dansileva Postat Martie 25, 2007 Share Postat Martie 25, 2007 salut am o intrebare tehnica pt cei care au virago 535. in partea superioara a camerei de nivel constant exista un stut in forma de L conectat de capacul lateral stg prin intermediul unui furtun. se pot obtura acele stuturi sau sunt lasate ca un fel de prea plin ? multumesc celor care doresc sa-mi raspunda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 25, 2007 Share Postat Martie 25, 2007 am si eu un virago de 535 . nu stie cineva unde as putea gasi caucicuri ptr el Ia le gatura cu userul bogdan.c . Iti va aduce in timp f. scurt direct din Germa la preturi bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Martie 26, 2007 Share Postat Martie 26, 2007 (editat) am si eu un virago de 535 . nu stie cineva unde as putea gasi caucicuri ptr el Sal,am pe stoc anvelope HEIDENAU calitate germana din Germania pentru Yamaha Virago XV 535 la pret super Anvelopa fata marimea 3.00x19 49S K65 TT Cod:MO00602 Pret cu TVA:160,19Ron Anvelopa spate marimea 140/90x15 70H K65 TL Cod:MO00386 Pret cu TVA:285,18Ron Si eu tot HEIDENAU am pe virago si sunt super ok . Editat Martie 26, 2007 de Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wrongname Postat Martie 26, 2007 Share Postat Martie 26, 2007 salut am o intrebare tehnica pt cei care au virago 535. in partea superioara a camerei de nivel constant exista un stut in forma de L conectat de capacul lateral stg prin intermediul unui furtun. se pot obtura acele stuturi sau sunt lasate ca un fel de prea plin ? multumesc celor care doresc sa-mi raspunda intradevar = preaplin, nu le astupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dansileva Postat Martie 26, 2007 Share Postat Martie 26, 2007 multumesc pentru efortul de a-mi raspunde.tocmai am sincronizat carburatoarele si am facut consumul. sunt f multumit. 5/100 cu pasager inafara localitatii cu 80-90 la h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat Martie 26, 2007 Share Postat Martie 26, 2007 Consumul cam asta este la viraga pt mersul inafara. Atat mi-a luat si mie dar totusi pe mine ma sperie mersul in orash unde papa intre 7-8 % . Eu deja am reflex dupa ce vad in bord ca am 120 km facuti trag pe dreapta la prima benzinarie. Si oua la fel va papa ?? sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Martie 26, 2007 Share Postat Martie 26, 2007 In mod normal a mea papa cam 6% in oras cu pana la 6.7% in toamna-iarna cand se adauga timpul de incalzire. Totusi, nu am ajuns niciodata la 7% din cate am observat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MERLIN Postat Martie 27, 2007 Share Postat Martie 27, 2007 Bine v-am regasit dragi prieteni. Am lipsit o perioada insa poate ne vedem in curand la Arc. Intre timp poate are cineva sa-mi vanda scarite pentru pasager la 535. Stiu ca Barna mi-a zis mai demult de unde sa le iau insa mi s-au parut foarte scumpe la 3 mil. Nu ma deranjeaza nici second-handurile da scarite de viraga 535 sa fie. Multumesc mult si sa ne vedem cat mai curand la Arc al DVS. MERLIN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sonny Postat Martie 27, 2007 Share Postat Martie 27, 2007 Consumul cam asta este la viraga pt mersul inafara. Atat mi-a luat si mie dar totusi pe mine ma sperie mersul in orash unde papa intre 7-8 % . Eu deja am reflex dupa ce vad in bord ca am 120 km facuti trag pe dreapta la prima benzinarie. Si oua la fel va papa ?? sa auzim de bine mult . eu tot la 200 km tre' sa trec pe rezerva , doar cand e rece la 180 deci mai mult de 5,5 - 6 cu indulgenta nu-mi papa chiar daca merg in oras (ce-i drept nu in bucuresti). in afara max. 5 l / 100 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sasori Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 respect Purghy ! apreciez ideea ta de a face acest loc al nostru cei ce calarim virago !!! VIRAGO ROCKS !