Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Tu nu ai grija de alea, ca ai cablu la ambreiaj, nu hidraulic Asta e doar la 1150-uri si k1200 si tot ce e mai nou si are actuatorul la ambreiaj pe lichid de frana. La 1200 e cu ulei hidraulic daca nu ma insel, sau la astea mai noi au sigur ulei si nu lichid. Slave cylinder-ul ala e subdimensionat pentru ce trebuie sa faca acolo si daca mai si stai cu ambreiajul apasat la semafor si nu o scoti la liber, nu schimbi nici lichidul la time, deastea se intampla... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Am priceput ..partea ca n-am asa ceva Multam fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Is curios care si-o sablat/vopsit rotile la GS auriu /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=643265 Jewish racing green. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Am priceput ..partea ca n-am asa ceva Multam fain. Episodul 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 23, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 23, 2011 (editat) Vesti(cam)proaste de la Bavaria. Am aflat ca Tibi nu mai lucreaza la ei. Era singurul care stia meserie pe acolo! Nu stiu ce va fi de acum inainte, probabil praf si pulbere. Cam asta preconiza si seful de acolo. Care sunteti legati de ei cu reglaje(boxerele) ma tem ca ori le vindeti ori va gasiti in alta parte. Mai mare rusinea, ditamai BMW sa nu aiba o reprezentanta demna de brandul asta. Editat Noiembrie 23, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Pai daca mai sisteaza si livrarea de piese pot sa inchida pravalia linistiti.Noi tot cum putem ne descurcam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Pai daca mai sisteaza si livrarea de piese pot sa inchida pravalia linistiti.Noi tot cum putem ne descurcam ! Sau iti iei o yamaha st 1200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Vesti(cam)proaste de la Bavaria. Am aflat ca Tibi nu mai lucreaza la ei. Era singurul care stia meserie pe acolo! Nu stiu ce va fi de acum inainte, probabil praf si pulbere. Cam asta preconiza si seful de acolo. Care sunteti legati de ei cu reglaje(boxerele) ma tem ca ori le vindeti ori va gasiti in alta parte. Mai mare rusinea, ditamai BMW sa nu aiba o reprezentanta demna de brandul asta. Pai nu e piata pentru motoare la noi. Vindem prea putin ca sa contam. Oricum si cu Tibi acolo tot acelasi drac era - eu am stat in trei randuri cateva luni pt piese. Bine ca se gaseste totul la aceiasi bani la vecinii Engleji (cu J). Traiasca motorworks. Iar pentru reglaje si chestii... s-or gasi vreo 2-3 sa se specializeze. Sau iti iei o yamaha st 1200. Daca e marti, nu-i albastru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Poate stiati, poate nu. Mobrele pot sau nu sa aiba la suruburile de scurgere saiba. Daca nu au, nu incercati sa le puneti, ca o sa curga apoi ulei. Se pare ca is doua tipuri de suruburi, ce accepta si care nu saiba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zero_motoshop Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 (editat) Asa se intampla cand ai vrea Honda 4 in V si nu ai bani decat de boxer Bmw . Prima data mi s-a parut cam "wtf???" dar imi dau seama ca nu este asa cosmar after all. Editat Ianuarie 9, 2012 de zero_motoshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 ...il mai stiu si eu pe unul care voia sa isi puna pe Dominator carene de FZR... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 felicitari Dan Cata ! am inteles ca i ai reparat carburatoarele lui Margus(tsiklonaut) din ,,from estonia with love,, de pe advrider.com ? esti tare domnule ! cea mai faina calatorie in jurul lumii, cele mai frumoase fotografii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 Baga linku ca nu stiu de el Am gasit.. http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=17747832&postcount=2472 Numa i-am trimis kitul, de reparat si le repara el singur, nu e asa de greu si oricum are pictorialul meu la dispozitie, cred ca am detaliat suficient acolo incat sa se descurce orice posesor, acasa, cu minim de unelte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Salutare posesorilor de enduro-touring. Sunt novice in mersul pe doua roti. doar in aceasta primavara intentionez sa imi iau cat. A, si poate mai devreme sau dupa sa imi iau un motor. Acuma pentru mine sunt cateva dileme. pentru oras folosesc un scuter, pentru joaca pe dealuri folosesc un quad yamaha banshee, sa vreau sa imi iau un motor pentru a face drumetii ceva mai lungi sau chiar lungi prin europa. Am gasit multe informatii utile pe forum, dar majoritatea spun sa incep cu ceva mai