Sari la conținut

Detinatori de Ducati


deleted
 Share

Postări Recomandate

Dacă ai bugetul necesar, mergi pe 848. Arată mai bine, este mai nou, motor mai evoluat, mai multă putere și cuplu.

 

749 este un animal mai special. Poziția pe el este destul de extremă, ambreiajul este uscat (zgomot specific, mai dur la acționare). Design-ul este polarizant, ori îți place,ori nu. Totuși, dacă-ți place și nu ai bani de un 848 bun, merge și un 749.

 

Revizia la un Ducati nu va fi mai scumpă decât revizia la o japoneză. Consumabilele sunt aceleași: ulei, filtru, bujii, plăcuțe, lanț, etc. Nu merge însă făcută la orice Gigi mecanicu' în garaj. Singura chestie specifică este distribuția pe curele: trebuiesc verificate și schimbate la termen. Și da, sunt scule specifice - de la cheia de distribuție, la cea de întins lanțul la bascula monobraț.

 

Lucrurile în general de urmărit la un Ducati sunt problemele electrice, orice eroare în bord, eventuale probleme de compresie și în limita posibilului o istorie de service. Cum spuneam, motocicletele astea nu prea suportă îngrijiri superficiale.

 

Nu știu exact ce anume te-a atras la motocicletele astea sau ce așteptări ai, dar sunt total diferite de ceea ce știi de pe japoneze. Ori îți vor plăcea, ori nu. Nu prea este cale de mijloc.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dacă ai bugetul necesar, mergi pe 848. Arată mai bine, este mai nou, motor mai evoluat, mai multă putere și cuplu.

 

749 este un animal mai special. Poziția pe el este destul de extremă, ambreiajul este uscat (zgomot specific, mai dur la acționare). Design-ul este polarizant, ori îți place,ori nu. Totuși, dacă-ți place și nu ai bani de un 848 bun, merge și un 749.

 

Revizia la un Ducati nu va fi mai scumpă decât revizia la o japoneză. Consumabilele sunt aceleași: ulei, filtru, bujii, plăcuțe, lanț, etc. Nu merge însă făcută la orice Gigi mecanicu' în garaj. Singura chestie specifică este distribuția pe curele: trebuiesc verificate și schimbate la termen. Și da, sunt scule specifice - de la cheia de distribuție, la cea de întins lanțul la bascula monobraț.

 

Lucrurile în general de urmărit la un Ducati sunt problemele electrice, orice eroare în bord, eventuale probleme de compresie și în limita posibilului o istorie de service. Cum spuneam, motocicletele astea nu prea suportă îngrijiri superficiale.

 

Nu știu exact ce anume te-a atras la motocicletele astea sau ce așteptări ai, dar sunt total diferite de ceea ce știi de pe japoneze. Ori îți vor plăcea, ori nu. Nu prea este cale de mijloc.

 

Succes.

 

 

Salutare dragi forumisti,am nevoie de ajutorul vostru pentru a achizitiona un Ducati 749 .

Datele de la vanzator sunt in pozele atasate,explica mai bine decat as putea sa spun eu,cat si cateva poze generale cu motocicleta.

Nu m-am decis daca e un deal bun,avand in vedere ca multe sunt schimbate la ea si nu arata temperatura la apa desi a schimbat senzorul cu unul nou,ce alte probleme ar putea implica acest defect ? Posibile cauze ?

Deasemenea are alta cilindree (posibile probleme ? ) cat si un mod neobisnuit (pentru mine) ,bascula de 998 si roti de 848,efectul estetic este binevenit dar in ce masura afecteaza performanta motocicletei,mai exact ciclistica ?

 

Astept sfaturi de la cei priceputi,multumesc !

