Dan Cata Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Anvelopa auto mere numa pe 1200RT, GS nu stiu. La 1100/1150 sigur nu mere, ca nu are loc de cardan, si freaca pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Anvelopa auto mere numa pe 1200RT, GS nu stiu. La 1100/1150 sigur nu mere, ca nu are loc de cardan, si freaca pe el AM ZIS CU MODIFICARE/FLANSA CEVA?????? nu DIRECT, MAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Iti dai seama cum mere mobra aia cu roti nealiniate. Ca o dacie deia veche coapta de mere aproape de-a latu drumului, un fel de nebun pe tabla de sah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 oricum prefer sa nu ma zgarcesc la anvelope si la 12000 prefer sa le schimbdecat sa schimb ceva carene sau costume moto in cel mai bun caz Good point ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
basea Postat Februarie 5, 2011 Share Postat Februarie 5, 2011 unde gasesc un parbriz de 1150 la un pret acceptabil ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 ebay.de? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 unde gasesc un parbriz de 1150 la un pret acceptabil ? arunca un ochi aici http://cgi.ebay.co.uk/BMW-R1150GS-Original...=item4156c5305d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 Azi am reusit sa schimb bucsile alea de cauciuc de la linkage-ul de sub cardan. In caz ca intereseaza pe cineva povestea cu poze, aici poate da de ea: http://advrider.com/forums/showthread.php?...40#post15229940 Dan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 (editat) Azi am reusit sa schimb bucsile alea de cauciuc de la linkage-ul de sub cardan. In caz ca intereseaza pe cineva povestea cu poze, aici poate da de ea: http://advrider.com/forums/showthread.php?...40#post15229940 Dan. Baaaa, sa-ti traiasca 1000 de ani! Jocu ala e si la mine si ar explica instabilitatea pe curbe cand nu e perfect asfaltu. Editat Februarie 21, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Nu neaparat. Daca rezolvi toate jocurile (rulemnti cu ace/bucsi, rulmentu mare, bucsile de cauciuc care tocmai le-am pus) si tot se simte de-a pwla pe curbe, ca un autobuz dela cu burduf la mijloc, poa sa fie suspensia futata... spatele de obicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Nu neaparat. Daca rezolvi toate jocurile (rulemnti cu ace/bucsi, rulmentu mare, bucsile de cauciuc care tocmai le-am pus) si tot se simte de-a pwla pe curbe, ca un autobuz dela cu burduf la mijloc, poa sa fie suspensia futata... spatele de obicei. Notat. Totusi, la mine nu am joc la rulmenti in brat, insa stiu ca bucsile de jos sunt puscate (face mai rau decat a ta in primul filmulet, inainte de inlocuire). Ceea ce simt imi da senzatia de joc lateral la roata, desi nu reusesc sa-l simt la mana. Oricum, pentru 60 de lei si 2 ore de munca... Apropo, chiar tre sa dai jos roata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Depinde, am stat si m-am socotit cu roata... la tine e intr-un fel, la mine in altu. Tu ai discu de frana pe butuc, io il am pe FD. Roata am dat-o jos din 2 motive: - ca sa am loc sa mesteresc, sa bag surubu ala lung, sa scot bucsa veche si sa o bag pe aia noua. - in momentu in care dai jos bratu ala, FD cu tot cu roata se duce in jos, si nu imi place asta. Se sprijina pe burduf, poate il si taie/intinde/rupe. E mai comod asa, castigi mult daca o dai jos si nu iti bati capu ca si cand ar fi fost sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Imi puteti da cateva avantaje ale acestui model. Doresc o restructurare in cadrul garajului moto si la acest model m-am orientat. este o alegere gresita pentru mine tinand cont de statura mea? 1,72 cu 70 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Ia-l si gata. Nu o sa iti para rau niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Ia-l si gata. Nu o sa iti para rau niciodata Atasat sunt doua variante R1100GS si R1150GS , binenteles cu diferenta de 1000 euro inter ele. Astept pareri si date tehnice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 1, 2011 Admin Share Postat Martie 1, 2011 (editat) Omule.. Ce pareri astepti de la altii..? Nu altii vor motorul asta, tu il vrei! Daca iti place mergi, probeaza-l si asta este.. Date tehnice gasesti sute de pagini pe google.. Nu mai astepta nimic, daca ai banii mergi si ia-l.. Editat Martie 1, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Atasat sunt doua variante R1100GS si R1150GS , binenteles cu diferenta de 1000 euro inter ele.Astept pareri si date tehnice. Vad ca 1150 are si ABS. Pare sa fie inainte de 2002 deci fara servo - asta e un plus Daca ai 4500 ia-l pe ala cu ABS. Eu zic ca merita. Aman2 fac cam acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 (editat) Atasat sunt doua variante R1100GS si R1150GS , binenteles cu diferenta de 1000 euro inter ele.Astept pareri si date tehnice. ..ia-le pe amin2!...vei avea motoare pt tot restul vietii! ..acum, serios...diferenta intre ele ca si model nu este mare...eu as opta pt 1150gs.. Editat Martie 1, 2011 de GIV 32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Ma asteptam sa fiti mai entuziasti, sa sariti cu contra argumente fata de japoneze, sa ridicati blazonul Bavarez pe cele mai inalte culmi, dar NU. Sa fie de vina zapada de afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Ma asteptam sa fiti mai entuziasti, sa sariti cu contra argumente fata de japoneze, sa ridicati blazonul Bavarez pe cele mai inalte culmi, dar NU. Sa fie de vina zapada de afara ti-am lasat mesaj pe messenger. ma poti intreba tot ce vrei tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 iti iei de cati bani ai... daca pt tine diferenta nu-i prea mare ia 1150-ul. si lasa mangleala cu sfaturile. japonezele au si ele valoarea lor... la banii lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 iti iei de cati bani ai... daca pt tine diferenta nu-i prea mare ia 1150-ul. si lasa mangleala cu sfaturile. japonezele au si ele valoarea lor... la banii lor Ceream sfaturi pentru ca vreau sa o folosesc si in teren si din cate stiu este foarte greu de manevrat pe loc sau in panta datorita kg (249) , doar pentru asfalt.... NU . Ar insemna sa nu fac nimic decat sa vada lumea ca am BMW, iar eu la varsa mea nu ma mai pretez la deastea. Vreau s-o folosesc la adevarata ei valoare, daca pot, binenteles, daca nu, ma mai orientez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Ceream sfaturi pentru ca vreau sa o folosesc si in teren si din cate stiu este foarte greu de manevrat pe loc sau in panta datorita kg (249) , doar pentru asfalt.... NU . Ar insemna sa nu fac nimic decat sa vada lumea ca am BMW, iar eu la varsa mea nu ma mai pretez la deastea. Vreau s-o folosesc la adevarata ei valoare, daca pot, binenteles, daca nu, ma mai orientez pt offroad, sunt alte motoare (daca vrei de la bmw, este hp2), dar sa nu-mi spui mie ca motoru asta nu se descurca acolo unde se termina asfaltu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Pai tu nu auzi ca tre sa fie si ieftin si sa faca si detoate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Aia-i 'onda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.