Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

hello! am gasit si eu o virago de 250, dar se pare ca are totusi ceva probleme - imi va trebui un piston, chiuloasa si garnitura pt aceasta. Altfel motoritza nu are decat 7000km. Aveti idee cam cat costa acestea?PLZ! :rusinica: java script:emoticon(':crack:', 'smid_49')

:crack:

 

 

vb cu barna , rapid si la preturi super ok.oricum ,7000 si trebe piston si chiuloasa?au.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

s-ar putea sa pun teava de 100 si tobe 2 in 1, sau 2 de 50, lungimi inca nu stiu exxact, maine mergem sa cumparam materialele

 

 

Gata cumparaturile?

Ce ai luat pana la urma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... am gasit si eu o virago de 250, dar se pare ca are totusi ceva probleme - imi va trebui un piston, chiuloasa si garnitura pt aceasta...

 

... Ci ne izbaveste de cel rau ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-ar putea sa pun teava de 100 si tobe 2 in 1, sau 2 de 50, lungimi inca nu stiu exxact, maine mergem sa cumparam materialele

 

 

Am umblat saptamana trecuta sa ma interesez cum pot face alte tobe (adica teava ;) )

 

Rezultate:

-teava de inox se spune ca nu poate fi indoita, deci ar trebui facuta din segmente si coturi sudate

-inoxul se matuieste foarte repede , deci trebuie nichelat sau cromat

-trebuie avut in vedere ca la temperaturi ridicate, inoxul se dilata altfel decat nichelul sau cromul iar acestea s-ar putea exfolia

 

Tu ai gasit pe cineva in Cluj sa iti spuna altceva?

 

Intrebare pentru toata lumea: Exista o persoana pe acest forum care a indoit cu manuta lui teava de inox pentru tobe (diametrul cel putin 45 mm)? :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am descoperit ieri la motor o chestie ca un surubel cu filet la cablul de acclereratie, langa maneta. Ce anume regleaza chestia asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma poti ajuta? ;)

 

 

Da. Momentan sunt racit bocna, dar cand imi revin facem. operatiunea dureaza 5 minute. daca vrei iti pot arata un virego de 250 cu filtrele scoase:)

 

Am umblat saptamana trecuta sa ma interesez cum pot face alte tobe (adica teava :bow: )

 

Rezultate:

-teava de inox se spune ca nu poate fi indoita, deci ar trebui facuta din segmente si coturi sudate

-inoxul se matuieste foarte repede , deci trebuie nichelat sau cromat

-trebuie avut in vedere ca la temperaturi ridicate, inoxul se dilata altfel decat nichelul sau cromul iar acestea s-ar putea exfolia

 

Tu ai gasit pe cineva in Cluj sa iti spuna altceva?

 

Intrebare pentru toata lumea: Exista o persoana pe acest forum care a indoit cu manuta lui teava de inox pentru tobe (diametrul cel putin 45 mm)? :bow:

 

 

Nu inteleg de ce vrei tu sa indoi inoxul??eu fac efectiv partea din spate, toba din Inox, restul ramane fier, oricum are capacele alea peste. intr-adevar se matuieste in stimp, dar daca ii mai dai cate un polish periodic arata ca nou :bow: :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Momentan sunt racit bocna, dar cand imi revin facem. operatiunea dureaza 5 minute. daca vrei iti pot arata un virego de 250 cu filtrele scoase:)

Nu inteleg de ce vrei tu sa indoi inoxul??eu fac efectiv partea din spate, toba din Inox, restul ramane fier, oricum are capacele alea peste. intr-adevar se matuieste in stimp, dar daca ii mai dai cate un polish periodic arata ca nou :bow: ;)

 

 

Nu cred ca poti sa scoti sunetul pe care il vrei doar modificand tobele finale.

Cred ca cel mai important de eliminat este toba intermediara, aceea de sub motocicleta.

Eu intentionam sa schimb tot.

Exact asa:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZIceam de Virago 250, acolo nu este intermediara.

 

Eu pana acuma aveam modificate doar finalele.. dar nu e ceea ce vreau. vreau sunet gros, adanc, si fara urma de sunet metalic, sau chestii de genul. A mea va avea ceva filtru inauntru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca poti sa scoti sunetul pe care il vrei doar modificand tobele finale.

...

De unde stii tu ce sunet vrea omul?

 

Exemplul dat de tine e un sunet scos de o toba goala, subtire intr-o incapere cu ecou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja am sters din desenele technice si pozele atasate din 2007 si tot nu ma lasa sa pun desene technice si poze.

Probabil il deranjeaza pe cineva.Asta e ....