Teodor

post-91404-0-75521700-1490824524_thumb.jpg

post-91404-0-97142900-1490824525_thumb.jpg

post-91404-0-83533100-1490824526_thumb.jpg

post-91404-0-67991900-1490824527_thumb.jpg

post-91404-0-41536600-1490824528_thumb.jpg

post-91404-0-15233700-1490824529_thumb.jpg

post-91404-0-91378500-1490824529_thumb.jpg

post-91404-0-64562800-1490824530_thumb.jpg

post-91404-0-59841100-1490824540_thumb.jpg

post-91404-0-59284300-1490824541_thumb.jpg

post-91404-0-44110400-1490824542_thumb.jpg

post-91404-0-29003300-1490824543_thumb.jpg

post-91404-0-14046600-1490824544_thumb.jpg

post-91404-0-89595100-1490824544_thumb.jpg

post-91404-0-32943700-1490824545_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

In opinia mea acest anunt este o teapa cu extrem de multe semnale, in primul rand este pretul mult prea mic pt ce modificari are. numai carenele alea de carbon cred ca depasesc pretul cerut, cu mult. Nu mai zic de restul aftermarketurilor de pe ea. si cu motorul lipsa face mai mult de 2800.

La ce are pe ea cred ca daca o vinzi pe bucati iei mai mult de 10k fara sa te stresezi si rapid.

 

Nici un om normal la cap nu ar vinde motoreta asta la pretul asta, indiferent de urgenta, mai zice si ca pleaca din Cipru, alt semn clasic de teapa. Presupunand ca nu e teapa iti zic ca nici nu apucai sa vezi anuntul, se vindea instantaneu. Acum vad si 2 preturi in pozele cu text, 2800 si 5000, nu prea inteleg si e alt semn mare de intrebare. Cu 2800 iei un monster din aceeasi perioada fara mari imbunatatiri, poate evacuare.

 

Da-i totusi un semn de viata si intreba-l cum vrea plata ca esti interesat. de fapt iti va zice singur, nu e nevoie sa intrebi, dar eu zic ca e teapa, mare cat o zi de post. Daca il intrebi unde se poate vedea live si baga o scuza penibila ca nu se poate e clara treaba.

 

si inca ceva, teparul nu e roman, engleza e impecabila :)

sau ma insel eu si preturile in Cipru sunt altele si poate e pretul corect, aia sunt sigur euro, poate lipseste vreun 0?

 

ca sa-ti faci o idee cel mai ieftin 749 de pe moto.it este 2900EUR, si este absolut stock, nici o modificare, nici macar evacuare, click aici, Cel din anuntul tau in afara faptului ca are carene de 749 alta asemanare nu exista, e cu totul si cu totul alta motocicleta, mult mai scumpa.

 

if it's too good to be true then it probably is


» Post actualizat in 30 Mar 2017 02:53

sau poate e furaciune :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam dubioasă treaba. De la cele două prețuri până la locație. Nu are cine să ți-o verifice acolo, nici legat de starea de funcționare, nici de acte. Și importul + înmatricularea în sine s-ar putea să coste destul de mult. Cipru nu e chiar aproape. Apoi cum s-a zis mai sus, la prețul ăsta nu cred că mai ajungea anunț pe net: sigur se găsea un șmecher în Nicosia care s-o ia instant, s-o importe pe continent și s-o dea la un preț mai realist. Cu vreo 50-60% în plus adică.

 

Și chiar dacă este totul roz și vă-nțelegeți, cum faci cu plata? Avans? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru raspuns.

Anuntul nu e teapa,tipul a fost detasat de la baza militara engleza din Cipru. Acum e in UK,actele sunt aici,mi-a trimis copie dupa ele.

Ca modalitate de plata a spus ca are incredere in mine sa ii transfer banii dupa ce am motorul pe numele meu,deci nici vorba de teapa.

Singura teapa pe care pot sa o iau este sa aiba vreun defect ce ma pune sa investesc in ea,de asta va intrebam pe voi din punct de vedere mecanic ce ar trebui sa verific si posibile cauze pentru neafisarea temperaturei apei.

Anul trecut a fost la vanzare un 749 stoc cu 2800,in general Aprilia/Ducati sunt ieftine aici.

