Sari la conținut

Minskul MEU! (ex) posesori, sariti cu sfaturi


Lt. Navarro
 Share

Postări Recomandate

Nu ai voie sa ai claxon de tir/masina mica pe bicla, da' pe moto, n-au decât să se duca dreq cei care or avea ceva de zis; e vorba de viatza mea aici, si n-am de gand sa stau io cu o gluma de claxon care "urla" : "HAI, gigicule, taie-mi calea cand sunt la 3m de tine, ca io-s moped de 20kg si opresc in 4m de la 234234234km pe secunda", ai auzit claxonu' meu, unnamed?! :crack: E COMIC, de-a dreptu', efectiv hazliu si nimic mai mult.

 

Cat despre ulei, parca chiar zice si in manual (inca nu am unul, nici macar pe ala original, in rusa) ca se pune ulei de motor, pt k ar fi mai gros, are alta vascozitate. Si cred ca asa o sa fac... :crack:

211196[/snapback]

 

 

:crack: stiu claxonul, ca la scoala fac pe minsk. :crack:

 

si eu daca as fi avut unul i-as fi schimbat claxonul, mi se pare normal. daca e unu intr-o masinica cu muzica un pic mai tare sigur nu-l aude.

Editat de unnamed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 86
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ca se pune ulei de motor, pt k ar fi mai gros

 

Cred ca se pune ulei de motor in cutia de viteza la moto tocmai pt ca nu e mai gros decit uleiul special pt cutie, cum ar fi T90-ul. Intradevar uleiul de motor are alta viscozitate, mai mica. Probabil ca se protriveste mai bine cu angrenajele din cutia de viteze a unei motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si iata ca, din nou, iarasi revin inca odata cu o intrebare:

Problema:

 

Dupa cum vedeti, partea chiulasei de langa bujie e uda. Si nu e apa! :crack: .

Exista posibilitatea sa scape din compresie si implicit si ceva "suc" pe langa bujie, pentru ca n-am strans-o bine?!

 

Bujia e una "sinterom" de dacie... pe ambalaj, scria ca ori o pui cu cheia dinamometrica, ori o insurubezi cu mana pana nu mai misca si p-orma cu chiea de bujii rostesti max 90 grade. Eh.. A fost rotita vro 120 de grade (judecand dupa ochi). Si totusi...

 

Help...17.gif.

post-3218-1122715771_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh.. A fost rotita vro 120 de grade (judecand dupa ochi). Si totusi...

 

Help...17.gif.

212969[/snapback]

ce e mult nu e bun

vezi sa nu picure din rezervor si la bujie saiba sa fie la locul ei. Sper ca nu ai rupt filetul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate sa scape fum la prinderea tobei de cilindru.. atunci am vazut ulei pe cilindru, si chiuloasa...sau poate ca chiuloasa nu e strans cum trebuie..

Filetul de la bujie este dus atunci timpul mersului iese afara, sau se slabeste....

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok. mersi de raspunsuri.. totusi nu cred ca e filetul, iar in locul prin care iese teava de evacuare, nu-i murdar; doar acolo, sus. :crack: din rezervor nu cred ca picura... o sa ma uit mai atent... n-am mai mers de cateva zile pe ea, daca inca e ud, atunci e rezervoul, desi nu cred... ar fi luat fo benzina scursa pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am mai pus asta si in "motocicleta mea", dar paote aci vede cineva...

 

Nu stiu, daca aici, sau la SERVICE, trebuia pus, dar... fie! HELP!

 

Am o mica (mare?) problema; sa incep cu inceputul:

Problema a inceput cam de martea trecuta (1august parca) cand am fost la Iloara (cu Skullz). Mai aveam f. putina benzina in rezervor, si dupa ce am urcat pe podul Grant (p-acolo s-a nimerit sa plec, nu va mirati ) cam pe la jumatea drumului, imi moare motorul. (mentionez ca mai aveam f. putin benzina in rezervor). Ramas in viteza, inca mai scoate sunetul pe care il are motorul in miscare, dar mai ciudat. (nu stiu cum sa zic).

