gabyshor Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 Dom`le "lepra ordinara" ai fost simpatic ) Eu le-am comandat direct de pe site-ul lor. https://www.wilbers-shop.de Alegi marca si tipul motocicletei, anul fabricatiei si apoi ce tip de suspensie vrei (ale mele au fost 500/bucata). Am introdus greutatea mea, a pasagerului si a bagajelor, frecventa drumurilor cu pasager si pe ce drumuri merg si am finalizat comanda. In 2-3 zile am fost contactat pe email sa confirm datele introduse si am platit un avans. Apoi am fost contactat, tot pe email, de inginerul care mi-a configurat suspensia. Am primit inca un email cu restul de plata si apoi au trimis coletul spre mine. Cu totul am impresia ca a durat in jur de 3 saptamani. Uite pentru tine: https://www.wilbers-shop.de/index.php?cl=alist&cnid=2111702abf8fbd5b2751e8886920b304&fnc=showList&manufacturer=l7717b4b922c536678ce9edd6482405c&year=1997&catname=2111702abf8fbd5b2751e8886920b304 Vezi ca pentru 1100gs ai optiuni de configurare (-50, -25, standard si +25). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Iulie 27, 2017 Share Postat Iulie 27, 2017 un domn! apreciez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 (editat) urmeaza sa schimb motocicleta monociclindru 650 enduro touring suzuki xf650 cu 40.0000 km, cu un bmw gs1100 din 95 cu 200.000 km cu abs lipsa sau defect in rest motocicleta este ok. Sa fac miscarea aceasta ?! merg si oras si touring si enduro . Ce ar putea sa pice in viitorul apropiat la gs-ul de 1100 la km aia ?! Editat Septembrie 26, 2017 de crazy_mouse_87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Am vazut 1100gs cu 400.000km si inca mai mergea brici. Legat de motorul gasit de tine, depinde foarte mult si de cum l-au intretinut fostii proprietari. Daca in momentul de fata motocicleta e in mintile ei, nu cred ca vei avea probleme mari daca ai grija de ea. Cum ti-am mai spus, vorbeste cu Tibi de la Mototehnica sa-i faca o inspectie amanuntita si in functie de asta de hotarasti. Succes! » Post actualizat in 28 Sep 2017 15:18------------------------ La modelul 1150 cu ABS, trebuie schimbat lichidul de frana anual sau la nr de km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 3, 2017 Share Postat Octombrie 3, 2017 Ce ar putea strica la 200.000 km? scurt! orice! Acuma punctele sensibile sunt: ambreiaj( la aesti km daca e dus e bine sa schimbi tot ansamblul de ambreiaj nu numai discul) - simering vibrochen sau cutie - senzor hall - pompa de benzina - rulmetii din FD Altele: - in general rulmentii de roata, jug,etc - discurile de frana Ah da si verifica bine cutia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 15, 2017 Share Postat Octombrie 15, 2017 Daca nu are ABS, mai cauta - parere personala. Nu are rost sa cumperi fara daca vei merge si pe asfalt. Si nimeni nu cumpara la noi un GS ca sa se dea pe coclau si camp... daca are dude la ABS, sigur are si in alte parti. ABSul ala nu crapa de capul lui la modelele 1995. Cutia de viteze e cea mai mare buba. Atat pe interior (se mancau angrenaje cutiei din cauza cuplarii imperfecte in conditii de condus agresiv - design flaw) cat si pe exterior (in conditii de incarcare mare a prinderilor cutiei, acestea se puteau rupe - gen enduro cu bagaje). Pe locul doi e cardanul (se poate "manca" daca ramane fara vaselina), pe locul trei finalul (rulmentul ma-sii) si pe locul 4-5 avem la egalitate senzorii hall si intinzatoarele de lant. Mai sunt si chestii marunte gen pompa de benzina, eroarea ABS la baterie scazuta, saibele discurilor fata, pivotul teleleverului sau capetele cursei ghidonului. Dar astea toate sunt relativ ieftin de rezolvat. Problema e ca senzorii hall, pompa de banzina, simeringurile si ambreiajul - astea daca nu sunt deja duse nu le vezi la o inspectie. Le vezi numai cu dezasamblari. 