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 respect Purghy ! apreciez ideea ta de a face acest loc al nostru cei ce calarim virago !!! VIRAGO ROCKS !!! Bine ai venit printre noi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sasori Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 Bine ai venit printre noi! THX MAN ACUM MAI TREBUIE DOAR SA ADUNAM NISHTE KILOMETRII IMPREUNA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 THX MAN ACUM MAI TREBUIE DOAR SA ADUNAM NISHTE KILOMETRII IMPREUNA Ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sasori Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 am o intrebare cam ce sfatuiti sa contina o trusa de scule pt virago 535? ce fel de chei sau alte cele... ma refer la pachetul necesar fara shmecherii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 am o intrebare cam ce sfatuiti sa contina o trusa de scule pt virago 535? ce fel de chei sau alte cele... ma refer la pachetul necesar fara shmecherii ? Trusa de scule de pe Virago e doar ornament, decor. Da-i tot ce-i trebe din timp, si uiti de scule. Pune poze daca ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 Ai nevoie de un set de imbox si o cheie de bujie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sasori Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 Trusa de scule de pe Virago e doar ornament, decor. Da-i tot ce-i trebe din timp, si uiti de scule. Pune poze daca ai. MERCI MERCI, dar pentru montat demontat si toate cele am nevoie de chei de 8, de 14 si mai stiu eu, si ma gandeam k voi astia cu m multa experientza stiti mai bine. apropos, tu te ocupi de accesorii din piele? cool unde as putea vedea ce faci? sunt amator ce pielarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 ... sunt amator ce pielarie. Macar o sa am cu cine schimba cateva pareri, sfaturi, ... In curand o sa incerc sa ajung in SM cu ceva treburi, poate ne intalnim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 Salut, am luat recent o Yamaha Virago 1100. Ați mai pomenit asa ceva, pompa benzină pulsează si bagă benzină în carburator numai când butonul de la ghidon e pe "reserve". Când e pe "on", pompa bagă benzină numai când pui contactul, apoi nu mai bagă, motorul merge numai cu benzina din carburator si logic, se opreste. Mă lăsa în drum si nu stiam de ce. Care să fie cauza- pompa?, releu?, fire intrerupte nu sunt, să fie micul plutitor din rezervor care transmite semnal către becul de rezervă la bord? e tare ciudat. Becul de rezervă de la bord, chiar dacă e functional, nu se aprinde, si asta e ciudat. A mai avut cineva o astfel de problemă ? Mă poate ajuta cineva ? Stiu că si Virago 535 si 750 au acelasi sistem, cu rezervor separat de rezervă si cu pompă de benzină, poate vi s-a mai intâmplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 (editat) 4,5% imi ia cand merg afara cu pasager, dar in oras sub 7 foarte rar imi ia. Eu mi-am pus turometru si am observat ca merg de obicei cu ea itr 3000 si 4000 de ture.Merg eu cu ea prea turata ? Acum astept sa imi vina membranele de la carburator si cred ca si de aicea mi se trage nitel cu consumul asta cam mare. Legat de viraga ta de 1100 si eu am avut probleme cu alimetarea din cauza firelor din nuca si imi mergea tot timpul pe rezerva, switch-ul dintre rezerva si rezervor nu mergea calumea si imi tinea releul tot timpul pe rezerva. Verifica firele in nuca sa nu ai si tu tot pe acolo o buba ceva. Bafta si sa auzimde bine Editat Martie 29, 2007 de iacomia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 4,5% imi ia cand merg afara cu pasager, dar in oras sub 7 foarte rar imi ia. Eu mi-am pus turometru si am observat ca merg de