 

Trag de gaz, nimic, dau a 3-a , a 2-a, si inca in miscare (destul de repede) dau drumul la ambreiaj, si dau gaz - zic" poate porneste iar, ca atunci cand o impingi". Nimic! Trag pe dreapta, stress, masini pe langa mine, trecand pe langa mine, un tip pe un "chopperash" cam de 250, trece ca pe langa un stalp, nervi, pedale, transpiratie, pedale, nimic. Pune-te pe impins cu echipamentu' pe tine... ma dau jos de pe pod, vorbesc cu Skullz la telefon:

- "Bah, cre' c-am ramas in pana prostului" .

Apare si el pe moto, dupa cateva minute : - "Hai bah, 'opa sus, sa merem la Shell".

Io: - "Stai sa-i mai dau in (cuvant urat) mea o pedala, in pasti pa ma-sa in poponeata, de benzina , ca poate o porni!

Dau pedala, si? ...

 

si....?

 

surpiz... aa, ma scuzaț... surpize surprize - porneste. Hopa pe ea, hai la Shell.

 

Ei, descuraca-te , roamane acum.

 

Ca pana atunci mersem cu benzina pe care o bagasem la Iesirea din Mizil, iar pe drum surubul capacului cutiei laterale stanga (care e goala), in care tineam sticla de ulei de amestec, si un paharel de plastic, gradat, s-a desprins, capacul s-a rezemat in picoul meu, medala de pornire, si a mai ramas agatat jos, intr-un soi de balama; DAR, cutia cu ulei (care oricum nu mai avea decat cateva picaturi in ea), si paharelul gradat, cad pe drum. Ma prind 1km mai incolo, dupa ce ma atentioneaza Nae. In fine... (o dau in off topic rau)

 

Uleiul (tomcmai dadusem 90mii pe o sticla de ulei MOL AROL 2T), a trebuit bagat "ochiometric" in rezervor. Cred am bagat multicel. Benzina de 7lei grei, si p-aci ti-e drumul.

 

La inceput a mers relativ ok. In aceeasi seara, am mai bagat benzina de 10lei, cu 30ml la litru, adica aveam iar cu ce sa "dozez". Ce am observat mai incolo? (intre timp, am mai dat ceva ture ocazionale cu ea - seara ) Ca de la 50 la ora in sus, vibra, si facea urat. (nu mai era asa de "dezechilibrat" amestecul, ca doar bagasem benzina, nu? Am mai ancasat inainte bujia, (ca in primii km mergeam incet si subturat cel mai des), deci imi erau cunoscute "simptomele", si mi se parea ca seamana.

 

Ieri, inainte sa plec la drum, pun cheia pe bujie, o scot, si era neagra (deci, se pare ca am avut dreptate - ca subturat n-am mai mers). Am pus alta (am zis ca o curat mai tarziu pe aia scoasa) si a pornit la sfert de pedala, data si destul de "bland" . Am facut cam 20km, cu treburi. Mi-a murit motorul pe o straduta din baneasa, si nu mai pornea. Dat pedale, verificat benzina (f. putina - IAR), ce-i de facut? Problema: rezervorul fiind lacrima, si robinetul in spatele rezervorului , te lasa cu ceva benzina in rezervor' cu care ai mai merge nitel, dar cu curu'n balta.

(Stau in zona 13septembrie/panduri - sa va faceti o idee, despre cam cat merg - desi nu stiu cat conteaza asta). Solutie: iau motorul, im imping perpendicular pe bordura, si-l urc cu roata fata pe trotuar, si bag nitica benzina in carb - dat pedala, pornit, ajuns acasa. Lasat motor "la odinhna" ca mai era pan la ora de mers la Arc.

 

 

 

Plec in sfarsit si spre Arc, dup-aia si pe la Piata Victoriei, asteptand la stop, imi moare motorul, dat jos, dat pedale, pornit dupa vro 6-7.

 

Pe la "piata cu nasturele infit im mijlocu intersectiei", iar.... Iar, pe dreapta, iar pedale. Pana la arc, inca o data - in mers. Dat a 3-a, dat gaz vazut ca n-o "ia", dat repede a 2-a, gaz la max, dat drumul la ambreiaj (cu motocicleta inca ruland repejor), porneste.