200.000km nu conteaza la aceasta motocicleta. Majoritatea problemelor vor fi date de varsta, si de cum a facut kilometrii, nu de numarul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Octombrie 18, 2017 Share Postat Octombrie 18, 2017 Eu zic sa pastrezi 650-ul. R1100GS e o motocicleta mancatoare de bani. Orice se strica e scump. La un motor de 2000 de euro am facut reparatii de 2000 de euro + peste 1000 in ceva upgrade-uri si accesorii.Adica, ce vreau sa zic e: ori esti mecanic bun, si le ai cu cautarile pe net, si ai rabdare, spatiu si scule, si iti iei unul ieftin si-l faci ca ai cu ce, ori scoti un incepand cu 4000 si mergand pana la 6000 de euro, si-ti cumperi unul cat mai impecabil si accesorizat. Nefiind mecanic priceput, si nestiind sa cauti piesele cele mai bune si ieftine, vei ajunge sa cumperi unul ieftinel pe la 2000 de euro. Dupa cateva luni, cateva carute de nervi si vreo 3500 de euro, la un motor pe care l-ai fi putut cumpara direct cu 4-5000 de euro. Detalii pe costuri: - rulmenti FD - 300 euro - cutie de viteze - 500 euro - placa senzori hall - 150 euro - cardan - 200-300 euro - ansamblu ambreiaj - 400 euro - crash-bar (obligatoriu) - 250-500 euro ceva ca lumea - simeringuri in cutie - neglijabil ca pret, dar consistent ca manopera (trebuie despicat motorul in doua) - kit de renovare corp injector - aprox 100 euro (chiar mai putin) lista poate sa continue. Aceste fiind spuse, sa trecem la chestii cu adevarat importante daca vreodata vi s-au rupt tampoanele de cauciuc in care se prinde scutul stock, se pot inlocui linistit cu bucse patrate de la bieleta antiruliul de dacia 1300 astea sunt patrate, dar merg la marele fix. Va doresc sa n-aveti nevoie de reparatii, sa nu vi se modifice jocurile la supape si sa va ramana admisiile sincronizate de-a pururea, sau macar pentru mult timp de-acum inainte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 18, 2017 Share Postat Octombrie 18, 2017 Nu stiu ce sa zic, toate se strica la un moment dat, dar la bmw daca ai de cumparat un singur surub gasesti sa-l cumperi. Nu trebuie sa cumperi un subansamblu cu totul ca la altii. Ce ai trecut tu acolo ca si costuri sunt pe termen lung, ca nu le schimbi toata ziua. Am avut 1150 gsa 7 ani si-am fost foarte multumit de ea. Am vandut-o in vara cu parere de rau, tocmai ce ma intorsesem din concediu in Grecia unde a mers excelent. Tocmai schimbasem suspensia stock cu cea de la Wilbers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 19, 2017 Share Postat Octombrie 19, 2017 Stii tu din experienta sau din auzite si povesti? Am avut kawasaki inainte, acum am si un ktm si nu mi se par mari preturile la bmw. Sunt cateva hibe, ca la fiecare marca si odata rezolvate te dai linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 20, 2017 Share Postat Octombrie 20, 2017 (editat) Cine cere? Ce ulei mineral pt ambreiaj? » Post actualizat in 20 Oct 2017 09:25 E ambreiaj uscat deci pui ce ulei vrei tu in motor (mineral 20w50 e chiar ieftin) si in instalatie e lichid de frana dot4 care-l gasesti peste tot. Si ala e ieftin... Editat Octombrie 20, 2017 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 20, 2017 Share Postat Octombrie 20, 2017 Brake fluid dot 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 Nu lasati topicul sa moara! Dupa ce mi s-a rupt unul dintre tampoanele de cauciuc de la scutul de motor stock, le-am inlocuit cu succes cu tampoane de nustiuce (probabil bieleta antiruliu sau ceva similar) de la dacie In loc sa fie rotunde sunt patrate (nu se vede) in loc sa fie dintr-un cauciuc dur sunt dintr-un cauciuc moale, si sunt cam cu 50% mai groase ca cele originale. Am crashbar sw motech, care se prinde de suruburile inferioare de la tampoanele din fata. Asta va da un plus de flexibilitate crashbarului in cazul unei eventuale