Dan Cata Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 (editat) Nici acum nu-mi vine sa cred ca am dat jos 8 kile de pe mobra scotand exhaustul original. Daca nu ma insel,toba de la 1100 are un kil in plus fata de 1150. Oricum sunt grele amandoua.Pasul urmator la mine va fi scoaterea cat-ului si inlocuirea cu un y pipe simplu (sau cu gaura de sonda,vad eu care din ele). O fac din 2 motive practice : greutatea si plasamentul imediat sub cutia de viteze pe care o incalzeste inutil,parerea mea. Daca te ingrijoreaza asa de mult caldura generata de cat, de ce nu pui un strat de azbest intre ele? Editat Februarie 16, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Pentru ca as acoperi singurul loc pe unde am circulatie a aerului in zona cutiei de viteza : intre cat si cutie. Plus ca spatiul nu este foarte mare pentru a permite montarea unei placi perfect drepte acolo. Mai bine jos cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 A 6-a viteza e o chestie ... interesanta. Nici eu nu stiu daca e vreo diferenta intre ABS de la 1100 si cel de la 1150. Chestia cu twin spark e iarasi o chestie de marketing total inutila dpdv al functionarii. Te mai alegi cu inca 2 bujii si inca 2 bobine. Nici eu nu mor fara a 6-a la 120... dar de la 140 deja as vrea-o, clar. ABS-ul la 1150 a fost (cred ca inca de la primele modele) integral, adica odata cu maneta de frana actioneaza si spatele; eu unul gasesc asta foarte util. Despre twinspark, in toate revistele pe care le am, este vazut ca un lucru pozitiv, motorul merge mai "rafinat", reducandu-se acele "scuturaturi" la mers constant specifice boxerului; normal, valabil si pt RT/RS/R; eu zic ca n-or fi toti nebuni. Mesaj completat Nu era mai usor 1100 decat 1150? Eu asa am citit MCN. Adica "parca" 209kg e mai putin decat 229kg(ambele la gol. Confrom masuratorilor revistei Motorrad, 1100GS are 260kg iar 1150GS 263kg, ambele "la plin". Mesaj completat Nici acum nu-mi vine sa cred ca am dat jos 8 kile de pe mobra scotand exhaustul original.Pasul urmator la mine va fi scoaterea cat-ului si inlocuirea cu un y pipe simplu (sau cu gaura de sonda,vad eu care din ele). Sa inteleg ca sunt 8kg diferenta intre toba originala si alta? Cum e cu legalitatea scoaterii cat-ului? Nu ai probleme la ITP de exemplu? In acte nu apare ca are cat? Sincer eu nu as face asta din "spirit civic", mai ales cand traiesti intr-o tara civilizata. Stiu, multi or sa zica ca sunt penibil dar fiecare cu convingerile lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Nici eu nu mor fara a 6-a la 120... dar de la 140 deja as vrea-o, clar.ABS-ul la 1150 a fost (cred ca inca de la primele modele) integral, adica odata cu maneta de frana actioneaza si spatele; eu unul gasesc asta foarte util. Despre twinspark, in toate revistele pe care le am, este vazut ca un lucru pozitiv, motorul merge mai "rafinat", reducandu-se acele "scuturaturi" la mers constant specifice boxerului; normal, valabil si pt RT/RS/R; eu zic ca n-or fi toti nebuni. Dupa ce am batut de atata vreme forumurile de boxere, am vazut ca twin spark e de fapt degeaba Mai multa electronica/electrica/piese electrice in plus care pot sa se strice si care costa ceva. Mobra mea e single spark/cylinder si pentru aia, dupa ce am reglat jocul la valve, verificat jocul la colbutori, sincronizat si toate cele nu am fenomenul de surging. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 1. Mie-mi convine unde e pisica. Incalzeste uleiul din cutie iarna. L-as scoate doar daca as merge catre est, iar atunci l-as face custom si (aproape) free flowing. 