Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

S-a uscat

» Post actualizat in 21 Sep 2014 09:30

Erau câteva bălți

» Post actualizat in 21 Sep 2014 09:30

Erau câteva bălți

» Post actualizat in 21 Sep 2014 17:21

N-am sa pretind ca stiu ce am gresit.. Nu ma asteptam sa pic vreodata in curba asta sincer sa fiu.. Asa e in tenis! :) ENJOY!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a uscat

» Post actualizat in 21 Sep 2014 09:30

Erau câteva bălți

» Post actualizat in 21 Sep 2014 09:30

Erau câteva bălți

» Post actualizat in 21 Sep 2014 17:21

N-am sa pretind ca stiu ce am gresit.. Nu ma asteptam sa pic vreodata in curba asta sincer sa fiu.. Asa e in tenis! :) ENJOY!

 

 

de umflatura aia in asfalt din apropierea zonei unde te-ai imprastiat, stiai? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

de umflatura aia in asfalt din apropierea zonei unde te-ai imprastiat, stiai? :P

si eu care credeam ca mergeti pe PISTA tocmai ca este un asfat ok ..... pentru UMFLATURI nu trebuie sa dai bani la intrare!!!!!! sunt gratis pe CHEIA....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu care credeam ca mergeti pe PISTA tocmai ca este un asfat ok ..... pentru UMFLATURI nu trebuie sa dai bani la intrare!!!!!! sunt gratis pe CHEIA....

Intrebare logica: Cum de nu cad in " umflaturile " alea cei ce merg sub 1.10 , si cad doar cei lenti si foarte lenti? Iti raspund tot eu, suspensiile reglate la nimereala. Uite-te la MotoGP Silverstone, la ce denivelari sint acolo, si ziua de track costa cu mult peste 100lire, si nu duc lipsa de clienti.Nu mai face comparatie cu nici un traseu public, daca ratezi o curba la Amckart, poti rupe un os, pe Cheia te ia Morga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare logica: Cum de nu cad in " umflaturile " alea cei ce merg sub 1.10 , si cad doar cei lenti si foarte lenti? Iti raspund tot eu, suspensiile reglate la nimereala. Uite-te la MotoGP Silverstone, la ce denivelari sint acolo, si ziua de track costa cu mult peste 100lire, si nu duc lipsa de clienti.Nu mai face comparatie cu nici un traseu public, daca ratezi o curba la Amckart, poti rupe un os, pe Cheia te ia Morga.

Da, dar nu e frumos sa faci "ultimul drum" pe Cheia? :)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Obositul si efortul fac parte din joc. Este foarte important pentru singuranta ( mea si a celorlalti participanti ) in contextul in care intentionez sa particip la trackday si la etapa RoSBK.

 

Cu toate astea, nu e frumos sa rizi de mosnegi :P

Hihihi, doamnele fereste! Daca am ras cumva de mosnegi, tu n-ai de sa te superi, la 26 de ani ai tai... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Acum cateva saptamani am facut si eu primii pasi pe Amckart. Cu cele 2 sesiuni adaugate astazi am ajuns la un numar total de 4 intrari.

 

Acum am o mica problema/nelamurire. Ating foarte des cu scaritele (mai ales cea din stanga) in conditiile in care genunchiul nu o fac. Gumei spate i-am dat capatul pe ambele parti iar celei de pe fata doar pe partea stanga. Motocicleta este un Hornet PC34.

 

Un alt motociclist care privea spunea ca nu ies din sa si inclin prea tare motocicleta iar asta e periculos pentru ca risc sa pierd spatele. Ce-i drept nu prea ies din sa din 3 mari considerente : 1. Amckartul are schimbari destul de bruste de directie si simt ca mutand rapid fundul dintr-o parte in alta creez instabilitate motocicletei 2. Motocicleta fiind hornet parca nu “usureaza” iesitul din sa facand totul mai greu 3. Simt ca ma jeneaza pantalonii, parca se strang pe mine atunci cand incerc sa fac miscarea.

 

Personal nu tin neaparat sa ating cu genunchiul, nu merg pentru poze. Tot ce vreau e sa am o abordare cat mai corecta a curbelor din toate punctele de vedere.

 

Asadar, imi puteti da ceva sfaturi/recomandari in privinta “iesitului din sa” ? Cei care s-au intalnit cu problema prezentata cum au rezolvat-o ? Poate sunt diferite abordari pe care momentan nu le vad.

 

Multumesc :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu genunchiul nu atingi pt. poze, ci ca sa-ti dai seama unde esti cu motoreta fata de asfalt. Cu, cotul atingi pt. poze. Da-te cat mai in spate pe sa si nu incerca sa faci prea multe prea repede, distreaza-te si cand te simti confortabil il stresezi pe Denis la fata locului. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...