switch Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 (editat) De abs, tele si paralever am zis sau am uitat? ABS da; in rest sunt fitze bune doar la touring. Daca ai chef sa te dai hooligan style sau tre sa te freci prin oras, e sfant un 'scuter de 600+' cu iz de enduro. Imi urasc 1100le in Bucuresti. Ma dau cu domi-ul ('tu-i franele ma'sii...). Editat Iunie 29, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Pentru cei care vin de pe vitezane teleleverul enerveaza. Iar paraleverul nu stiu ce mari avantaje are fata de o bascula normala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Pentru cei care vin de pe vitezane teleleverul enerveaza. Iar paraleverul nu stiu ce mari avantaje are fata de o bascula normala. In afara ca e nirvana suspensiilor? Feedback mai bun. User experience nemaintalnit pe alte mobre. Adeca de vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Feedback is still 50. Deci la fel ca la orice mobra pe care o ai de ceva timp.Stii exact ce efect va avea urmatorul damb/groapa in spinare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Ziceam de feedbac in alte situatii, like curbe luate cu viteza Chiar simti mai bine. Ce mi s-a parut extrem de ciudat a fost pozitia pe Rt dupa ce m-am dat 1 zi cu Gs-ul Era de scuter like Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 De abs, tele si paralever am zis sau am uitat? de ce domunle de ce ? adica era topicul linistit si a trebuit sa zici de lant (nu ca ai fi zis ceva fals; tre sa il ungem astia mai amarati si fara bmw) abs au si altele, suspensii nu sunt para si tele dar trecem si noi peste gropi... si intreb si eu sa ma aflu in treaba: ce se intampla cu un boxer bmw daca esti blocat in trafic, afara sunt 46 la umbra si tu esti in soare, pe un pod, nu ai unde sa tragi pe dreapta si masinile se misca la 3-4 secunde? adica nu opresti motorul .... si cand te pui in miscare ai impresia ca din fata bate un uscator de par pe caldura maxima nu vantul? din ce am vazut eu boxerele se cam incalzeau, se mai oprea motoru singur, incerca omu sa traga pe dreapta. poate la mine, pe langa radiatoare si ventilator se racea si prin intermediul lantului ca altfel nu imi explic de ce inca mergea fara probleme. pana atunci, cea mai buna mobra e mobra pe care o are fiecare, si aia pe care si-o permite... e pacat de topic, pe care il citesc cu placere, sa incepem sa aruncam cu insinuari/remarci catre aia cu lantu in juru pinioanelor... si un lant pe an (mie 20k pe an mi se pare suficient) nu e un capat de lume, ca daca vroiam economie imi faceam abonament la RATB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 In afara ca e nirvana suspensiilor? Feedback mai bun. User experience nemaintalnit pe alte mobre. Adeca de vis Dupa cum spuneam, este o fita de touring. E o treaba fix de comoditate si obisnuinta. Si impune o oarecare molaciune in condus. Nu se preteaza la sprinturi si frane bruste. Dupa cum zicea mai devreme cineva (budd, parca), e enervanta pentru oricine se da sportiv. Intr-adevar, e senzatie sa mergi pe sine. Dar nu ai elasticitatea si usurinta unei furci normale, telescopice (USD, preferabil), iar feedbackul e cu totul si cu totul altul. Mesaj completat si intreb si eu sa ma aflu in treaba: ce se intampla cu un boxer bmw daca esti blocat in trafic, afara sunt 46 la umbra si tu esti in soare, pe un pod, nu ai unde sa tragi pe dreapta si masinile se misca la 3-4 secunde? adica nu opresti motorul .... si cand te pui in miscare ai impresia ca din fata bate un uscator de par pe caldura maxima nu vantul? din ce am vazut eu boxerele se cam incalzeau, se mai oprea motoru singur, incerca omu sa traga pe dreapta. poate la mine, pe langa radiatoare si ventilator se racea si prin intermediul lantului ca altfel nu imi explic de ce inca mergea fara probleme. Probabil ca e mai bine sa te strecori