Judas Iscariot Postat August 27, 2005 Share Postat August 27, 2005 Specifications: Engine type Liquid-cooled, 4-stroke Parallel Twin Displacement 649 cm³ Bore x stroke 83 x 60 mm Compression ratio 11.3:1 Valve/Induction system DOHC, 8 valves Maximum power 53 kW {72.1 PS} / 8,500 rpm Maximum torque 66 N·m {6.7 kgf·m} / 7,000 rpm Fuel supply/Carburettor Fuel injection: Ø 38 mm x 2 (Keihin) Ignition Digital Starting Electric Transmission 6-speed, return Frame type Diamond, high-tensile steel Suspension, front 41 mm telescopic fork Suspension, rear Offset laydown single-shock with adjustable preload Wheel travel, rear 130 mm Tyre, front 120/70ZR17M/C (58W) Tyre, rear 160/60ZR17M/C (69W) Brakes, front Dual semi-floating 300 mm petal discs, dual piston caliper Brakes, rear Single 220 mm petal disc, single piston caliper Steering angle, left / right 32° / 32° Dimensions (L x W x H) 2,100 mm x 760 mm x 1,095 mm Wheelbase 1,405 mm Seat height 785 mm Fuel capacity 15.5 litres Dry weight 174 kg Complies to EU emission limit EURO 3 ...si cica vine si cu ABS optional Mie mi se pare ca arata a beneli tnt..si are o fatza ciudata rau!! Voi ce credeti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat August 28, 2005 Share Postat August 28, 2005 pai cam asa ziceau si cei de la revista, ca la unele lucruri au copiat TNT ca la xerox. FATA ti se pare ciudata? da' de tobe ce zici? (nu ca n-ar arata bine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat August 28, 2005 Autor Share Postat August 28, 2005 pai cam asa ziceau si cei de la revista, ca la unele lucruri au copiat TNT ca la xerox.FATA ti se pare ciudata? da' de tobe ce zici? (nu ca n-ar arata bine) 232205[/snapback] Toba da a buell. Si da, fata mi se pare cidata cu display-ul ala cocotat acolo in varf.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat August 28, 2005 Share Postat August 28, 2005 mda, display-ul e cam .... uratel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
123kid Postat August 28, 2005 Share Postat August 28, 2005 Daca nu incepea alticineva thread-ul asta o faceam chiar eu... ER-6n este un motor care s-ar putea sa revolutioneze piata moto europeana. Este nou 100%, inclusiv motorul, stil radical (mie mi se pare superb, cu execptia "motului" de peste far. Iar ca pret, din cate am vazut eu pe site-uri din Europa, o sa fie cu aproape 500E mai ieftin ca SV650. Daca hotii astia de la UnitedMotors il vor aduce la un pret decent, adica sub 5300E cip, asta va fi prima mea motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat August 28, 2005 Share Postat August 28, 2005 ER-6n este un motor care s-ar putea sa revolutioneze piata moto europeana. Este nou 100%, inclusiv motorul, stil radical (mie mi se pare superb, cu execptia "motului" de peste far. Iar ca pret, din cate am vazut eu pe site-uri din Europa, o sa fie cu aproape 500E mai ieftin ca SV650. Daca hotii astia de la UnitedMotors il vor aduce la un pret decent, adica sub 5300E cip, asta va fi prima mea motocicleta. pai la banii aia nu stiu daca revolutioneaza ceva, ca Fazer-ul e 6100 CIP sau cam 6500 SH si sa fim seriosi ca nu se compara. Nu-i vorba ca arata bine (ma rog, mie tot Fazer-ul imi place mai mult, dar asta e de gustibus), dar performantele din ce am citit nu se tin dupa aspect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat August 28, 2005 Share Postat August 28, 2005 nu-mi pare nici a TNT nici BUELL imi pare o motocicleta foarte interesanta si sper ca va avea un succes destul de mare. adevarul ca iese din putin din tiparele KAWASAKI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
123kid Postat August 28, 2005 Share Postat August 28, 2005 @bcristian Ti se pare putin 800E cip diferenta??? Respectand proportiile e ca si cum as zice ca vreau o Honda CBR600RR si tu imi spui ca Suzuki GSXR1000 e mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat August 29, 2005 Share Postat August 29, 2005 Transmission 6-speed, return Este cam nesimtzita copierea dupa TNT mai ales cel cu cadru roshu. @ 123 kid: el a respectat proportziile ... se referea la fz-ul de 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
