Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

iti iei de cati bani ai... daca pt tine diferenta nu-i prea mare ia 1150-ul. si lasa mangleala cu sfaturile. japonezele au si ele valoarea lor... la banii lor

Ceream sfaturi pentru ca vreau sa o folosesc si in teren si din cate stiu este foarte greu de manevrat pe loc sau in panta datorita kg (249) , doar pentru asfalt.... :blink: NU . Ar insemna sa nu fac nimic decat sa vada lumea ca am BMW, iar eu la varsa mea nu ma mai pretez la deastea. Vreau s-o folosesc la adevarata ei valoare, daca pot, binenteles, daca nu, ma mai orientez ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ceream sfaturi pentru ca vreau sa o folosesc si in teren si din cate stiu este foarte greu de manevrat pe loc sau in panta datorita kg (249) , doar pentru asfalt.... :blink: NU . Ar insemna sa nu fac nimic decat sa vada lumea ca am BMW, iar eu la varsa mea nu ma mai pretez la deastea. Vreau s-o folosesc la adevarata ei valoare, daca pot, binenteles, daca nu, ma mai orientez ;)

 

pt offroad, sunt alte motoare (daca vrei de la bmw, este hp2), dar sa nu-mi spui mie ca motoru asta nu se descurca acolo unde se termina asfaltu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceream sfaturi pentru ca vreau sa o folosesc si in teren si din cate stiu este foarte greu de manevrat pe loc sau in panta datorita kg (249) , doar pentru asfalt.... :blink: NU . Ar insemna sa nu fac nimic decat sa vada lumea ca am BMW, iar eu la varsa mea nu ma mai pretez la deastea. Vreau s-o folosesc la adevarata ei valoare, daca pot, binenteles, daca nu, ma mai orientez ;)

 

Ia un f800gs daca vrei si in teren cu el :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote Pare sa fie inainte de 2002 deci fara servo - asta e un plus :blink:

Da de ce ar fi asta un plus?

Intreb si eu, nu am condus fara servo, dar mie mi se pare o inventie grozava, pe mine m-a scos din multe servo.Acu sa nu zici ca se poate defecta mai usor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da. Servofrana aia e tare pacatoasa si iti da multe batai de cap cand se fecundeaza. Partea buna e ca poti renunta usor la ea, da asta implica multa munca si cunoastere :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da. Servofrana aia e tare pacatoasa si iti da multe batai de cap cand se fecundeaza. Partea buna e ca poti renunta usor la ea, da asta implica multa munca si cunoastere :blink:

De probabilitatea mai mare de "fecundare" stiam si eu, dar in rest eu vad numa avantaje.Ce-i drept, eu am avut doar de citeva ori niste erori,nesemnificative, in rest merge brici, numa cu deshtu mic :) Unde mai pui ca e mai misto sa schimbi lichidul de frina, te ajuta servo ;) In concluzie, ca unul care nu a avut nici o problema, nu as renunta la servo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai normal, nu ai nici un motiv sa renunti. Dar daca doamne feri ti s-ar strica vreodata, nu cred ca te-ai incumeta sa il mai refaci. Pe ukgser, multi il dau jos, primu lucru dupa ce isi iau motorul, il pun in punga frumos, la pastrare si cand isi vand mobrele il pun la loc :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am o oglinda de 1150 gs.absolut noua. daca cineva o vrea, sa ma contacteze... am comandat de 1200 pe ebay si s-a incurcat marfa.

0754432869

Editat de bill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica ai incurcat tu marfa. Se intampla.

 

nu. era postata cu titlul cu majuscule. sora-mea( stabilita in deutch de 12 ani) a intrebat clar daca e de 1200 si i s-a raspuns ca, da, e de 1200

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari!

printro intamplare am ajuns in posesia a 2 rulmenti SKF 61917. este rulmentul mare de la final drive. cum nu am nevoie de doi unul din el este la vaznare la pretul de 400 roni. pretul de catalorg este de 475 roni. sau il schimb cu un GPS sau un topcase de aluminiu =/- diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut,

mi am luat o coperta de piele si un rucsac de rezervor amandoua de la BAGSTER. sa se cupleze ele bine amandoua, original, fest.

toate bune si frumoase dar cand sa leg coperta asta de rezervor...problema grea. cele 8-9 bretele pare ca n au nici o logica de strangulat pe dedesuptul sau deasupra vreunui element de legat, strans sau incheiat.

pare o chestie minora ,daca as fi auzit despre subiect la alcineva as fi zis ca i ceva banal, dar mi am pus toata rabdarea la bataie si n am reusit. bine dar nici nu ma chinui de mult : doar de vreo 2 luni...

intre timp am mai montat si 2 disconectori rapizi de la touratech(mersi Mae!) pe furtunele de benzina sa pot da rezervorul mai repede deoparte.

acum mi a trimis Dan Cata(mersi Dane) un link cu instructiuni (http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=514414) . sper sa pricep ceva din alea mai ales ca vad si niste poze acolo. daca nu, am vorbit cu Bogdan din Brasov (Evol) sa mi arate cum le a legat el. ma duc pana acolo, ca prea m au enervat sireturile astea...

 

va tin la curent daca va intereseaza !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...