in astfel de situatii. Eu unul nu am simtit acel "uscator" decat la motociclete cu racire pe apa si electroventilator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 de ce domunle de ce ? adica era topicul linistit si a trebuit sa zici de lant (nu ca ai fi zis ceva fals; tre sa il ungem astia mai amarati si fara bmw) abs au si altele, suspensii nu sunt para si tele dar trecem si noi peste gropi... si intreb si eu sa ma aflu in treaba: ce se intampla cu un boxer bmw daca esti blocat in trafic, afara sunt 46 la umbra si tu esti in soare, pe un pod, nu ai unde sa tragi pe dreapta si masinile se misca la 3-4 secunde? adica nu opresti motorul .... si cand te pui in miscare ai impresia ca din fata bate un uscator de par pe caldura maxima nu vantul? din ce am vazut eu boxerele se cam incalzeau, se mai oprea motoru singur, incerca omu sa traga pe dreapta. poate la mine, pe langa radiatoare si ventilator se racea si prin intermediul lantului ca altfel nu imi explic de ce inca mergea fara probleme. pana atunci, cea mai buna mobra e mobra pe care o are fiecare, si aia pe care si-o permite... e pacat de topic, pe care il citesc cu placere, sa incepem sa aruncam cu insinuari/remarci catre aia cu lantu in juru pinioanelor... si un lant pe an (mie 20k pe an mi se pare suficient) nu e un capat de lume, ca daca vroiam economie imi faceam abonament la RATB atata am ras ca au venit si colegii de birou sa vada de ce si cu boxeru ma strecor, si cu GS-ul si si cu RT-ul cu cutile laterale la fel de mult. Are 90 cm la motor, deci daca am un metru spatiu, ma bag. GS-ul trecea cu ghidonu peste oglinzi, RT-ul trece cu oglinzile pe sub si cu ghidonul peste oglinzi la masini. Si Clujul e mai aglomerat ca si Bucurestiul, din ce am vazut eu. De incalzit, maxim mi se urca la 6 bare, in oras. Si aia e perfect normal. Ventilator suplimentar au numai mobrele de police dar si alea, il au ca sa lasi motoru mergand cu sirenele pornite si girofaruri. Acuma cu lant vs. curea... nu are sens sa incepem o disputa, a fost discutat si rasdiscutat subiectul. Atata doar ca e mai fain cu cardan Cine are inca mobra pe lant e inca in Matrix si nu a deschis ochii. Asa ca go for the blue/white pill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Io nu stiu cum treceai tu cu oglinzile peste oglinzile alora din coloana. Deci io,pe GSA daca nu sunt atent (aka inchide ochii si forjeaza) le lovesc oglinzile alora cu vanuri indiferent de marca. La autoturisme si la TIR-uri e OK,ce ma seaca sunt vanurile.Si daca sunt doua unul langa altul devine chiar gay. Mesaj completat LE: cam asta e zilnic pe unde trebuie sa trec.Vreo 15 km de d-astea si ajungi cu bine la munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Eu la RT am o bucata de slanina acolo unde sta radioul. Daca is dube si in stanga si in dreapta, ung oglinzile mele cu slanina ca sa treaca mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 nu m-am legat de posibilitatea de a te strecura sau nu..... te strecori la fel cum bmw ul ca si cu celelalte... departe de mine ideea de a comenta asta... eu am intalnit 46 de grade la umbra, in sevillia, unde eram pe un pod , si nici cu bicicleta nu aveai unde sa inaintezi, iar uscatorul ala de par nu era vantul cald de la motor ci vantul cald care bate uneori dinspre africa si da, cardanul e mai bun decat lantul, nu discut... dar fiecare ne consolam cu ce putem ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 ...deoarece ieri mi-am schimbat semeringul de la grupul cardanic si fiinca a fost o operatiune usoara am sa o impartasesc aici cu voi pentru cei care nu le e frica sa-si murdareasca mainile!...e o operatiune extrem de simpla in care demontarea rotii si montarea ei la loc e cea mai lunga si mai complicata operatiune!...deci.... ...semeringul respectiv se afla intre grupul cardanic si discul de