Emppu Postat August 21, 2006 Share Postat August 21, 2006 @SILVIU.C 2 dintre cei mai buni amici motociclisti ai mei sunt posesori de japoneze,paradoxal chiar Suzuki,un gixer600/2006 si un SV1000S/2005 . Contrar asteptarilor tale nu ne taiem cauciucurile si nu ne furam ventilele unul la altul pt ca ei prefera orezul si eu macaroanele.Si crede-ma ca ne dam jos la semafor si facem schimb de motorete cand vrea unul sau altul. In alta ordine de idei , daca 3 oameni iti zic ca esti beat du-te neica si te culca daca intelegi ce vreau sa spun. V-am salutat pe tonti ! Criminala faza cu orezu&macaroanele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BrokenWind Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 Salut , ma intereseaza si pe mine achizitionarea unui Ducati 600 sau 620 la mana a doua de pe afara(Germania), aveti idieie cam in jurul la ce bani se invarte ,oricum anul sa fie undeva intre 1997-2000. Pe e-bay am vazut si la 2500-3500 de dolari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 De 600 nu prea sunt... La 620 ai de ales: Monster sau Multistrada. Monsterul 620 S din 2002 e super motor. Nu a prins reducerile recente de costuri. Frane Brembo Gold de 320mm pe fata... nice. La ora acuala platesti bine pentru asa ceva. La preturi descurca-te singur. Nu-ti putem fura placerea orelor nesfarsite de cautare pe net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 Exista Monster de 600 din perioada aia: Monster 600 Dark (1998-2000). Atata doar ca e pe carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 nu prea sunt Dreaq, aveau 580cc. Altfel ai dreptate. Si nu sunt nu numai Dark, si incep de prin '95 sau '96. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 Da, insa omul a zis ca vrea o motocicleta nu mai veche de '97 (desi intr-adevar, sunt acelasi lucru, dat fiind ca nu s-au adus modificari modelului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BrokenWind Postat August 29, 2006 Share Postat August 29, 2006 (editat) Chiar din 95 daca arata asa bine ,problema e trece de 3000Euro?Si da sa fie Monster. Editat August 29, 2006 de BrokenWind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat August 29, 2006 Share Postat August 29, 2006 Chiar din 95 daca arata asa bine ,problema e trece de 3000Euro? Frate, chiar vrei sa dea altii search pe net in locul tau? Iti lua 15 secunde sa bagi un ochi pe Mobile.de. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 Salutare la toata lumea, Si-a luat cineva noul Monster 695? Ma interesau opinii despre el. Care-i pretul (toate taxe incluse) unui 695 la repezentantele din Romania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 www.imsatmoto.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Septembrie 2, 2006 Share Postat Septembrie 2, 2006 www.imsatmoto.ro Multumesc de info. Bauniesc ca motorul e prea nou ca sa exista vre-un proprietar pe forum. Oricum mai am o intrebare despre latura practica a Monsterului (poate fi si 620cc sau mai mare). Cat de comod a este la drumurile lungi, cu 2 persoane si bagaj (asta in cazul in care poti pune bagaje pe ea)? Nu ma refer la puterea motorului ci la ergonomie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Septembrie 2, 2006 Share Postat Septembrie 2, 2006 Nu e motor de drumuri lungi cu pasager si bagaje. Poate doar pe autostrada fara urcusuri si coborasuri. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Septembrie 4, 2006 Share Postat Septembrie 4, 2006 Cat de comod a este la drumurile lungi, cu 2 persoane si bagaj? este... perfect Rezervor de 14L (inclusiv rezerva), nici un buzunarel cat de mic de depozitare, nici o protectie la vant, locul pasagerului mai mult de forma. Vere, e un motor de oras! Tu ai nevoie de un touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin Postat Septembrie 4, 2006 Share Postat Septembrie 4, 2006 Multumesc de info. Bauniesc ca motorul e prea nou ca sa exista vre-un proprietar pe forum. Oricum mai am o intrebare despre latura practica a Monsterului (poate fi si 620cc sau mai mare). Cat de comod a este la drumurile lungi, cu 2 persoane si bagaj (asta in cazul in care poti pune bagaje pe ea)? Nu ma refer la puterea motorului ci la ergonomie. e un motor ok pentru drumuri scurte (bucuresti-sinaia-brasov-fagaras-transfagarasan-pitesti-bucuresti). merge