 

e ciufut forumul, nu stiu unde sunt moderatori asteea de nu iau masuri? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut iarna fara motor. Acum ca da coltu' ierbii e cazul s-o scot din gar(b)aj.

O intrebare! ..va rog. Am luat Viraga 535 in toamna si n-am apucat sa fac cu ea decat cateva sute de km.

Acu as vra sa-i pun ulei, ce tip sa pun? Nici acu nu stiu ce benzina-i cea mai potrivita. Ce ar mai trebui sa-i fac la scoatere din iernat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am descoperit ieri la motor o chestie ca un surubel cu filet la cablul de acclereratie, langa maneta. Ce anume regleaza chestia asta?

 

Cred ca ai descoperit unul din locurile in care poti intinde cablul de acceleratie :bow: . Succes in continuare si la cat mai multe descoperiri ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi mi-a rezolvat un mecanic problema la carburatoare ( nu tragea mai mult de 100 km/h , era dezlipita o chestie care tinea membrana vacuumatica ) si mi-a zis ca a constatat ca are kit de reducere din putere , cam la 25 kw si ca exista kit de jicloare sau mai stiu eu ce ( pt carburatoare , oricum ) care-i creste puterea la 32 kw . Barna , ai idee despre ce-i vorba ? ai auzit de asa ceva ? daca da spune-mi , te rog , ce fel de piese sunt necesare , unde se gasesc si la ce pret . multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi mi-a rezolvat un mecanic problema la carburatoare ( nu tragea mai mult de 100 km/h , era dezlipita o chestie care tinea membrana vacuumatica ) si mi-a zis ca a constatat ca are kit de reducere din putere , cam la 25 kw si ca exista kit de jicloare sau mai stiu eu ce ( pt carburatoare , oricum ) care-i creste puterea la 32 kw . Barna , ai idee despre ce-i vorba ? ai auzit de asa ceva ? daca da spune-mi , te rog , ce fel de piese sunt necesare , unde se gasesc si la ce pret . multumesc !

Sal .Dap problema creaza o piesa asa se zice "joint carburetor" este intre carburator si cilindru din cauciuc special care rezista la temperatura etc.etc..Cum se vede si in poza gaura aia poate sa fie si mai mare,deci concluzia ca este inecat un pic si asa scade kw la viroage.Se poate face rost si de joint carburetor care este deschisa mai bine si da o putere mai buna de 34kw

 

La virioage nu este nici o diferenta defapt doar piesa asta si reglajul.Modelele 2YL marea majoritatea este cu 34kw mai exact 46 caluti ,modelele 3BR sunt de 20KW mai exact 27caluti (+ speranta ca traiesc toti ;) )

Bafta

Barna

 

--- Mesaj completat în 25 Mar 2008 13:35 -------------

Am trecut iarna fara motor. Acum ca da coltu' ierbii e cazul s-o scot din gar(b)aj.

O intrebare! ..va rog. Am luat Viraga 535 in toamna si n-am apucat sa fac cu ea decat cateva sute de km.

Acu as vra sa-i pun ulei, ce tip sa pun? Nici acu nu stiu ce benzina-i cea mai potrivita. Ce ar mai trebui sa-i fac la scoatere din iernat?

Sal, fa un schimb de ulei sa pui ulei special pentru motoare, de 4T 10W40 sau 20W40,referitor la marca uleiului -ce te lasa buzunarul ,filtru de ulei,verifica starea filtrului de aer,uitate la bujii daca e cazul si cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Barna, asta intrebam vis a vis de ulei, tipul o sa-l hotarasc. Pot sa-i dau de cel mai scump ca doar nu-i dau toata ziua. O rasfat macar la inceput. Am dat de un magazin de motoare langa Cluj (Floresti) o sa dau o raita sa comand filtre si bujii. Inca o data, multam de sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Barna, asta intrebam vis a vis de ulei, tipul o sa-l hotarasc. Pot sa-i dau de cel mai scump ca doar nu-i dau toata ziua. O rasfat macar la inceput. Am dat de un magazin de motoare langa Cluj (Floresti) o sa dau o raita sa comand filtre si bujii. Inca o data, multam de sfat

Sal, np.

In caz ca vrei ceva bun pune Castrol,Motul sau Mobil1 de 20W40 sau 10W40 si dupa 5000-6000 de km sal schimbi ,filtru de ulei se schimba neaparat la fiecare schimb de ulei recomand Champion Cod: X302 ,in caz ca trebe sa schimbi filtrul de aer iti recomanda Champion Cod: V305.Championul este la pret si calitativ bun.Bujii NGK standard Cod: BPR7ES verificati ambalajul pe cutia trebe sa scrie JAPONIA , daca nu scrie sau scrie altceva nu recomand bujii NGK fabricat in alte tari.

Bafta

Barna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...