Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Ultimele zile cat a plouat am avut motocicleta in parcare, fara husa. Am vazut dupa ploaie ca daca apasam butonul de pornire (fara cheie, fara contact pus) se mai scurgeau cateva picaturi bune de apa pe langa buton.

 

In situatia asta, e ok daca incerc sa o pornesc dupa vreo ploaie, sau risc vreun scurt pe undeva? Daca exista riscuri, ce metoda exista pentru a proteja partea cu butoane pe timp de ploaie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ultimele zile cat a plouat am avut motocicleta in parcare, fara husa. Am vazut dupa ploaie ca daca apasam butonul de pornire (fara cheie, fara contact pus) se mai scurgeau cateva picaturi bune de apa pe langa buton.

 

In situatia asta, e ok daca incerc sa o pornesc dupa vreo ploaie, sau risc vreun scurt pe undeva? Daca exista riscuri, ce metoda exista pentru a proteja partea cu butoane pe timp de ploaie?

 

Scurt nu are cum sa faca de la apa de ploaie , doar sa nu intre prin partea de combustibil/aer apa ca atunci nu cred ca e de bine . Asa ca nu cred ca tre sa protejezi partea cu butoane.

Editat de marius_imv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultimele zile cat a plouat am avut motocicleta in parcare, fara husa. Am vazut dupa ploaie ca daca apasam butonul de pornire (fara cheie, fara contact pus) se mai scurgeau cateva picaturi bune de apa pe langa buton.

 

In situatia asta, e ok daca incerc sa o pornesc dupa vreo ploaie, sau risc vreun scurt pe undeva? Daca exista riscuri, ce metoda exista pentru a proteja partea cu butoane pe timp de ploaie?

 

 

mai bine ca husa... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, husa e buna, insa atunci cand e in parcare :lol:

 

Daca ma prinde ploaia undeva pe drum nu cred ca e o solutie sa trag pe dreapta si sa pun husa pe ea si sa astept sa treaca.

 

Intrebarea de fapt ar suna mai bine altfel: butoanele au ceva garnituri, protectii? Firele care se prind de ele sunt izolate contra umezelii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, husa e buna, insa atunci cand e in parcare :welcome:

 

Daca ma prinde ploaia undeva pe drum nu cred ca e o solutie sa trag pe dreapta si sa pun husa pe ea si sa astept sa treaca.

 

Intrebarea de fapt ar suna mai bine altfel: butoanele au ceva garnituri, protectii? Firele care se prind de ele sunt izolate contra umezelii?

180km am condus in ploaie si nu am avut probleme cu butoanele sau alte chestii,nu sunt garnituri ,probabil firele sunt izolate ...

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tehnica : cine a incercat sa sincronizeze carboratoarele la o virago (535) pana acum ? ai reusit ?

 

Eu am incercat si cred ca mi-a iesit . In manual scrie ca tre sa pun un vacuum metru pe niste chestii . am pus , am masurat , am reglat valori egale si pare sa meraga mai frumos . ianinte mai dadea rateuri . Valorile indicate inainte de reglaje erau de -0.72bar pe cilindru din spate si -0.68bar pe fata. acum sunt egale -0.70bar . Din ce am vazut variaza foarte mult la o rotatie mica a surubului de sincronizare .

 

@purghy : 12.4v oprita , 13.8v pornita cu faru stins , 13.2-13.4v cu faza lunga , masuratorile facute pe bornele de la baterie la relanti .

Editat de marius_imv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

stiti bine cat de tare se incing tobele. e cumva vreo solutie cum sa protejam picioarele pasagerilor? ceva ca o protectie care sa absoarba cat de cat caldura emanata de tobe si sa nu se mai 'friga' neatenti? :welcome:

:D

O poti inveli cu banda de azbest.

Are basty de vanzare /index.php?...mp;#entry777861

post-2094-1182316976_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@purghy : 12.4v oprita , 13.8v pornita cu faru stins , 13.2-13.4v cu faza lunga , masuratorile facute pe bornele de la baterie la relanti .

 

Asa e si la mine. Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarat graiesti Avent!

multam mult de tot. vazusem eu p-aici la Harley-urile modificate banda aia 'izolatoare' dar nu stiam din ce material este. o sa caut si o sa arate bine rau pe 'Lee-Lah'.