123kid Postat August 29, 2005 Share Postat August 29, 2005 Nu le-a respectat... Vorbim de bani nu de cmc. Fz6 ar costa cu 15% mai mult ca ER6n, GSXR1000 costa cu 15% mai mult decat CBR600RR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat August 29, 2005 Share Postat August 29, 2005 Eu nu inteleg de ce o compari cu SV650. SV650 e un motor cu injectie. Pe site-ul spaniolesc Banditu de 650 e cu 800 de euro mai ieftin decit SV-ul , deci cu 300 mai ieftin decit ER6n. Diferenta de 800 de euroi e la pretul final de vinzare in spania, la pretul fara taxe e doar 500 si ceva, deci tot pe-acolo. Bandit-u n-are look-ul italienesc, dar are 4 cilindri si 78 de cai . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
123kid Postat August 29, 2005 Share Postat August 29, 2005 Pai sa vedem daca are rost comparatia..... Kawasaki er6n 2cilindri injectie 650cmc 72cp 174kg Suzuki sv650 2cilindri injectie 650cmc 72cp 169kg par apropiate nu-i asa??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat August 29, 2005 Share Postat August 29, 2005 da, ai dreptate ca e 15% diferenta, dar eu de exemplu daca as fi in situatia de a face alegerea intre ER6 nou si Fz 6 second-hand (adica cam ~2 ani vechime, 5000 in DE), ia ghici ce aleg. Intr-adevar, comparatia asta nu e tocmai corecta, ca nu toata Europa are salariile de la noi, dar chiar intre ambele modele noi tot Fazer-ul l-as lua. 4 cilindri, 16 valve, 98 HP, 180 kg oricum, ce conteaza e cum iti place tie, asa ca daca iti iei una s-o stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
123kid Postat August 29, 2005 Share Postat August 29, 2005 Trebuia sa-mi iau motor anul asta dar nu s-a putut asa ca o sa stau un an pe bara. Eu am o chestie cu lucrurile noi si o sa iau motorul in leasing. Problema in tara noastra este ca importatorii sunt nesimtiti(o sa fac un topic despre chestia asta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat August 29, 2005 Share Postat August 29, 2005 Am citit bine ca ar avea marsarier motoreta asta? Pai e un mare fel de motoreta atunci! Manevrele prin oras se usureaza simtitor. Eu unul sunt tare nemultumit ca motocicletele in general nu prea au marsarier. Pana si BMW a inceput abia de curand sa puna un motoras electric pt marsarier pe vacile alea mari de K1200LT... Tot asa oameni buni! Si la mai mare! Sa asteptam un ER8? Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat August 30, 2005 Share Postat August 30, 2005 ok, ai dreptate cu injectia, am citit strimb si ramasesem cu impresia ca ar fi pe carburator. Totusi banditu de 650 e mai puternic si parca un pic mai ieftin. In privinta nesimtirii importatorilor .. nimic nou. Nu te stresa cu topic nou, traim intr-o tara de nesimtiti : importatori moto, importatori auto, banci, societati de asigurare, vamesi, guvern .. toata lumea . Treaba ta e sa iti alegi motoreta pe care o vrei (solved) sa vezi ce bani ai si sa cauti dupa aia cea mai buna oferta : importatori oficiali, aducatori profesionisti, ti-o importi singur din tarile 'civilizate'. Pina una alta banii sint la tine si poti alege cine sa-si primeasca comisionul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
123kid Postat August 30, 2005 Share Postat August 30, 2005 @hellyrider Man nu are cum sa aiba marsarier.... ER=essential riding. Ce naked stii tu sa aiba marsarier? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinero Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 Designul este reusit nu zic nu dar uitati-va ca, cuplul maxim il are la 7000 de ture iar sa te distrezi nu-ti mai ramane dacat pana la 8500 de ture si cam gata s-a terminat cu motorasul. La plecare pana in 4000 ture se va balbaii iar apoi ca sa simti ca traiesti o urci mai sus dar nu pre sus ca ajungi pe rosu Va spun eu mare sfaraiala nu este...Concluzia: Trage bine dar numai cand este turata Ramane de vazut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Octombrie 25, 2005 Share Postat Octombrie 25, 2005 Designul este reusit nu zic nu dar uitati-va ca, cuplul maxim il are la 7000 de ture iar sa te distrezi nu-ti mai ramane dacat pana la 8500 de ture si cam gata s-a terminat cu motorasul. La plecare pana in 4000 ture se va balbaii iar apoi ca sa simti ca traiesti o urci mai sus dar nu pre sus ca ajungi pe rosu Va spun eu mare sfaraiala nu este...Concluzia: Trage bine dar numai