MotoRocker Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 Salutare ! Stie careva unde pot gasi un rezervor de 535? (as prefera second-hand) Eu am acum pe motor un rezervor dublu-corp "custom" (asa a venit din germania ) - dar as vrea sa-mi pun unul original. Mersi mult pune poze, daca imi place...poate facem schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stanciu_cosmin Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 pune poze, daca imi place...poate facem schimb Hai ca fac poze cand ajung acasa si pun Eu motorul de cateva luni - si a venit cu mai multe "customizari"; din cate mi-am dat eu seama au mai fost facute si cateva schimbari pe la suporti (poate si furtune) ca sa puna rezervorul asta. De fapt e un rezervor format din doua bucati (are 2 busoane ) gen harley cu un gol intre parti (deasupra filtrului de aer) Oricum daca are careva un rezervor de dat eu sunt interesat mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
choprider Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 Vand Yamaha Virago XV250s, an: 1997, km: 41000, inmatriculata RO, ITP 2009. Revizie completa aprilie 08, schimbat semeringuri furca,lichid frana, placute frana, disc,ulei, filtru ulei, filtru aer, pregatita de sezon. Accesorii: coburi piele Iron Horse 30 l, ghidon custom, semnalizatoare mici cromate. Ideala pt incepatori si nu numai. Pret: 1600. Mai multe info pe forum, messenger, tel: 0730391954. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 salut! stie cineva despre amortizoarele spate de pe virago 535... se inlocuiesc dupa uzura prelungita sau se repara in vreun fel? cam cat ar costa unele noi ? mie imi fasaie unul de pe spate iar unul din fata pierde ulei (pentru astea din fata am comandat simeringuri) Sal Un amortizor spate nou cu garantie Originala costa in jur de 950,00Ron cu TVA inclus!Cum se vede si in desenul technic nu se poate cumpara piesele separate asa ca de reparat nu zic ca nu se poate dar piesele ce sau distrus in ea separat nu le poti cumpara (nu le poti inlocui cu piese noi)! Bafta Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
janes_ionut Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 Sal Un amortizor spate nou cu garantie Originala costa in jur de 950,00Ron cu TVA inclus!Cum se vede si in desenul technic nu se poate cumpara piesele separate asa ca de reparat nu zic ca nu se poate dar piesele ce sau distrus in ea separat nu le poti cumpara (nu le poti inlocui cu piese noi)! Bafta Barna multumesc, barna! mi se pare o suma uriasa pentru un amortizor... si sa dau douazeci de milioane pe doua amortizoare la o motocicleta de optzeci de milioane e ceva de vis (mai bine zis de cosmar). cred ca pana la urma circul asa cu ele si.. eu sa fiu sanatos. ave caesar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 cred ca pana la urma circul asa cu ele si.. eu sa fiu sanatos. ave caesar! ptiu drace! .. imposibil sa nu gasesti pe cineva care vinde viroaga pe bucati. tre' sa se gaseasca si pentru tine ceva. eventual cauta si pe eBay baga un "search" in topicul "piese de schimb" si vezi ce iese. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 (editat) Dezmembrez VIRAGO XV500 pt detali sunati la 0743317510!!!! (tobe sport mecadapo) Editat Mai 22, 2008 de motoristu66 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 (editat) multumesc, barna! mi se pare o suma uriasa pentru un amortizor... si sa dau douazeci de milioane pe doua amortizoare la o motocicleta de optzeci de milioane e ceva de vis (mai bine zis de cosmar). cred ca pana la urma circul asa cu ele si.. eu sa fiu sanatos. ave caesar! Np. si ai dreptate sunt foarte schumpe!Dar poti sa gasesti amortizoare universale si la Louis de ex (codul de la Louis):10045850 si este la 50 de euro /buc ,sunt mai scurte si estetic arata mult mai bine cu amortizoare mai scurte ,iti aduce mai aproape aripa din spate spre anvelopa ,dar este mult mai rigid ,daca treaba asta nu te deranjeaza ,fa comanda ! Vezi poza de mai jos... Bafta Barna Editat Mai 23, 2008 de Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stanciu_cosmin Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 ptiu drace!.. imposibil sa nu gasesti pe cineva care vinde viroaga pe bucati. tre' sa se gaseasca