brujaandrei Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 hello! am gasit si eu o virago de 250, dar se pare ca are totusi ceva probleme - imi va trebui un piston, chiuloasa si garnitura pt aceasta. Altfel motoritza nu are decat 7000km. Aveti idee cam cat costa acestea?PLZ! java script:emoticon('', 'smid_49') vb cu barna , rapid si la preturi super ok.oricum ,7000 si trebe piston si chiuloasa?au..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sirher Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 s-ar putea sa pun teava de 100 si tobe 2 in 1, sau 2 de 50, lungimi inca nu stiu exxact, maine mergem sa cumparam materialele Gata cumparaturile? Ce ai luat pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 ... am gasit si eu o virago de 250, dar se pare ca are totusi ceva probleme - imi va trebui un piston, chiuloasa si garnitura pt aceasta... ... Ci ne izbaveste de cel rau ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 ... Ci ne izbaveste de cel rau ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
choprider Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 salut. posesor de virago 250, tobe originale. cum le pot modifica pt un sunet mai bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 Scrie un pic mai sus.. ciocan si dalta. Se scoate filtrul:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
choprider Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 ma poti ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 ... Ci ne izbaveste de cel rau ... Cam asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sirher Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 s-ar putea sa pun teava de 100 si tobe 2 in 1, sau 2 de 50, lungimi inca nu stiu exxact, maine mergem sa cumparam materialele Am umblat saptamana trecuta sa ma interesez cum pot face alte tobe (adica teava ) Rezultate: -teava de inox se spune ca nu poate fi indoita, deci ar trebui facuta din segmente si coturi sudate -inoxul se matuieste foarte repede , deci trebuie nichelat sau cromat -trebuie avut in vedere ca la temperaturi ridicate, inoxul se dilata altfel decat nichelul sau cromul iar acestea s-ar putea exfolia Tu ai gasit pe cineva in Cluj sa iti spuna altceva? Intrebare pentru toata lumea: Exista o persoana pe acest forum care a indoit cu manuta lui teava de inox pentru tobe (diametrul cel putin 45 mm)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Martie 23, 2008 Autor Share Postat Martie 23, 2008 Am descoperit ieri la motor o chestie ca un surubel cu filet la cablul de acclereratie, langa maneta. Ce anume regleaza chestia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 (editat) salut Barna cum pot face rost de un crash bar ca asta din poza si un parbriz de dragstar classic 650 timp si pret merci Editat Martie 23, 2008 de johnyebravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 ma poti ajuta? Da. Momentan sunt racit bocna, dar cand imi revin facem. operatiunea dureaza 5 minute. daca vrei iti pot arata un virego de 250 cu filtrele scoase:) Am umblat saptamana trecuta sa ma interesez cum pot face alte tobe (adica teava ) Rezultate: -teava de inox se spune ca nu poate fi indoita, deci ar trebui facuta din segmente si coturi sudate -inoxul se matuieste foarte repede , deci trebuie nichelat sau cromat -trebuie avut in vedere ca la temperaturi ridicate, inoxul se dilata altfel decat nichelul sau cromul iar acestea s-ar putea exfolia Tu ai gasit pe cineva in Cluj sa iti spuna altceva? Intrebare pentru toata lumea: Exista o persoana pe acest forum care a indoit cu manuta lui teava de inox pentru tobe (diametrul cel putin 45 mm)? Nu inteleg de ce vrei tu sa indoi inoxul??eu fac efectiv partea din spate, toba din Inox, restul ramane fier, oricum are capacele alea peste. intr-adevar se matuieste in stimp, dar daca ii mai dai cate un polish periodic arata ca nou :bow: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sirher Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 Da. Momentan sunt racit bocna, dar cand imi revin facem. operatiunea dureaza 5 minute. daca vrei iti pot arata un virego de 250 cu filtrele scoase:) Nu inteleg de ce vrei tu sa indoi inoxul??eu fac efectiv partea din spate, toba din Inox, restul ramane fier, oricum are capacele alea peste. intr-adevar se matuieste in stimp, dar daca ii mai dai cate un polish periodic arata ca nou Nu cred ca poti sa scoti sunetul pe care il vrei doar modificand tobele finale. Cred ca cel mai important de eliminat este toba intermediara, aceea de sub motocicleta. Eu intentionam sa schimb tot. Exact asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 ZIceam de Virago 250, acolo nu este intermediara. Eu pana acuma aveam modificate doar finalele.. dar nu e ceea ce vreau. vreau sunet gros, adanc, si fara urma de sunet metalic, sau chestii de genul. A mea va avea ceva filtru inauntru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 Nu cred ca poti sa scoti sunetul pe care il vrei doar modificand tobele finale. ... De unde stii tu ce sunet vrea omul? Exemplul dat de tine e un sunet scos de o toba goala, subtire intr-o incapere cu ecou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 Deja am sters din desenele technice si pozele atasate din 2007 si