Achile Postat Septembrie 22, 2008 Autor Share Postat Septembrie 22, 2008 (editat) aaa, te dai cu Gabi? cate kile ai slabit pana acu? io tot nu pricep la ce ti-a trebuit vaka asta ca sa te dai cu baieti cu exc-uri ce-i cu gabi? ma tin dupa el...cand am frana pe fatza cand n-am il depasesc si iau primul copac Editat Septembrie 22, 2008 de Athanasiou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 Fiind modelu R cum de nu are furca up-side down? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 Fiind modelu R cum de nu are furca up-side down? I-a pus de Yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 23, 2008 Autor Share Postat Septembrie 23, 2008 Fiind modelu R cum de nu are furca up-side down? fiind XR650R nu are furca USD din fabrica...dar la cum se simte nici nu are nevoie. Superba suspensia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 (editat) Super faine pozele"paradisul verde",super faina si motoreta. Pe unde erati?? Editat Septembrie 23, 2008 de PURE PASSION Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 23, 2008 Autor Share Postat Septembrie 23, 2008 Super faine pozele"paradisul verde",super faina si motoreta. Pe unde erati?? nu se vede?? prin boschetzi, normal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Ianuarie 28, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2009 p.s: iete poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 (editat) Imi place... moto Honda, pantaloni pe culori de Kawa iar bluza pe cele de Yamaha De ce asa mare pauza intre update-uri? Editat Ianuarie 28, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 vai... ai schimbat gumele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 XR cu gume de strada! Beah! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 XR cu gume de strada! Beah! asa e . de ce nu iei un kit SM daca tot o uzezi pe asfalt?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Ianuarie 29, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2009 eh, am avut nevoie de gume de strada si le-am schimbat... Fho problema??? Vine primavara, pun gume bune pe tractor si mere treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 (editat) eh, am avut nevoie de gume de strada si le-am schimbat... Fho problema??? nu bre, ziceam ca e fun cu un kit de SM pe ea ..mai ales la calutii ei as face numa ture du-te vino din poiana si inapoi Editat Ianuarie 29, 2009 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Ianuarie 29, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2009 momentan nu "ieste" bani pentru asemenea investitii...dar "ie" pe proiect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Member of mayday Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 Acum fho 2 saptamani mi-am pus ghearele pe o honda xr 650 r . Dupace am vandut vaca eram chitit sa iau un hard enduro pe la 125-130 kg la plin sa ma distrez cu el...dar am vazut honda si nu m-am putut abtine. Am sunat omul, am facut oferta, am trimis un mecanic sa o verifice si cum am prins ocazia...am luat-o. Am adus-o acasa si a inceput distractia! demontata, unsa, verificata si inbutatatita(handguards cu insertie, neoprene la furca, schimbate toate fluidele ) . Am gasit pe ea filtru K&N, ghidon AFAM si...far stoc de yamaha wr-f 450 2007 . Nah, ca tot vroiam yamaha! Ce sa zic...e un motor de 650 cc la greutatea unui dr 350. E usoara, chiar foarte usoara pt capacitatea ei... e mai ok decat un dr 350 la "dead lift". Porneste f bine, nici nu se simte nevoia de demaror Din cand in cand porneste greut daca o culc la vreo urcare, dar o dau la vale cu a 2-a si o ia instant. Suspensia e de vis, am bagat cate cateva iesiri pana acum si nu ma omoara la maini. CUPLU din plin...1-2 din gaz p-o roata daca bruschezi acceleratia Trepte f lungi(1-a la 60 la ora)....dat pe sosea 155 cu gume de cross Acceleratie brutala in orice treapta. Ce ma deranjaza: carburatorul nu are pompa de spritz. Caca o bruschez la