Am avut sansa sa cumpar Rsv4 2009 Factory cu 6500€ .

» Post actualizat in 30 Mar 2017 08:08

Am uitat sa precizez,eu locuiesc in Cipru ,sa o ampe numele meu ma costa doar 8€.

Diferenta de preturi intre anunturi este screen ce mi-a dat de cand a cumparat-o el,de la fostul proprietar,pretul fiind cel de 5000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa precizez,eu locuiesc in Cipru ,sa o ampe numele meu ma costa doar 8€.

Diferenta de preturi intre anunturi este screen ce mi-a dat de cand a cumparat-o el,de la fostul proprietar,pretul fiind cel de 5000.

 

Acum am văzut locația. Se schimbă treaba atunci. Poți să mergi s-o vezi și ai scăpat și de problemele cu importul. Prețul rămâne totuși dubios de mic având în vedere investițiile făcute-n ea și prețul cu care a luat-o actualul proprietar.

 

Faza cu senzorul poate să fie ceva benign sau grav. Dacă e vorba doar de afișajul în bord, problema este doar de un contact pe undeva. Însă dacă senzorul de temperatură în sine este dus și s-a mers cu ea așa, este foarte posibil să se fi supraîncălzit la un moment dat datorită faptului că ECU nu a știut să dea drumul la ventilatoare. Iar un motor fiert, este un motor dus. În mod ideal ar trebui pus un Mathesis (scula de diagnoză de la Ducati pentru generațiile alea) pe ea ca să vezi unde e problema. Dar asta găsești doar la un garaj specializat pe Ducati. Altfel îți va fi destul de greu să vezi unde e buba.

 

Personal, dacă nu e țeapă și are probleme cu actele, eu aș lua-o. În cel mai rău caz are motorul mort. Iei unul SH, și cu tot cu manoperă tot faci o afacere bună. Sau dacă nu ai chef să te complici, dezmembrată și pe ebay cu ea. Sigur faci și profit așa.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mi-ai spus e worst case scenario,motorul merge acum,in sensul ca mi-a trimis video ca porneste lasata vreo 2 minute sa toarca.

Daca ii schimb si ecu si nu se rezolva problema e mai rau.

Nu cred ca mai ia cineva piese pt un motor din 2004,chiar daca piesele sunt din carbon,ma indoiesc ca pe carenaj complet pot obtine mai mult de 700€,e totusi o generatie veche.

Manopera in Cipru costa mai mult decat piesa,sa aduci ceva din Europa pe insula e f scump la shipping,un motor ma costa peste 300€ numai transportul.

Service specializat este doar in Nicosia,la 100 km departare de locatia motocicletei.

Mie ca ma complic,mi-a placut mereu acest model dar nu sunt pregatit sa fac investitii capitale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca mai ia cineva piese pt un motor din 2004,chiar daca piesele sunt din carbon,ma indoiesc ca pe carenaj complet pot obtine mai mult de 700€,e totusi o generatie veche.

 

Ai fi surprins. E Ducati, nu Honda :)

 

Cu carenajul de carbon, evacuarea Termi, coada monopost și cadru cred că-ți scoți deja investiția. Doar evacuarea - dacă este full Termignoni (și pare să fie), o dai cu 1200-1300€. Janta spate (fără disc și butuc) se potrivește pe Monster 1100, Hypermotard, 848, etc și costă aproximativ 400€. Să continui? :)

 

De crezi că-ți zicem că prețul este dubios de mic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt obisnuit cu piata pentru Honda si Suzuki,ma chinui sa dau roata spate cu cauciuc slic impecabil cu 150€ pentru suzuki K8 , Moriwaki slip on nou nout cu 130€, si alte piese ce mi-au ramas de la cele 2 motociclete :)).

Abia am reusit sa dau evacuare full Akrapovic cu slip on carbon pentru Honda 600 rr 2004 cu 500€ si mii plateste in rate :)).

