Sari la conținut

La Cererea Poporului...honda Xr 650 R


Postări Recomandate

aaa, te dai cu Gabi? cate kile ai slabit pana acu? :D

io tot nu pricep la ce ti-a trebuit vaka asta ca sa te dai cu baieti cu exc-uri :grinbandit:

:) ce-i cu gabi? ma tin dupa el...cand am frana pe fatza :blink: cand n-am il depasesc si iau primul copac

Editat de Athanasiou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 71
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 months later...
eh, am avut nevoie de gume de strada si le-am schimbat... Fho problema??? :cheers:

nu bre, ziceam ca e fun cu un kit de SM pe ea :laugh:..mai ales la calutii ei :laugh:

as face numa ture du-te vino din poiana si inapoi :love:

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum fho 2 saptamani mi-am pus ghearele pe o honda xr 650 r . Dupace am vandut vaca eram chitit sa iau un hard enduro pe la 125-130 kg la plin sa ma distrez cu el...dar am vazut honda si nu m-am putut abtine. Am sunat omul, am facut oferta, am trimis un mecanic sa o verifice si cum am prins ocazia...am luat-o. Am adus-o acasa si a inceput distractia! demontata, unsa, verificata si inbutatatita(handguards cu insertie, neoprene la furca, schimbate toate fluidele ) . Am gasit pe ea filtru K&N, ghidon AFAM si...far stoc de yamaha wr-f 450 2007 :laugh:. Nah, ca tot vroiam yamaha!

 

Ce sa zic...e un motor de 650 cc la greutatea unui dr 350. E usoara, chiar foarte usoara pt capacitatea ei... e mai ok decat un dr 350 la "dead lift". Porneste f bine, nici nu se simte nevoia de demaror

Din cand in cand porneste greut daca o culc la vreo urcare, dar o dau la vale cu a 2-a si o ia instant.

Suspensia e de vis, am bagat cate cateva iesiri pana acum si nu ma omoara la maini.

CUPLU din plin...1-2 din gaz p-o roata daca bruschezi acceleratia

Trepte f lungi(1-a la 60 la ora)....dat pe sosea 155 cu gume de cross

Acceleratie brutala in orice treapta.

 

Ce ma deranjaza:

carburatorul nu are pompa de spritz. Caca o bruschez la relantiu are o mica intarziere. Aceasta se poate remedia cu un carburator din state...nu-i stiu exact denumirea, dar va voi expune posibilitatile cand voi ajunge la PC-ul meu.

 

Marti voi ajunge la ITP si o voi pune pe cantar sa vad EXACT cat cantareste la plin.

Am avut o yamaha TTR 600 din 2002... e MULT mai grea si mai puturoasa decat xr-ul.

p.s: farul de yamaha face toti banii, lumineaza f bine...si e yamaha :laugh:

 

Date tehnice pt modelul 2001

 

 

TECHNICAL SPECIFICATION

Model ID

Manufacturer (Make) Honda

Model Name XR 650 R

Year 2001

Category(class) Enduro

Engine

Engine Capacity (Displacement) 649 ccm (39.6 cubic inches)

Engine Type 1 cylinder

Bore x Stroke ?100.0 mm x 82.6 mm (?3.94 inches x 3.25 inches)

Stroke 4

Valves per Cylinder 4

Fuel System(Carburetion) Carburettor

Powertrain

Gearbox 5 speed

Chassis/Suspension/Brakes

Front Suspension Travel 285 mm (11.22 inches)

Rear Suspension Travel 308 mm (12.13 inches)

Front Brakes Single disc

Front Brakes Diameter ?240 mm (?9.45 inches)

Rear Brakes Single disc

Rear Brakes Diameter ?240 mm (?9.45 inches)

Dimensions

Seat Height 935 mm (36.81 inches)

Wheelbase 1485 mm (58.46 inches)

Curb Weight(fluids, except for fuel) 129 kg (284 lb)

Fuel Capacity 10 litres (2.64 gallons)

Performance

Max Power 61.00 HP (44.5 kW) at 6750 RPM

Max Torque 64.00 Nm (47.06 ft*lbs) at 5500 RPM

Power/Weight Ratio 0.47

Top Speed 164 km/h (102mph)

 

 

Am bagat cateva ture in cheile rasnoavei...urcari pana in 3 brazi si poiana secuilor. Presupun ca stiti potecile... 1-1.5 m latime, brazdate de torenti, radacini, pietre si f multe viraje. Le mananca fara probleme!

In we acesta merg la targoviste sa dau cateva ture la targoviste cu baietii

Va voi tine la curent cu modificarile si evolutia mea pe xr

 

 

 

voi pune poze sambata sau duminica

 

Off, ce iatagan mi-ai rasucit in rana purulenta...am inceput si eu revizie generala la iapa de klr 600 al meu, sper sa-mi vina piesele pana plec in voiaj, sa o marit virgina, si sa-mi iau un klx 650 numa' cu kick sau un samurai pe 2 rotzi ca al tau...de cand visez la asa ceva, intr-o tzara infestata de portocaliu, la care se recomanda schimbarea pistonului dupa 60 ore functzionare!!??