si cu pasager. E bun si in oras. Daca vrei sa mergi ineuropa nu prea e ok, pentru ca e naspa pe autostrada. eu mi-am luat un fel de tankbag si imi ajunge pentru bagaje, e drept ca imi iau doar strict necesar. Pentru europa mi-as lua un touring. cum zicea si baiatu' de mai sus, monsterul e pentru oras. Nu uita ca drumurile noastre nu-s autostrazi si trec din oras in oras de te plictisesti. Iar pe serpentine, e mai bine cu monsterul decat cu touringu'. Sorinake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Septembrie 8, 2006 Share Postat Septembrie 8, 2006 exista un monster 695 vandut in suceava dar nu stiu daca propietarul intra pe forum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Septembrie 8, 2006 Share Postat Septembrie 8, 2006 este... perfect Rezervor de 14L (inclusiv rezerva), nici un buzunarel cat de mic de depozitare, nici o protectie la vant, locul pasagerului mai mult de forma. Vere, e un motor de oras! Tu ai nevoie de un touring. Pai asta-i buba, ca nu am nevoie de un touring. E prea mare, greu si scump... Mai ales ca 90% din timp merg singur in oras si prin imprejurimi. Rezervorul nu-i bai, ca sunt benzinarii gramada. Protectia la vant conteaza de la 80km/h in sus. Nu stiu cat de eficiente sunt carenele alea mici de Monster (am citit ca tremura ca hartia la viteza - cel putin pe S2R). Totusi nu ma deranjeaza (am un cruiser asa ca ioc protectie la vant - casca integrala si dopurile in urechi fac sa fie suportabil) Oricum nu vreau sa-mi iau acu' motor, dar ma gandesc ca peste 1-2 ani sa-l schimb si sa trec la ceva mai mare. Numai ca-s "mofturos" si vreau ca motorul sa arate bine, sa fie V2, sa sune frumos (ca un V2), sa nu aiba > 800-900cc, sa aiba putere/cuplu la turatii mici/medii (nu ma intereseaza sa am 150CP la 15000rpm) sa aiba frane bune, sa fie cat de cat comod pt. rider si sa mearga si cu 2 oameni si ceva bagaje din cand in cand. Si sa fie si practic prin oras. Cam multe, stiu... Monsterul 695 pare sa aiba multe din calitatile pe care le-am spus mai sus... Daca vrei sa mergi ineuropa nu prea e ok, pentru ca e naspa pe autostrada. Nu uita ca drumurile noastre nu-s autostrazi si trec din oras in oras de te plictisesti. Iar pe serpentine, e mai bine cu monsterul decat cu touringu'. Ca o remarca in afara subiectului: eu incerc evit autostrazile pe cat pot. Cel putin cand am fost prin vacante am preferat sa merg intotdeauna pe drumurile nationale. Sunt mult mai pitoresti. Autostrazile sunt super-plictisitoare. Totusi sunt bune cand te grabesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Sabin Postat Septembrie 9, 2006 Share Postat Septembrie 9, 2006 Acultati ceva care sper sa va gadile urechile in mod placut ... Ducati Warmup Ducati Start Ducati - Linie Dreapta N-ai nimerit-o de data asta. Iti place sunetul scos de motoarele in V, dar ceea ce am auzit a fost motor in linie. Demosedici RR are motor in linie. Da, cei de la ducati s-au decis ca, pentru Demosedici sa puna motor cu cilindri in linie. Si e si normal sa fie cel mai tare sunet.... la o adica e cel mai tare motor: 989 cmc cu peste 200 de cai putere, tehnologie moto gp adaptata pentru limitele legale ale circularii pe drumuri publice. O vom putea vedea la televizor din 2007, cand o scot pe piata. Ducati prooved it once again. Dar tot mai tare imi place MV Agusta F4 Tamburini. Nu stiu de ce, da' ma dispera motoru ala. Sau F4 Veltro Pista... Vai de capu' meu! Singura motocicleta sexy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Septembrie 9, 2006 Share Postat Septembrie 9, 2006 Actually, motorul de pe Desmosedici este V4 longitudinal la 90˚ (adica in L, configuratia traditionala Ducati). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Septembrie 10, 2006 Share Postat Septembrie 10, 2006 Actually, motorul de pe Desmosedici este V4 longitudinal la 90˚ (adica in L, configuratia traditionala Ducati). Asa este, RR are un V4 si nu in linie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roli Postat Septembrie 12, 2006 Share Postat Septembrie 12, 2006 Salutare, E bestial Desmosedici RR. L-am vazut la Nueburgring ( Festa Ducati ) cu ocazia unei prezentari in cerc restrans. Am ramas impresionat intradevar. Concluzia logica : 1. Bijuterie 2. Nu e motor de strada si in nici un caz pentru strazile noastre ! Cele Bune Roli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Septembrie 26, 2006 Share Postat Septembrie 26, 2006 lume lume! mari reduceri de preturi la motocicletele ducati! preturile sunt negociabile..... mai multe detalii la magazinele din constanta si bucuresti...