cineva daca se gaseste doar "husa" aia metalica care imbraca bendixul, sau trebuie cumparat tot kit-ul ? Orice recomandare. sugestie este binevenitaaa Salutare tuturor! Dupa ce am dat piesa din imaginea de mai sus jos, am cercetat si la indrumarea lui Lory mecanicul am hotarat sa apelez la un strungar care sa imi refaca toata tabla de protectie. Am mai schimbat arcurile si cele 2 suruburi care erau rupte. Toata lucrarea m-a costat 140 de ron si functioneaza brici. Pe eBay cel mai ieftin bendix costa 100 euro fara transport, deci am facut economii majore. Mai jos aveti poze cu lucrarea excelenta executata de strungar. O zi buna tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 (editat) Ce facusi lasasi in ploaie roata aia dintata pe care angreneaza electromotorul de-i asa ruginita? Editat Iunie 21, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RockAddict Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Ajutor. Am ramas cu viroaga stricata i sebes si am nevoie de o platforma sa o duc la un mecanic. Poate cineva sa ma ajute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mare Adrian Postat Iunie 28, 2015 Share Postat Iunie 28, 2015 Salut! Am o problema la un XV535 din '95. Il pornesc si scuipa benzina prin partea stanga pe un orificiu mic de sub capacul argintiu(e si un releu pe acolo cred).Deasemenea merge doar un cilindru. Din cate m am documentat e bai cu carburatorul legat la cilindru respectiv care e inundat si se scurge prin acel orificiu... Intrebarea mea e: este ceva de facut in afara de a-l duce la un mecanic sa i curete carburatoarele? Citisem tot felu de smecherii, sa bati usor in capacul carburatorului sa deblochezi plutitorul sau acul daca sunt blocate, sa torni ceva substanta in rezervor ce curata caburatorul etc...dar am decis ca mai bine va cer sfatul si actionez pe urma. Ce spuneti? Multumesc anticipat, P.S e primul meu post, deci: Salut ma numesc Adi si am un XV535 de cateva luni de care sunt foarte indragostit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Iunie 28, 2015 Share Postat Iunie 28, 2015 (editat) da, ai un cui ponto blocat pe deschis, cel mai probabil din cauza unor gunoaie din benzina. Trebuie dat jos capacul plutitorului si deblocat, recomandat e sa dai carburatoarele jos si sa le speli bine, deasemeni sa verifici si varful cuiului care e din cauciuc sa vezi in ce stare e si daca etanseaza bine. Dupa toate astea refaci nivelul in camere (dupa semnele marcate pe capac, sunt 2 linii orizontale), daca sunt dereglete si apoi in scurt timp incearca sa iti schimbi si filtrul de benzina de sub sa. Se mai intampla, nu e nimic grav....asa e la carburatie P.S. batutu in carburator inseamna sa misti cumva cuiul ponto prin vibratiile bataii si sa-l deblochezi, dar e posibil sa fie doar o solutie de moment si problema sa reapara daca nu faci o spalare carburatoarelor. Si vezi ca e topic dedicat modelului virago mai jos, nu era cazul unui nou topic pentru asta, acolo se trateaza toate problemele modelului si nu numai. Editat Iunie 28, 2015 de bucsaadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mare Adrian Postat Iunie 28, 2015 Share Postat Iunie 28, 2015 Mersi fain, si scuze de post nou, ma grabeam si eram destul de panicat. Si munca asta cu dat jos carburatoarele, cam ce nivel de dificultate are?Si ce scule trebuie?Merg maine la un prieten care are garaj si ceva scule si as vrea sa stiu ca sunt 100% pregatit inainte sa ma apuc de asa ceva. Asa zisa curatare cu ce se face? Exista o solutie speciala cu care se curata? Nu prea am experienta in asa ceva si nu m as baga daca sunt sanse mari sa o busesc grav.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 (editat) Mersi fain, si scuze de post nou, ma grabeam si eram destul de panicat. Si munca asta cu dat jos carburatoarele, cam ce nivel de dificultate are?Si ce scule trebuie?Merg maine la un prieten care are garaj si ceva scule si as vrea sa stiu ca sunt 100% pregatit inainte sa ma apuc de asa ceva. Asa zisa curatare cu ce se face? Exista o solutie speciala cu care se curata? Nu prea am experienta in asa ceva si nu m as baga daca sunt sanse mari sa o busesc grav.. https://www.facebook.com/groups/570964219691871/ Gasesti la piese auto Decarburol ! ATENTIE MARE !!! TOT CE AI PE CARBURATOR , GARNITURI, ORINGURI , MEMBRANE DIN CAUCIUC LE DAI JOS !!!! lasale in decarburol cateva ore si iti curata tot !! Bafta Editat Iunie 29, 2015 de WildRider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticusmecher Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 Va salut pe toti!!! Sunt nou pe aici ,nici carnet nu am,sper sa-l i-au pe 20, dar intentionez sa-mi cumpar o Yamaha Virago 535 ! Va rog sa-mi spuneti la ce sa ma uit ,ce sa verific si alte sfaturi ca sa nu imi i-au o teapa prea mare.Va multumesc anticipat si asfalt uscat va doresc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Va salut pe toti!!! Salutare si bine ai venit.Pentru inceput, eu zic ca itil ar fii sa citesti posturile anterioare (stiu ca sunt multe), unde s-a discutat de mai multe ori. Si cel mai bine ar fii sa mergi cand cumperi cu cineva care se pricepe. In functie de unde esti sau unde este motorul gasesti membrii pe forum care sa te ajute. Bafta si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticusmecher Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Multam de sfat,oricum citesc pt.ca aflu o multime de chestii da' e mult al dracu' de citit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Feher Virgil Calin Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 Salutare tuturor ! Am o Yamaha Virago 250 cc, am achizitionato de aproximativ o luna. Si de cateva zile, cum tot o stergeam am observat o piesa un pic fisurata, ideea e ca nu pot sa zic ca ma pricep la mecanica si drept urmare nu stiu cum se numeste piesa respectiva. Piesa de care vorbesc, face legatura dintre cele doua pistoane in partea superioara ! As vrea sa stiu o denumire ...ceva...., ca sa stiu ce sa caut la magazinele de specialitate. Cu respect Calin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 Salutare tuturor ! Am o Yamaha Virago 250 cc, am achizitionato de aproximativ o luna. Si de cateva zile, cum tot o stergeam am observat o piesa un pic fisurata, ideea e ca nu pot sa zic ca ma pricep la mecanica si drept urmare nu stiu cum se numeste piesa respectiva. Piesa de care vorbesc, face legatura dintre cele doua pistoane in partea superioara ! As vrea sa stiu o denumire ...ceva...., ca sa stiu ce sa caut la magazinele de specialitate. Cu respect Calin Presupun ca este galeria de admisie pe care sta carburatorul, aia din cauze de batranete crapa, dar crapatura s-ar putea sa fie superficiala, poti sa mergi mult si bine cu ea. Pe acolo poate sa-ti traga aer fals pulverizeaza wd40 si vezi daca bolboroseste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 Sau dai cu un deodorant cu alcool si vezi daca creste turatia singura. Daca e vorba de Y-ul pe care sta carburatorul, are 2 straturi de cauciuc si de obicei crapa primul si mai tine o gramada asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 salutari ... un rezervor de virago 250 aveti cunostinta ? rog un semn daca aveti cumva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.