Dan Cata Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Pai oricum nu scoteam crashbarul cu totul insa platbanda aia trebe data jos pentru a avea loc de invartit. da, aia trebuie data jos cu totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Am gasit 20W50 API SL mineral! De fapt aia de la garaj mi-au dat pontul. Asta costa 23 EUR/gallon. Cat este in Romania 20W50? Ca sa stiu cat de tare sa ma oftic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 2, 2010 Admin Share Postat Martie 2, 2010 Cam 11 euro/4 litri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Mda,ce sa mai zic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Eu am gasit la 15E/4 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 80 ron / 4 litri bag eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 vorbiti cu LINX /index.php?showuser=5978 de aici de pe forum, el va poate servi cu ulei la preturi bune. datii-un PM , eventual specificati ca eu v-am trimis pe capu lui sper sa va fi fost de folos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 3, 2010 Admin Share Postat Martie 3, 2010 Pai de la el am luat si eu. Baiat fain si preturi bune.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Am gasit 20W50 API SL mineral! De fapt aia de la garaj mi-au dat pontul. Asta costa 23 EUR/gallon. Cat este in Romania 20W50? Ca sa stiu cat de tare sa ma oftic Eu am bagat ARAL, 20 50, il schimb la 5000. Am luart cu 52ron bidonul de 4 l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Pana acum am bagat in al meu, in ordine: - BMW/Castrol sintetic 5W-40 = 70 lei/litru - ELF 20W-50 mineral = 70 lei/4 litri - PROCYCLE 20W-50 mineral = 80 lei/4 litri - ELF 20W-50 mineral = 62 lei/4 litri Intre doua schimburi (10.000km) mananca 1-1.5 litri de ulei, iar cel mai mult a halit din cel sintetic, cam 250ml/1000km. Din mineral ia cam 120ml/1000km, depinde cat de tare ma dau si cat de mult merg in oras (amandoua tind sa mareasca acest consum). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 (editat) salutare mai cine aduce sau la cine pot comanda si eu cate ceva de pe motorworks? brmm brmm poc poc Comanzi si platesti online,; vin de regula in 4 zile. "0" probleme ! Mesaj completat Pana acum am bagat in al meu, in ordine:- BMW/Castrol sintetic 5W-40 = 70 lei/litru - ELF 20W-50 mineral = 70 lei/4 litri - PROCYCLE 20W-50 mineral = 80 lei/4 litri - ELF 20W-50 mineral = 62 lei/4 litri Intre doua schimburi (10.000km) mananca 1-1.5 litri de ulei, iar cel mai mult a halit din cel sintetic, cam 250ml/1000km. Din mineral ia cam 120ml/1000km, depinde cat de tare ma dau si cat de mult merg in oras (amandoua tind sa mareasca acest consum). Care crezi ca e cel mai bun, in cele din urma ? Eu am bagat Aral mineral ca e ieftin si pe toate drumurile. M-am uitat de ceva sintetic sau senisintetic, dar n-am gasit la tot pasul si a fost mai comod cu asta. Anula asta s-a stabilit intalnirea posesorilor de GS ?! Ca am spus nevestei ca nu mai am nimic de pus pe motor (cumparat) si vreau sa ma asigur ca e asa uitandu-ma la ale celorlalti ! Editat Martie 10, 2010 de MCN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Anula asta s-a stabilit intalnirea posesorilor de GS ?! Ca am spus nevestei ca nu mai am nimic de pus pe motor (cumparat) si vreau sa ma asigur ca e asa uitandu-ma la ale celorlalti ! La intrunire la Seth in ultimu weekend din luna Mai. Io zic sa incercam toti sa ne adunam acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Pana acum am bagat in al meu, in ordine:- BMW/Castrol sintetic 5W-40 = 70 lei/litru - ELF 20W-50 mineral = 70 lei/4 litri - PROCYCLE 20W-50 mineral = 80 lei/4 litri - ELF 20W-50 mineral = 62 lei/4 litri Intre doua schimburi (10.000km) mananca 1-1.5 litri de ulei, iar cel mai mult a halit din cel sintetic, cam 250ml/1000km. Din mineral ia cam 120ml/1000km, depinde cat de tare ma dau si cat de mult merg in oras (amandoua tind sa mareasca acest consum). ..ceea ce vroiam sa-ti spun este sa nu mai bagi sintetice ca nu-i face bine si pe deasupra mai si arunci banii pe fereastra!..eu bag in al meu elf sporty mineral 20-50 de citiva ani, mai exact de cind l-am descoperit dar nu merg mai mult de 5000km decit in situatii de criza!..pina acum s-a comportat exemplar si nu vad nici un motiv pt care sa nu bag mai departe tot asa!.. ..cind sunt milostiv , bag liqui molly din ala cu aditiv mo2s4(bisulfura de molibden) pe care il dau afara la 8000-10.000km.. Mesaj completat La intrunire la Seth in ultimu weekend din luna Mai. Io zic sa incercam toti sa ne adunam acolo. buna idee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 (editat) Ala a fost primul si ultimul schimb de ulei sintetic. Pentru ca a fost primul de cand am luat mobra. Nu prea stiam eu cum sta treaba pe atunci, in plus o mai si pregateam de iarna si vroiam un ulei subtire. Iarna asta am stat pe 20W si am mers intr-o zi la -9 grade si in multe alte zile la