2. A mea n-a avut ever surging, chiar si cu valvele si sincronizarea nu in cea mai buna stare. Pe de alta parte, un joc proaspat reglat la valve imi da viteza maxima de 214 km/h. 3. Mi-as dori cutia de pe 1150 GSA, dar nu prea simt lipsa celei de-a sasea viteze pentru ca rareori trec peste 120km/h, asta fiind viteza mea de croaziera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Nici eu nu mor fara a 6-a la 120... dar de la 140 deja as vrea-o, clar.ABS-ul la 1150 a fost (cred ca inca de la primele modele) integral, adica odata cu maneta de frana actioneaza si spatele; eu unul gasesc asta foarte util. Despre twinspark, in toate revistele pe care le am, este vazut ca un lucru pozitiv, motorul merge mai "rafinat", reducandu-se acele "scuturaturi" la mers constant specifice boxerului; normal, valabil si pt RT/RS/R; eu zic ca n-or fi toti nebuni. Pai nu toti snt nebuni,doar BMW pe boxer. Trust me, nu merita deranjul celei de-a doua bujii pe motoarele astea.Am inteles ca nu e deloc diferenta intre timpii de aprindere. Amandoua produc scanteia in acelasi timp. Hmmmmm.... Sa inteleg ca sunt 8kg diferenta intre toba originala si alta? Da. Am pus un Hurric de 2.5 kile. Daca-i scot si silencerul ajunge la 2.2 kile toba. Mare smecherie nu e in sunet. Boxerele nu suna tare nici daca le scoti tevile. In plus,ai CAT-ul care atenueaza absolut orice zgomot. Singura chestie este ca ai backfires daca scoti silencerul.Insa daca nu incetinesti de la 100 kmph (ceea ce in oras e aproape ... deloc) nu ai probleme. Cum e cu legalitatea scoaterii cat-ului? Nu ai probleme la ITP de exemplu? In acte nu apare ca are cat?Sincer eu nu as face asta din "spirit civic", mai ales cand traiesti intr-o tara civilizata. Stiu, multi or sa zica ca sunt penibil dar fiecare cu convingerile lui. In Olanda nu exista ITP pentru motociclete. Daca unui politist i se pare ca suna prea tare toba poate sa ii faca impound pana vine ala cu aparatul de masura. Daca depaseste decibelii pleci acasa pe jos. Mesaj completat 1. Mie-mi convine unde e pisica. Incalzeste uleiul din cutie iarna. S-ar putea sa fiu paranoic insa dupa cate stiu eu, la temperatura mai mare uleiul isi schimba proprietatile. Vara,pisica adauga caldura inutila pe cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 S-ar putea sa fiu paranoic insa dupa cate stiu eu, la temperatura mai mare uleiul isi schimba proprietatile. Vara,pisica adauga caldura inutila pe cutie. De acord, dar in cutie ai ulei de 90, iar cutia oricum e conectata de motor si se transfera caldura si de acolo. Personal imi fac mai multe griji sa nu-mi sparga o piatra pisica sau cutia decat ca se incalzeste uleiul. Bine ca neamtul de la care am luat-o a pus protectie de la TT pe cric si aia apara bine catalizatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Boxerele nu suna tare nici daca le scoti tevile[/b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 (editat) Aia e tare? Plus ca e si in spatiu inchis ceea ce amplifica zgomotul.Mie in curte nu mi s-a parut asa de tare.Nu i-am dat gaz vartos insa totusi,ce dreq,mi se pare prea tare. O sa filmez si eu. LE: cred ca are microfonul prea aproape,chiar nu a sunat asa de tare.Asta zici ca-i Harley. Mesaj completat Acuma a mea suna exact asa : Daca o filmezi trecand prin tunel zici ca-i zgomotoasa insa nu depaseste 80DB la relanti,adeca exact cum se face masuratoarea. Mesaj completat I stand corrected : deci in Olanda legal este ... ciudat si d-aia se poate merge relativ lejer cu tzava goala 350 CC - 95 db 500 CC - 97 db 750 CC - 100 db 1000 CC - 103 db > 1000 CC - 106 db Se masoara la turatie < 5000 sa aiba MAXIM 3/4 din db de mai sus iar la turatie > 5000 sa aiba MAXIM 1/2. Heh,ciudat,aia de la RDW mi-au zis altceva. Editat Februarie 16, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 In alta ordine de idei, vin cu un set de propuneri de ture pt la vara. Nu m-am decis inca exact ce as vrea sa vad, dar poate gasesc un ajutor in voi. In plus, poate ar fi cineva interesat. 