Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Deci am sanse sa gasesc si la piese auto.

 

Nu de alta, dar chiar nu vad sensul la a cumpara ceva de la BMW din bolda cu pret >> decat de la alt importator. Doar nu a face BMW curele de alternator, le cumpara si ei si le rebrenduiesc.

 

De indata ce aflu/cumpar va zic de unde si cat a fost :wacko:

 

Cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pentru fratele meu care s-a pricopsit cu un 1150 gs si care asteapta sa se logheze(acu tre sa astepte 48 ore) pun o intrebare: cum poate face sa mearga mai usor acceleratia din manson ca si-a tras un brand de cand trage de ea ca tre sa ne ferim d-asta la adunari cand se face concurs de skandenberg. parca isi daduse drumul putin cand a spreiat cu wd40 la axul clapetelor de acceleratie dar nu suficient

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1150 gs din cate stiu eu are cutia aia care imparte cablurile la admisii.

 

incearca sa vezi unde agata; scoate cablul de la manson si vezi daca se misca liber, apoi da cu wd40; pe urma, verifica sa nu stranga ceva pe cablu de la manson pana la cutia aia; apoi desfa cutia si vezi de acolo incolo.

 

important! sa nu ungi cablul de acceleratie cu nimic, lasa-l asa cum e de la mama lui ca interiorul are teflon si ala nu necesita ungere.

 

wd40 dai numa pe la manson, unde se misca si pe arcurile de la clapete; nu te zgarci la wd, vezi ca mai nou e 23 ron 500 ml :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru fratele meu care s-a pricopsit cu un 1150 gs si care asteapta sa se logheze(acu tre sa astepte 48 ore) pun o intrebare: cum poate face sa mearga mai usor acceleratia din manson ca si-a tras un brand de cand trage de ea ca tre sa ne ferim d-asta la adunari cand se face concurs de skandenberg. parca isi daduse drumul putin cand a spreiat cu wd40 la axul clapetelor de acceleratie dar nu suficient

 

Am patit si eu, motivul a fost piesa de metal ce e in capul ghidonului, nu stiu cum se numeste, care tine si aparatorile.Era strinsa mult prea tare si nu se ma misca liber mansonul.Cablul nu avea nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De asemenea, io cand am primit mobra am vazut ca avea un fel de saiba de plastic mai mare, care era intre mansonul de cauciuc si ghidon. ideea ii ca cauciucul nu se freaca usor de metal, dar neamtu a pus plasticul ala acolo a.i. mansonul de cauciuc sa steea lipit de plastic si sa se frece plasticul de metal, nu cauciucul de metal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..faptul ca acceleratia merge greu este un avantaj la drumuri lungi pe autostrazi!..se poate folosi ca autopilot! :wacko: ..eu m-am chinuit oleaca sa o fac sa mearga greu la rt dar e superfain cind accelerez si ramine asa, ma pot muta pe locul pasagerului in timp ce motorul merge singur!...ca si calul motzului :lol:

...la gs merge usor si am lasat-o asa deoarece gs-ul il folosesc si pe teren rau si prin padure si acolo nu-i idee buna sa ramina accelerata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut ! eu sunt ,, fratele-brother,, am problema asta cu mersul greu al mansonului de acc. am desfacut mansonul asta vara dar nu parea sa fie de acolo! mai incolo, pe cablu in jos , n am umblat. mi s a parut cam complicat...

am sa umblu pe acolo cand o sa mi montez proiectoarele. vreau sa fac asta singur! are cineva o schema de montat proiectoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut ! eu sunt ,, fratele-brother,, am problema asta cu mersul greu al mansonului de acc. am desfacut mansonul asta vara dar nu parea sa fie de acolo! mai incolo, pe cablu in jos , n am umblat. mi s a parut cam complicat...

am sa umblu pe acolo cand o sa mi montez proiectoarele. vreau sa fac asta singur! are cineva o schema de montat proiectoare?

 

 

uite aici

 

/index.php?...;hl=proiectoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati din voi va calariti mobrele in halu asta? :cheers:

 

504070520_zWien-XL.jpg

 

504066730_gunAA-L.jpg

 

709205978_kv9AQ-M.jpg

 

588354094_3XSCv-M.jpg

 

Eu am reusit o singura data, fara sa vreau, urcam feleacul si intr-o curba la dreapta am atins cu scarita. M-am speriat destul de tare si nu e ceva ce as vrea sa mai incerc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati din voi va calariti mobrele in halu asta? :banana:

 

709205978_kv9AQ-M.jpg

 

Eu am reusit o singura data, fara sa vreau, urcam feleacul si intr-o curba la dreapta am atins cu scarita. M-am speriat destul de tare si nu e ceva ce as vrea sa mai incerc.