temperaturi negative. Exceptand pornirile mai greoaie, uleiul s-a comportat exemplar. Apropos, am schimbat fata cu un Heidenau K76. La cald (sau la rece daca e sa ne luam dupa vremea de afara), pare un cauciuc bun. Am scapat de vibratia indusa de Tourance, iar aderenta pare a fi aceeasi. Sa se duca zapada asta si sa-l bag putin in offroad pentru a-l roda dupa care o sa vin cu impresii serioase Editat Martie 10, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Pana acum am bagat in al meu, in ordine:- BMW/Castrol sintetic 5W-40 = 70 lei/litru - ELF 20W-50 mineral = 70 lei/4 litri - PROCYCLE 20W-50 mineral = 80 lei/4 litri - ELF 20W-50 mineral = 62 lei/4 litri Intre doua schimburi (10.000km) mananca 1-1.5 litri de ulei, iar cel mai mult a halit din cel sintetic, cam 250ml/1000km. Din mineral ia cam 120ml/1000km, depinde cat de tare ma dau si cat de mult merg in oras (amandoua tind sa mareasca acest consum). Eu am bagat doar Motul 20w50,la inceput sintetic dar pe care il mananca repede si este si f. scump, apoi mineral care costa 130 lei/4 litri si din care mananca aprox 500 g/5000 km.De ultimul sunt f. multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Am luat vaselina cu bisulfura de molibden. Zice pe ea asa: Use: for large , slowly rotating bearings under extremely heavy loads. Good water resistance. Suitable for extreme vibration applications. Contains molybdenum disulphide. Numa buna pentru caneluri si rulmenti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Intre doua schimburi (10.000km) mananca 1-1.5 litri de ulei, iar cel mai mult a halit din cel sintetic, cam 250ml/1000km. Din mineral ia cam 120ml/1000km, depinde cat de tare ma dau si cat de mult merg in oras (amandoua tind sa mareasca acest consum). Exact aceeasi experienta am avut cu cel sintetic insa nu am pus 5W, am pus doar 10W si 15W (desi de prima nu prea imi amintesc) . Nu numai ca manca mai mult insa si supapele se auzeau mai strident. Cum am trecut pe 20W50 cum a revenit sunetul pe care-l stiam eu. Poate o fi fost pshyco shit in capul meu insa de acum inainte bag doar 20W50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 (editat) Editat Martie 14, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 (editat) Deci asta e cea mai tare chestie pe care am vazut-o toata iarna asta. Mesaj completat Pentru toti "O mie sutistii". Azi am dat intr-o groapa si mi s-a dezactivat ABS-ul. Pe moment m-am cam speriat si am crezut ca s-a prajit centrala. Apoi mi-am adus aminte de procedura de reset pe care am aplicat-o cand am ajuns acasa. Se ia un fir de curent, se vara in pinul din mijloc al conectorului albastru de erori de sub sa, se gaseste o masa buna (eu am folosit bateria), se pune contactul pe ON, se tine apasat 8 secunde pe butonul de ABS, se deconecteaza firul, se inchide mobra. Gata. Daca nu e gata, repetati. Mie nu mi s-a mai intamplat niciodata, insa am inteles ca e o chestiune relativ frecventa. Mi-am pus proiectoare! :D:D Montaj facut de Dorian (Switch), proiectoare de 85 de lei din Vitan. Montajul electric e atat de bine facut si ascuns incat s-ar putea spune ca-i OEM, cu siguranta si releu puse foarte frumos in cutia originala de sigurante. Multumesc inca o data Switchule! Mesaj completat Asa, ca am uitat sa vorbesc de proiectoare. Pe scurt: excelente. Locul unde sunt montate a fost ales in ideea de a fi cat mai departate, cat mai aproape de pamant, dar si cat mai ferite de cazaturi si pietre. Sunt becuri H3 de 55W cu lupa. Le-am orientat in asa fel incat sa bata in lumina farului pentru a umple golurile si a da cat mai mult contrast, dar in acelasi timp dau si o lumina buna pe lateralele drumului. Ca side-effect asteptat (si dorit), acum nimeni nu mi se mai baga in fata. In loc de un punct, acum sunt 3. De la distanta motocicleta pare mai masiva decat este in realitate (atat ziua, cat si noaptea) si, in acelasi timp, ofera soferilor posibilitatea de a calcula instinctiv viteza de deplasare si distanta, lucru imposibil de facut atunci cand e vorba doar de un singur far. Editat Martie 15, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 misto a iesit autobuzul si mai ales montajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 http://www.motohank.com/Machine.html O fi dat kilometrajul inainte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 http://www.motohank.com/Machine.html O fi dat kilometrajul inainte? Deloc,omul este cunoscut pe advrider. Nu face altceva decat sa se dea cu mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 http://www.motohank.com/Machine.html O fi dat kilometrajul inainte? ..1100 gs rulls!..uita-te la coturi cum arata, asta a servit ceva ploaie de-a lungul timpului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Teaser. Foto: Bogdan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 cu tourance pe zapada. norocu cu aia 1.90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.