1. Bucuresti - Odessa - Kiev - Moscova - Murmansk - Norkaap - Helsinki - St. Petersbourg - Bucuresti cu plecare la jumatatea/sfarsitul lui iunie (~8000km in 3-4 saptamani) Atractii principale: orasele mentionate mai sus, cercul polar, noptile albe (practic jumatate din tura va fi la latitudini unde Soarele nu apune niciodata in perioada asta), lacurile finlandeze, norkaap (cu bragging rights) si, de ce nu, politia rusnaca. Buget: 300-400E benzina (in majoritatea tarilor ex-URSS benzina costa 0.5E/litru), 100E viza Rusia, 500E cazare (cel mai ieftin posibil, eventual cort), 400-500E mancare + suveniruri. 2. Bucuresti - Istambul - Capadocchia - Damasc - Tel'Aviv - Cipru - Capadocchia - Istambul - Bucuresti cu plecare la inceputul lui iulie (~6000km in 3 saptamani) Atractii principale: orasele, ruinele antice, Marea Moarta, bragging rights de ajuns in Asia, eventual se poate extinde pana la piramidele egiptene de la Luxor, Cipru, orasele din stanca din Turcia Probleme: cu o viza de Israel nu mai poti intra intr-o tara araba. Din fericire, romanii nu mai au nevoie deviza pentru a intra in Israel, dar tot ramane o problema; terorism in Israel; legaturi ferry dubioase Buget: ~500E benzina, 100E viza Siria, 300E ferry-uri, 400E cazare (nu car cort, dar daca nu ploua, ma bag in sacul de dormit si dorm sub mobra, 400E mancare + suveniruri 3. Balcanizare take 2. Cam acelasi traseu din 2009, dar pe mult mai multe zile, mult mai crosetat, cu mult mai mult timp petrecut in Bosnia, Croatia si Muntenegru cu plecare la jumatatea lui iunie (~5000km in 3 saptamani) Atractii principale: Belgrad, Sarajevo, Mostar, Split, P.ul.a, coasta dalmata, Kotor, Durmitor, canionul Tara, canionul Neretva, Ohrid, regiunea Kosovo, offroad mult Probleme: fara offroad in Bosnia si parti din Croatia si Muntenegru din cauza minelor antipersonal, destul de multi bani pierduti din cauza schimbarilor de moneda, coasta dalmata supra-aglomerata, posibile probleme in Kosovo Buget: ~300E benzina, 500E cazare (poate fi si mai putin, dar nu mai car cort si sac de cormit), 400E mancare + suveniruri In afara de asta, la sfarsitul lui martie trag o fuga pana la Istambul, iar undeva prin aprilie-mai vreau sa mai dau o tura pana la Munchen. Voi ce planuri aveti pt anul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 17, 2010 Admin Share Postat Februarie 17, 2010 Eu unul astept sa scap de criza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Nu mai imi fac absolut niciun plan. Voi calari suficient al meu BMW R1150GSA (asta ca sa scriu on topic ) doar daca merg in fiecare zi la munca cu el. Asta inseamna 100 km/zi . Daca mai pun si uichendurile chiar ca e mai mult decat suficient. Chestiile cu excursiile samd nu le mai planific,o zi libera pot oricand sa-mi iau pentru a avea un uichend prelungit.In concluzie,nu planuiesc sa merg nicaieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 1. Mie-mi convine unde e pisica. Incalzeste uleiul din cutie iarna. L-as scoate doar daca as merge catre est, iar atunci l-as face custom si (aproape) free flowing.2. A mea n-a avut ever surging, chiar si cu valvele si sincronizarea nu in cea mai buna stare. Pe de alta parte, un joc proaspat reglat la valve imi da viteza maxima de 214 km/h. 3. Mi-as dori cutia de pe 1150 GSA, dar nu prea simt lipsa celei de-a sasea viteze pentru ca rareori trec peste 120km/h, asta fiind viteza mea de croaziera. ..corect!.. Mesaj completat In alta ordine de idei, vin cu un set de propuneri de ture pt la vara. Nu m-am decis inca exact ce as vrea sa vad, dar poate gasesc un ajutor in voi. In plus, poate ar fi cineva interesat. 