si pentru tine ceva. eventual cauta si pe eBay baga un "search" in topicul "piese de schimb" si vezi ce iese. Bafta! Si eu sper sa gasesc pe careva care "dezmembreaza" un 535 (pt un rezervor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Mai 23, 2008 Autor Share Postat Mai 23, 2008 Sfat pentru cei care pun botul la faze de genul "motor din 92 - 20.000km" sau motor din 94 - 12.000km" etc. Fratilor, motoarele alea cu siguranta au multi mai multi km! Inainte de a cumpara, mergeti la un mecanic bun sa va spuna exact ce si cum. O prietena care are Virago din 92, cumparat cu 20.000 km, a aflat de curand ca de fapt motorul are peste 60.000km. Inainte de a da banii, faceti un examen complet motorului si daca vanzatorul nu accepta acest lucru inseamna ca ceva e spooky si renuntati la timp. Intrebare: de ce se dezmembreaza acel Virago nu intrebati? Mie mi se pare suspect orice motor care se dezmembreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 Intrebare: de ce se dezmembreaza acel Virago nu intrebati? Mie mi se pare suspect orice motor care se dezmembreaza. o fi avand cadru' rupt. furca stramba. rotile opt. s-a plictisit omul de ea si n-o cumpara nimeni. treaba lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 Cele accidentate a carui reparatie depasesc sau ajung la valoarea motocicletei, ajung sa fie dezmembrate. Era pe bikeshop un virago 535 cazut de vanzare pt piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 (editat) stie careva cat cere rabinu pentru centrat o roata/strans spite + indreptat o mica indoitura la janta? daca merg cu mobtra si mi-o desface el sau dau eu roata jos si o duc eu? si un nr de tel m-ar ajuta mi s-au slabit spitele la roata fata si daca apas pe ghidon cu frana pusa am dubla suspensie Editat Mai 25, 2008 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinflorinflorin Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Salutare In sfarsit am intrat si eu intre posesorii de VIRAGO:). Nu o sa va vina sa credeti dar am parcurs toate cele 200 si ceva de pagini ale acestui forum.... Pentru inceput am o intrebare....e legata de sunetul tobei, scria undeva ca e un surub care daca il iau jos o sa ii schimbe sunetul. Ma poate ajuta cineva care si a facut la motor chestia asta, eventual o poza cu locatia surubului rspectiv.... Mesrsi mult...si ne mai auzim Am vazut ca e un obicei pe aici, se pun si poze cu noile achizitii, .....deci.....si eu:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinflorinflorin Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Salutare In sfarsit am intrat si eu intre posesorii de VIRAGO:). Nu o sa va vina sa credeti dar am parcurs toate cele 200 si ceva de pagini ale acestui forum.... Pentru inceput am o intrebare....e legata de sunetul tobei, scria undeva ca e un surub care daca il iau jos o sa ii schimbe sunetul. Ma poate ajuta cineva care si a facut la motor chestia asta, eventual o poza cu locatia surubului rspectiv.... Mesrsi mult...si ne mai auzim Am vazut ca e un obicei pe aici, se pun si poze cu noile achizitii, .....deci.....si eu:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Mai 26, 2008 Autor Share Postat Mai 26, 2008 (editat) Salut si bine ai venit! Trebuia sa postezi la topicul posesorilor de Virago. Pune motorul pe un stand sau doar pe cric, pune o paturica pe jos si aseaza-ta cu spatele pe ea si uita-te sub toba. Ai doua variante: ori scoti surubul de la toba (cu siguranta o sa il observi) ori faci cum am procedat majoritatea, adica te duci la un nene specialist si golesti una sau ambele tobe. Editat Mai 26, 2008 de Purghy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Mai 26, 2008 Autor Share Postat Mai 26, 2008 stie careva cat cere rabinu pentru centrat o roata/strans spite + indreptat o mica indoitura la janta?daca merg cu mobtra si mi-o desface el sau dau eu roata jos si o duc eu? si un nr de tel m-ar ajuta Iti da el roata jos. Din pacate nu imi mai aduc aminte pretul (eu am fost la el cu Virago 250 acum doi ani) si nici nu mai am telefonul lui. SalutareIn sfarsit am intrat si eu intre posesorii de VIRAGO:). Nu o sa va vina sa credeti dar am parcurs toate cele 200 si ceva de pagini ale acestui forum.... Pentru inceput am o intrebare....e legata