Dan Cata Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Deci am sanse sa gasesc si la piese auto. Nu de alta, dar chiar nu vad sensul la a cumpara ceva de la BMW din bolda cu pret >> decat de la alt importator. Doar nu a face BMW curele de alternator, le cumpara si ei si le rebrenduiesc. De indata ce aflu/cumpar va zic de unde si cat a fost Cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 pentru fratele meu care s-a pricopsit cu un 1150 gs si care asteapta sa se logheze(acu tre sa astepte 48 ore) pun o intrebare: cum poate face sa mearga mai usor acceleratia din manson ca si-a tras un brand de cand trage de ea ca tre sa ne ferim d-asta la adunari cand se face concurs de skandenberg. parca isi daduse drumul putin cand a spreiat cu wd40 la axul clapetelor de acceleratie dar nu suficient Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 1150 gs din cate stiu eu are cutia aia care imparte cablurile la admisii. incearca sa vezi unde agata; scoate cablul de la manson si vezi daca se misca liber, apoi da cu wd40; pe urma, verifica sa nu stranga ceva pe cablu de la manson pana la cutia aia; apoi desfa cutia si vezi de acolo incolo. important! sa nu ungi cablul de acceleratie cu nimic, lasa-l asa cum e de la mama lui ca interiorul are teflon si ala nu necesita ungere. wd40 dai numa pe la manson, unde se misca si pe arcurile de la clapete; nu te zgarci la wd, vezi ca mai nou e 23 ron 500 ml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Trebuie sa dai rezervorul putin in spate pentru a ajunge la bowden divider. Dar nu cred ca acolo tine cablul. Mai degraba la manson sau la scripetii de pe throttle bodies. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 pentru fratele meu care s-a pricopsit cu un 1150 gs si care asteapta sa se logheze(acu tre sa astepte 48 ore) pun o intrebare: cum poate face sa mearga mai usor acceleratia din manson ca si-a tras un brand de cand trage de ea ca tre sa ne ferim d-asta la adunari cand se face concurs de skandenberg. parca isi daduse drumul putin cand a spreiat cu wd40 la axul clapetelor de acceleratie dar nu suficient Am patit si eu, motivul a fost piesa de metal ce e in capul ghidonului, nu stiu cum se numeste, care tine si aparatorile.Era strinsa mult prea tare si nu se ma misca liber mansonul.Cablul nu avea nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 De asemenea, io cand am primit mobra am vazut ca avea un fel de saiba de plastic mai mare, care era intre mansonul de cauciuc si ghidon. ideea ii ca cauciucul nu se freaca usor de metal, dar neamtu a pus plasticul ala acolo a.i. mansonul de cauciuc sa steea lipit de plastic si sa se frece plasticul de metal, nu cauciucul de metal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 ..faptul ca acceleratia merge greu este un avantaj la drumuri lungi pe autostrazi!..se poate folosi ca autopilot! ..eu m-am chinuit oleaca sa o fac sa mearga greu la rt dar e superfain cind accelerez si ramine asa, ma pot muta pe locul pasagerului in timp ce motorul merge singur!...ca si calul motzului ...la gs merge usor si am lasat-o asa deoarece gs-ul il folosesc si pe teren rau si prin padure si acolo nu-i idee buna sa ramina accelerata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 ia ui ce o patit asta la RT daca o lasat acceleratia sa stea blocata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 multumim la toata lumea .mai incercam odata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 va salut ! eu sunt ,, fratele-brother,, am problema asta cu mersul greu al mansonului de acc. am desfacut mansonul asta vara dar nu parea sa fie de acolo! mai incolo, pe cablu in jos , n am umblat. mi s a parut cam complicat... am sa umblu pe acolo cand o sa mi montez proiectoarele. vreau sa fac asta singur! are cineva o schema de montat proiectoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 va salut ! eu sunt ,, fratele-brother,, am problema asta cu mersul greu al mansonului de acc. am desfacut mansonul asta vara dar nu parea sa fie de acolo! mai incolo, pe cablu in jos , n am umblat. mi s a parut cam complicat... am sa umblu pe acolo cand o sa mi montez proiectoarele. vreau sa fac asta singur! are cineva o schema de montat proiectoare? uite aici /index.php?...;hl=proiectoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 Cati din voi va calariti mobrele in halu asta? Eu am reusit o singura data, fara sa vreau, urcam feleacul si intr-o curba la dreapta am atins cu scarita. M-am speriat destul de tare si nu e ceva ce as vrea sa mai incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 astia vad ca ating si cu sidecase