1. Bucuresti - Odessa - Kiev - Moscova - Murmansk - Norkaap - Helsinki - St. Petersbourg - Bucuresti cu plecare la jumatatea/sfarsitul lui iunie (~8000km in 3-4 saptamani) Atractii principale: orasele mentionate mai sus, cercul polar, noptile albe (practic jumatate din tura va fi la latitudini unde Soarele nu apune niciodata in perioada asta), lacurile finlandeze, norkaap (cu bragging rights) si, de ce nu, politia rusnaca. Buget: 300-400E benzina (in majoritatea tarilor ex-URSS benzina costa 0.5E/litru), 100E viza Rusia, 500E cazare (cel mai ieftin posibil, eventual cort), 400-500E mancare + suveniruri. 2. Bucuresti - Istambul - Capadocchia - Damasc - Tel'Aviv - Cipru - Capadocchia - Istambul - Bucuresti cu plecare la inceputul lui iulie (~6000km in 3 saptamani) Atractii principale: orasele, ruinele antice, Marea Moarta, bragging rights de ajuns in Asia, eventual se poate extinde pana la piramidele egiptene de la Luxor, Cipru, orasele din stanca din Turcia Probleme: cu o viza de Israel nu mai poti intra intr-o tara araba. Din fericire, romanii nu mai au nevoie deviza pentru a intra in Israel, dar tot ramane o problema; terorism in Israel; legaturi ferry dubioase Buget: ~500E benzina, 100E viza Siria, 300E ferry-uri, 400E cazare (nu car cort, dar daca nu ploua, ma bag in sacul de dormit si dorm sub mobra, 400E mancare + suveniruri 3. Balcanizare take 2. Cam acelasi traseu din 2009, dar pe mult mai multe zile, mult mai crosetat, cu mult mai mult timp petrecut in Bosnia, Croatia si Muntenegru cu plecare la jumatatea lui iunie (~5000km in 3 saptamani) Atractii principale: Belgrad, Sarajevo, Mostar, Split, P.ul.a, coasta dalmata, Kotor, Durmitor, canionul Tara, canionul Neretva, Ohrid, regiunea Kosovo, offroad mult Probleme: fara offroad in Bosnia si parti din Croatia si Muntenegru din cauza minelor antipersonal, destul de multi bani pierduti din cauza schimbarilor de moneda, coasta dalmata supra-aglomerata, posibile probleme in Kosovo Buget: ~300E benzina, 500E cazare (poate fi si mai putin, dar nu mai car cort si sac de cormit), 400E mancare + suveniruri In afara de asta, la sfarsitul lui martie trag o fuga pana la Istambul, iar undeva prin aprilie-mai vreau sa mai dau o tura pana la Munchen. Voi ce planuri aveti pt anul asta? ...eu de 1 mai vreau sa merg in creta pt o saptamina....in toiul verii undeva prin muntii alpi sau serbia....iar in septembrie vreau sa bag o tura mai lunga, de vreo 5.000 km cu plecare din arad si traversarea serbia-macedonia-grecia-sudul italiei-sicilia-tunisia-sardinia-corsica-coasta de azur-dolomiti-alpi-ungaria(balaton)-arad!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 Am iesit azi cu autobuzul. Am schimbat bujiile (aia pe stanga nu mai dadea scanteie), am luat curent de la o masina, am pus gipiesu nou cumparat si am bagat 50km, asa, de dezmorteala. Ca idee, aderenta e super ok, dar mai sunt mici portiuni (foarte rare) cu zapada. Si foarte mult nisip, in special pe strazile si drumurile mai putin circulate. Altfel, nu va dati seama cat ma bucur ca am mobra asta la cate gropi sunt acum in Bucale si in imprejurimi. Am descoperit o chestie. Vitezometrul meu are o abatere de ~9%. La 100km/h indicati, GPSu' arata 91km/h. La 152, aveam 138, iar viteza maxima pe care am prins-o intr-un sprint pe autostrada a fost de 187 (am verificat dupa), desi vitezometrul cred ca trecuse de 200. Mai incolo chiar o sa testez viteza maxima, dar, daca abaterea de vitezometru e corecta, acel 214 indicat pe care l-am prins o data va insemna fix 195km/h reali, exact cat da BMW in fisa tehnica v max. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 Am descoperit o chestie. Vitezometrul meu are o abatere de ~9%. La 100km/h indicati, GPSu' arata 91km/h. La 152, aveam 138, iar viteza maxima pe care am prins-o intr-un sprint pe autostrada a fost de 187 (am verificat dupa), desi vitezometrul cred ca trecuse de 200. Mai incolo chiar o sa testez viteza maxima, dar, daca abaterea de vitezometru e corecta, acel 214 indicat pe care l-am prins o data va insemna fix 195km/h reali, exact cat da BMW in fisa tehnica v max. Cam tarziu ai desoperit asta... stiindu-te "baiat serios si citit", m-ai surprins cand ai scris perla aia ca ai prins 214km/h (vezi Doamne dupa regalujul velvelor), m-a tentat sa postez dar m-am abtinut; este un lucru stiut ca inca de la 100km/h deja toate masinile si moto au eroare de cca 5-6 %. Cu GPS-ul iti dai seama cel mai bine de asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 Stai Vlad, n-am zis niciodata ca aia era viteza reala, ci cea indicata de vitezometru. Stiam de mult de eroarea de 5-10%, tocmai de aceea nu am afirmat ca ar fi 214 viteza maxima pe care o prinde un GS. Pe de alta parte, dupa reglajul valvelor am sarit de la 200 la 214 (indicat, repet), deci cu siguranta a ajutat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 este un lucru stiut ca inca de la 100km/h deja toate masinile si moto au eroare de cca 5-6 %. Cu GPS-ul iti dai seama cel mai bine de asta... Nu toate. Am condus vreo 8 care (surprinzator) nu aveau diferenta asta intre GPS si vitezometru. Chiar mi s-au parut foarte precise. Din pacate nu am depasit 190 kmph ca sa duc testul pana la capat. Despre GS,are o abatere de 10% (approx.) incepand cam la 80 kmph. Ciudat e ca se mentine aproape constant pana la pe la 180 kmph pe ceas. Fixul este simplu (la 11XX GS) , schimbi cu cablul si cititorul de pe 11XX R. Abaterea dispare. E documentata undeva chestia asta,nu mai stiu exact unde si sincer ,mi-e lene sa caut. Mesaj completat In alta ordine de idei,am fost la bursa si mi-am cumparat o baterie nou nouta. Oddissey ,yeah! Cum era de asteptat,am luat-o cu reducere. 140-45=95 eur. D-abia astept s-o schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 Nu toate. Am condus vreo 8 care (surprinzator) nu aveau diferenta asta intre GPS si vitezometru. Chiar mi s-au parut foarte precise. Din pacate nu am depasit 190 kmph ca sa duc testul pana la capat.Despre GS,are o abatere de 10% (approx.) incepand cam la 80 kmph. Ciudat e ca se mentine aproape constant pana la pe la 180 kmph pe ceas. Fixul este simplu (la 11XX GS) , schimbi cu cablul si cititorul de pe 11XX R. Abaterea dispare. E documentata undeva chestia asta,nu mai stiu exact unde si sincer ,mi-e lene sa caut. Mesaj completat In alta ordine de idei,am fost la bursa si mi-am cumparat o baterie nou nouta. Oddissey ,yeah! Cum era de asteptat,am luat-o cu reducere. 