de sunetul tobei, scria undeva ca e un surub care daca il iau jos o sa ii schimbe sunetul. Ma poate ajuta cineva care si a facut la motor chestia asta, eventual o poza cu locatia surubului rspectiv.... Mesrsi mult...si ne mai auzim Am vazut ca e un obicei pe aici, se pun si poze cu noile achizitii, .....deci.....si eu:) Ti-am raspuns pe topicul separat pe care l-ai deschis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinflorinflorin Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Iti da el roata jos. Din pacate nu imi mai aduc aminte pretul (eu am fost la el cu Virago 250 acum doi ani) si nici nu mai am telefonul lui. Ti-am raspuns pe topicul separat pe care l-ai deschis. mersi mersi pentru inceput scot surubul....si dupa ce trec de RAR incerc si cealalta varianta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Corect, problema e ca la Virago practic N-AI VOIE sa modifici esapamentul. Omori supapele intr-un sezon. Multi au patit-o asa. Problema similara la Savage, numai ca acolo daca montezi un esapament Sportster original, ai rezolvat treaba cu sunetul si nici nu strici nimic. La Virago e altcumva, din pacate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 SALUTARE grija mare sa nu modifici tobele pt ca o sa faci varza motorul (cum a spus si panonia prajesti supapele) mai bine cumpara din catalog niste tobe custom pt virago si ai terminat problema NUMAI BINE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Salutare In sfarsit am intrat si eu intre posesorii de VIRAGO:). Nu o sa va vina sa credeti dar am parcurs toate cele 200 si ceva de pagini ale acestui forum.... Pentru inceput am o intrebare....e legata de sunetul tobei, scria undeva ca e un surub care daca il iau jos o sa ii schimbe sunetul. Ma poate ajuta cineva care si a facut la motor chestia asta, eventual o poza cu locatia surubului rspectiv.... Mesrsi mult...si ne mai auzim Am vazut ca e un obicei pe aici, se pun si poze cu noile achizitii, .....deci.....si eu:) Vrei sunet cat de cat cu TON!Incerca sa golesti tobele, nu e mare lucru si il rezolvi tu in jumatate de ora cu un ciocan si o dalta si multa atentie si nu mai trebuie sa scoti nici un surub!Eu prima oara am scos surubele sunet difert dar 50% fain, am golit tobele si sunet de pornesc alarmele la masini dar nici sa iti HUIE capul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 ori faci cum am procedat majoritatea, adica te duci la un nene specialist si golesti una sau ambele tobe. ..nu te supara nu da sfaturi care sunt aiurea ...caci lumea daca te asculta pe tine isi strica motorul... ..in primul rind daca se scot filtrele din tobe se scot din amindoua...nu doar din UNA cum spui tu. ..daca se scoate doar din una se va incalzii unul din cilinndri del ia mama dracului si se duce destul de repede la acel cilindru supapele si pe rind incet incetul segmentii .... sfaturi de genul asta va rog nu dati daca nu stiti ceva sigur despre ce vorbiti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinflorinflorin Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 SALUTARE MERSI LA TOTI PT SFATURI....SE PARE CA O SA INVAT DIN GRESELILE VOASTRE SI NU O SA IMI GOLESC TOBELE....E PREA RISCANT TOTUSI VREAU SA DESFAC SURUBUL ....SUNT CURIOS CUM SUNA FARA EL......PROBLEMA E CA NU IL GASESC SUB TOBE GASESC DOAR UN FEL DE SURUB CARE MI SE PARE CA E UN NIT SI AM MAI GASIT UNU PE TOBA UNDEVA MAI IN FATA. CARE DINTRE ELE OR FI? PUN SI POZE:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stanciu_cosmin Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Hai ca fac poze cand ajung acasa si pun Eu motorul de cateva luni - si a venit cu mai multe "customizari"; din cate mi-am dat eu seama au mai fost facute si cateva schimbari pe la suporti (poate si furtune) ca sa puna rezervorul asta. De fapt e un rezervor format din doua bucati (are 2 busoane ) gen harley cu un gol intre parti (deasupra filtrului de aer) Oricum daca are careva un rezervor de dat eu sunt interesat mersi! Uite am facut cateva poze azi - deja am vazut ca sunt doritori de schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Uite am facut cateva poze azi - deja am vazut ca sunt doritori de schimb Ramane!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.