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 confirm.am fost si am ramas uimit www.imsatmoto.ro importator ducati moto guzzi etc .au scazut preturile .si ce le au scazut.un ducati 999 costa 17 500 de euro acum costa 11700 euro.un ducati s2r 1000 a ajuns sa coste 7900 de euro.am fost la ei si pe linga faptul ca au fost extrem de amabili si prietenosi mi au confirmat ceea ce auzisem.macar aruncati o privire.nu e reclama dar cred ca este printre putinele ocazii in care motociclistii pot beneficia de reduceri adevarate -------------------- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kykobaw Postat Octombrie 4, 2006 Share Postat Octombrie 4, 2006 salut baieti si bine v-am gasit dragi iubitori de ducati citesc topicule voastre si la unele ma bucur si altele observ si putina rautate ... eu iubesc ducati ,posed un ducati 749 dark super modificat si doresc sa il schimb cu un 999 r xerox ... ideea este clara toti pe care ii stiu care poseda motocicleta ducati sunt oameni cu bani este adevarat ,nu trebuie sa fiti rautaciosi cu cei care au japoneze...cunosc baieti care poseda motocicleta japoneza si apreciaza ducati foarte mult si oamenii spun clar "domne nu mi-am luat ducati ca e intretinerea scumpa"este o certitudine dar eu personal consider ca merita ... eu zic ca toti care avem mototciclete suntem mototciclisti...nu e frumos sa facem diferente ... nu stiu daca stiati DUCATI ocupa 2 % din piata mondiala ,si honda este pe primul loc ...ca si lamborghini care presupun ca are cifre asemanatoare ce va pot spune din cei 2 ani si jumatate de cand am un 749 dark ,este o motocicleta foarte manevrabila ,greu manevrabila pt cei fara putere prea multa in maini (eu adik),la ture de peste 8000,si la viteze de peste 225 km/ora probleme :eu am avut cateva din vina mea msi un releu =garantie ,si cate odata se face condens la bobina din fata si porneste intr-un cilindru (desfaci acolo lasi sa se aeriseasca apoi merge ) diferenta intre ducati 749 si 749 dark :749 -tirant reglabil la sa pilot+amortizor directie standard+culoare metalizata sa zicem+stiker introdus in lac,cam asta ii lipseste lui 749 dark ce va pot spune este ca motocicleta este bomba si daca investesti ceva bani in ea o aduci la un top speed de 278 km/ora cu GPS 265 km/ora va doresc numai bine mdaca aveti ceva intrebari va astept multa bafta celor care au achizitionat 999 R xerox asemenea posesorilor de ducati asfalt uscat si km placuti in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boco Postat Octombrie 4, 2006 Share Postat Octombrie 4, 2006 Am scapat de Silviu.C. pe topicul asta? Cum s-a intamplat asta? Atotstiutorul Silviu.C. s-a retras? UAU!!! @kykobaw: Sa ai noroc de ea! Crede-ma ca stiu ce inseamna Ducati. Doar cei care n-au pus in viata lor mana pe unul (sa se dea nu sa-si faca poze) nu inteleg. Si aceia sunt cei mai inversunati carcotasi (vezi Siviu.C. = no name). Un zero care vorbeste numai despre "teste profesioniste". Dar el e un zero barat, taiat in patru. Cel mai fain motor e cel pe care te simti cel mai bine. Aderenta maxima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
odhin Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 (editat) confirm.am fost si am ramas uimit www.imsatmoto.ro importator ducati moto guzzi etc .au scazut preturile .si ce le au scazut.un ducati 999 costa 17 500 de euro acum costa 11700 euro.un ducati s2r 1000 a ajuns sa coste 7900 de euro.am fost la ei si pe linga faptul ca au fost extrem de amabili si prietenosi mi au confirmat ceea ce auzisem.macar aruncati o privire.nu e reclama dar cred ca este printre putinele ocazii in care motociclistii pot beneficia de reduceri adevarate -------------------- fa diferenta frate intre pretul fara TVA si cel cu TVA. ce ai pus tu acolo 17...400E e pretul total cu TVA, iar cel de reducere este FARA, adik mai pui un 19%. sunt reduceri serioase...dar nici asha Editat Octombrie 5, 2006 de odhin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.