unnamed Postat Iulie 27, 2005 Share Postat Iulie 27, 2005 (editat) Nu ai voie sa ai claxon de tir/masina mica pe bicla, da' pe moto, n-au decât să se duca dreq cei care or avea ceva de zis; e vorba de viatza mea aici, si n-am de gand sa stau io cu o gluma de claxon care "urla" : "HAI, gigicule, taie-mi calea cand sunt la 3m de tine, ca io-s moped de 20kg si opresc in 4m de la 234234234km pe secunda", ai auzit claxonu' meu, unnamed?! E COMIC, de-a dreptu', efectiv hazliu si nimic mai mult. Cat despre ulei, parca chiar zice si in manual (inca nu am unul, nici macar pe ala original, in rusa) ca se pune ulei de motor, pt k ar fi mai gros, are alta vascozitate. Si cred ca asa o sa fac... 211196[/snapback] stiu claxonul, ca la scoala fac pe minsk. si eu daca as fi avut unul i-as fi schimbat claxonul, mi se pare normal. daca e unu intr-o masinica cu muzica un pic mai tare sigur nu-l aude. Editat Iulie 27, 2005 de unnamed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Iulie 28, 2005 Share Postat Iulie 28, 2005 ca se pune ulei de motor, pt k ar fi mai gros Cred ca se pune ulei de motor in cutia de viteza la moto tocmai pt ca nu e mai gros decit uleiul special pt cutie, cum ar fi T90-ul. Intradevar uleiul de motor are alta viscozitate, mai mica. Probabil ca se protriveste mai bine cu angrenajele din cutia de viteze a unei motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Iulie 30, 2005 Autor Share Postat Iulie 30, 2005 Si iata ca, din nou, iarasi revin inca odata cu o intrebare: Problema: Dupa cum vedeti, partea chiulasei de langa bujie e uda. Si nu e apa! . Exista posibilitatea sa scape din compresie si implicit si ceva "suc" pe langa bujie, pentru ca n-am strans-o bine?! Bujia e una "sinterom" de dacie... pe ambalaj, scria ca ori o pui cu cheia dinamometrica, ori o insurubezi cu mana pana nu mai misca si p-orma cu chiea de bujii rostesti max 90 grade. Eh.. A fost rotita vro 120 de grade (judecand dupa ochi). Si totusi... Help.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 30, 2005 Share Postat Iulie 30, 2005 Eh.. A fost rotita vro 120 de grade (judecand dupa ochi). Si totusi... Help.... 212969[/snapback] ce e mult nu e bun vezi sa nu picure din rezervor si la bujie saiba sa fie la locul ei. Sper ca nu ai rupt filetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iulie 30, 2005 Share Postat Iulie 30, 2005 poate sa scape fum la prinderea tobei de cilindru.. atunci am vazut ulei pe cilindru, si chiuloasa...sau poate ca chiuloasa nu e strans cum trebuie.. Filetul de la bujie este dus atunci timpul mersului iese afara, sau se slabeste.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Iulie 30, 2005 Autor Share Postat Iulie 30, 2005 ok. mersi de raspunsuri.. totusi nu cred ca e filetul, iar in locul prin care iese teava de evacuare, nu-i murdar; doar acolo, sus. din rezervor nu cred ca picura... o sa ma uit mai atent... n-am mai mers de cateva zile pe ea, daca inca e ud, atunci e rezervoul, desi nu cred... ar fi luat fo benzina scursa pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 30, 2005 Share Postat Iulie 30, 2005 strange chiuloasa bine, eventual schimba-i garnitura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat August 1, 2005 Share Postat August 1, 2005 da, si mie tot de la chiulasa mi se pare ca provine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat August 13, 2005 Autor Share Postat August 13, 2005 Am mai pus asta si in "motocicleta mea", dar paote aci vede cineva... Nu stiu, daca aici, sau la SERVICE, trebuia pus, dar... fie! HELP! Am o mica (mare?) problema; sa incep cu inceputul: Problema a inceput cam de martea trecuta (1august parca) cand am fost la Iloara (cu Skullz). Mai aveam f. putina benzina in rezervor, si dupa ce am urcat pe podul Grant (p-acolo s-a nimerit sa plec, nu va mirati ) cam pe la jumatea drumului, imi moare motorul. (mentionez ca mai aveam f. putin benzina in rezervor). Ramas in viteza, inca mai scoate sunetul pe care il are motorul in miscare, dar mai