relantiu are o mica intarziere. Aceasta se poate remedia cu un carburator din state...nu-i stiu exact denumirea, dar va voi expune posibilitatile cand voi ajunge la PC-ul meu. Marti voi ajunge la ITP si o voi pune pe cantar sa vad EXACT cat cantareste la plin. Am avut o yamaha TTR 600 din 2002... e MULT mai grea si mai puturoasa decat xr-ul. p.s: farul de yamaha face toti banii, lumineaza f bine...si e yamaha Date tehnice pt modelul 2001 TECHNICAL SPECIFICATION Model ID Manufacturer (Make) Honda Model Name XR 650 R Year 2001 Category(class) Enduro Engine Engine Capacity (Displacement) 649 ccm (39.6 cubic inches) Engine Type 1 cylinder Bore x Stroke ?100.0 mm x 82.6 mm (?3.94 inches x 3.25 inches) Stroke 4 Valves per Cylinder 4 Fuel System(Carburetion) Carburettor Powertrain Gearbox 5 speed Chassis/Suspension/Brakes Front Suspension Travel 285 mm (11.22 inches) Rear Suspension Travel 308 mm (12.13 inches) Front Brakes Single disc Front Brakes Diameter ?240 mm (?9.45 inches) Rear Brakes Single disc Rear Brakes Diameter ?240 mm (?9.45 inches) Dimensions Seat Height 935 mm (36.81 inches) Wheelbase 1485 mm (58.46 inches) Curb Weight(fluids, except for fuel) 129 kg (284 lb) Fuel Capacity 10 litres (2.64 gallons) Performance Max Power 61.00 HP (44.5 kW) at 6750 RPM Max Torque 64.00 Nm (47.06 ft*lbs) at 5500 RPM Power/Weight Ratio 0.47 Top Speed 164 km/h (102mph) Am bagat cateva ture in cheile rasnoavei...urcari pana in 3 brazi si poiana secuilor. Presupun ca stiti potecile... 1-1.5 m latime, brazdate de torenti, radacini, pietre si f multe viraje. Le mananca fara probleme! In we acesta merg la targoviste sa dau cateva ture la targoviste cu baietii Va voi tine la curent cu modificarile si evolutia mea pe xr voi pune poze sambata sau duminica Off, ce iatagan mi-ai rasucit in rana purulenta...am inceput si eu revizie generala la iapa de klr 600 al meu, sper sa-mi vina piesele pana plec in voiaj, sa o marit virgina, si sa-mi iau un klx 650 numa' cu kick sau un samurai pe 2 rotzi ca al tau...de cand visez la asa ceva, intr-o tzara infestata de portocaliu, la care se recomanda schimbarea pistonului dupa 60 ore functzionare!!?? FAN JAPAN! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piti_biker Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 la fel se recomanda si la japonezele care merg in competitii sa nu uitam asta..gen CRF, YZ,WR si altele, dar in regim de competitie care se face afara nu la noi sa fim seriosi..cele bune.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Member of mayday Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 la fel se recomanda si la japonezele care merg in competitii sa nu uitam asta..gen CRF, YZ,WR si altele, dar in regim de competitie care se face afara nu la noi sa fim seriosi..cele bune.. Asa o fi...recunosc ca specimenu' de enduro pe care il fac eu se bazeaza mai mult pe conditzia mea fizica si gabaritul meu pt. a struni alea aproape 180kg cat are un klr 600 la plin 42 cp dar un cuplu de 54 nm cu pinioane 13/50, decat pe perf. propriuzise ale motorului, care se poate compara cel mult cu un ktm 400 exc. Dar cerintzele de mentenantza pt. EXC-uri io zic ca sunt diabolice comparativ cu japonezele din aceeasi categorie, asta din ce-am mai citit si eu din manualele oficiale de reparatii, parerile multor posesori de EXC cu care am discutat personal, nu de pe forumuri. Ok, se tot spune ca sunt motoare f. chinuite deoarece ofera o gramada de putere dintr-un motor cu un gabarit un pic mai redus decat al multor concurente nipone; sa justifice asta cheltuielile de intretinere ale unui exc comparativ cu cr de exemplu? Toata chestia este de marketing, si legile firii in ultima instantza:Austria este la o aruncatura de Rromania, pe cand Japan aproape diametral opusa pe glob...Asta e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piti_biker Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 oricum ideea e ca impartim acelasi hobby si daca stai sa te gandesti nu mai conteaza care cu ce se da...eu asa zic...am avut si honda si yamaha care mi-au placut la fel de mult, dar pt mine ktm are ceva aparte oricum asta e parerea mea si nu trebuie sa fie cineva de acord cu asta si cu placerile fiecaruia...iesiri placute si cat mai multa noroiala.