tot nu ma lasa sa pun desene technice si poze. Probabil il deranjeaza pe cineva.Asta e .... e ciufut forumul, nu stiu unde sunt moderatori asteea de nu iau masuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elijah Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 Am trecut iarna fara motor. Acum ca da coltu' ierbii e cazul s-o scot din gar(b)aj. O intrebare! ..va rog. Am luat Viraga 535 in toamna si n-am apucat sa fac cu ea decat cateva sute de km. Acu as vra sa-i pun ulei, ce tip sa pun? Nici acu nu stiu ce benzina-i cea mai potrivita. Ce ar mai trebui sa-i fac la scoatere din iernat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sirher Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 De unde stii tu ce sunet vrea omul? asta este ce mi-a spus el! Uite aici cateva filmulete cu modificari la tobe la virago: http://www.youtube.com/watch?v=3MrUHe-6UOw...feature=related Cam asta e sunetul care l-as vrea eu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Si eu stiu sa dau search pe youtube Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Am descoperit ieri la motor o chestie ca un surubel cu filet la cablul de acclereratie, langa maneta. Ce anume regleaza chestia asta? Cred ca ai descoperit unul din locurile in care poti intinde cablul de acceleratie . Succes in continuare si la cat mai multe descoperiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sirher Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Si eu stiu sa dau search pe youtube El mi-a spus ca ar vrea sa sune ca cea din ultimul filmulet. Daca schimba d oar finala , ma indoiesc ca va suna asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sonny Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 azi mi-a rezolvat un mecanic problema la carburatoare ( nu tragea mai mult de 100 km/h , era dezlipita o chestie care tinea membrana vacuumatica ) si mi-a zis ca a constatat ca are kit de reducere din putere , cam la 25 kw si ca exista kit de jicloare sau mai stiu eu ce ( pt carburatoare , oricum ) care-i creste puterea la 32 kw . Barna , ai idee despre ce-i vorba ? ai auzit de asa ceva ? daca da spune-mi , te rog , ce fel de piese sunt necesare , unde se gasesc si la ce pret . multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 azi mi-a rezolvat un mecanic problema la carburatoare ( nu tragea mai mult de 100 km/h , era dezlipita o chestie care tinea membrana vacuumatica ) si mi-a zis ca a constatat ca are kit de reducere din putere , cam la 25 kw si ca exista kit de jicloare sau mai stiu eu ce ( pt carburatoare , oricum ) care-i creste puterea la 32 kw . Barna , ai idee despre ce-i vorba ? ai auzit de asa ceva ? daca da spune-mi , te rog , ce fel de piese sunt necesare , unde se gasesc si la ce pret . multumesc ! Sal .Dap problema creaza o piesa asa se zice "joint carburetor" este intre carburator si cilindru din cauciuc special care rezista la temperatura etc.etc..Cum se vede si in poza gaura aia poate sa fie si mai mare,deci concluzia ca este inecat un pic si asa scade kw la viroage.Se poate face rost si de joint carburetor care este deschisa mai bine si da o putere mai buna de 34kw La virioage nu este nici o diferenta defapt doar piesa asta si reglajul.Modelele 2YL marea majoritatea este cu 34kw mai exact 46 caluti ,modelele 3BR sunt de 20KW mai exact 27caluti (+ speranta ca traiesc toti ) Bafta Barna --- Mesaj completat în 25 Mar 2008 13:35 ------------- Am trecut iarna fara motor. Acum ca da coltu' ierbii e cazul s-o scot din gar(b)aj. O intrebare! ..va rog. Am luat Viraga 535 in toamna si n-am apucat sa fac cu ea decat cateva sute de km. Acu as vra sa-i pun ulei, ce tip sa pun? Nici acu nu stiu ce benzina-i cea mai potrivita. Ce ar mai trebui sa-i fac la scoatere din iernat? Sal, fa un schimb de ulei sa pui ulei special pentru motoare, de 4T 10W40 sau 20W40,referitor la marca uleiului -ce te lasa buzunarul ,filtru de ulei,verifica starea filtrului de aer,uitate la bujii daca e cazul si cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elijah Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Merci Barna, asta intrebam vis a vis de ulei, tipul o sa-l hotarasc. Pot sa-i dau de cel mai scump ca doar nu-i dau toata ziua. O rasfat macar la inceput. Am dat de un magazin de motoare langa Cluj (Floresti) o sa dau o raita sa comand filtre si bujii. Inca o data, multam de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Merci Barna, asta intrebam vis a vis de ulei, tipul o sa-l hotarasc. Pot sa-i dau de cel mai scump ca doar nu-i dau toata ziua. O rasfat macar la inceput. Am dat de un magazin de motoare langa Cluj (Floresti) o sa dau o raita sa comand filtre si bujii. Inca o data, multam de sfat Sal, np. In caz ca vrei ceva bun pune Castrol,Motul sau Mobil1 de 20W40 sau 10W40 si dupa 5000-6000 de km sal schimbi ,filtru de ulei se schimba neaparat la fiecare schimb de ulei recomand Champion Cod: X302 ,in caz ca trebe sa schimbi filtrul de aer iti recomanda Champion Cod: V305.Championul este la pret si calitativ bun.Bujii NGK standard Cod: BPR7ES verificati ambalajul pe cutia trebe sa scrie JAPONIA , daca nu scrie sau scrie altceva nu recomand bujii NGK fabricat in alte tari. Bafta Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.