ciudat. (nu stiu cum sa zic). Trag de gaz, nimic, dau a 3-a , a 2-a, si inca in miscare (destul de repede) dau drumul la ambreiaj, si dau gaz - zic" poate porneste iar, ca atunci cand o impingi". Nimic! Trag pe dreapta, stress, masini pe langa mine, trecand pe langa mine, un tip pe un "chopperash" cam de 250, trece ca pe langa un stalp, nervi, pedale, transpiratie, pedale, nimic. Pune-te pe impins cu echipamentu' pe tine... ma dau jos de pe pod, vorbesc cu Skullz la telefon: - "Bah, cre' c-am ramas in pana prostului" . Apare si el pe moto, dupa cateva minute : - "Hai bah, 'opa sus, sa merem la Shell". Io: - "Stai sa-i mai dau in (cuvant urat) mea o pedala, in pasti pa ma-sa in poponeata, de benzina , ca poate o porni! Dau pedala, si? ... si....? surpiz... aa, ma scuzaț... surpize surprize - porneste. Hopa pe ea, hai la Shell. Ei, descuraca-te , roamane acum. Ca pana atunci mersem cu benzina pe care o bagasem la Iesirea din Mizil, iar pe drum surubul capacului cutiei laterale stanga (care e goala), in care tineam sticla de ulei de amestec, si un paharel de plastic, gradat, s-a desprins, capacul s-a rezemat in picoul meu, medala de pornire, si a mai ramas agatat jos, intr-un soi de balama; DAR, cutia cu ulei (care oricum nu mai avea decat cateva picaturi in ea), si paharelul gradat, cad pe drum. Ma prind 1km mai incolo, dupa ce ma atentioneaza Nae. In fine... (o dau in off topic rau) Uleiul (tomcmai dadusem 90mii pe o sticla de ulei MOL AROL 2T), a trebuit bagat "ochiometric" in rezervor. Cred am bagat multicel. Benzina de 7lei grei, si p-aci ti-e drumul. La inceput a mers relativ ok. In aceeasi seara, am mai bagat benzina de 10lei, cu 30ml la litru, adica aveam iar cu ce sa "dozez". Ce am observat mai incolo? (intre timp, am mai dat ceva ture ocazionale cu ea - seara ) Ca de la 50 la ora in sus, vibra, si facea urat. (nu mai era asa de "dezechilibrat" amestecul, ca doar bagasem benzina, nu? Am mai ancasat inainte bujia, (ca in primii km mergeam incet si subturat cel mai des), deci imi erau cunoscute "simptomele", si mi se parea ca seamana. Ieri, inainte sa plec la drum, pun cheia pe bujie, o scot, si era neagra (deci, se pare ca am avut dreptate - ca subturat n-am mai mers). Am pus alta (am zis ca o curat mai tarziu pe aia scoasa) si a pornit la sfert de pedala, data si destul de "bland" . Am facut cam 20km, cu treburi. Mi-a murit motorul pe o straduta din baneasa, si nu mai pornea. Dat pedale, verificat benzina (f. putina - IAR), ce-i de facut? Problema: rezervorul fiind lacrima, si robinetul in spatele rezervorului , te lasa cu ceva benzina in rezervor' cu care ai mai merge nitel, dar cu curu'n balta. (Stau in zona 13septembrie/panduri - sa va faceti o idee, despre cam cat merg - desi nu stiu cat conteaza asta). Solutie: iau motorul, im imping perpendicular pe bordura, si-l urc cu roata fata pe trotuar, si bag nitica benzina in carb - dat pedala, pornit, ajuns acasa. Lasat motor "la odinhna" ca mai era pan la ora de mers la Arc. Plec in sfarsit si spre Arc, dup-aia si pe la Piata Victoriei, asteptand la stop, imi moare motorul, dat jos, dat pedale, pornit dupa vro 6-7. Pe la "piata cu nasturele infit im mijlocu intersectiei", iar.... Iar, pe dreapta, iar pedale. Pana la arc, inca o data - in mers. Dat a 3-a, dat gaz vazut ca n-o "ia", dat repede a 2-a, gaz la max, dat drumul la ambreiaj (cu motocicleta inca ruland repejor), porneste. La arc, aceeasi figura. Porneste intr-un sfarsit, dar nu ajung nici pan' la Petromul Baneasa (de dupa fantana Miorita). Opresc, doi baieti cu Enduroaiece. Unul dintre ei, dupa ce-l laumuresc nitel, imi da juma de litru de benzina (un KTM 640 - gri) , MULTUMESC, BAIETI! . SI ACI PROBLEMA: banuiesc ca im motorul ala (destul de nou, de altfel) se Baga Benzina fara Pb, cat de mult poate sa "afecteze performantele" taraboanței, ca mers cam ciudat pana la Petrom (ulei i-am bagat cat trebuie, ca aveam cu ce sa gradez). Bagat inca fo 4litri, cu uleiul aferent, inecat motor, scos bujie, nitel inegrita , desi fusese pusa in aceeasi zi, "ventilat" camera ardere prin "dat la pedala". Pus bujie, pronit, motorul. Moare la relanti. Chinuit o vreme, si cu ajutorul, unui amic (are un Simson) de-al lui Skullz, reglat, cat de cat, sa nu mai mora. Ajuns acas. (Motor lasat "in gazda" ) pe langa Piata Chibrit. Of.