Deci cand spui 400€ pe o roata si 1200 evacuare sunt tare sceptic .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mi-ai spus e worst case scenario,motorul merge acum,in sensul ca mi-a trimis video ca porneste lasata vreo 2 minute sa toarca.

Daca ii schimb si ecu si nu se rezolva problema e mai rau.

Nu cred ca mai ia cineva piese pt un motor din 2004,chiar daca piesele sunt din carbon,ma indoiesc ca pe carenaj complet pot obtine mai mult de 700€,e totusi o generatie veche.

Manopera in Cipru costa mai mult decat piesa,sa aduci ceva din Europa pe insula e f scump la shipping,un motor ma costa peste 300€ numai transportul.

Service specializat este doar in Nicosia,la 100 km departare de locatia motocicletei.

Mie ca ma complic,mi-a placut mereu acest model dar nu sunt pregatit sa fac investitii capitale.

 

Poate totusi nu e teapa, hai sa iti mai zic ce cred eu ca mai e in neregula:

 

- din ce povestesti nu reiese ca ai vb cu el la telefon, nu prin whatsappuri sau smsuri, ci convorbire telefonica, si nici in anunt nu apare numar de tel; daca comunicarea se desfasoara doar pe email e dubios iarasi;

- mi se pare dubios ca in anunt nu apare nicaieri puterea motoretului mai ales cu motor modificat in halul ala de barbar; pai asta este cel mai important lucru in general si in particular cand discutam de speeduri; eu in locul lui nici nu puneam descrierea aia, puneam mare cu litere de-o schioapa 175CP sau cat are nebunia si atat, era suficient coroborat cu pozele :)

- la fel si in cauza greutatii care si ea lipseste si ar trebui sa fie sensibil mai mica decat una stock;

- motor dus de la 749 la 929 :scratch: orice e posibil daca te cheama McGyver si aici ca si mai sus ar trebui multe detalii cu ce este in interiorul motorului, ca asta e inima lui si vrei sa dai detalii despre asa ceva, merge bine la marketing; supape titan, ax cu came usurat, volanta din piele de unicorn, din astea.

- in filmuletele de care vorbesti apare cumva si el? sau vreo alta fata de om, o glezna de fata mare ceva? sau e doar o mana care apasa pe butonu de start, poate nici aia;

- ai poze cu seria? vezi poate ai vreun site prin Cipru unde poti verifica situatia dupa serie.

- este posibil ca motoretul sa existe in realitate si sa fie in posesia lui si iti poate trimite cate poze si filmulete vrei; asta nu exclude teapa oricum desi nu cred ca el il are in posesie; de ce crezi ca e brusc detasat in alta parte decat motoretu? tocmai ca sa aiba scuza sa nu se vada cu tine la fata si sa nu iti trimita alte poze cu motoru, altele decat alea pe care le-a furat cine stie de pe ce site al vreunei firme de customizari care firma a dat jos pozele intre timp.

 

Incearca sa vizionezi motoretu live, ca vrei o tura de proba, nu doar in poze, daca nu poti prefa-te un pic ca vrei si pe urma gasesti tu o scuza rezonabila, vezi ce iese.

Pana nu te vezi cu motoru in curte si cu actele pe numele tau poate fi si teapa si anunt real, ca pisica aia chiraita, indiferent de ce iti zice el, frica pazeste bostanaria. La poker poti sa zici ca ai iesit in castig atunci cand ai ajuns acasa cu bani in plus nu dupa ce ai luat un all in si l-ai scos pe unu din cei 3 oponenti din joc ca mai ai de jucat. SI poate nici atunci ca te duci si maine.

 

citeste un pic aici. gasiti 3 diferente :)

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul e real,de asta sunt sigur. Stiu de el de 2 ani,nu cred ca sunt 2 la fel care sa fie full carbon.

In film apare si numarul de inmatriculare,numar care corespunde cu copia actelor trimise,problema e ca este in zona cu juristictie engleza(30 km de Limassol) ,iti trebuie visa ca sa intri in unitate,deci daca ma duc sa il vad trebuie sa il si iau pentru ca nu pot intra de multe ori acolo.