frina, asa la o prima privire dar, pt a ajunge la locul respectiv trebuie dat jos etrierul frinei spate(2 suruburi cu imbus de 8) dupa care se demonteaza roata din cele 4 prezoane iar ceea ce urmeaza sa vedeti va va soca oleaca.. ...dupa ce va reveniti din socul primordial, luati o pensula si cu 0,2l benzina puteti spala toata zona respectiva!...nu de alta dar nu strica sa munciti in conditii de curatenie.. ...asaa, cind e totul luna si bec, luati la bord o juma de bere rece, intre timp va mai obisnuiti ochii cu noul peisaj curat si incepeti sa va faceti rost de scule cum ar fi: o tava in care sa se scurga uleiul folosit, o surubelnita mica si ascutita si un ciocan. ...incepem operatiunea de scoatere a semeringului vechi...exista 2 metode, una in care se infileteaza 2 holzsuruburi in semering si se trage de ele(metoda dan cata) sau una in care se introduce o surubelnita mica dar solida intre semering si peretele exterior si se face o pirghie eleganta care se termina prin extragerea semeringului cariat(metoda GIV32) ..la fel ca in poza urmatoare... ...buuun, dupa extragerea semeringului cariat va curge uleiul din grup in tava de care va spuneam, asta daca nu va hotariti sa-l goliti inainte de inceperea lucrului( asa cum ar fi trebuit sa fac si eu)! ...acum este momentul numai bun de a soarbe si cea de-a 2-a jumatate din berea rece inceputa deja si printre inghitituri auncati o privire la rulmentul ala mare si frumos si plin de bile ce va apare in locul semeringului!... ...daca observati o fisura sau o ruptura a coroanei ce tine bilele distantate, pregatiti-va de o cheltuiala serioasa si de o munca de chinez batrin, daca totul este ok( asa ca in poza), bucurati-va si deschide-ti o a 2-a bere! ...buuun, acum este rindul semeringului nou sa-i ia locul celui vechi!...pt asta se va unge bine pe toate partile si dupa pozitionarea lui se va folosi cel vechi in care se va bate cu un ciocan astfel incit sa intre cit mai uniform la locul lui si sa nu se ovalizeze!...asa ca in poza urmatoare... ...dupa montarea la locul lui se va face o proba de rotatie a axului iar pt asta ajutati-va de 2 prezoane!...dimensiunile noului semering sunt urmatoarele 110/85/10 si se gaseste in orice magazin care se ocupa cu asa ceva, la pret destul de bun!..al meu a costat 14 lei.. ...acum, pt cei care nu a-ti facut operatiunea asta inca, se goleste grupul de uleiul ramas, se curata bine dopul de golire si se bea prima jumatate din cea de-a 2-a bere rece! ...dupa golirea unei instalatii si umplerea instalatiei personale cu berea rece se trece la umplerea grupului cardanic cu ulei(nu trebuie sa aveti nimic de masura la voi fiindca se umple pina uleiul ajunge in buza busonului de umplere!...daca ajunge pina acolo, e arhi-suficient! ...acum e rindul stringerii surubului de umplere, montarea rotii si a etrierului si de adunarea sculelor!...si evident de terminat cea de-a 2-a bere rece!.. ...gata, hai ca deja stiti mai multe ca mine!...spor la treaba!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Nu era mai simplu un link la celalalt post? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Nu era mai simplu un link la celalalt post? ...mai, ce sa zic?..da, era mai simplu dar nu toata lumea urmareste ambele topicuri!...si nu toata lumea intra pe un link doar asa de curiozitate!... ..hai, recunoaste ca ideea cu berea e geniala!...de la tine am preluat-o!