cazaturi. Sper sa nu ajung sa probez cat de bine rezista in noua configuratie. Pana acum nu am nicio nemultumire vizavi de ingineria mea. "Investitia" se ridica la 20 de lei + benzina pana la magazin (cred ca totusi am fost cu bicla...). Cu care ocazie retrag un 3-5% din rautatea cu care am facut comentariile cu privire la scumpatatea intretinerii motorului. Spor in toate! PS: la voi scoate mult fum alb (gen abur) la pornirile aproape de 0 grade? La mine scoate PPS: la voi consuma aproape 10% prin oras pe frig? la mine da PPPS: la voi cat tin heidenau k60? la mine cam 12000-15000, da' mai au ceva viata, cel putin fata in functie de cum aveti chef, puteti sa raspundeti la intrebari sau sa le luati ca auto-laude Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 25, 2018 Share Postat Februarie 25, 2018 La 1 si 2 e normal, Sile, la 3 nu stiu, nu am avut gumele alea pe motoare. Da parca te-am vazut inclindandu-te cu ele, like there's no tomorrow Vezi ca numa maine nu-i poimaine, si incepem a ne da, partikipi sper la iesirea obisnuita de 2k inspre balcani, da? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Februarie 27, 2018 Share Postat Februarie 27, 2018 Ooo!!! Dane! Te salut! Mai 2 saptamani de dujmanie climaterica si gata. Sper... Ceva vesti/povesi cu HP1100? Spor in orice ai intreprinde! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Martie 7, 2018 Share Postat Martie 7, 2018 Nu lasati topicul sa moara! Vin si eu, cu al meu. Luat in toamna, tot din BV, e din '96, aproape 100.000km. Africana se simtea cam gatuita la drum lung si am constatat ca nu o folosesc in off suficient de mult incat sa si merite consumul mare pe urban. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Martie 7, 2018 Share Postat Martie 7, 2018 Se poate pune roată de 21 pe 1100,1150? Știu ca dacă pui un cauciuc mai mare în carne ajunge tot pe acolo, dar întreb asa, din curiozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Martie 7, 2018 Share Postat Martie 7, 2018 Se poate face, am vazut cel putin pentru 1200 mai multe discutii pe forumuri de afara (advrider.com etc). Poti folosi janta de 1200 HP2 si ai o janta tubeless sau spitezi cu un cerc oarecare, dar aici trebuie sa studiezi daca se potriveste cercul cu butucul de BMW. Adica ar trebui sa gasesti un cerc cu 40 de gauri (parca atatea spite are GS-ul) si gaurile pentru spite in cerc sa fie date pe unghiurile spitelor, asa cum vin ele din butuc. Oricum ai face, nu iese foarte ieftin. Singurul atelier pe care-l stiu ca face lucrari dintr-astea e in state: https://woodyswheelworks.com/collections/select-your-make/products/bmw-r100-r1100-r1150gs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 8, 2018 Share Postat Martie 8, 2018 Ooo!!! Dane! Te salut! Mai 2 saptamani de dujmanie climaterica si gata. Sper... Ceva vesti/povesi cu HP1100? Spor in orice ai intreprinde! In caz ca mai e careva interesat, asta e povestea cu mobra mea. http://advrider.com/index.php?threads/hp-build-attempt-based-on-r1100gs.1263430/ E aproape gata... De fapt e functionala, o sa incerc sa fac timp sa pun poze cu totul. » Post actualizat in 08 Mar 2018 08:35 Se poate pune roată de 21 pe 1100,1150? Știu ca dacă pui un cauciuc mai mare în carne ajunge tot pe acolo, dar întreb asa, din curiozitate. Daca nu vrei sa te complici prea tare, si sa ai roata de 21, si sa iti pastrezi cadrul cu telelever, ai putea face asa: - te limitezi la 1100GS, din cauza ca poti mult mai usor sa muti puntea de la telelever in sus, cu niste suruburi mai lungi si niste bucse; chestia asta nu o poti face la fel de usor la 1150, din cauza arhitecturii puntii; oricum 1100 e mai de preferat ca are doar 5 trepte - alegi o roata de 21'' cu doua discuri de frana, adaptezi etrierii la noile discuri; de preferat ar fi sa ai acelasi diametru la discuri, caz in care trebuie doar sa departezi/apropii etrierii. - fii pregatit de modificare, financiar gandind orice suma ai in minte, inmulteste cu 3 si apoi cu 4.6 cat costa un eur la colt de ulita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 8, 2018 Share Postat Martie 8, 2018 In caz ca mai e careva interesat, asta e povestea cu mobra mea. http://advrider.com/index.php?threads/hp-build-attempt-based-on-r1100gs.1263430/ E aproape gata... De fapt e functionala, o sa incerc sa fac timp sa pun poze cu totul. Super! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 Multumesc Dan! Spor la construit. Arata super! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madryder46 Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 Nu lasati topicul sa moara! Dupa ce mi s-a rupt unul dintre tampoanele de cauciuc de la scutul de motor stock, le-am inlocuit cu succes cu tampoane de nustiuce (probabil bieleta antiruliu sau ceva similar) de la dacie In loc sa fie rotunde sunt patrate (nu se vede) in loc sa fie dintr-un cauciuc dur sunt dintr-un cauciuc moale, si sunt cam cu 50% mai groase ca cele originale. Am crashbar sw motech, care se prinde de suruburile inferioare de la tampoanele din fata. Asta va da un plus de flexibilitate crashbarului in cazul unei eventuale cazaturi. Sper sa nu ajung sa probez cat de bine rezista in noua configuratie. Pana acum nu am nicio nemultumire vizavi de ingineria mea. "Investitia" se ridica la 20 de lei + benzina pana la magazin (cred ca totusi am fost cu bicla...). Cu care ocazie retrag un 3-5% din rautatea cu care am facut comentariile cu privire la scumpatatea intretinerii motorului. Spor in toate! PS: la voi scoate mult fum alb (gen abur) la pornirile aproape de 0 grade? La mine scoate PPS: la voi consuma aproape 10% prin oras pe frig? la mine da PPPS: la voi cat tin heidenau k60? la mine cam 12000-15000, da' mai au ceva viata, cel putin fata in functie de cum aveti chef, puteti sa raspundeti la intrebari sau sa le luati ca auto-laude La 3 cu fata am reusit 26000 km cu spate numai 13000 km. Acum am pus papuci de Michelin Anake Wild. Vineri am incercat pe noroi, acolo este ok, si pe asfalt e ok, numai ca e putin zgomotos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 Acum am pus papuci de Michelin Anake Wild. Salut! Cum se comporta pe asfalt ud sau rece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madryder46 Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 Salut! Cum se comporta pe asfalt ud sau rece? Salut, pana acum o singura iesire am facut cu ele si a fost undeva la 13 grade pe aer, la asfalt cred ca undeva la 20. Daca in curba accelerezi prea dur, atunci incepe sa se miste un pic, pe ud sunt curios, inca nu am reusit sa testez si acolo. Cand o sa am ceva experienta, o sa va comunic. Pe off pana acum e foarte ok » Post actualizat in 12 Mar 2018 11:00 Anul trecut am scos afara ambele suspensi veche pentru reparare. Am gasit un meserias la Budapesta Ungaria, cel care se ocupa cu renovarea suspensiilor. Costul a fost 1000 de lei 60000 Huf, dar pentru mine a meritat, pentru ca misca altfel motorul..nu mai este moale, si am primit si 1 an de garantie daca se intampla ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 Dan trebuie sa faci cevacu canapeaua aia . Daca o scoti pe aia din spate si pe aia din fata o faci mai subtire ? Ce zici ? Nu se pupa cu seaua sport de pe 1200r ? Cred ca ar merge bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 14, 2018 Share Postat Martie 14, 2018 Canapeaua aia(schimbat buretele la saua fata si imbracamintea, schimbat imbracamintea la saua spate) e ca sa iti asigure confortul o zi lunga de dat pe offroad; pentru figuri cu mobre usoare am husqvarna, aia are canapeaua lata cat pachetul de tigari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.