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sunt un proaspat posesor de Virago 535, incepator, invat din mers :bounce:

Stie cineva ce presiune ar trebui sa am in pneuri?

Ca io nu stiu ...

Si tot tinpul am sensatia ca-s dezumflate ...

Thsanks

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in general ai manual. iar cand nu ai .. intrebi. tot ce pot sa zic este ca eu cred ca e normal sa fie intre 1,8 si 2 (bar) ar fi un minim de 1,5 cand te dai pe nisip (nu e cazul) si un maxim de 2,2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt un proaspat posesor de Virago 535, incepator, invat din mers :bounce:

Stie cineva ce presiune ar trebui sa am in pneuri?

Ca io nu stiu ...

Si tot tinpul am sensatia ca-s dezumflate ...

Thsanks

Dupa manual:

-Fata 2,00

-Spate 2,2

Eu am pe fata 1,9 si pe spate 2,00 :baldy: asa este ok !

Asfalt uscat .

Barna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai posesori de virago 535 , care din gumele din tabelul alaturat mi-o recomandati la roata din spate ( sa nu se uzeze prea curand dar sa si prezinte siguranta atat in conditii de asfalt umed cat si uscat ) . ziceti si voi cam ce gume aveti pe motor si daca v-au creat anumite probleme ( derapaje , comportament necoresp. la franari , etc . ) eu am acum un metzeler si pe langa faptul ca s-a uzat cam repede (parerea mea ) nu e nici prea stralucit la franare ( cam danseaza motorul de spate ) iar in unele curbe mai stranse nu ezita sa-mi dea emotii cu derapajele , deci clar ca am sa incerc sa evit aceasta marca . astept niste informatii si sfaturi sau recomandari daca-mi puteti da . va multumesc

nclstfn_140_90_15.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am pus pe ea continental acum vreo 6500 de km . Sunt f f buine cand se incalzesc. XCand e rece afara sau cand deabia am plecat de acasa se simt. de uzat dupa km astia par ca noi, nu am probleme in sensul asta. Modelul nu il stiu exact dar o sa ma uit pe ele maine si o sa it spun.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai posesori de virago 535 , care din gumele din tabelul alaturat mi-o recomandati la roata din spate ( sa nu se uzeze prea curand dar sa si prezinte siguranta atat in conditii de asfalt umed cat si uscat ) . ziceti si voi cam ce gume aveti pe motor si daca v-au creat anumite probleme ( derapaje , comportament necoresp. la franari , etc . ) eu am acum un metzeler si pe langa faptul ca s-a uzat cam repede (parerea mea ) nu e nici prea stralucit la franare ( cam danseaza motorul de spate ) iar in unele curbe mai stranse nu ezita sa-mi dea emotii cu derapajele , deci clar ca am sa incerc sa evit aceasta marca . astept niste informatii si sfaturi sau recomandari daca-mi puteti da . va multumesc

Eu iti recomand Dunlop 140/90-15TT 70S D404 Pot sati aduc la pret cu TVA:402,00Ron ,termen de livrare 5-6 zile .Transport gratuit !

:bounce:

post-14165-1183624669_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi Barna , dar am optat pt un Pirelli MT66 , parca da mai bine pe motor si sunt convins ca e destul de bun .

OK cum crezi tu mie cu mult mai mult imi place Dunlopul si cum se comporta pe asfat uscat si asfalt umed,dar nu eu decid ,fie care cu anvelopa lui :baldy: puteam sa aduc si modelul asta MT66 la pret de :415,00Ron tot cu TVA si transport gratuit :bounce:

 

Pirelli MT66 :

post-14165-1183698368_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK cum crezi tu mie cu mult mai mult imi place Dunlopul si cum se comporta pe asfat uscat si asfalt umed,dar nu eu decid ,fie care cu anvelopa lui :lol: puteam sa aduc si modelul asta MT66 la pret de :415,00Ron tot cu TVA si transport gratuit :wave:

 

Pirelli MT66 :

e cam scump . pe mine ma costa doar 333 lei cu tot cu transport . in legatura cu Dunlop , sunt de acord ca e o anvelopa buna .am un prieten care are si e ok .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa manual:

-Fata 2,00

-Spate 2,2

Eu am pe fata 1,9 si pe spate 2,00 :lol: asa este ok !

