Qaz Postat Iunie 16, 2007 Share Postat Iunie 16, 2007 Ultimele zile cat a plouat am avut motocicleta in parcare, fara husa. Am vazut dupa ploaie ca daca apasam butonul de pornire (fara cheie, fara contact pus) se mai scurgeau cateva picaturi bune de apa pe langa buton. In situatia asta, e ok daca incerc sa o pornesc dupa vreo ploaie, sau risc vreun scurt pe undeva? Daca exista riscuri, ce metoda exista pentru a proteja partea cu butoane pe timp de ploaie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_imv Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 (editat) Ultimele zile cat a plouat am avut motocicleta in parcare, fara husa. Am vazut dupa ploaie ca daca apasam butonul de pornire (fara cheie, fara contact pus) se mai scurgeau cateva picaturi bune de apa pe langa buton. In situatia asta, e ok daca incerc sa o pornesc dupa vreo ploaie, sau risc vreun scurt pe undeva? Daca exista riscuri, ce metoda exista pentru a proteja partea cu butoane pe timp de ploaie? Scurt nu are cum sa faca de la apa de ploaie , doar sa nu intre prin partea de combustibil/aer apa ca atunci nu cred ca e de bine . Asa ca nu cred ca tre sa protejezi partea cu butoane. Editat Iunie 17, 2007 de marius_imv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 Ultimele zile cat a plouat am avut motocicleta in parcare, fara husa. Am vazut dupa ploaie ca daca apasam butonul de pornire (fara cheie, fara contact pus) se mai scurgeau cateva picaturi bune de apa pe langa buton. In situatia asta, e ok daca incerc sa o pornesc dupa vreo ploaie, sau risc vreun scurt pe undeva? Daca exista riscuri, ce metoda exista pentru a proteja partea cu butoane pe timp de ploaie? mai bine ca husa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qaz Postat Iunie 18, 2007 Share Postat Iunie 18, 2007 Da, husa e buna, insa atunci cand e in parcare Daca ma prinde ploaia undeva pe drum nu cred ca e o solutie sa trag pe dreapta si sa pun husa pe ea si sa astept sa treaca. Intrebarea de fapt ar suna mai bine altfel: butoanele au ceva garnituri, protectii? Firele care se prind de ele sunt izolate contra umezelii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Iunie 18, 2007 Share Postat Iunie 18, 2007 Da, husa e buna, insa atunci cand e in parcare Daca ma prinde ploaia undeva pe drum nu cred ca e o solutie sa trag pe dreapta si sa pun husa pe ea si sa astept sa treaca. Intrebarea de fapt ar suna mai bine altfel: butoanele au ceva garnituri, protectii? Firele care se prind de ele sunt izolate contra umezelii? 180km am condus in ploaie si nu am avut probleme cu butoanele sau alte chestii,nu sunt garnituri ,probabil firele sunt izolate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_imv Postat Iunie 18, 2007 Share Postat Iunie 18, 2007 (editat) Tehnica : cine a incercat sa sincronizeze carboratoarele la o virago (535) pana acum ? ai reusit ? Eu am incercat si cred ca mi-a iesit . In manual scrie ca tre sa pun un vacuum metru pe niste chestii . am pus , am masurat , am reglat valori egale si pare sa meraga mai frumos . ianinte mai dadea rateuri . Valorile indicate inainte de reglaje erau de -0.72bar pe cilindru din spate si -0.68bar pe fata. acum sunt egale -0.70bar . Din ce am vazut variaza foarte mult la o rotatie mica a surubului de sincronizare . @purghy : 12.4v oprita , 13.8v pornita cu faru stins , 13.2-13.4v cu faza lunga , masuratorile facute pe bornele de la baterie la relanti . Editat Iunie 18, 2007 de marius_imv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 salutare! stiti bine cat de tare se incing tobele. e cumva vreo solutie cum sa protejam picioarele pasagerilor? ceva ca o protectie care sa absoarba cat de cat caldura emanata de tobe si sa nu se mai 'friga' neatenti? O poti inveli cu banda de azbest. Are basty de vanzare /index.php?...mp;#entry777861 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iunie 21, 2007 Autor Share Postat Iunie 21, 2007 @purghy : 12.4v oprita , 13.8v pornita cu faru stins , 13.2-13.4v cu faza lunga , masuratorile facute pe bornele de la baterie la relanti . Asa e si la mine. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