obicei cu ea itr 3000 si 4000 de ture.Merg eu cu ea prea turata ? Acum astept sa imi vina membranele de la carburator si cred ca si de aicea mi se trage nitel cu consumul asta cam mare. Legat de viraga ta de 1100 si eu am avut probleme cu alimetarea din cauza firelor din nuca si imi mergea tot timpul pe rezerva, switch-ul dintre rezerva si rezervor nu mergea calumea si imi tinea releul tot timpul pe rezerva. Verifica firele in nuca sa nu ai si tu tot pe acolo o buba ceva. Bafta si sa auzimde bine Ok, multam, numai ca nuca e capsulata , firele par OK, le-a testat cu aparatul, au curent, sa nu fie un releu, ceva, nu stiu, pe partea electrica nu le am, se chinuie mecanicul la ea de citeva zile si nu-i da de cap. La mine pe cand dau switchul pe on porneste un pic pompa, cat sa bage in carburator, apoi se opreste. Din cate am inteles pe on nu are pompa curent, nu stiu, complicat sistemul, mult mai simplu e cu robinet la rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 Salut, am luat recent o Yamaha Virago 1100. Ați mai pomenit asa ceva, pompa benzină pulsează si bagă benzină în carburator numai când butonul de la ghidon e pe "reserve". Când e pe "on", pompa bagă benzină numai când pui contactul, apoi nu mai bagă, motorul merge numai cu benzina din carburator si logic, se opreste. Mă lăsa în drum si nu stiam de ce. Care să fie cauza- pompa?, releu?, fire intrerupte nu sunt, să fie micul plutitor din rezervor care transmite semnal către becul de rezervă la bord? e tare ciudat. Becul de rezervă de la bord, chiar dacă e functional, nu se aprinde, si asta e ciudat. A mai avut cineva o astfel de problemă ? Mă poate ajuta cineva ? Stiu că si Virago 535 si 750 au acelasi sistem, cu rezervor separat de rezervă si cu pompă de benzină, poate vi s-a mai intâmplat. Din ce an ii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 Din ce an ii ? 1992 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 (editat) Iti pun niste desene technice,poate te ajuta cu ceva ( la service ) In desenul al 2-lea este pozitia nr.21 este senzorul de nivel benzina,nu ai probleme cu senzorul asta ?Nu se poate ca senzorul asta ti defect ?Nu da semnal corect si din cauza asta trebe sa mergi pe rezerva ?Eu asa cred (nu sunt sigur) :-daca senzorul de nivel benzina nu da semnale corecte ca ai benzina suficienta in rezervorul de jos, inseamna ca trebe sa treci pe rezerva ->si daca ai benzina ful in rezervor. Becul de rezerva nu se aprinde daca ai suficinet benzina in rezervoare.In mod normal becul se aprinde numai cand chiar ca trebe sa treci pe rezerva. Editat Martie 29, 2007 de Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 Iti pun niste desene technice,poate te ajuta cu ceva ( la service ) In desenul al 2-lea este pozitia nr.21 este senzorul de nivel benzina,nu ai probleme cu senzorul asta ?Nu se poate ca senzorul asta ti defect ?Nu da semnal corect si din cauza asta trebe sa mergi pe rezerva ?Eu asa cred (nu sunt sigur) :-daca senzorul de nivel benzina nu da semnale corecte ca ai benzina suficienta in rezervorul de jos, inseamna ca trebe sa treci pe rezerva ->si daca ai benzina ful in rezervor. Becul de rezerva nu se aprinde daca ai suficinet benzina in rezervoare.In mod normal becul se aprinde numai cand chiar ca trebe sa treci pe rezerva. Multumesc mult de desene. S-ar putea sa fie senzorul stricat cu totul, nu stiu, desi mecanicul l-a verificat aseara si părea OK. O să vedem în continuare ce facem. Deci senzorul asta are si funtia de a semnala cata benzina e in rezervor si atunci comanda la pompa, sau cum? Am vazut ca de la el se duce un fir parca si la becul rosu de rezerva. Asta nu se aprinde chiar daca motorul e pe rezerva, si becul e bun, l-am verificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.