140-45=95 eur. D-abia astept s-o schimb. Cred ca despre asta vorbesti, Florine: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=701 Cat despre baterie, sa o folosesti sanatos si sa iti porneasca si pe cele mai crunte geruri iti doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 (editat) Asa ceva.De o chestie ca asta zicea.Nu mai tin minte de am vazut-o pe Adv sau in alta parte. Cred ca am auzit-o prima data pe forumul 1200C insa nu conteaza. Linkul ala e perfectly relevant. Pe ring Rotterdam viteza maxima este 80 kmph. Pe ceas am (de vreun an) 90 kmph. Nici macar o amenda pana acum. Cifrele aluia cresc insa la mine parca scadeau. O sa fac si eu un test . Test adevarat , ca omul ala. Editat Februarie 21, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 In alta ordine de idei,am fost la bursa si mi-am cumparat o baterie nou nouta. Oddissey ,yeah! Cum era de asteptat,am luat-o cu reducere. 140-45=95 eur. D-abia astept s-o schimb. Jmechera tare bateria aia, am si eu pe GS-ul meu una, nu exista sa nu porneasca, chiar si dupa o luna de geruri cu -15 -20C, a pornit motorul fara probleme, cu ABS in eroare, dar a pornit perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Bateria aia chiar face toti banii In alta ordine de idei, ieri mi-a crapat cureaua de la alternator Era de mult in plan sa o schimb, dar acuma s-a rupt. La BMW e parca 80 ron, dar la magazinul de piese auto e 27 ron Pentru cine mai are nevoie, codul e 4PK611SR, unde 4 e numarul de varfuri, pk ii ceva cod care se regaseste si pe site la SKF, 611 e lungimea daca ai taia-o si SR nu mi-am dat inca seama ce e. Cureaua ce am gasit-o eu are 613 mm, dar e OK, avand in vedere ca toata afacerea vibrochen-alternator e reglabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Am fost azi la BMW sa comand niste nimicuri si am aflat niste chestii interesante: - prezentare oficiala la S 1000 RR sambata asta sau viitoare - din nou deschidere de sezon, ca si anul trecut. La test drive, printre altele, S 1000 RR, GS 2010, RT 2010 - reduceri pentru motoarele mai vechi de 10 ani. Atat la piese, cat si la manopera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 1 x SIA61265 Fuel filter (R850/R1100/R1150/Cruiser) @ £10.584 x COA60928 Hose Clamp 13mm re-useable @ £1.06 1 x TAA41008 Fuel tank access panel O-ring (R850/R1100/R1150/Cruiser) @ £2.35 1 x ENA42087 Alternator drive belt (R850/R1100/R1150/Cruiser pre 07/2003) @ £12.93 Bun asa,deci mi-am comandat chestiile astea pentru ca am depasit 40k si e timpul de service. Astea-s usor de schimbat,singura chestie ce ma va irita cu siguranta este datul jos al crash bar-ului pentru a face loc capacului de curea sa iasa. Deh. Sambata merg si dau de stire ca-mi vreau calul inapoi. O sa-l am peste o saptamana cand ii voi schimba si uleiul + filtrul. Inclusiv bateria noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Bun asa,deci mi-am comandat chestiile astea pentru ca am depasit 40k si e timpul de service. Astea-s usor de schimbat,singura chestie ce ma va irita cu siguranta este datul jos al crash bar-ului pentru a face loc capacului de curea sa iasa. Deh.Sambata merg si dau de stire ca-mi vreau calul inapoi. O sa-l am peste o saptamana cand ii voi schimba si uleiul + filtrul. Inclusiv bateria noua. Ca bun mester ce te cunosc ca iti schimbi singur consumabilele si avand acelasi crashbar ca si al meu, adica SW motec, pot sa iti zic cu mana pe Sf. Biblie ca, capacul ala negru care acopera cureaua de la alternator nu necesita demontarea completa a crashbar-ului! Ii destul sa desfaci complet platbanda de sub rezervor si suruburile de jos de la scut, si alea 2 mari care tin cadrul spate de motor doar le slabesti, astfel crashbarul va culisa si vei avea acces la alea 4 suruburi mici de la capacu negru Treaba testata de mine aseara si de multe alte ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Pai oricum nu scoteam crashbarul cu totul insa platbanda aia trebe data jos pentru a avea loc de invartit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.