Asfalt uscat .

Barna

 

Merci, m-am uitat mai cu atentie si de fapt am chiar o eticheta pe care scrie presiunea.

De fapt la sfatul cuiva am bagat 3 pe spate, de aici senzatia aia aiurea, simteam fiecare groapa ...

:wave:

As mai avea o intrebare. Am motoru de vreo luna jumate.

Adus din italia. Cand l-am luat arata impecabil.

Acu capacele de jos, de la motor is complet oxidate. E normal asa ceva????

Se pare ca era dat cu un lac ceva. Care dupa cateva sute de kilometri a inceput sa se cojeasca.

Si unde a cazut lacul se oxideaza ceva de groaza. Atasez niste poze.

Un sfat? e normal asa ceva? ce se poate face?

Merci anticipat ...

post-20730-1183824027_thumb.jpg

post-20730-1183824043_thumb.jpg

post-20730-1183824058_thumb.jpg

post-20730-1183824070_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... e normal asa ceva? ...

Nu e normal, da' asta e.

Si la mine e la fel, intentionez s-o dau jos la iarna si sa o sablez+slefuiesc. Dupa care ar trebui acoperit cu un strat de lac rezistent la caldura.

Daca ai rabdare pana in primavara, ai sa vezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este cineva interesat de un cric central pt Virago 535? L-am comandat anul asta de pe louis cu ajutorul lui Barna. Este montat pe motor si f practic (mai ales cand moto sta mai mult timp pe loc) dar am nevoie urgent de bani.

tel 0745 265381 Dan Tabacaru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e normal, da' asta e.

Si la mine e la fel, intentionez s-o dau jos la iarna si sa o sablez+slefuiesc. Dupa care ar trebui acoperit cu un strat de lac rezistent la caldura.

Daca ai rabdare pana in primavara, ai sa vezi.

 

Inteleg.

Dar nu exista vreo solutie "permanenta"?

La mine a cazut lacul dupa vreo luna. Dupa ce mi-a adus-o din italia.

Daca asta e durata de viata, nu prea se merita efortul.

As prefera sa fie mata suprafata, dar sa nu se oxideze in halul ala.

Nu da bine cu cromu din vecinatate.

In afara de lac mai exista vreo solutie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg.

Dar nu exista vreo solutie "permanenta"?

La mine a cazut lacul dupa vreo luna. Dupa ce mi-a adus-o din italia.

Daca asta e durata de viata, nu prea se merita efortul.

As prefera sa fie mata suprafata, dar sa nu se oxideze in halul ala.

Nu da bine cu cromu din vecinatate.

In afara de lac mai exista vreo solutie?

la al meu sunt nichelate . e fabricat in '96 . incearca , poate gasesti undeva capace nichelate ( stiu eu , poate or fi piese de schimb ) . arata f. bine

 

Inteleg.

Dar nu exista vreo solutie "permanenta"?

La mine a cazut lacul dupa vreo luna. Dupa ce mi-a adus-o din italia.

Daca asta e durata de viata, nu prea se merita efortul.

As prefera sa fie mata suprafata, dar sa nu se oxideze in halul ala.

Nu da bine cu cromu din vecinatate.

In afara de lac mai exista vreo solutie?

la al meu sunt nichelate . e fabricat in '96 . incearca , poate gasesti undeva capace nichelate ( stiu eu , poate or fi piese de schimb ) . arata f. bine

post-9858-1183878134_thumb.jpg

post-9858-1183878248_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La nichelare/cromare ulterioara a capacelor pot aparea probleme din cauza coeficientului de dilatare diferit dintre capacul motorului si crom.

Se poate incerca, as fi si eu curios cum iese si cat tine (si cat costa).

Ideal ar fi daca am gasi capace cum are Sonny la piese sau pe ebay.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cine imi recomandati in Bucuresti sa-mi regleze si mie o viraga? Si genu de curatat chestii mici dar importante...E vreun service specializat Virago sau ceva baieti care se pricep in special la 535?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...