urile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 Cati din voi va calariti mobrele in halu asta? Eu am reusit o singura data, fara sa vreau, urcam feleacul si intr-o curba la dreapta am atins cu scarita. M-am speriat destul de tare si nu e ceva ce as vrea sa mai incerc. eu nu am reusit asa ceva dar cred ca as avea mai multa incredere sa ma aplec pe curbe in saua GS-ul de cat in a tdm-ului pt ca TDM e mai intalt si greutatea distribuita fix perpendicular, in momentul in care se inclina simti ca nu se mai opreste si asta te face sa mergi mai safe. jos palaria in fata celora care polizeaza scarite sau coburi sau scricul central Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 Eu am polizat crash-urile, dar case-urile n-au atins. Eram pe AmcKart. Mai aveam cam 1mm liber pe roata fata de aplecare, iar spatele era complet. Pe de alta parte, aveam amortizoarele setate pt strada si, probabil, daca le-as fi ridicat la maxim, as mai fi avut inca 2-3 grade de aplecare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 Eu am polizat crash-urile, dar case-urile n-au atins. Eram pe AmcKart. Mai aveam cam 1mm liber pe roata fata de aplecare, iar spatele era complet. Pe de alta parte, aveam amortizoarele setate pt strada si, probabil, daca le-as fi ridicat la maxim, as mai fi avut inca 2-3 grade de aplecare. You freak... nu ai polizat si in giratoriu la pucioasa la 20/h? Sau doar scaritele si alea nu se mai pun la povestire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 ia ui ce o patit asta la RT daca o lasat acceleratia sa stea blocata demential radeam ca prostul in fata calculatorului eu am vazut de doua ori cum pleaca motorul in fata mea si eu dupa el taras pe loc nu am incercat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 You freak... nu ai polizat si in giratoriu la pucioasa la 20/h? Sau doar scaritele si alea nu se mai pun la povestire? Nu, atunci am pus genunchiul jos si mi-a alunecat spatele. Unul dintre cele mai inspaimantatoare momente de pana acum. Am observat ca la mine intai atinge crash-ul most of the time. Atunci parca nu-l aveam montat si de asta am ras scaritele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 va salut ! eu sunt ,, fratele-brother,, am problema asta cu mersul greu al mansonului de acc. am desfacut mansonul asta vara dar nu parea sa fie de acolo! mai incolo, pe cablu in jos , n am umblat. mi s a parut cam complicat... am sa umblu pe acolo cand o sa mi montez proiectoarele. vreau sa fac asta singur! are cineva o schema de montat proiectoare? http://advrider.com/forums/showpost.php?p=...mp;postcount=27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 mersi tuturor.stiti cumva si unde s ar monta cel mai bine proiectoarele? mentionez ca montez o instalatie artizanala si nu am nici un element sau sistem de prindere a acestora pe motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 Eu o sa mi le montez pe crashbar, cat mai aproape de rezervor, ca daca o scap sau ceva sa nu mi se distruga. Dar daca zici ca nu ai crashbar, cred ca cel mai bine e la baza ciocului, cat mai aproape de centru, pentru exact acelasi motiv . Da nu mai bine investesti in un crashbar prima data decat in proiectoare? Ala chiar e necesar la mobrele noastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 da , ai dreptate cu crashbaru, asta i ordinea corecta . stii daca merge crashbar de adv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 (editat) Is super multumit de SW-Motec-ul meu. Daca cumperi altceva, platesti si firma, nu numai produsul, vezi Touratwat Pe louis au acelasi pret, si pt GS si pt GSA 10023903 STURZBUEGEL SW MO-TECH R1150 GS, SILBER BMW R 1150 GS (R21) [NUR BIS BJ. 03] BMW R 1150 GS (R21) [NUR BIS BJ. 03]1150 159,95 15910023906 STURZBUEGEL SW MO-TECH R 1150 GS ADVENTURE STURZBUEGEL SW MO-TECHMOR 1150 GS ADVENTUREADVENTUREBMW R 1150 GS ADV. (R21/ADV) 1150 159,95 159 Dar, daca vrei sa iti iei si pentru rezervor si far, musai TT. Pana una alta... SW Motec rulz! Editat Ianuarie 18, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 te intrebam daca merge sa montez crashbar de adv pe motorul meu(1150 gs).daca vine la prindere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 Ce firma? Se pare ca alea de la TT nu se potrivesc, au modele separate pt GS si GSA . Daca vrei sa stii pentru crashbar OEM, trebuie sa aflii anu si luna de fabricatie pentru amandoua mobrele, apoi sa compari codul la crashbar pe site-ul asta: realoem.com . Daca e acelasi cod, sun interschimbabile, daca nu, nu. Sau poate un posesor de 1150 iti da mai multe detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.