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Member of mayday Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 oricum ideea e ca impartim acelasi hobby si daca stai sa te gandesti nu mai conteaza care cu ce se da...eu asa zic...am avut si honda si yamaha care mi-au placut la fel de mult, dar pt mine ktm are ceva aparte oricum asta e parerea mea si nu trebuie sa fie cineva de acord cu asta si cu placerile fiecaruia...iesiri placute si cat mai multa noroiala.. Asa e bre, ai deptate! Nu conteaza cu ce te echipezi sau ce sci-fi calaresti! Acelasi noroi ne galoneaza pe totzi! Bine ar fi dc. ar gandi cei mai multzi ca tine! Sa traiesti! Te invit sa doboram o vadra de ottonel pe muntzii tocitzi ai macinului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piti_biker Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 oricum ideea e ca impartim acelasi hobby si daca stai sa te gandesti nu mai conteaza care cu ce se da...eu asa zic...am avut si honda si yamaha care mi-au placut la fel de mult, dar pt mine ktm are ceva aparte oricum asta e parerea mea si nu trebuie sa fie cineva de acord cu asta si cu placerile fiecaruia...iesiri placute si cat mai multa noroiala.. ms sper sa ne intalnim odata si o odata..bafta..merg sa ma pregatesc de o iesire azi..numai bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 1, 2009 Autor Share Postat Februarie 1, 2009 Off, ce iatagan mi-ai rasucit in rana purulenta...am inceput si eu revizie generala la iapa de klr 600 al meu, sper sa-mi vina piesele pana plec in voiaj, sa o marit virgina, si sa-mi iau un klx 650 numa' cu kick sau un samurai pe 2 rotzi ca al tau...de cand visez la asa ceva, intr-o tzara infestata de portocaliu, la care se recomanda schimbarea pistonului dupa 60 ore functzionare!!?? FAN JAPAN! pana la urma poa' sa se cheme mobra si sa fie facuta la zarnesti(as vrea eu!), numai sa mearga bine si sa reziste Imi bag picioarele! nu-s fan yamaha, honda, suzuki, ktm sau orice alta marca! sunt fan al modelelor reusite si XR-ul e un model deosebit de reusit! asta-i de hai5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Am vazut ca inca se fabrica mobra asta. Dar de ce nu e disponibila in Europa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 xr 650 r 2006 urca oriunde,putere endless,consum bataie de joc de putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iunie 11, 2009 Autor Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) O trecut ceva vreme de cand nu am mai postat aici...dar hai sa bag ceva noutati De la inceputul sezonului si pana acum: -4500 km pe xr, 98% pe DN1, A1, A2 si Targoviste-sinaia -4 schimburi de ulei cu filtre aferente -1 drum la mare -maxim de 720 km intr-o zi -viteza de croaziera obisnuita 140 km/h -viteza maxima atinsa pe ceas: 175 km/h -schimbat kit de lant -schimbat ulei in amortizoare, bagat 2,5W...priceless -eliminat diverse surplusuri dp motocicleta -consum la 120 km/h: 4.7 -consum la 160 km/h tinuta constant(A2): 6.5 -consum la 140 km/h cu eventuale variatii prin localitati: 5.2-5.4 Baieti, daca nu va deranjaza kick-ul, nu vreti pasager, vreti un enduro mediu si putere bruta, daca vreti agilitate si fiabilitate pentru abuz pe sosea ALEGETI XR! Nici nu ma gandesc sa o dau, este un vis. Ma bucur ca nu am luat un 450, 550, 525... BRP rulz Editat Iunie 11, 2009 de Achile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iunie 12, 2009 Autor Share Postat Iunie 12, 2009 p.s: ieri am dat peste cap kilometrajul pe autostrada...a trecut de 180 si s-a blocat, nu avea unde sa se mai duca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.