Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Atunci poate se intrerup firele de la contact, alea au obiceiul sa faca asta dupa un anumit numar de ani, daca nu ii prins manunchiul cu o brida de plastic, si se rupe chiar de la iesirea din contact.

Firele de la contact sunt prinse cu brida (soricel) si teoretic nu ar trebui sa fie o problema.

In timp posibil sa fi aparut probleme fiindca este montat un inaltator de ghidon de la HD si cu toate ca am observat ca nu sunt tensionate nu este exclus categoric sa fie problema de acolo insa nu inteleg de ce nu mai face probleme dupa ce se incalzeste foarte bine motorul, daca era de la contact, teoretic trebuia sa patesc asta tot timpul.

O sa fac tot posibilul sa-mi gasesc timp in weekend sa gasesc problema.

» Post actualizat in 09 Aug 2018 08:44

De la contact este si la mine. Desi sunt prinse cu bride firele de la contact, din cauza inaltatorului, cablurile de la ambreiaj si soc sunt destul de intinse si la fiecare viraj la dreapta pun presiune pe cablurile care ies din kilometraj.

Asadar ca sfat pentru cei care nu aveti probleme, verificati bine cursa de viraj stanga dreapta sa nu se agate in ceva, cablurile de la contact.

Multumesc pentru sfaturi si ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:)

 

De regula cand e la contact problema, ti se taie TOT ce e electric pe motor. Adica pui mobra pe cricul central, pui contactul, sucesti stanga dreapta de ghiodon si vezi daca iti opreste tot ce ai pe bord.

Sfatul meu e sa luati alte switchuri, is ~ 550 ron noi la BMW dar stii ca mai tine inca 20 de ani :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai exact asta am facut, am pus-o pe central si am rotit stanga dreapta, si intr-un punct fin in partea dreapta imi intrerupe tot.

Am observat ca daca este motorul cald, se opreste doar daca o pui in punctul ala in care taie alimentarea si o tii acolo, altfel daca treci peste zona respectiva are o pierdere de putere pe care nu o resimti acut in ghidon.

In schimb daca motorul este rece isi reia mai greu cursul de dupa "pana de curent" si de aceea imi da in nas si se opreste de tot.

M-ar ajuta daca mi-ai lasa un link cu switch-urile respective.

Multumesc

Editat de oqkoq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Buna, in legatura cu campaniile alea doua deschise pe seria 1150-ului meu, se pare ca trebuie s ama progamez in service si se rezolva... Va spun daca o fost asa simplu... :-)

In alta ordine de idei, am o mica problema in ultima vreme cu motorul... Merge frumos la drum intins dar am observat ca undeva pe la 3500-4000 rpm daca bag mana in gaz mai tare are pierderi de putere!!

Adica urca in ture si la un moment dat are niste intreruperi bruste si scurte la motor....

Are cineva idee de al ce ar putea fi?! Plizzz, e tare naspa sa te prinda o chestie de asta in plina depasire!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, in legatura cu campaniile alea doua deschise pe seria 1150-ului meu, se pare ca trebuie s ama progamez in service si se rezolva... Va spun daca o fost asa simplu... :-)

In alta ordine de idei, am o mica problema in ultima vreme cu motorul... Merge frumos la drum intins dar am observat ca undeva pe la 3500-4000 rpm daca bag mana in gaz mai tare are pierderi de putere!!

Adica urca in ture si la un moment dat are niste intreruperi bruste si scurte la motor....

Are cineva idee de al ce ar putea fi?! Plizzz, e tare naspa sa te prinda o chestie de asta in plina depasire!

Vezi sa fie stranse bornele la baterie, prima data.

Apoi, din ce zici tu, m-as uita la filtrul de benzina, daca nu e schimbat in ultimii 122 de ani, schimba-l ca e vro' 80 ron. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Are cineva nevoie de un cadru cu acte de la un BMW 1100 GS din '99 inmatriculat in Romania?

Nu este un post comercial.

Nu ma intereseaza sa-l vand, pot sa fac un troc de maxim bun simt.

Am postat asta pentru ca la un moment dat am vrut sa cumpar o motocicleta, numai ca nefiind din UE ajungea prea mult inmatricularea si tare bine mi-ar fi prins un cadru inmatriculat deja in UE sau poate chiar in Romania, si m-am gandit ca poate daca cineva se afla intr-o situatie similara si asta l-ar putea ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte fain, iti ia ceva pana capeti incredere dar odata ce te obisnuiesti, numa te joci cu ea. O gramada de cuplu care te ajuta la tot felul de urcari, si nu ai nevoie sa patinezi ambreiajul decat rareori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...