mic. voi ce ziceti? E bine sa incep cu un 1100 sau 1150 GS. Nu sunt un tip care sa imi pierd cumpatu. Nu as incepe cu ceva mai mic, dupa care sa il vand sau sa il tin si sa imi iau mai mare pe viitor. Prefer sa imi iau un motor si cu ala sa raman. a doua intrebare 1100 sau 11500 (asa merge pe GS)? exista 1100 chiar la un coleg pe forum pe la 3000 de euro iar 1150 , foarte bune pe mobile.de, pe la 4000-4500 de euro. ca si aspect as merge pe 1150. la fel si ca si greutate si inaltime sa, sunt mai mic, pe la 1.70m astept sugestiile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 (editat) Poti merge ca aspect si pe un R1100GS. Nu de alta, dar unii pe acilea care dau cu ~3000 motoru le-au pus "cioc" de R1150. Ce-i drept, un R1150GS e mai dezirabil decat un R1100GS. Chestiile pe care le consider critice la oricare din cele doua sunt ABSul si protectiile (crash bar la R1150 si crashbar + hard parts la R1100). Restul e cancan. R1150 are o cutie de viteze mai fina, cu 6 trepte, injectie de generatie mai noua iar unele modele au si servo la ABS. Cu toate ca servofranele pe ABSul de pe R1150 nu sunt un plus - din contra. Eu unul nu am considerat ca plusurile unui R1150GS merita diferenta de bani (un 1150 costa in general cam 50% in plus fata de un 1100). Ambele sunt devoratoare de km, ambele sunt namile, ambele isi fac treaba cu brio daca sunt intretinute. 1150 ofera un plus de confort psihic (model mai nou, chipurile mai putin hibe) si un look mai nou (desi asta cu look-u se rezolva cu 200e). Si poate un 0.3% mai putin la consum Apropo, la 1.70m, daca nu ai forta in picioare, nu sunt foarte indicate transatlanticele astea. Sunt masive. La 1.80m/70kg (imbracat ) nici nu ma vad pe motor Editat Februarie 1, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 (editat) Poti merge ca aspect si pe un R1100GS. Nu de alta, dar unii pe acilea care dau cu ~3000 motoru le-au pus "cioc" de R1150. Ce-i drept, un R1150GS e mai dezirabil decat un R1100GS. Chestiile pe care le consider critice la oricare din cele doua sunt ABSul si protectiile (crash bar la R1150 si crashbar + hard parts la R1100). Restul e cancan. R1150 are o cutie de viteze mai fina, cu 6 trepte, injectie de generatie mai noua iar unele modele au si servo la ABS. Cu toate ca servofranele pe ABSul de pe R1150 nu sunt un plus - din contra. Eu unul nu am considerat ca plusurile unui R1150GS merita diferenta de bani (un 1150 costa in general cam 50% in plus fata de un 1100). Ambele sunt devoratoare de km, ambele sunt namile, ambele isi fac treaba cu brio daca sunt intretinute. 1150 ofera un plus de confort psihic (model mai nou, chipurile mai putin hibe) si un look mai nou (desi asta cu look-u se rezolva cu 200e). Si poate un 0.3% mai putin la consum Apropo, la 1.70m, daca nu ai forta in picioare, nu sunt foarte indicate transatlanticele astea. Sunt masive. La 1.80m/70kg (imbracat ) nici nu ma vad pe motor de motorul tau era vorba la clasa 1100. si este inca vorba. nu se poate o sa ma joasa? sunt mic, dar toata ziua sunt pe acoperisuri si alpinism utilitar, deci cu picioarele stau bine. la ziele bmw am mers prin parcare cu un 1300 GT si a fost ok. Gs m-i sa parut mai mare. si cand ma gandesc ca inainte de a mai citi pe aici am pornit cu ideea de un LT nu as renunta la idea de "transatlantic" in favoarea unui transalp sau africa, doar din pricina acestui lucru. presupun ca la drum nu mai conteaza. sau sa stept sa se inventeze cizmele de barbati cu toc. Editat Februarie 1, 2012 de capusang Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gergo Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 de motorul tau era vorba la clasa 1100. si este inca vorba. nu se poate o sa ma joasa? sunt mic, dar toata ziua sunt pe acoperisuri si alpinism utilitar, deci cu picioarele stau bine. la ziele bmw am mers prin parcare cu un 1300 GT si a fost ok. Gs m-i sa parut mai mare. si cand ma gandesc ca inainte de a mai citi pe aici am pornit cu ideea de un LT nu as renunta la idea de "transatlantic" in favoarea unui transalp sau africa, doar din pricina acestui lucru. presupun ca la drum nu mai conteaza. sau sa stept sa se inventeze cizmele de barbati cu toc. Am GS-ul 1100 din 2008, am 1,72m si pe la 70 kg ... sigur te descurci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 (editat) Poti merge ca aspect si pe un R1100GS. Nu de alta, dar unii pe acilea care dau cu ~3000 motoru le-au pus "cioc" de R1150. Ce-i drept, un R1150GS e mai dezirabil decat un R1100GS. Chestiile pe care le consider critice la oricare din cele doua sunt ABSul si protectiile (crash bar la R1150 si crashbar + hard parts la R1100). Restul e cancan. R1150 are o cutie de viteze mai fina, cu 6 trepte, injectie de generatie mai noua iar unele modele au si servo la ABS. Cu toate ca servofranele pe ABSul de pe R1150 nu sunt un plus - din contra. Eu unul nu am considerat ca plusurile unui R1150GS merita diferenta de bani (un 1150 costa in general cam 50% in plus fata de un 1100). Ambele sunt devoratoare de km, ambele sunt namile, ambele isi fac treaba cu brio daca sunt intretinute. 