fritz_2486 Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 eu la 12 sunt acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Cateva ture de duminica, cu trantorul din dotare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Cateva ture de duminica, cu trantorul din dotare pe filmare e și mai horror decât live Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 chiar asa rau e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 chiar asa rau e ? Duminică mă așteptam să te văd pe tine pe jos dat fiind faptul că atingeai cu scărița foarte des și timpii indicau că obosisei deja de două ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Intr-adevar, la a 2 a tura mai ales, am cedat foarte repede fizic si asta s-a vazut atat la fata locului cat si in filmare. Sunt constient ca trebuie sa mai lucrez atat la conditia fizica cat si in privinta anumitor aspecte care tin de tehnica pe circuit. In ceea ce priveste scaritele, din pacate motocicleta nu este facuta pentru asa ceva si sunt destul de jos atingand lejer cu ele. O varianta ar fi scaritele sport insa inca sunt pe ganduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Paul, pintenii de la scarite sunt la locul lor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Nu, Teo. Nu mai am scaritele stock, cele pe care le am acum nu mai au pinteni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulupu Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 (editat) Salut, Acum cateva saptamani am facut si eu primii pasi pe Amckart. Cu cele 2 sesiuni adaugate astazi am ajuns la un numar total de 4 intrari. Acum am o mica problema/nelamurire. Ating foarte des cu scaritele (mai ales cea din stanga) in conditiile in care genunchiul nu o fac. Gumei spate i-am dat capatul pe ambele parti iar celei de pe fata doar pe partea stanga. Motocicleta este un Hornet PC34. Un alt motociclist care privea spunea ca nu ies din sa si inclin prea tare motocicleta iar asta e periculos pentru ca risc sa pierd spatele. Ce-i drept nu prea ies din sa din 3 mari considerente : 1. Amckartul are schimbari destul de bruste de directie si simt ca mutand rapid fundul dintr-o parte in alta creez instabilitate motocicletei 2. Motocicleta fiind hornet parca nu “usureaza” iesitul din sa facand totul mai greu 3. Simt ca ma jeneaza pantalonii, parca se strang pe mine atunci cand incerc sa fac miscarea. Personal nu tin neaparat sa ating cu genunchiul, nu merg pentru poze. Tot ce vreau e sa am o abordare cat mai corecta a curbelor din toate punctele de vedere. Asadar, imi puteti da ceva sfaturi/recomandari in privinta “iesitului din sa” ? Cei care s-au intalnit cu problema prezentata cum au rezolvat-o ? Poate sunt diferite abordari pe care momentan nu le vad. Multumesc Salut, imi permit si eu sa-ti dau un mic sfat desi parerea mea este ca de regula sfaturile mai mult strica pentru ca vin din experienta personala. Atentie sa nu te sprijini in brate atunci cand faci miscarea st/dr pe sa. Foloseste-ti genunchii impingete in ei ca sa te poti misca pe sa. Stai cat mai in spate pe sa, o sa te ajute foarte mult. Este si motivul pentru care locul pilotului este putin mai mare. O sa te simti mai comod pe mobra si o sa-ti dea un plus de siguranta. Sprijina-te mult in scarita din exteriorul curbei pentru a tine aderenta pe spate. Umerii trebuie sa urmeze si ei directia in care te lasi. Si inca ceva, nu iesi prea tarziu din sa, este mai bine sa iesi mai repede. Asta pentru ca vrei sa te misti inainte ca centrul de greutate sa se miste spre fata ca rezultat al franarii. Insabilitatea de care vb vina ca rezultat al faptului ca esti rigid in brate. Cu cat te vei sprijini mai mult in genunchi si in sezut, cu atat te vei simti mai bine, si nu vei obosi atat de repede. Miscarea trebuie sa fie naturala. Nu incerca prea multe din prima. Fixeaza-ti un obiectiv (exp iesitului din sa mai devreme) si ocupa-te doar de asta. Drum uscat si ture cat mai lungi! Editat Mai 12, 2015 de ulupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Salut,toate aceste lucruri unde le-ai citit ?sau sunt sfaturi primite de la ceilalti prin calatoriile voastre pe drumurile patriei si acum i le spui si colegului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Maine pe la 11 ma duc pe amckart daca e tentat cineva sa vina ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Vremea ce zice? Miine e trackday pe Adancata. Si e lume putina, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) eu vroiam vineri la adancata. Diseara scot f4i-ul de la service si as vrea intai sa ma invat un pic cu el pe amckart si vineri sa ma duc pe adancata.. Editat Mai 13, 2015 de Legnakrad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Pai zi asa! Oricum F4I e un proiect mort pt Adancata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 eu nu cred ! o sa vedem nu vreau timpi vreau tehnica si fun. Eu sunt f incantat de ea cum e acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 70€ maxim 6 intrari pt tehnica si fun,esti sigur?sper sa te distrezi,asteptam impresiile despre cum a fost mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Omul nu are cu ce sa o compare. Ia sa fi mers e un 600RR pe pista de viteza si dupaia trecea pe F4! eu nu cred ! o sa vedem nu vreau timpi vreau tehnica si fun. Eu sunt f incantat de ea cum e acum Ce vreme se anunta vineri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 70€ maxim 6 intrari pt tehnica si fun,esti sigur?sper sa te distrezi,asteptam impresiile despre cum a fost mobra adica?daca mergi la un track day la hungaro platesti 126eur,8 intrari de cate 20 de minute.ce vrei sa spui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 55e am auzit ca e oferta ca nu e lume ceea ce e bn ca e mai gol. 55e e pret ok pt 6 intrari de 20 min. La fel costa si pe amckart daca e sa calculezi 20 ori 12. » Post actualizat in 14 May 2015 07:34 Eu compar cu nakedurile pe care le.am avut adica gsr600 gsr 750 si aprilia shiver. O sa zic impresia deocamdata ma duc sa ma invat cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 E 55 de euro pentru ca se intra incepand cu ora 13. Nu stiu daca mai apuci 6 intrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Macar sa rezist atatea intrari ! Am dat o tura cu f4i e f misto f stabil trage f ok cred ca are rapoarte schimbate nu am verificat abia ce am inceput sa ma acomodez cu el dar are potential mare zic eu. Complet diferit fata de naked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 (editat) De la ora 13 abia faci 4 intrari. Daca fortezi 5 intrari, esti obosit si risti mult. Editat Mai 14, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Bag 4 este suficent. Deocamdata imi curge un simering sa vad daca rezolv in timp util Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 adica?daca mergi la un track day la hungaro platesti 126eur,8 intrari de cate 20 de minute.ce vrei sa spui?ai facut ex comparatia care trebuie,ai un FB Georgica!Felicitari.dupa ce o sa joinezi o sa intelegi perfect ce vreau sa spun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 ai facut ex comparatia care trebuie,ai un FB Georgica!Felicitari. dupa ce o sa joinezi o sa intelegi perfect ce vreau sa spun Explica aici,nu intru pe fb decat o data la o mie de ani.si daca explici aici ce ai vrut sa spui,inteleg si eu si multi altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.