 

eu nu am reusit asa ceva dar cred ca as avea mai multa incredere sa ma aplec pe curbe in saua GS-ul de cat in a tdm-ului pt ca TDM e mai intalt si greutatea distribuita fix perpendicular, in momentul in care se inclina simti ca nu se mai opreste si asta te face sa mergi mai safe.

 

jos palaria in fata celora care polizeaza scarite sau coburi sau scricul central :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am polizat crash-urile, dar case-urile n-au atins. Eram pe AmcKart. Mai aveam cam 1mm liber pe roata fata de aplecare, iar spatele era complet. Pe de alta parte, aveam amortizoarele setate pt strada si, probabil, daca le-as fi ridicat la maxim, as mai fi avut inca 2-3 grade de aplecare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am polizat crash-urile, dar case-urile n-au atins. Eram pe AmcKart. Mai aveam cam 1mm liber pe roata fata de aplecare, iar spatele era complet. Pe de alta parte, aveam amortizoarele setate pt strada si, probabil, daca le-as fi ridicat la maxim, as mai fi avut inca 2-3 grade de aplecare.

 

You freak... nu ai polizat si in giratoriu la pucioasa la 20/h? Sau doar scaritele si alea nu se mai pun la povestire?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia ui ce o patit asta la RT daca o lasat acceleratia sa stea blocata :cheers:

 

 

 

demential

radeam ca prostul in fata calculatorului

 

eu am vazut de doua ori cum pleaca motorul in fata mea si eu dupa el taras

pe loc nu am incercat

 

:banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

You freak... nu ai polizat si in giratoriu la pucioasa la 20/h? Sau doar scaritele si alea nu se mai pun la povestire?

Nu, atunci am pus genunchiul jos si mi-a alunecat spatele. Unul dintre cele mai inspaimantatoare momente de pana acum.

 

Am observat ca la mine intai atinge crash-ul most of the time. Atunci parca nu-l aveam montat si de asta am ras scaritele :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut ! eu sunt ,, fratele-brother,, am problema asta cu mersul greu al mansonului de acc. am desfacut mansonul asta vara dar nu parea sa fie de acolo! mai incolo, pe cablu in jos , n am umblat. mi s a parut cam complicat...

am sa umblu pe acolo cand o sa mi montez proiectoarele. vreau sa fac asta singur! are cineva o schema de montat proiectoare?

http://advrider.com/forums/showpost.php?p=...mp;postcount=27

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o sa mi le montez pe crashbar, cat mai aproape de rezervor, ca daca o scap sau ceva sa nu mi se distruga. Dar daca zici ca nu ai crashbar, cred ca cel mai bine e la baza ciocului, cat mai aproape de centru, pentru exact acelasi motiv :cheers:.

 

Da nu mai bine investesti in un crashbar prima data decat in proiectoare? Ala chiar e necesar la mobrele noastre :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Is super multumit de SW-Motec-ul meu. Daca cumperi altceva, platesti si firma, nu numai produsul, vezi Touratwat :cheers:

 

Pe louis au acelasi pret, si pt GS si pt GSA

 

10023903 STURZBUEGEL SW MO-TECH

R1150 GS, SILBER BMW R 1150 GS (R21) [NUR BIS BJ. 03]

BMW R 1150 GS (R21) [NUR BIS BJ. 03]1150 159,95

15910023906 STURZBUEGEL SW MO-TECH

 

R 1150 GS ADVENTURE

STURZBUEGEL SW MO-TECHMOR 1150 GS ADVENTUREADVENTUREBMW R 1150 GS ADV. (R21/ADV)

1150 159,95

159

 

Dar, daca vrei sa iti iei si pentru rezervor si far, musai TT. Pana una alta... SW Motec rulz!

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce firma?

 

Se pare ca alea de la TT nu se potrivesc, au modele separate pt GS si GSA .

 

Daca vrei sa stii pentru crashbar OEM, trebuie sa aflii anu si luna de fabricatie pentru amandoua mobrele, apoi sa compari codul la crashbar pe site-ul asta: realoem.com . Daca e acelasi cod, sun interschimbabile, daca nu, nu.

 

Sau poate un posesor de 1150 iti da mai multe detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...