creep Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 adevarat graiesti Avent! multam mult de tot. vazusem eu p-aici la Harley-urile modificate banda aia 'izolatoare' dar nu stiam din ce material este. o sa caut si o sa arate bine rau pe 'Lee-Lah'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicub Postat Iulie 1, 2007 Share Postat Iulie 1, 2007 Sunt un proaspat posesor de Virago 535, incepator, invat din mers Stie cineva ce presiune ar trebui sa am in pneuri? Ca io nu stiu ... Si tot tinpul am sensatia ca-s dezumflate ... Thsanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiG Postat Iulie 1, 2007 Share Postat Iulie 1, 2007 in general ai manual. iar cand nu ai .. intrebi. tot ce pot sa zic este ca eu cred ca e normal sa fie intre 1,8 si 2 (bar) ar fi un minim de 1,5 cand te dai pe nisip (nu e cazul) si un maxim de 2,2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 Sunt un proaspat posesor de Virago 535, incepator, invat din mers Stie cineva ce presiune ar trebui sa am in pneuri? Ca io nu stiu ... Si tot tinpul am sensatia ca-s dezumflate ... Thsanks Dupa manual: -Fata 2,00 -Spate 2,2 Eu am pe fata 1,9 si pe spate 2,00 asa este ok ! Asfalt uscat . Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sonny Postat Iulie 4, 2007 Share Postat Iulie 4, 2007 mai posesori de virago 535 , care din gumele din tabelul alaturat mi-o recomandati la roata din spate ( sa nu se uzeze prea curand dar sa si prezinte siguranta atat in conditii de asfalt umed cat si uscat ) . ziceti si voi cam ce gume aveti pe motor si daca v-au creat anumite probleme ( derapaje , comportament necoresp. la franari , etc . ) eu am acum un metzeler si pe langa faptul ca s-a uzat cam repede (parerea mea ) nu e nici prea stralucit la franare ( cam danseaza motorul de spate ) iar in unele curbe mai stranse nu ezita sa-mi dea emotii cu derapajele , deci clar ca am sa incerc sa evit aceasta marca . astept niste informatii si sfaturi sau recomandari daca-mi puteti da . va multumesc nclstfn_140_90_15.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat Iulie 4, 2007 Share Postat Iulie 4, 2007 eu mi-am pus pe ea continental acum vreo 6500 de km . Sunt f f buine cand se incalzesc. XCand e rece afara sau cand deabia am plecat de acasa se simt. de uzat dupa km astia par ca noi, nu am probleme in sensul asta. Modelul nu il stiu exact dar o sa ma uit pe ele maine si o sa it spun. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Iulie 5, 2007 Share Postat Iulie 5, 2007 mai posesori de virago 535 , care din gumele din tabelul alaturat mi-o recomandati la roata din spate ( sa nu se uzeze prea curand dar sa si prezinte siguranta atat in conditii de asfalt umed cat si uscat ) . ziceti si voi cam ce gume aveti pe motor si daca v-au creat anumite probleme ( derapaje , comportament necoresp. la franari , etc . ) eu am acum un metzeler si pe langa faptul ca s-a uzat cam repede (parerea mea ) nu e nici prea stralucit la franare ( cam danseaza motorul de spate ) iar in unele curbe mai stranse nu ezita sa-mi dea emotii cu derapajele , deci clar ca am sa incerc sa evit aceasta marca . astept niste informatii si sfaturi sau recomandari daca-mi puteti da . va multumesc Eu iti recomand Dunlop 140/90-15TT 70S D404 Pot sati aduc la pret cu TVA:402,00Ron ,termen de livrare 5-6 zile .Transport gratuit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sonny Postat Iulie 5, 2007 Share Postat Iulie 5, 2007 mersi Barna , dar am optat pt un Pirelli MT66 , parca da mai bine pe motor si sunt convins ca e destul de bun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 mersi Barna , dar am optat pt un Pirelli MT66 , parca da mai bine pe motor si sunt convins ca e destul de bun . OK cum crezi tu mie cu mult mai mult imi place Dunlopul si cum se comporta pe asfat uscat si asfalt umed,dar nu eu decid ,fie care cu anvelopa lui puteam sa aduc si modelul asta MT66 la pret de :415,00Ron tot cu TVA si transport gratuit Pirelli MT66 : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sonny Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 OK cum crezi tu mie cu mult mai mult imi place Dunlopul si cum se comporta pe asfat uscat si asfalt umed,dar nu eu decid ,fie care cu anvelopa lui puteam sa aduc si modelul asta MT66 la pret de :415,00Ron tot cu TVA si transport gratuit Pirelli MT66 : e cam scump . pe mine ma costa doar 333 lei cu tot cu transport . in legatura cu Dunlop , sunt de acord ca e o anvelopa buna .am un prieten care are si e ok . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicub Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 Dupa manual: -Fata 2,00 -Spate 2,2 Eu am pe fata 1,9 si pe spate 2,00 asa este ok ! Asfalt uscat . Barna Merci, m-am uitat mai cu atentie si de fapt am chiar o eticheta pe care scrie presiunea. De fapt la sfatul cuiva am bagat 3 pe spate, de aici senzatia aia aiurea, simteam fiecare groapa ... As mai avea o intrebare. Am motoru de vreo luna jumate. Adus din italia. Cand l-am luat arata impecabil. Acu capacele de jos, de la motor is complet oxidate. E normal asa ceva???? Se pare ca era dat cu un lac ceva. Care dupa cateva sute de kilometri a inceput sa se cojeasca. Si unde a cazut lacul se oxideaza ceva de groaza. Atasez niste poze. Un sfat? e normal asa ceva? ce se poate face? Merci anticipat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 ... e normal asa ceva? ... Nu e normal, da' asta e. Si la mine e la fel, intentionez s-o dau jos la iarna si sa o sablez+slefuiesc. Dupa care ar trebui acoperit cu un strat de lac rezistent la caldura. Daca ai rabdare pana in primavara, ai sa vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dansileva Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 este cineva interesat de un cric central pt Virago 535? L-am comandat anul asta de pe louis cu ajutorul lui Barna. Este montat pe motor si f practic (mai ales cand moto sta mai mult timp pe loc) dar am nevoie urgent de bani. tel 0745 265381 Dan Tabacaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicub Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 Nu e normal, da' asta e. Si la mine e la fel, intentionez s-o dau jos la iarna si sa o sablez+slefuiesc. Dupa care ar trebui acoperit cu un strat de lac rezistent la caldura. Daca ai rabdare pana in primavara, ai sa vezi. Inteleg. Dar nu exista vreo solutie "permanenta"? La mine a cazut lacul dupa vreo luna. Dupa ce mi-a adus-o din italia. Daca asta e durata de viata, nu prea se merita efortul. As prefera sa fie mata suprafata, dar sa nu se oxideze in halul ala. Nu da bine cu cromu din vecinatate. In afara de lac mai exista vreo solutie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sonny Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 Inteleg. Dar nu exista vreo solutie "permanenta"? La mine a cazut lacul dupa vreo luna. Dupa ce mi-a adus-o din italia. Daca asta e durata de viata, nu prea se merita efortul. As prefera sa fie mata suprafata, dar sa nu se oxideze in halul ala. Nu da bine cu cromu din vecinatate. In afara de lac mai exista vreo solutie? la al meu sunt nichelate . e fabricat in '96 . incearca , poate gasesti undeva capace nichelate ( stiu eu , poate or fi piese de schimb ) . arata f. bine Inteleg. Dar nu exista vreo solutie "permanenta"? La mine a cazut lacul dupa vreo luna. Dupa ce mi-a adus-o din italia. Daca asta e durata de viata, nu prea se merita efortul. As prefera sa fie mata suprafata, dar sa nu se oxideze in halul ala. Nu da bine cu cromu din vecinatate. In afara de lac mai exista vreo solutie? la al meu sunt nichelate . e fabricat in '96 . incearca , poate gasesti undeva capace nichelate ( stiu eu , poate or fi piese de schimb ) . arata f. bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 La nichelare/cromare ulterioara a capacelor pot aparea probleme din cauza coeficientului de dilatare diferit dintre capacul motorului si crom. Se poate incerca, as fi si eu curios cum iese si cat tine (si cat costa). Ideal ar fi daca am gasi capace cum are Sonny la piese sau pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MERLIN Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 Pe cine imi recomandati in Bucuresti sa-mi regleze si mie o viraga? Si genu de curatat chestii mici dar importante...E vreun service specializat Virago sau ceva baieti care se pricep in special la 535? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.