 

La arc, aceeasi figura. Porneste intr-un sfarsit, dar nu ajung nici pan' la Petromul Baneasa (de dupa fantana Miorita).

Opresc, doi baieti cu Enduroaiece. Unul dintre ei, dupa ce-l laumuresc nitel, imi da juma de litru de benzina (un KTM 640 - gri) , MULTUMESC, BAIETI! .

SI ACI PROBLEMA: banuiesc ca im motorul ala (destul de nou, de altfel) se Baga Benzina fara Pb, cat de mult poate sa "afecteze performantele" taraboanței, ca mers cam ciudat pana la Petrom (ulei i-am bagat cat trebuie, ca aveam cu ce sa gradez). Bagat inca fo 4litri, cu uleiul aferent, inecat motor, scos bujie, nitel inegrita , desi fusese pusa in aceeasi zi, "ventilat" camera ardere prin "dat la pedala". Pus bujie, pronit, motorul. Moare la relanti. Chinuit o vreme, si cu ajutorul, unui amic (are un Simson) de-al lui Skullz, reglat, cat de cat, sa nu mai mora. Ajuns acas. (Motor lasat "in gazda" ) pe langa Piata Chibrit.

 

Of..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce as face eu in locul tau...

1)Golit rezervor de toate amestecaturile

2)Curatat robinetul de benzina de toate mizeriile

3)dat jos, curatat si reglat carburator fiindca problema ta ii dupa parerea mea din benzina si carburatie.

 

Daca si dupa distractia asta iti mai face fite ii timpul sa te uiti si la aprindere (nu stiu de care ii la minsk) si la bujie

 

Chestia asta cu mersul pe vapori o stiu si eu (saracia deh...) dar incerc totusi sa tin macar 2 L in rezervor fiindca is constient ca o oprire nedorita in panta sau in rampa baga un stres enorm asupra ambreiajului/cutiei/setului.

 

Despre benzina iti zic ca eu merg cu 95 Fara Plumb cu 30 ml XCEL pt. 2t la Litru si merge rezonabil, nu foarte nervos dar suficient pentru traficul din oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

vezi ca nu cumva sa ai socul deschis, e si asta o posibilitate (chiar daca maneta aia e jos, poate s-o fi blocat cuiul de la soc pe "deschis"... e si asta o idee! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a intamplat sa uit socul tras de vro doo ori, dar nu, nu-i asta problema. Apropos. Pe taraboantza asta a mea am un carburator k65. Poate sa fie asta, explicatia pentru consumul pur si simplu obscen, pe care il are acum?!?? (adica: cu benzina, cat sa mai merg ceva (10 km?! ) bag de inca 10lei grei, si dupa nici 60 de km, e deja la un pas de "bone dry". (De ciordit benzen din rezervor, nu cred ca e cazul ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Mi s-a intamplat sa uit socul tras de vro doo ori, dar nu, nu-i asta problema. Apropos. Pe taraboantza asta a mea am un carburator k65. Poate sa fie asta, explicatia pentru consumul pur si simplu obscen, pe care il are acum?!?? (adica: cu benzina, cat sa mai merg ceva (10 km?! ) bag de inca 10lei grei, si dupa nici 60 de km, e deja la un pas de "bone dry". (De ciordit benzen din rezervor, nu cred ca e cazul ).

224736[/snapback]

 

 

cauze posibile (dupa mintea mea, or mai fi si altele :rusinica: ) :

 

1. curge benzen pe undeva (furtun fisurat, rezervor fisurat sau pe la preaplin daca uiti caneaua (robinetul de benzina) deschisa)