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdiV Postat August 13, 2005 Share Postat August 13, 2005 Ce as face eu in locul tau... 1)Golit rezervor de toate amestecaturile 2)Curatat robinetul de benzina de toate mizeriile 3)dat jos, curatat si reglat carburator fiindca problema ta ii dupa parerea mea din benzina si carburatie. Daca si dupa distractia asta iti mai face fite ii timpul sa te uiti si la aprindere (nu stiu de care ii la minsk) si la bujie Chestia asta cu mersul pe vapori o stiu si eu (saracia deh...) dar incerc totusi sa tin macar 2 L in rezervor fiindca is constient ca o oprire nedorita in panta sau in rampa baga un stres enorm asupra ambreiajului/cutiei/setului. Despre benzina iti zic ca eu merg cu 95 Fara Plumb cu 30 ml XCEL pt. 2t la Litru si merge rezonabil, nu foarte nervos dar suficient pentru traficul din oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 13, 2005 Share Postat August 13, 2005 vezi ca nu cumva sa ai socul deschis, e si asta o posibilitate (chiar daca maneta aia e jos, poate s-o fi blocat cuiul de la soc pe "deschis"... e si asta o idee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat August 16, 2005 Autor Share Postat August 16, 2005 Mi s-a intamplat sa uit socul tras de vro doo ori, dar nu, nu-i asta problema. Apropos. Pe taraboantza asta a mea am un carburator k65. Poate sa fie asta, explicatia pentru consumul pur si simplu obscen, pe care il are acum?!?? (adica: cu benzina, cat sa mai merg ceva (10 km?! ) bag de inca 10lei grei, si dupa nici 60 de km, e deja la un pas de "bone dry". (De ciordit benzen din rezervor, nu cred ca e cazul ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 16, 2005 Share Postat August 16, 2005 Mi s-a intamplat sa uit socul tras de vro doo ori, dar nu, nu-i asta problema. Apropos. Pe taraboantza asta a mea am un carburator k65. Poate sa fie asta, explicatia pentru consumul pur si simplu obscen, pe care il are acum?!?? (adica: cu benzina, cat sa mai merg ceva (10 km?! ) bag de inca 10lei grei, si dupa nici 60 de km, e deja la un pas de "bone dry". (De ciordit benzen din rezervor, nu cred ca e cazul ). 224736[/snapback] cauze posibile (dupa mintea mea, or mai fi si altele ) : 1. curge benzen pe undeva (furtun fisurat, rezervor fisurat sau pe la preaplin daca uiti caneaua (robinetul de benzina) deschisa) 2. ai avut un k-65 cu jigloare manarite adica: k-65 merge la voshod, ij jupiter, ij planeta si dnepr si ural! intre ele nu difera decat jigloarele, la voshod si jupiter sunt la fel (175 cmc la voshod respectiv 2x175 la jupiter deci jicloare mai mici) dar nu ar fi o problema asa de mare...daca ai in schimb jigloare mari de planeta, etc. e posibil sa-ti intre muuuulta benzina in cilindru de unde consumul foarte ridicat (dupa cate ai spus tu ai un consum de peste 5l adica 100 lei = ~3l benzina) si bujia afumata! un minsk nu tre' sa ia mai mult de 4 l in conditii de oras, hai poate 4,5 daca tragi de el in ultimul hal) in ce consta manareala jigloarelor? a bagat fostul proprietar o lita in jigloare ca sa le micsoreze si aia a zburat de acolo! sfatul meu e sa-ti iei carb de minsk (parca tot k-uri se numesc si alea) de ala mic cu fundul de plastic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 16, 2005 Share Postat August 16, 2005 Mi s-a intamplat sa uit socul tras de vro doo ori, dar nu, nu-i asta problema. Apropos. Pe taraboantza asta a mea am un carburator k65. Poate sa fie asta, explicatia pentru consumul pur si simplu obscen, pe care il are acum?!?? (adica: cu benzina, cat sa mai merg ceva (10 km?! ) bag de inca 10lei grei, si dupa nici 60 de km, e deja la un pas de "bone dry". (De ciordit benzen din rezervor, nu cred ca e cazul ). 