THC Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 Singurul aspect care sa nu-ti placa la 1100 tine de estetic.Intr-adevar, fata motocicletei arata ca porcu'.. ...intr-o alta ordine de idei...in afara unei fetze tare urite care poate fi schimbata destul de usor, 1100 gs este un motor de vis! dar ce mai exact nu va place la 1100, sincer mie mi se pare chiar ok dpdv estetic; nu e vreo superbitate dar nici urata nu e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 dar ce mai exact nu va place la 1100, sincer mie mi se pare chiar ok dpdv estetic; nu e vreo superbitate dar nici urata nu e e urata man, crede-ma in schimb, 1150 e mult mai reusit la capitolul estetic, mai ales GSA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 Urata este 1150GSA, 1100GS arata doar gay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 dar ce mai exact nu va place la 1100, sincer mie mi se pare chiar ok dpdv estetic; nu e vreo superbitate dar nici urata nu e Ca sa citez pe cineva de pe ADV, "The 1100 GS has the looks that only a mother could love". Exista doar o situatie in care arata cat de cat acceptabil: plin de noroi, ca sa mai distraga atentia de la design-ul oribil Function over form. Desi, in timp, incepi sa-i apreciezi uratenia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 pt titlu de mobra gay, un alt boxer o luat locu 1, asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 (editat) Va cred pe cuvant, insa tot vreau si eu una L.E. Roz..... no comment.... L.L.E. Bleah, m-am mai uitat la pocitania aia roz vreo 2 minute si e naspa rau! Editat Decembrie 11, 2009 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 pt titlu de mobra gay, un alt boxer o luat locu 1, asta: sa fiu al dracu daca m-ar deranja sa mi-l dea careva si sa-mi zica: i-al, e al tau cu conditia sa nu ii schimbi culoarea .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 dar ce mai exact nu va place la 1100, sincer mie mi se pare chiar ok dpdv estetic; nu e vreo superbitate dar nici urata nu e ...man, am una si stiu ce vorbesc!...o las fara aripa aia cioc de rata in fata ca altfel ar fi si mai urit!..am sa-i fac o masca tipica de bot de bmw peste radiatorul de ulei care sa inlocuiasca aripa aia lunga! Mesaj completat Ca sa citez pe cineva de pe ADV, "The 1100 GS has the looks that only a mother could love". Exista doar o situatie in care arata cat de cat acceptabil: plin de noroi, ca sa mai distraga atentia de la design-ul oribil Function over form. Desi, in timp, incepi sa-i apreciezi uratenia ..... ...exact asa este!...ai dreptate!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADV75 Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 ...man, am una si stiu ce vorbesc!...o las fara aripa aia cioc de rata in fata ca altfel ar fi si mai urit!..am sa-i fac o masca tipica de bot de bmw peste radiatorul de ulei care sa inlocuiasca aripa aia lunga!Mesaj completat ..... ...exact asa este!...ai dreptate!.. Eu cred ca nemtii cultiva in mod special uratenia la toate motocicletele lor. Si functioneaza. Va spun ce zice o prietena de fiecare cand vede GSA-ul de ex. "Doamne ce urata e! O iubesc!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Poate aveti careva vreodata nevoie - scheme electrice la 1100/1150 GS R1150GSWiringDiagrams.pdf R1100GS_Schematics.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Poate aveti careva vreodata nevoie - scheme electrice la 1100/1150 GSR1150GSWiringDiagrams.pdf Aveam deja insa degeaba ca oricum ma uit la poza aia ca porcu' la grenada. Trebe scoala. Ceea ce io nu am. Ala cu fuse box e util. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Schemele sunt foarte bine detaliate. Sa fiu al naibii de nu. Mult mai bine decat ce am vazut pe la alti producatori (Honda, Yamaha). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Aveam deja insa degeaba ca oricum ma uit la poza aia ca porcu' la grenada. Trebe scoala. Ceea ce io nu am. Ala cu fuse box e util. am vazut undeva format exact cat capacu la fuze box, il listai si decupat se potrivea la fix lipit pe interior; asta ca sa stii de la ce ti so ars siguranta. Mesaj completat Sweeeet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Sweeeet... Mie cea mai "sweet" mi se pare asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 prima a lui Dan e una dintre definitiile mobrei asteia. poza ta e mai... subtila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 prima a lui Dan e una dintre definitiile mobrei asteia. poza ta e mai... subtila Corect.In genul : spot the intruder! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 ..ce-mi plac amin-3 pozele!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Mesaj completat Si? care ce planuri aveti de customizat iarna asta la mobre? Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 (editat) Erm... acum serios, daca faci asa ceva cu autobuzele noastre, acolo ramai. Cu o gaura-n buget de vreo 3-4000 de epuroi. PLM, e apa pana aproape de far As for the record, eu am ramas oprit in apa care abia trecuse de nivelul rotii. Fara snorkel esti pa-pa! Editat Decembrie 22, 2009 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 Un Oddissey si un MRA screen. Parbrizul deja il am. Vreau niste suporti bagaje H&B sau BMW. Insa nu-i obligatoriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 Bre, nu stiu ce meserias o fi nenea asta de sare cu vaporu' prin rauri, dar eu am incercat putin gs-ul lui Uzunu si, sincer, ala nu-i motor de trecut rauri si sleauri. Mie mi s-a parut extrem de greu. In afara de sosea si drumuri de tara drepte, nu prea-l vad bine in alte ipostaze enduristice. Asa ca reclama, filmuletul da bine, dar daca e sa mergem pe principiul "am vazut eu la tv deci se poate", si astea doua ar fi bune de sarituri, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 Angi, stai asa, ca la sarituri, autobuzul se comporta excelent. Nu o data a fost cu ambele roti in aer si s-a simtit aproape ca acasa (exceptand o situatie pe care nu am prevazut-o suficient si am reusit sa sar inaintea unei curbe direct intr-un voblaj si gata-gata sa ma imprastii, dar asta e alta poveste). Cu preloadul la maxim pe ambele amortizoare nici macar nu am atins cu burta. O singura data, doar, am ajuns la capatul suspensiei si asta din cauza unei gropi imense pe un camp inverzit. Cu gume serioase (se pot folosi fara griji gume cu un numar mai mic, gen 140/80 pe spate, iar la dimensiunea asta chiar se gasesc multe gume agresive), amortizoare bune si ceva skill, eventual si dupa o scurta cura de slabire (ABS = 10kg, cioc = 2kg, parbriz ~1kg, sa pasager = 1kg, crash-uri inlocuite de protectii de alu ~4kg, toba ~6kg) poate deveni un killer pentru LC8 Adv chiar si pe off. De fapt, cam asta a facut si BMW cu HP2 Enduro, o motocicleta care se batea nu doar cu LC8 Adv, ci si cu varianta Enduro, ba chiar, in opinia mea, a dezvoltat o mobra mult mai buna decat orice contracandidat direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 Angi, stai asa, ca la sarituri, autobuzul se comporta excelent. La fel ca si cele doua exemple date de mine, nu? Si acum vorbind serios, nu vreau sa zic ca gs-urile astea mari sunt motoare naspa. Doar ca, mai ales 1100 si 1150, MIE mi se pare c-ar fi mult prea grele ca sa ies la coclauri, cu sau fara crampoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 (editat) Bine ma, da' tu esti si dement asa de felul tau cand vine vorba de coclau, iar eu sunt un inapt cu Tourance-uri si prea zgarcit ca sa imi permit s-o dau pe jos My point: pe traseu de rally-raid nu prea e diferenta fata de LC8 Adv, un LC4 Adv probabil ar zbura pe langa, insa restul cu greu s-ar apropia, iar aici ma refer la mobre de touring. Daca drumul se endurizeaza, abia atunci BMW-ul ar trece in spatele KTM-ului (a se vedea ca alte matzocarii gen Transalp nici macar n-au fost puse la socoteala ) Editat Decembrie 22, 2009 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.