2. ai avut un k-65 cu jigloare manarite adica: k-65 merge la voshod, ij jupiter, ij planeta si dnepr si ural! intre ele nu difera decat jigloarele, la voshod si jupiter sunt la fel (175 cmc la voshod respectiv 2x175 la jupiter deci jicloare mai mici) dar nu ar fi o problema asa de mare...daca ai in schimb jigloare mari de planeta, etc. e posibil sa-ti intre muuuulta benzina in cilindru de unde consumul foarte ridicat (dupa cate ai spus tu ai un consum de peste 5l adica 100 lei = ~3l benzina) si bujia afumata! un minsk nu tre' sa ia mai mult de 4 l in conditii de oras, hai poate 4,5 daca tragi de el in ultimul hal)

in ce consta manareala jigloarelor? a bagat fostul proprietar o lita in jigloare ca sa le micsoreze si aia a zburat de acolo! sfatul meu e sa-ti iei carb de minsk (parca tot k-uri se numesc si alea) de ala mic cu fundul de plastic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a intamplat sa uit socul tras de vro doo ori, dar nu, nu-i asta problema. Apropos. Pe taraboantza asta a mea am un carburator k65. Poate sa fie asta, explicatia pentru consumul pur si simplu obscen, pe care il are acum?!?? (adica: cu benzina, cat sa mai merg ceva (10 km?! ) bag de inca 10lei grei, si dupa nici 60 de km, e deja la un pas de "bone dry". (De ciordit benzen din rezervor, nu cred ca e cazul ).

224736[/snapback]

verifica socul sa nu ramana deschis (te uiti la cuiul de la carburator, nu la maneta de pe ghidon)

verifica starea garniturii de pe cuiul pontou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica socul sa nu ramana deschis (te uiti la cuiul de la carburator, nu la maneta de pe ghidon)

verifica starea garniturii de pe cuiul pontou

225168[/snapback]

 

Mai, ce macaniti voi de ghidon? La mine socul este o maneta orizontala in partea stanga a carbelitorului. Cand "trag socul" o apas, adica o inclin catre Terra, apoi dupa 1 min. o ridic, readucand-o in pozitie orizontala.

Asta al meu ce fel de carb. este??? :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Al tau e probabil carb original de minsk; k65 nu e pt minsk si socul se actioneaza printr-un cablu co o maneta pe ghidon

225384[/snapback]

 

nu neaparat cu cablu, mai au si un fel de maneta in locul unde se pune cablul unele din ele... oricum se poate scoate maneta aia si se poate pune cablu fara nici o problema (nu tre' sa modifici nimic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai... la mine socul e o mica "tija" de care trag si invart nitel, ca sa ramana trasa, pe partea dreapta a carb-ului, dupa ce-si face treaba, o invart nitel si un arc o trage inapoi in jos, singur. Sunt singur ca n-a fost asta problema. Adica nu a ramas tras, fara sa-mi dau eu seama.

 

Ca fapt divers si "distractiv" : Aseara s-a mai uitat Aleko odata la motor, a scos bujia si supriza: eu, fara sa-mi dau seama aveam doua garnituri (d-alea de otel) la bujie. Probabil ca ramasese de la bujia de dinainte lipita acolo si nu m-am prins. Si cand am pus bujia noua...

Deci putea fi si asta o problema.

Editat de Lt. Navarro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pardon, pe partea dreapta am vrut sa zic, cand am zis de soc. Si de minsk sigur nu e, doar am zis. E K65! Am vazut k65 pe ural. D-asta ma tot vaicaresc io de consum! :rusinica:

 

Inca ceva. Franele fatza sunt pauza, dar inteleg de la cei care s-au mai uitat la ele (si au ceva mai multe cunostinte) ca sunt stranse la max. Soultie: Curatare sau saboti noi?

Cat costa?

Un cric central - prezt? Are careva idee. (am sapat nitel p-aci, dar n-am vazut).

 

Multumesc de raspunusri, tuturor.

 

Presiunea in cauciuoace?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

schimba sabotii dar vezi ca o sa trebuiasca sa-i rodezi dupa butuc

nu stiu cat costa dar nu mult oricum

pui sabotii si mergi cu frana fata pusa pana incepe sa tina (tre' sa mergi cam multisor dar...asta e!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gandeste-te ca bujia aprindea mult mai post amestecul, era mai rece si mai sus.

Asta pe langa o mica decomprimare care se simte la 125.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema! Motor la relanti, scos la "zero".

Strans abreiaj, dat a-1a. Dupa 3-4 secunde, daca nu dau gaz, moare motorul! :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...