O sa ma duc zilele astea,cel mai probabil luni dimineata. Daca mecanicul ,cu care merg, va zice ca merita,atunci il iau.

Merg pe mana voastra cu vandutul pieselor,asta in cel mai rau caz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu atât mai spun: dacă-ți place ceea ce vezi acolo la militari, stabilește cumva cu vânzătorul ca în momentul în care prezinți gologanii el să-ți poată preda motoreta și actele. Să fie totul pe loc și drăguț, fără alte complicăciuni pentru că... totuși miroase :)

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum e in UK,actele sunt aici,mi-a trimis copie dupa ele.

Ca modalitate de plata a spus ca are incredere in mine sa ii transfer banii dupa ce am motorul pe numele meu,deci nici vorba de teapa.

 

E mega dubioasa treaba. In primul rand daca motocicleta e un UK, se da instant la banii aia. Nu rezista anuntul mai mult de cateva ore. Si fara acte si tot se da rapid.

In al 2lea rand, chestia aia cu increderea e un semnal de alarma ce in mod noormal at trebui sa iti sparga timpanele. Tu ai avea incredere sa faci asa?

 

Uite un link. Nu are treaba cu motocicleta ta dar poate iti faci o idee asupra a cine stie cate scenarii de teapa exista in UK.

https://www.pressreader.com/uk/motorcycle-news-uk/20170208/281616715108922

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că doar proprietarul e în UK. Motoreta...

 

(...) este in zona cu juristictie engleza(30 km de Limassol) ,iti trebuie visa ca sa intri in unitate,deci daca ma duc sa il vad trebuie sa il si iau pentru ca nu pot intra de multe ori acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place sa folosesc motorul pentru treburile zilnice.

Merg cu el la lucru. In weekend ies putin afara din oras (200 -300 km).

Ma intereseaza daca Streetfighterul e mult mai greu de condus decat Monsterul? Ma intereseaza daca e la fel de fiabil ca si Monsterul?

Intretinerea e diferita ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diferente mari nu exista, posibil intretinerea sa fie mai mare in cazul Streetfighter, dar nesemnificativ. pentru mine intrebarea se reduce la preferinta personala, ele fac cam acelasi lucru la costuri de intretinere approximativ egale si pozitie un pic diferita. Streetfighterul fiind un monster caruia i-a murit pisica si s-a suparat pe viata. Deci vrei sa-ti moara pisica? :alcy:

 

tu trebuie sa-ti raspunzi singur care-ti place mai mult :)

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Monster-ul are stil, este ceva mai versatil și mai adaptat mersului prin oraș. Nu se încinge la fel de tare, are ambreiaj umed, are cuplul și puterea mai jos în ture, cară și un pasager în mod decent, are șa relativ confortabilă, etc.

 

Streetfighter-ul este un 1098 fără carene. Ambreiajul îți rupe mâna pri oraș, se încinge, pasager poți să iei doar până la terasă, șamd. Dar este unealtă de huligăneală cum Monster-ul nu va putea fi.

 

Deci ce vrei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initial am vrut Monsterul. Eu sunt in tip inalt (1,90 m)... Monsterul mi se pare ca e putin cam mic.

Am inceput sa caut alte motoare care mi-ar placea si asa am dat de Streetfighter, care din cate am vazut este putin mai mare ca si Monsterul.

 

Apoi am tot inceput sa ma documentez si mi-am dat seama ca sunt doua motoare diferite din anumite puncte de vedere.

Eu folosesc mai mult motorul in oras avand in vedere ca merg cu el la job, imi fac cumparaturile cu el, etc. In weekend incerc sa ma ies din oras.

 

Ideea e ca imi place mult Streetfighterul. Ma incanta faptul care e puternic.

 

Ce vrei sa spui prin faptul ca "Ambreiajul îți rupe mâna pri oraș, se încinge"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...