oqkoq Postat August 8, 2018 Share Postat August 8, 2018 Atunci poate se intrerup firele de la contact, alea au obiceiul sa faca asta dupa un anumit numar de ani, daca nu ii prins manunchiul cu o brida de plastic, si se rupe chiar de la iesirea din contact. Firele de la contact sunt prinse cu brida (soricel) si teoretic nu ar trebui sa fie o problema. In timp posibil sa fi aparut probleme fiindca este montat un inaltator de ghidon de la HD si cu toate ca am observat ca nu sunt tensionate nu este exclus categoric sa fie problema de acolo insa nu inteleg de ce nu mai face probleme dupa ce se incalzeste foarte bine motorul, daca era de la contact, teoretic trebuia sa patesc asta tot timpul. O sa fac tot posibilul sa-mi gasesc timp in weekend sa gasesc problema. » Post actualizat in 09 Aug 2018 08:44 De la contact este si la mine. Desi sunt prinse cu bride firele de la contact, din cauza inaltatorului, cablurile de la ambreiaj si soc sunt destul de intinse si la fiecare viraj la dreapta pun presiune pe cablurile care ies din kilometraj. Asadar ca sfat pentru cei care nu aveti probleme, verificati bine cursa de viraj stanga dreapta sa nu se agate in ceva, cablurile de la contact. Multumesc pentru sfaturi si ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 9, 2018 Share Postat August 9, 2018 De regula cand e la contact problema, ti se taie TOT ce e electric pe motor. Adica pui mobra pe cricul central, pui contactul, sucesti stanga dreapta de ghiodon si vezi daca iti opreste tot ce ai pe bord. Sfatul meu e sa luati alte switchuri, is ~ 550 ron noi la BMW dar stii ca mai tine inca 20 de ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat August 9, 2018 Share Postat August 9, 2018 (editat) Pai exact asta am facut, am pus-o pe central si am rotit stanga dreapta, si intr-un punct fin in partea dreapta imi intrerupe tot. Am observat ca daca este motorul cald, se opreste doar daca o pui in punctul ala in care taie alimentarea si o tii acolo, altfel daca treci peste zona respectiva are o pierdere de putere pe care nu o resimti acut in ghidon. In schimb daca motorul este rece isi reia mai greu cursul de dupa "pana de curent" si de aceea imi da in nas si se opreste de tot. M-ar ajuta daca mi-ai lasa un link cu switch-urile respective. Multumesc Editat August 9, 2018 de oqkoq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 10, 2018 Share Postat August 10, 2018 La ce mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat August 10, 2018 Share Postat August 10, 2018 La ce mobra? BMW 1100GS, '96 fara ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 13, 2018 Share Postat August 13, 2018 Iti trebuie 61322306103 Merge pe: 259 (R 850 GS, R 1100 GS) (04/1993 — 07/2006) R21 (R 1150 GS) (09/1998 — 11/2003) R21 (R 1150 GS Adventure) (07/2001 — 09/2005) 259R (R 850 R, R 1100 R) (09/1993 — 11/2002) R28 (R 850 R, R 1150 R, Rockster) (11/1999 — 07/2007) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat August 13, 2018 Share Postat August 13, 2018 Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
altis10 Postat Septembrie 10, 2018 Share Postat Septembrie 10, 2018 Buna, in legatura cu campaniile alea doua deschise pe seria 1150-ului meu, se pare ca trebuie s ama progamez in service si se rezolva... Va spun daca o fost asa simplu... :-) In alta ordine de idei, am o mica problema in ultima vreme cu motorul... Merge frumos la drum intins dar am observat ca undeva pe la 3500-4000 rpm daca bag mana in gaz mai tare are pierderi de putere!! Adica urca in ture si la un moment dat are niste intreruperi bruste si scurte la motor.... Are cineva idee de al ce ar putea fi?! Plizzz, e tare naspa sa te prinda o chestie de asta in plina depasire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Septembrie 14, 2018 Share Postat Septembrie 14, 2018 intreruperile sunt ca si cum ti-ar sari un dinte la lant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
