Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intr-adevar, la a 2 a tura mai ales, am cedat foarte repede fizic si asta s-a vazut atat la fata locului cat si in filmare. Sunt constient ca trebuie sa mai lucrez atat la conditia fizica cat si in privinta anumitor aspecte care tin de tehnica pe circuit. In ceea ce priveste scaritele, din pacate motocicleta nu este facuta pentru asa ceva si sunt destul de jos atingand lejer cu ele. O varianta ar fi scaritele sport insa inca sunt pe ganduri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Acum cateva saptamani am facut si eu primii pasi pe Amckart. Cu cele 2 sesiuni adaugate astazi am ajuns la un numar total de 4 intrari.

 

Acum am o mica problema/nelamurire. Ating foarte des cu scaritele (mai ales cea din stanga) in conditiile in care genunchiul nu o fac. Gumei spate i-am dat capatul pe ambele parti iar celei de pe fata doar pe partea stanga. Motocicleta este un Hornet PC34.

 

Un alt motociclist care privea spunea ca nu ies din sa si inclin prea tare motocicleta iar asta e periculos pentru ca risc sa pierd spatele. Ce-i drept nu prea ies din sa din 3 mari considerente : 1. Amckartul are schimbari destul de bruste de directie si simt ca mutand rapid fundul dintr-o parte in alta creez instabilitate motocicletei 2. Motocicleta fiind hornet parca nu “usureaza” iesitul din sa facand totul mai greu 3. Simt ca ma jeneaza pantalonii, parca se strang pe mine atunci cand incerc sa fac miscarea.

 

Personal nu tin neaparat sa ating cu genunchiul, nu merg pentru poze. Tot ce vreau e sa am o abordare cat mai corecta a curbelor din toate punctele de vedere.

 

Asadar, imi puteti da ceva sfaturi/recomandari in privinta “iesitului din sa” ? Cei care s-au intalnit cu problema prezentata cum au rezolvat-o ? Poate sunt diferite abordari pe care momentan nu le vad.

 

Multumesc :cheers:

Salut,

 

imi permit si eu sa-ti dau un mic sfat desi parerea mea este ca de regula sfaturile mai mult strica pentru ca vin din experienta personala.

 

Atentie sa nu te sprijini in brate atunci cand faci miscarea st/dr pe sa.

 

Foloseste-ti genunchii impingete in ei ca sa te poti misca pe sa.

 

Stai cat mai in spate pe sa, o sa te ajute foarte mult. Este si motivul pentru care locul pilotului este putin mai mare. O sa te simti mai comod pe mobra si o sa-ti dea un plus de siguranta.

 

Sprijina-te mult in scarita din exteriorul curbei pentru a tine aderenta pe spate. Umerii trebuie sa urmeze si ei directia in care te lasi.

 

Si inca ceva, nu iesi prea tarziu din sa, este mai bine sa iesi mai repede. Asta pentru ca vrei sa te misti inainte ca centrul de greutate sa se miste spre fata ca rezultat al franarii.

 

Insabilitatea de care vb vina ca rezultat al faptului ca esti rigid in brate. Cu cat te vei sprijini mai mult in genunchi si in sezut, cu atat te vei simti mai bine, si nu vei obosi atat de repede. Miscarea trebuie sa fie naturala. Nu incerca prea multe din prima. Fixeaza-ti un obiectiv (exp iesitului din sa mai devreme) si ocupa-te doar de asta.

 

Drum uscat si ture cat mai lungi!

Editat de ulupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,toate aceste lucruri unde le-ai citit ?sau sunt sfaturi primite de la ceilalti prin calatoriile voastre pe drumurile patriei si acum i le spui si colegului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu vroiam vineri la adancata.

Diseara scot f4i-ul de la service si as vrea intai sa ma invat un pic cu el pe amckart si vineri sa ma duc pe adancata..

Editat de Legnakrad.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

70€ maxim 6 intrari pt tehnica si fun,esti sigur?sper sa te distrezi,asteptam impresiile despre cum a fost mobra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul nu are cu ce sa o compare. Ia sa fi mers e un 600RR pe pista de viteza si dupaia trecea pe F4!

 

eu nu cred ! o sa vedem :) nu vreau timpi vreau tehnica si fun. Eu sunt f incantat de ea cum e acum

Ce vreme se anunta vineri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

70€ maxim 6 intrari pt tehnica si fun,esti sigur?sper sa te distrezi,asteptam impresiile despre cum a fost mobra

adica?daca mergi la un track day la hungaro platesti 126eur,8 intrari de cate 20 de minute.ce vrei sa spui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

55e am auzit ca e oferta ca nu e lume ceea ce e bn ca e mai gol. 55e e pret ok pt 6 intrari de 20 min. La fel costa si pe amckart daca e sa calculezi 20 ori 12.

» Post actualizat in 14 May 2015 07:34

Eu compar cu nakedurile pe care le.am avut adica gsr600 gsr 750 si aprilia shiver. O sa zic impresia deocamdata ma duc sa ma invat cu ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macar sa rezist atatea intrari ! Am dat o tura cu f4i e f misto f stabil trage f ok cred ca are rapoarte schimbate nu am verificat abia ce am inceput sa ma acomodez cu el dar are potential mare zic eu. Complet diferit fata de naked

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica?daca mergi la un track day la hungaro platesti 126eur,8 intrari de cate 20 de minute.ce vrei sa spui?

ai facut ex comparatia care trebuie,ai un FB Georgica!Felicitari.

dupa ce o sa joinezi o sa intelegi perfect ce vreau sa spun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai facut ex comparatia care trebuie,ai un FB Georgica!Felicitari.

dupa ce o sa joinezi o sa intelegi perfect ce vreau sa spun

Explica aici,nu intru pe fb decat o data la o mie de ani.si daca explici aici ce ai vrut sa spui,inteleg si eu si multi altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...