1150 ofera un plus de confort psihic (model mai nou, chipurile mai putin hibe) si un look mai nou (desi asta cu look-u se rezolva cu 200e). Si poate un 0.3% mai putin la consum Apropo, la 1.70m, daca nu ai forta in picioare, nu sunt foarte indicate transatlanticele astea. Sunt masive. La 1.80m/70kg (imbracat ) nici nu ma vad pe motor daca ai banii, se merita 1150. si nu, nu am unul de vanzare, dar am fost in aceeasi postura ca si tine, acu ceva vreme. si servo franele de pe ABS sunt un plus, e drept ca trebuie intretinute, dar de aici pana la a spune ca nu sunt un plus, mi se pare copilaresc. pe aceleasi considerente, nici ABS-ul nu e un plus. sa fim seriosi. si 1150 nu are in plus fata de 1100 doar un cioc din plastic. sunt mult mai multe, dar n-are rost sa le scpecific aici. pentru tine insa nu cred ca-i recomandat gs-ul, mi se pare mult prea mare si greu pt tine (eu am 1,96 si 120 kg). ti-as recomanda un vstrom sau un tdm. cu toate astea, un motor nu-l cumperi din poze. suie-te pe ele si vezi cum te simti. Editat Februarie 1, 2012 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 2, 2012 Admin Share Postat Februarie 2, 2012 (editat) pentru tine insa nu cred ca-i recomandat gs-ul, mi se pare mult prea mare si greu pt tine (eu am 1,96 si 120 kg). ti-as recomanda un vstrom Exact asta vroiam sa-i recomand si eu. Un DL650 sau 1000 si are sa fie multumit. La partea cu motoare de cilindree mare pt.incepatori si eu sunt de acord, eu mi-am luat direct VN 1500 ca primul motor. Pomenea de LT, sa stiti ca fostul propietar al vacii mele avea 172 cm si 55 ani! Si manevra ditai LT-ul de 400 kg extrem de usor. Tine doar de tehnica. Editat Februarie 2, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 a doua intrebare 1100 sau 11500 (asa merge pe GS)? exista 1100 chiar la un coleg pe forum pe la 3000 de euro iar 1150 , foarte bune pe mobile.de, pe la 4000-4500 de euro. ca si aspect as merge pe 1150. la fel si ca si greutate si inaltime sa, sunt mai mic, pe la 1.70m Daca financiar esti ok, sau cu un mic efort, ia clar 1150. Pe langa design, motorul este putin mai rafinat, ai treapta a 6-a care la drum conteaza, ergaonomia ceva mai buna (ex. butoanele de abs/avarie/manere incalzite accesibile mai bine pe ghidon decat pe bord) etc. In privinta dimensiunilor tale, cu atat mai mult cu cat esti incepator, si eu ti-as recomanda ceva gen V-strom. Intr-adevar, nu are legatura cu cilindreea, ca nu vorbim de puteri exagerate, e vorba de cum reusesti sa manevrezi un motor mai inalt si mai greu. Oricum, orice ai lua, nu lua fara ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 bmw=cardan, DL=ascutitoare cum are DL-u lantu de trnasmisie finala de gros, asa are BMW-u lantu de la distributie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 si servo franele de pe ABS sunt un plus, e drept ca trebuie intretinute, dar de aici pana la a spune ca nu sunt un plus, mi se pare copilaresc. pe aceleasi considerente, nici ABS-ul nu e un plus. sa fim seriosi. Da-mi voie sa te contrazic... nu stiu exact cum lucreaza frana comparativ (cu/fara) la 1150; dar cu siguranta la 1200GS cele cu servo sunt evitate; incepand cu sept. 2006 au renuntat la sistem din cauza ca era considerat prea brutal si cerea obisnuinta. De aceea modelele 2007 sunt mult mai cautate. Asta nu inseamna totusi ca 1100 ar trebui preferat fata de 1150. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 De abs nu povestim, ala e super fain sa il ai. Servofrana e si ea faina, numa ca necesita mai multa sarguinta cand o servisezi. De folosit e iar faina, e brusca, si asta simti mai ales la viteze mici, dar e doar chestie de obisnuinta. Servofrana fara abs te pune jos instant daca nu esti obisnuit. Si intr-adevar multi renunta la servofrana si pastreaza sistemul clasic, insa daca o ai, te obisnuiesti cu ea si doamne-ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 2, 2012 Admin Share Postat Februarie 2, 2012 cum are DL-u lantu de trnasmisie finala de gros, asa are BMW-u lantu de la distributie Oricum, cred ca nu-i mai gros ca lantu'lu'Salam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.