altis10 Postat Septembrie 14, 2018 Share Postat Septembrie 14, 2018 intreruperile sunt ca si cum ti-ar sari un dinte la lant? Da, sau ca si cum nu ar mai primi benzina.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Septembrie 14, 2018 Share Postat Septembrie 14, 2018 (editat) Anuleaza senzoru de cric si vezi daca mai face asa. Am patit ceva de genu la gsa. Editat Septembrie 14, 2018 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 Buna, in legatura cu campaniile alea doua deschise pe seria 1150-ului meu, se pare ca trebuie s ama progamez in service si se rezolva... Va spun daca o fost asa simplu... :-) In alta ordine de idei, am o mica problema in ultima vreme cu motorul... Merge frumos la drum intins dar am observat ca undeva pe la 3500-4000 rpm daca bag mana in gaz mai tare are pierderi de putere!! Adica urca in ture si la un moment dat are niste intreruperi bruste si scurte la motor.... Are cineva idee de al ce ar putea fi?! Plizzz, e tare naspa sa te prinda o chestie de asta in plina depasire! Vezi sa fie stranse bornele la baterie, prima data. Apoi, din ce zici tu, m-as uita la filtrul de benzina, daca nu e schimbat in ultimii 122 de ani, schimba-l ca e vro' 80 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 verifica acelea. dar daca cumva ti se manifesta intr-o singura viteza (sa zicem 2 sau 3), e posibil sa ai probleme la cutie... ceea ce nu-ti doresc sa se intample vreodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Octombrie 23, 2018 Share Postat Octombrie 23, 2018 Are cineva nevoie de un cadru cu acte de la un BMW 1100 GS din '99 inmatriculat in Romania? Nu este un post comercial. Nu ma intereseaza sa-l vand, pot sa fac un troc de maxim bun simt. Am postat asta pentru ca la un moment dat am vrut sa cumpar o motocicleta, numai ca nefiind din UE ajungea prea mult inmatricularea si tare bine mi-ar fi prins un cadru inmatriculat deja in UE sau poate chiar in Romania, si m-am gandit ca poate daca cineva se afla intr-o situatie similara si asta l-ar putea ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 30, 2018 Share Postat Octombrie 30, 2018 S-ar putea sa fie nevoie, nu il arunca inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Octombrie 30, 2018 Share Postat Octombrie 30, 2018 Vai!!!! VAI!!! Cum mere dihania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 31, 2018 Share Postat Octombrie 31, 2018 Foarte fain, iti ia ceva pana capeti incredere dar odata ce te obisnuiesti, numa te joci cu ea. O gramada de cuplu care te ajuta la tot felul de urcari, si nu ai nevoie sa patinezi ambreiajul decat rareori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Octombrie 31, 2018 Share Postat Octombrie 31, 2018 Pff cum arata! Spectacol! Felicitari! nu mai stiu daca ai zis, poti circula legal pe strada cu ea, cadrul e omologat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 31, 2018 Share Postat Octombrie 31, 2018 Daca are numar, iti dai seama ca-i totu legal... Dane, a iesit super tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Octombrie 31, 2018 Share Postat Octombrie 31, 2018 E super! Bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 31, 2018 Share Postat Octombrie 31, 2018 Da, ma dau calare pe asfalt pana la dealuri. Nu is inca hotarat cu ce cadenta o sa ii fac ITP si asigurare, pe viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Noiembrie 2, 2018 Share Postat Noiembrie 2, 2018 (editat) mai bine ii puneai aceeasi serie ca RT-ului. Il vopseai in aceeasi culoare, si tineai doar un rand de acte Ar fi aratat intr-un mare fel vopsit albastriu de-ala Editat Noiembrie 2, 2018 de dezamagitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Noiembrie 2, 2018 Share Postat Noiembrie 2, 2018 dar ce toba de "dujman" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2018 Share Postat Noiembrie 4, 2018 Dominator exhaust, 800 grame, nu te oboseste dupa o zi de dat calare. Nu stiu cum ar fi fosta daca pastram toba originala de 0.13 quintale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Noiembrie 6, 2018 Share Postat Noiembrie 6, 2018 Liniste. Ar fi fost liniste cat sa mai conteze 0.013 tone la atat amar de motoreta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.