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 (editat) ref: Dupa cum spuneam, este o fita de touring. E o treaba fix de comoditate si obisnuinta. Si impune o oarecare molaciune in condus. Nu se preteaza la sprinturi si frane bruste. Dupa cum zicea mai devreme cineva (budd, parca), e enervanta pentru oricine se da sportiv. Mai draga, tu nu te-ai invatat cu ea! ...nu mai merge du Domi ca-ti strici mana ! ) Intamplator m-am dat cu un Dominator zilele trecute si stiu cum e... M-am dat vre-o 3-4 ore, oras si medium-endurio...pentru ca se incarca roata fata rau... e BUNICICA. ACUMA, despre BMW, ba astia toti care aveti... E DE 2 LEI ! -are 240kg -cu tot cu bagaje o duc la 300-320 (adica am aragaz, trusa de pene, prim ajutor, scaun ,cafea , 3-4 tipuri de ceai , compresor, spray pana, haine de ploaie, GPS + termometru, SET DE TACAMURI , MANCARE, CORT, SALTEA AUTOGONFLABILA SAC DE DOERMIT, SI CUM GLUMEAU PRIETENII MEI MA GANDESC SA PUN SI UN TOASTER ! -MERGE PE DRUM CU MAXIM DE COMFORT- forestier greu-asfalt- piatra YOU NAME IT. NU FACE ENDURO CA UN KTM DE 100KG. -e de 2LEI ca are cardan (d-aia i-am lipit pe el un abtibild "DID RACING CHAIN"; AM AVUT KLE500 INAINTE, SI CAND IESEAN DIN MUNTE SCARTAIA DE TE DADEA JOS DE PE MOTORETA ! -e naspa saua (e lata si moale, nu mai iau 3 perechi de chiloti in plus la mine) -e naspa suspensia (se regleaza cum vrea muschiu tau) -e naspa frana (franeaza fara sa se infunde cum nu ai vazut) -trage ca vaca, cand vrei -consuma ca miloaga (adica face pipi pe multe la consum) -intretinerea curenta e de tot rasul - un bidon de 4 l de ARAL 20-50, a costat ametitoarea suma de 52ron -a 2-a persoana nu mai este o povara insuportabila (NU INTOTDEUNA! ) SINGURUL MINIUS REAL: E GREA PE LOC. PUNCT. DACA AI BAGAJELE DE MAI SUS, e un pic si mai grea! DA, NECESITA ACOMODARE , DA E BINE SA FII UN PIC MAI SOLID ... NU, NU E DEDICATA ORASULUI, de mers la cafea nu se face, ca te faci de ras ...se strecoara bine insa ... (intre coloane, pe trotoare, peste santuri ...) In Motociclismo a aparut un test comparativ, va dau scanata pagina ca sa vorbiti de greutati, PUTERI, CUPLU SI ALTELE. CONCLUZIA MEA DESPRE ACEASTA PAGINA... pisHu! ...n-au nici o legatura cu trotinetele de aici ! E BINE SA TE DISTRZI CU CE AI, INDIFERENT CA E HOINAR, KTM, BMW SAU ETC... ...Numai ca cu asta te simti mai bine! Editat Iunie 29, 2010 de MCN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 ..asa, ca o concluzie....e ca si cum ai conduce un mercedes "balena"...aceeasi impresie i-ti lasa! ...te surprinde oarecum cit de sprintena este pt gabaritul pe care il are, astea toate la confort sporit!... ..sincer, eu nu as vrea altceva decit eventual altele mai noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Dragii mei, e cineva din Cluj sau din imprejurimi care sa aiba un R 1100 GS cu suporti BMW? Vreau sa-mi fac ceva suport la HeavyDuties (oamenii din Cluj) dar au nevoie de prezenta motocicletei pentru masuratori Eu am drum incolo abia prin August si, sincer, as fi vrut sa am piesa pana atunci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Da da, e numai 8 Nm. Nu are sens sa le strangi mai tare ca se fute filetul din bloc, si apoi tre bucsat. Suruburile sunt foarte tari, blocul din aluminiu nu. Eu am pus doar niste ulei pe garnituri, si pe alea mari si pe aia de la bujie si apoi am strans. Am verificat jocul la supape,totul ok,am ajustat f. putin,in schimb cand am ajuns sa verific culbutorii...jale!!! Unul dintre ei avea un joc imens,nici vorba de max 0.4 mm.Asa ca i-am reglat la minim(0.05)si acum motoru toarce ca o pisica. Multumesc pt. informatie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Am verificat jocul la supape,totul ok,am ajustat f. putin,in schimb cand am ajuns sa verific culbutorii...jale!!!Unul dintre ei avea un joc imens,nici vorba de max 0.4 mm.Asa ca i-am reglat la minim(0.05)si acum motoru toarce ca o pisica. Multumesc pt. informatie ! Jocul supapelor e de 0.15mm pe admisie si 0.30mm pe evacuare. Tu l-ai strans excesiv de mult acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 (editat) Jocul supapelor e de 0.15mm pe admisie si 0.30mm pe evacuare. Tu l-ai strans excesiv de mult acum. Se referea la jocul culbutorului, daca nu ma insel, care tre sa fie intre 0.05 si 0.40. Editat