Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Anvelopa auto mere numa pe 1200RT, GS nu stiu. La 1100/1150 sigur nu mere, ca nu are loc de cardan, si freaca pe el :)

 

 

AM ZIS

 

CU MODIFICARE/FLANSA CEVA??????

 

nu DIRECT, MAN

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum prefer sa nu ma zgarcesc la anvelope si la 12000 prefer sa le schimb

decat sa schimb ceva carene sau costume moto in cel mai bun caz

:)

Good point !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reusit sa schimb bucsile alea de cauciuc de la linkage-ul de sub cardan. In caz ca intereseaza pe cineva povestea cu poze, aici poate da de ea:

 

http://advrider.com/forums/showthread.php?...40#post15229940

 

Dan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reusit sa schimb bucsile alea de cauciuc de la linkage-ul de sub cardan. In caz ca intereseaza pe cineva povestea cu poze, aici poate da de ea:

 

http://advrider.com/forums/showthread.php?...40#post15229940

 

Dan.

Baaaa, sa-ti traiasca 1000 de ani! :bigstar:

 

Jocu ala e si la mine si ar explica instabilitatea pe curbe cand nu e perfect asfaltu.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neaparat. Daca rezolvi toate jocurile (rulemnti cu ace/bucsi, rulmentu mare, bucsile de cauciuc care tocmai le-am pus) si tot se simte de-a pwla pe curbe, ca un autobuz dela cu burduf la mijloc, poa sa fie suspensia futata... spatele de obicei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neaparat. Daca rezolvi toate jocurile (rulemnti cu ace/bucsi, rulmentu mare, bucsile de cauciuc care tocmai le-am pus) si tot se simte de-a pwla pe curbe, ca un autobuz dela cu burduf la mijloc, poa sa fie suspensia futata... spatele de obicei.

 

Notat.

 

Totusi, la mine nu am joc la rulmenti in brat, insa stiu ca bucsile de jos sunt puscate (face mai rau decat a ta in primul filmulet, inainte de inlocuire). Ceea ce simt imi da senzatia de joc lateral la roata, desi nu reusesc sa-l simt la mana. Oricum, pentru 60 de lei si 2 ore de munca...

 

Apropo, chiar tre sa dai jos roata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde, am stat si m-am socotit cu roata... la tine e intr-un fel, la mine in altu. Tu ai discu de frana pe butuc, io il am pe FD.

Roata am dat-o jos din 2 motive:

 

- ca sa am loc sa mesteresc, sa bag surubu ala lung, sa scot bucsa veche si sa o bag pe aia noua.

- in momentu in care dai jos bratu ala, FD cu tot cu roata se duce in jos, si nu imi place asta. Se sprijina pe burduf, poate il si taie/intinde/rupe.

 

E mai comod asa, castigi mult daca o dai jos si nu iti bati capu ca si cand ar fi fost sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi puteti da cateva avantaje ale acestui model. Doresc o restructurare in cadrul garajului moto si la acest model m-am orientat. este o alegere gresita pentru mine tinand cont de statura mea? 1,72 cu 70 kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-l si gata. Nu o sa iti para rau niciodata :blink:

Atasat sunt doua variante R1100GS si R1150GS , binenteles cu diferenta de 1000 euro inter ele.

Astept pareri si date tehnice.

post-28174-1298963447_thumb.jpgpost-28174-1298963457_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Omule..

Ce pareri astepti de la altii..?

Nu altii vor motorul asta, tu il vrei!

Daca iti place mergi, probeaza-l si asta este..

Date tehnice gasesti sute de pagini pe google..

Nu mai astepta nimic, daca ai banii mergi si ia-l..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atasat sunt doua variante R1100GS si R1150GS , binenteles cu diferenta de 1000 euro inter ele.

Astept pareri si date tehnice.

post-28174-1298963447_thumb.jpgpost-28174-1298963457_thumb.jpg

Vad ca 1150 are si ABS. Pare sa fie inainte de 2002 deci fara servo - asta e un plus :blink:

 

Daca ai 4500 ia-l pe ala cu ABS. Eu zic ca merita.

 

Aman2 fac cam acelasi lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atasat sunt doua variante R1100GS si R1150GS , binenteles cu diferenta de 1000 euro inter ele.

Astept pareri si date tehnice.

post-28174-1298963447_thumb.jpgpost-28174-1298963457_thumb.jpg

..ia-le pe amin2!...vei avea motoare pt tot restul vietii!

..acum, serios...diferenta intre ele ca si model nu este mare...eu as opta pt 1150gs..

Editat de GIV 32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma asteptam sa fiti mai entuziasti, sa sariti cu contra argumente fata de japoneze, sa ridicati blazonul Bavarez pe cele mai inalte culmi, dar NU. Sa fie de vina zapada de afara :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma asteptam sa fiti mai entuziasti, sa sariti cu contra argumente fata de japoneze, sa ridicati blazonul Bavarez pe cele mai inalte culmi, dar NU. Sa fie de vina zapada de afara :blink:

ti-am lasat mesaj pe messenger. ma poti intreba tot ce vrei tu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti iei de cati bani ai... daca pt tine diferenta nu-i prea mare ia 1150-ul. si lasa mangleala cu sfaturile. japonezele au si ele valoarea lor... la banii lor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti iei de cati bani ai... daca pt tine diferenta nu-i prea mare ia 1150-ul. si lasa mangleala cu sfaturile. japonezele au si ele valoarea lor... la banii lor

Ceream sfaturi pentru ca vreau sa o folosesc si in teren si din cate stiu este foarte greu de manevrat pe loc sau in panta datorita kg (249) , doar pentru asfalt.... :blink: NU . Ar insemna sa nu fac nimic decat sa vada lumea ca am BMW, iar eu la varsa mea nu ma mai pretez la deastea. Vreau s-o folosesc la adevarata ei valoare, daca pot, binenteles, daca nu, ma mai orientez ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceream sfaturi pentru ca vreau sa o folosesc si in teren si din cate stiu este foarte greu de manevrat pe loc sau in panta datorita kg (249) , doar pentru asfalt.... :blink: NU . Ar insemna sa nu fac nimic decat sa vada lumea ca am BMW, iar eu la varsa mea nu ma mai pretez la deastea. Vreau s-o folosesc la adevarata ei valoare, daca pot, binenteles, daca nu, ma mai orientez ;)

 

pt offroad, sunt alte motoare (daca vrei de la bmw, este hp2), dar sa nu-mi spui mie ca motoru asta nu se descurca acolo unde se termina asfaltu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...