cand este turata Ramane de vazut... Nu se balbaie ca e un twin paralel. Ca GPZ, EN500, KLE si CB. Dar nici nu poti zice ca are super zvaca in ture mici. Un twin paralel face un 4 Linie in ture mici! Credeti-ma ca am avut si una si alta. Urca mai repede in ture un twin. Dar cand ajunge un 4 linie sa cante pe la 7500rpm... rupe tot. Oricum din ciclul JeanClaude il bate pe VanDamme: Fazeru bate ERul! (desi unul e 4linie si altul twin paralel - deci nu prea le-as face comparatie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Octombrie 26, 2005 Share Postat Octombrie 26, 2005 nici eu nu vad care este asemanarea intre benelli si er6 dar nu asta conteaza motocicleta mi se pare o super jucarie si la urma urmei asa ar trebui sa fie toate motocicletele naked-sportive usoara, manevrabila, suficient de puternica si destul de ieftina io sper ca va aparea si varianta complet necarenata daca nu... poate cade vreunul care nu are casco si ma prinde in bani (desi am putine sanse) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 (editat) nici eu nu vad care este asemanarea intre benelli si er6 dar nu asta conteaza motocicleta mi se pare o super jucarie si la urma urmei asa ar trebui sa fie toate motocicletele naked-sportive usoara, manevrabila, suficient de puternica si destul de ieftina io sper ca va aparea si varianta complet necarenata daca nu... poate cade vreunul care nu are casco si ma prinde in bani (desi am putine sanse) Am cazut eu, i-am spart o carena, am casco dar am fransiza 5% din valoarea asigurata asa ca ma costa vreo 430 eur toata reparatia. Insa o repar asa ca ia-ti gandul! Nu-i asa ca portocalie nu ati vazut pana acum? O sa vedeti din 2007. Motocicleta mea e singurul Kawasaki ER6n portocaliu din Bucuresti si asa vreau sa ramana! Va rog eu, sa nu il prind pe vreunul cu ER6 portocaliu ca ii pun piedica. Editat Februarie 7, 2007 de Daan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xdx53 Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 Salutari. cum vi se pare er6n pt un incepator ? ma pot descurca cu asa ceva ? tnx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 (editat) Salutari. cum vi se pare er6n pt un incepator ? ma pot descurca cu asa ceva ? tnx Salut, Cica ar fi recomadata incepatorilor, cel putin asa mi-au zis mie mai vechii intr-ale motociclismului. Asta a fost si prima mea motocicleta. Am cazut cu ea de 3 ori, dar din greseala proprie, adica de fiecare data am blocat fata. Bine, greselile mi-au fost provocate de participantii la trafic dar au fost cazaturi ce puteau fi evitate. Apoi am trecut pe MV Agusta Brutale, parea o trecere cam brusca, dar m-am inteles foarte bine cu ea; asta pana luni (05.05.2008) cand am avut un accident dar spre deosebire de primele cazaturi asta nu a fost din vina mea ci din vina unuia care nu a respectat "cedeaza trecerea". Rezultatul: MV Agusta dauna totala, eu contuzii multiple, nicio fractura. Depinde de tine daca te poti descurca, de inaltime si de forta, dar nu ar trebui sa fie o problema, am vazut si fete daescurcandu-se pe ER 6 n. Din ce am vazut pe net, prezinta o greseala de fabricatie, adica se fisureaza cadrul la unele exemplare. Cauta si tu un cu Google ca eu nu am gasit dar stiu ca am vazut. Editat Mai 10, 2008 de Daan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PanD@ Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 Sal Ma bag si io in topicul vostru ca sa nu vb de unul singur... De 2 sapt sunt mandru posesor de Versys..un "derivat" din er6. Acelasi cadru acelasi motor (modificat pentru putere/cuplu mai mare la turatii joase), aspect si pozitie mai touring, si mult mai frumoasa (parere mea). Are si un parbriz...si un bord mai normal...in schimb un far...absolut beton Tot parerea mea e ca e mai buna pentru incepator decat er-ul. Intr-adevar primele modele au avut ceva probleme cu fisurarea cadrului dar rezolvate la editia din 2008. Tot pt incepatori recomand cu caldura varianta cu ABS. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopster Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 si eu sunt mandru posesor de er6n si ma intrebam daca are cineva o carte de service, manualul utilizatorului multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.