 

FAN JAPAN!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la fel se recomanda si la japonezele care merg in competitii sa nu uitam asta..gen CRF, YZ,WR si altele, dar in regim de competitie care se face afara nu la noi sa fim seriosi..cele bune.. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la fel se recomanda si la japonezele care merg in competitii sa nu uitam asta..gen CRF, YZ,WR si altele, dar in regim de competitie care se face afara nu la noi sa fim seriosi..cele bune.. :laugh:

 

Asa o fi...recunosc ca specimenu' de enduro pe care il fac eu se bazeaza mai mult pe conditzia mea fizica si gabaritul meu pt. a struni alea aproape 180kg cat are un klr 600 la plin

42 cp dar un cuplu de 54 nm cu pinioane 13/50, decat pe perf. propriuzise ale motorului, care se poate compara cel mult cu un ktm 400 exc. Dar cerintzele de mentenantza pt. EXC-uri io zic ca sunt diabolice comparativ cu japonezele din aceeasi categorie, asta din ce-am mai citit si eu din manualele oficiale de reparatii, parerile multor posesori de EXC cu care am discutat personal, nu de pe forumuri. Ok, se tot spune ca sunt motoare f. chinuite deoarece ofera o gramada de putere dintr-un motor cu un gabarit un pic mai redus decat al multor concurente nipone; sa justifice asta cheltuielile de intretinere ale unui exc comparativ cu cr de exemplu? Toata chestia este de marketing, si legile firii in ultima instantza:Austria este la o aruncatura de Rromania, pe cand Japan aproape diametral opusa pe glob...Asta e...

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum ideea e ca impartim acelasi hobby si daca stai sa te gandesti nu mai conteaza care cu ce se da...eu asa zic...am avut si honda si yamaha care mi-au placut la fel de mult, dar pt mine ktm are ceva aparte oricum asta e parerea mea si nu trebuie sa fie cineva de acord cu asta si cu placerile fiecaruia...iesiri placute si cat mai multa noroiala..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum ideea e ca impartim acelasi hobby si daca stai sa te gandesti nu mai conteaza care cu ce se da...eu asa zic...am avut si honda si yamaha care mi-au placut la fel de mult, dar pt mine ktm are ceva aparte oricum asta e parerea mea si nu trebuie sa fie cineva de acord cu asta si cu placerile fiecaruia...iesiri placute si cat mai multa noroiala..

 

Asa e bre, ai deptate! Nu conteaza cu ce te echipezi sau ce sci-fi calaresti! Acelasi noroi ne galoneaza pe totzi! Bine ar fi dc. ar gandi cei mai multzi ca tine!

 

Sa traiesti! Te invit sa doboram o vadra de ottonel pe muntzii tocitzi ai macinului!

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum ideea e ca impartim acelasi hobby si daca stai sa te gandesti nu mai conteaza care cu ce se da...eu asa zic...am avut si honda si yamaha care mi-au placut la fel de mult, dar pt mine ktm are ceva aparte oricum asta e parerea mea si nu trebuie sa fie cineva de acord cu asta si cu placerile fiecaruia...iesiri placute si cat mai multa noroiala..

ms sper sa ne intalnim odata si o odata..bafta..merg sa ma pregatesc de o iesire azi..numai bine.. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off, ce iatagan mi-ai rasucit in rana purulenta...am inceput si eu revizie generala la iapa de klr 600 al meu, sper sa-mi vina piesele pana plec in voiaj, sa o marit virgina, si sa-mi iau un klx 650 numa' cu kick sau un samurai pe 2 rotzi ca al tau...de cand visez la asa ceva, intr-o tzara infestata de portocaliu, la care se recomanda schimbarea pistonului dupa 60 ore functzionare!!??

 

FAN JAPAN!

 

 

pana la urma poa' sa se cheme mobra si sa fie facuta la zarnesti(as vrea eu!), numai sa mearga bine si sa reziste

Imi bag picioarele! nu-s fan yamaha, honda, suzuki, ktm sau orice alta marca! sunt fan al modelelor reusite :laugh: si XR-ul e un model deosebit de reusit!

 

 

:laugh: asta-i de hai5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

O trecut ceva vreme de cand nu am mai postat aici...dar hai sa bag ceva noutati

De la inceputul sezonului si pana acum:

-4500 km pe xr, 98% pe DN1, A1, A2 si Targoviste-sinaia

-4 schimburi de ulei cu filtre aferente

-1 drum la mare

-maxim de 720 km intr-o zi

-viteza de croaziera obisnuita 140 km/h

-viteza maxima atinsa pe ceas: 175 km/h

-schimbat kit de lant

-schimbat ulei in amortizoare, bagat 2,5W...priceless

-eliminat diverse surplusuri dp motocicleta

-consum la 120 km/h: 4.7

-consum la 160 km/h tinuta constant(A2): 6.5

-consum la 140 km/h cu eventuale variatii prin localitati: 5.2-5.4

 

Baieti, daca nu va deranjaza kick-ul, nu vreti pasager, vreti un enduro mediu si putere bruta, daca vreti agilitate si fiabilitate pentru abuz pe sosea ALEGETI XR!

 

Nici nu ma gandesc sa o dau, este un vis. Ma bucur ca nu am luat un 450, 550, 525... BRP rulz

Editat de Achile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...