224736[/snapback] verifica socul sa nu ramana deschis (te uiti la cuiul de la carburator, nu la maneta de pe ghidon) verifica starea garniturii de pe cuiul pontou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 17, 2005 Share Postat August 17, 2005 verifica socul sa nu ramana deschis (te uiti la cuiul de la carburator, nu la maneta de pe ghidon)verifica starea garniturii de pe cuiul pontou 225168[/snapback] Mai, ce macaniti voi de ghidon? La mine socul este o maneta orizontala in partea stanga a carbelitorului. Cand "trag socul" o apas, adica o inclin catre Terra, apoi dupa 1 min. o ridic, readucand-o in pozitie orizontala. Asta al meu ce fel de carb. este??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat August 17, 2005 Share Postat August 17, 2005 Al tau e probabil carb original de minsk; k65 nu e pt minsk si socul se actioneaza printr-un cablu co o maneta pe ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 17, 2005 Share Postat August 17, 2005 Al tau e probabil carb original de minsk; k65 nu e pt minsk si socul se actioneaza printr-un cablu co o maneta pe ghidon 225384[/snapback] nu neaparat cu cablu, mai au si un fel de maneta in locul unde se pune cablul unele din ele... oricum se poate scoate maneta aia si se poate pune cablu fara nici o problema (nu tre' sa modifici nimic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat August 18, 2005 Autor Share Postat August 18, 2005 (editat) Mai... la mine socul e o mica "tija" de care trag si invart nitel, ca sa ramana trasa, pe partea dreapta a carb-ului, dupa ce-si face treaba, o invart nitel si un arc o trage inapoi in jos, singur. Sunt singur ca n-a fost asta problema. Adica nu a ramas tras, fara sa-mi dau eu seama. Ca fapt divers si "distractiv" : Aseara s-a mai uitat Aleko odata la motor, a scos bujia si supriza: eu, fara sa-mi dau seama aveam doua garnituri (d-alea de otel) la bujie. Probabil ca ramasese de la bujia de dinainte lipita acolo si nu m-am prins. Si cand am pus bujia noua... Deci putea fi si asta o problema. Editat August 18, 2005 de Lt. Navarro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 18, 2005 Share Postat August 18, 2005 ai carb de motor mare (ij, nepra, etc.) nu de minsk SIGUR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat August 18, 2005 Autor Share Postat August 18, 2005 Pardon, pe partea dreapta am vrut sa zic, cand am zis de soc. Si de minsk sigur nu e, doar am zis. E K65! Am vazut k65 pe ural. D-asta ma tot vaicaresc io de consum! Inca ceva. Franele fatza sunt pauza, dar inteleg de la cei care s-au mai uitat la ele (si au ceva mai multe cunostinte) ca sunt stranse la max. Soultie: Curatare sau saboti noi? Cat costa? Un cric central - prezt? Are careva idee. (am sapat nitel p-aci, dar n-am vazut). Multumesc de raspunusri, tuturor. Presiunea in cauciuoace?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 18, 2005 Share Postat August 18, 2005 schimba sabotii dar vezi ca o sa trebuiasca sa-i rodezi dupa butuc nu stiu cat costa dar nu mult oricum pui sabotii si mergi cu frana fata pusa pana incepe sa tina (tre' sa mergi cam multisor dar...asta e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 18, 2005 Share Postat August 18, 2005 Gandeste-te ca bujia aprindea mult mai post amestecul, era mai rece si mai sus. Asta pe langa o mica decomprimare care se simte la 125. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat August 19, 2005 Autor Share Postat August 19, 2005 Problema! Motor la relanti, scos la "zero". Strans abreiaj, dat a-1a. Dupa 3-4 secunde, daca nu dau gaz, moare motorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 19, 2005 Share Postat August 19, 2005 rezolvare la problema: de vazut ce e cu ambreiajul, eventual de reglat (in cel mai rau caz de schimbat discurile) pt ca e clar ca nu debraiaza complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat August 19, 2005 Autor Share Postat August 19, 2005 Se poate.... toutsi, n-aÂş fi prea sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.