bandit red Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 iti iei de cati bani ai... daca pt tine diferenta nu-i prea mare ia 1150-ul. si lasa mangleala cu sfaturile. japonezele au si ele valoarea lor... la banii lor Ceream sfaturi pentru ca vreau sa o folosesc si in teren si din cate stiu este foarte greu de manevrat pe loc sau in panta datorita kg (249) , doar pentru asfalt.... NU . Ar insemna sa nu fac nimic decat sa vada lumea ca am BMW, iar eu la varsa mea nu ma mai pretez la deastea. Vreau s-o folosesc la adevarata ei valoare, daca pot, binenteles, daca nu, ma mai orientez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Ceream sfaturi pentru ca vreau sa o folosesc si in teren si din cate stiu este foarte greu de manevrat pe loc sau in panta datorita kg (249) , doar pentru asfalt.... NU . Ar insemna sa nu fac nimic decat sa vada lumea ca am BMW, iar eu la varsa mea nu ma mai pretez la deastea. Vreau s-o folosesc la adevarata ei valoare, daca pot, binenteles, daca nu, ma mai orientez pt offroad, sunt alte motoare (daca vrei de la bmw, este hp2), dar sa nu-mi spui mie ca motoru asta nu se descurca acolo unde se termina asfaltu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Pai tu nu auzi ca tre sa fie si ieftin si sa faca si detoate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Aia-i 'onda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Ceream sfaturi pentru ca vreau sa o folosesc si in teren si din cate stiu este foarte greu de manevrat pe loc sau in panta datorita kg (249) , doar pentru asfalt.... NU . Ar insemna sa nu fac nimic decat sa vada lumea ca am BMW, iar eu la varsa mea nu ma mai pretez la deastea. Vreau s-o folosesc la adevarata ei valoare, daca pot, binenteles, daca nu, ma mai orientez Ia un f800gs daca vrei si in teren cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Nu iti lua BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 [quote Pare sa fie inainte de 2002 deci fara servo - asta e un plus Da de ce ar fi asta un plus? Intreb si eu, nu am condus fara servo, dar mie mi se pare o inventie grozava, pe mine m-a scos din multe servo.Acu sa nu zici ca se poate defecta mai usor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Ba da. Servofrana aia e tare pacatoasa si iti da multe batai de cap cand se fecundeaza. Partea buna e ca poti renunta usor la ea, da asta implica multa munca si cunoastere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Ba da. Servofrana aia e tare pacatoasa si iti da multe batai de cap cand se fecundeaza. Partea buna e ca poti renunta usor la ea, da asta implica multa munca si cunoastere De probabilitatea mai mare de "fecundare" stiam si eu, dar in rest eu vad numa avantaje.Ce-i drept, eu am avut doar de citeva ori niste erori,nesemnificative, in rest merge brici, numa cu deshtu mic Unde mai pui ca e mai misto sa schimbi lichidul de frina, te ajuta servo In concluzie, ca unul care nu a avut nici o problema, nu as renunta la servo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Pai normal, nu ai nici un motiv sa renunti. Dar daca doamne feri ti s-ar strica vreodata, nu cred ca te-ai incumeta sa il mai refaci. Pe ukgser, multi il dau jos, primu lucru dupa ce isi iau motorul, il pun in punga frumos, la pastrare si cand isi vand mobrele il pun la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kris Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Salut Un prieten care nu prea intra pe forum are de vanzare bmw-ul asta 1100 GS daca va intereseaza dati-mi un PM http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...997-357151.html pretul este negociabil si motorul este foarte bine intretinut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 (editat) am o oglinda de 1150 gs.absolut noua. daca cineva o vrea, sa ma contacteze... am comandat de 1200 pe ebay si s-a incurcat marfa. 0754432869 Editat Martie 13, 2011 de bill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Adica ai incurcat tu marfa. Se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Adica ai incurcat tu marfa. Se intampla. nu. era postata cu titlul cu majuscule. sora-mea( stabilita in deutch de 12 ani) a intrebat clar daca e de 1200 si i s-a raspuns ca, da, e de 1200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Pentru cei care nu stiau: /index.php?showtopic=640569 scuze pentru off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 fetele la raport... hai cu primavara aia odata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 O fãtat un pui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 O fãtat un pui? da da, un mic brotacel. ) daca-l vrea cineva e de vanzare... e mic si firav si mi-e jena sa-l calaresc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 (editat) Al meu e de mult la raport. Urmeaza sa-i fac o baie mult-asteptata si apoi la sedinta foto Editat Martie 24, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Al meu e de mult la raport. Urmeaza sa-i fac o baie mult-asteptata si apoi la sedinta foto pai al meu e dupa baitza. ca era uns intr-un mare fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 salutari! printro intamplare am ajuns in posesia a 2 rulmenti SKF 61917. este rulmentul mare de la final drive. cum nu am nevoie de doi unul din el este la vaznare la pretul de 400 roni. pretul de catalorg este de 475 roni. sau il schimb cu un GPS sau un topcase de aluminiu =/- diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Rulmentul mare de final drive nu are cum sa coste 100 EUR. Pe motorworks e 40 EUR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 da stiu, acum am vazut. la SKF atat e pretul de catalog la reprezentanta in Romania.(475 ron) deci pretul de 400 ron e mult, mult... negociabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 24, 2011 Admin Share Postat Martie 24, 2011 Bagabontii din Romania au adaosuri de nedescris. La absolut orice! Este irelevant sa iei ca termen de comparatie un pret de aici.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 va salut, mi am luat o coperta de piele si un rucsac de rezervor amandoua de la BAGSTER. sa se cupleze ele bine amandoua, original, fest. toate bune si frumoase dar cand sa leg coperta asta de rezervor...problema grea. cele 8-9 bretele pare ca n au nici o logica de strangulat pe dedesuptul sau deasupra vreunui element de legat, strans sau incheiat. pare o chestie minora ,daca as fi auzit despre subiect la alcineva as fi zis ca i ceva banal, dar mi am pus toata rabdarea la bataie si n am reusit. bine dar nici nu ma chinui de mult : doar de vreo 2 luni... intre timp am mai montat si 2 disconectori rapizi de la touratech(mersi Mae!) pe furtunele de benzina sa pot da rezervorul mai repede deoparte. acum mi a trimis Dan Cata(mersi Dane) un link cu instructiuni (http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=514414) . sper sa pricep ceva din alea mai ales ca vad si niste poze acolo. daca nu, am vorbit cu Bogdan din Brasov (Evol) sa mi arate cum le a legat el. ma duc pana acolo, ca prea m au enervat sireturile astea... va tin la curent daca va intereseaza ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.