Iunie 29, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 ACUMA, despre BMW, ba astia toti care aveti... E DE 2 LEI ! -are 240kg 223kg la gol, cam 250 la plin -cu tot cu bagaje o duc la 300-320 (adica am aragaz, trusa de pene, prim ajutor, scaun ,cafea , 3-4 tipuri de ceai , compresor, spray pana, haine de ploaie, GPS + termometru, SET DE TACAMURI , MANCARE, CORT, SALTEA AUTOGONFLABILA SAC DE DOERMIT, SI CUM GLUMEAU PRIETENII MEI MA GANDESC SA PUN SI UN TOASTER ! corect -MERGE PE DRUM CU MAXIM DE COMFORT- forestier greu-asfalt- piatra YOU NAME IT. NU FACE ENDURO CA UN KTM DE 100KG. Nu e singura care face asta si ai fi surprins de cat de confortabile sunt si alte mobre. Depinde de conformatia corpului tau -e de 2LEI ca are cardan (d-aia i-am lipit pe el un abtibild "DID RACING CHAIN"; AM AVUT KLE500 INAINTE, SI CAND IESEAN DIN MUNTE SCARTAIA DE TE DADEA JOS DE PE MOTORETA ! OK, intretinerea e o nimica toata, dar efectul de cardan e tot acolo si se simte. Pe mine ma deranja, de exemplu. -e naspa saua (e lata si moale, nu mai iau 3 perechi de chiloti in plus la mine) Pentru mine saua la GS chiar era naspa. Se pare ca nu am poponeata de neamt -e naspa suspensia (se regleaza cum vrea muschiu tau) Da, e mai confortabila la drum, dar daca tragi putin de ea pe curbe simti cum ghidonul pluteste. In plus, nu vrei sa mergi fara ABS pentru ca nu poti simti cand se blocheaza fata. -e naspa frana (franeaza fara sa se infunde cum nu ai vazut) Franele, intr-adevar, sunt excelente ca putere de oprire, dar feelingul pe care-l ai nu e. Poate niste furtune racing ar mai putea intari maneta -trage ca vaca, cand vrei Da, doar ca fara suflet. Si vibreaza. -consuma ca miloaga (adica face pipi pe multe la consum) Drept, dar sunt motoare de aproximativ aceeasi cilindree care consuma si mai putin la viteze mai mari. De vina cred ca e aerodinamica slaba. -intretinerea curenta e de tot rasul - un bidon de 4 l de ARAL 20-50, a costat ametitoarea suma de 52ron N-am ce zice, asa e -a 2-a persoana nu mai este o povara insuportabila (NU INTOTDEUNA! ) A doua persoana de obicei doarme SINGURUL MINIUS REAL: E GREA PE LOC. PUNCT. DACA AI BAGAJELE DE MAI SUS, e un pic si mai grea! Mie nu mi s-a parut niciodata grea pe loc, insa la schimbarile bruste de directie cand fortezi e a dracului de grea Iti mai adaug niste minusuri: vibratii peste 4000 rpm, ambreiajul uscat care trebuie tinut in puf, gentile laterale foarte proaste, parbriz original prost, oglinzi slabe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Am verificat jocul la supape,totul ok,am ajustat f. putin,in schimb cand am ajuns sa verific culbutorii...jale!!!Unul dintre ei avea un joc imens,nici vorba de max 0.4 mm.Asa ca i-am reglat la minim(0.05)si acum motoru toarce ca o pisica. Multumesc pt. informatie ! Daca ii faci la 0.05 o sa sune mai bine. Dar, dupa un reglaj la supape musai o sincronizare. Mesaj completat Dragii mei, e cineva din Cluj sau din imprejurimi care sa aiba un R 1100 GS cu suporti BMW? Vreau sa-mi fac ceva suport la HeavyDuties (oamenii din Cluj) dar au nevoie de prezenta motocicletei pentru masuratori Eu am drum incolo abia prin August si, sincer, as fi vrut sa am piesa pana atunci... Nu o vrut tovarasu sa te ajute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Nu o vrut tovarasu sa te ajute? Nu dadui de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Rabdare si tutun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Daca ii faci la 0.05 o sa sune mai bine. Dar, dupa un reglaj la supape musai o sincronizare. Intreb si eu: daca in carte este prevazut 0.15 pt supape si reglezi la 0.05, o sa sune mai bine motorul, intradevar, mai ales rece, dar, nu cumva se va pierde compresie din cauza dilatarii supapelor? Adica nu se vor mai inchide complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.