Sari la conținut

Kawasaki ER-6n


Judas Iscariot
 Share

Postări Recomandate

Specifications:

 

Engine type

Liquid-cooled, 4-stroke Parallel Twin

 

Displacement

649 cm³

 

Bore x stroke

83 x 60 mm

 

Compression ratio

11.3:1

 

Valve/Induction system

DOHC, 8 valves

 

Maximum power

53 kW {72.1 PS} / 8,500 rpm

 

Maximum torque

66 N·m {6.7 kgf·m} / 7,000 rpm

 

Fuel supply/Carburettor

Fuel injection: Ø 38 mm x 2 (Keihin)

 

Ignition

Digital

 

Starting

Electric

 

Transmission

6-speed, return

 

Frame type

Diamond, high-tensile steel

 

Suspension, front

41 mm telescopic fork

 

Suspension, rear

Offset laydown single-shock with adjustable preload

 

Wheel travel, rear

130 mm

 

Tyre, front

120/70ZR17M/C (58W)

 

Tyre, rear

160/60ZR17M/C (69W)

 

Brakes, front

Dual semi-floating 300 mm petal discs, dual piston caliper

 

Brakes, rear

Single 220 mm petal disc, single piston caliper

 

Steering angle, left / right

32° / 32°

 

Dimensions (L x W x H)

2,100 mm x 760 mm x 1,095 mm

 

Wheelbase

1,405 mm

 

Seat height

785 mm

 

Fuel capacity

15.5 litres

 

Dry weight

174 kg

 

Complies to EU emission limit

EURO 3

 

...si cica vine si cu ABS optional :crack:

Mie mi se pare ca arata a beneli tnt..si are o fatza ciudata rau!! :crack: Voi ce credeti?

post-3313-1125151495_thumb.jpg

post-3313-1125151533_thumb.jpg

post-3313-1125151549_thumb.jpg

post-3313-1125151564_thumb.jpg

post-3313-1125151940_thumb.jpg

post-3313-1125152098_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 67
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

pai cam asa ziceau si cei de la revista, ca la unele lucruri au copiat TNT ca la xerox.

FATA ti se pare ciudata? da' de tobe ce zici? (nu ca n-ar arata bine)

232205[/snapback]

 

Toba da a buell. :crack: Si da, fata mi se pare cidata cu display-ul ala cocotat acolo in varf.. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu incepea alticineva thread-ul asta o faceam chiar eu...

ER-6n este un motor care s-ar putea sa revolutioneze piata moto europeana. Este nou 100%, inclusiv motorul, stil radical (mie mi se pare superb, cu execptia "motului" de peste far.

Iar ca pret, din cate am vazut eu pe site-uri din Europa, o sa fie cu aproape 500E mai ieftin ca SV650. Daca hotii astia de la UnitedMotors il vor aduce la un pret decent, adica sub 5300E cip, asta va fi prima mea motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ER-6n este un motor care s-ar putea sa revolutioneze piata moto europeana. Este nou 100%, inclusiv motorul, stil radical (mie mi se pare superb, cu execptia "motului" de peste far.

Iar ca pret, din cate am vazut eu pe site-uri din Europa, o sa fie cu aproape 500E mai ieftin ca SV650. Daca hotii astia de la UnitedMotors il vor aduce la un pret decent, adica sub 5300E cip, asta va fi prima mea motocicleta.

 

pai la banii aia nu stiu daca revolutioneaza ceva, ca Fazer-ul e 6100 CIP sau cam 6500 SH si sa fim seriosi ca nu se compara. Nu-i vorba ca arata bine (ma rog, mie tot Fazer-ul imi place mai mult, dar asta e de gustibus), dar performantele din ce am citit nu se tin dupa aspect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transmission

6-speed, return :crack:

 

Este cam nesimtzita copierea dupa TNT mai ales cel cu cadru roshu.

 

@ 123 kid: el a respectat proportziile ... se referea la fz-ul de 600

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg de ce o compari cu SV650. SV650 e un motor cu injectie.

Pe site-ul spaniolesc Banditu de 650 e cu 800 de euro mai ieftin decit SV-ul , deci cu 300 mai ieftin decit ER6n.

Diferenta de 800 de euroi e la pretul final de vinzare in spania, la pretul fara taxe e doar 500 si ceva, deci tot pe-acolo.

Bandit-u n-are look-ul italienesc, dar are 4 cilindri si 78 de cai .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, ai dreptate ca e 15% diferenta, dar eu de exemplu daca as fi in situatia de a face alegerea intre ER6 nou si Fz 6 second-hand (adica cam ~2 ani vechime, 5000 in DE), ia ghici ce aleg. Intr-adevar, comparatia asta nu e tocmai corecta, ca nu toata Europa are salariile de la noi, dar chiar intre ambele modele noi tot Fazer-ul l-as lua.

 

4 cilindri, 16 valve, 98 HP, 180 kg

 

oricum, ce conteaza e cum iti place tie, asa ca daca iti iei una s-o stapanesti sanatos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuia sa-mi iau motor anul asta dar nu s-a putut asa ca o sa stau un an pe bara. Eu am o chestie cu lucrurile noi si o sa iau motorul in leasing. Problema in tara noastra este ca importatorii sunt nesimtiti(o sa fac un topic despre chestia asta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit bine ca ar avea marsarier motoreta asta? Pai e un mare fel de motoreta atunci! Manevrele prin oras se usureaza simtitor. Eu unul sunt tare nemultumit ca motocicletele in general nu prea au marsarier. Pana si BMW a inceput abia de curand sa puna un motoras electric pt marsarier pe vacile alea mari de K1200LT...

 

Tot asa oameni buni! Si la mai mare! Sa asteptam un ER8? :crack:

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, ai dreptate cu injectia, am citit strimb si ramasesem cu impresia ca ar fi pe carburator.

Totusi banditu de 650 e mai puternic si parca un pic mai ieftin.

 

In privinta nesimtirii importatorilor .. nimic nou. Nu te stresa cu topic nou, traim intr-o tara de nesimtiti : importatori moto, importatori auto, banci, societati de asigurare, vamesi, guvern .. toata lumea .

 

Treaba ta e sa iti alegi motoreta pe care o vrei (solved) sa vezi ce bani ai si sa cauti dupa aia cea mai buna oferta : importatori oficiali, aducatori profesionisti, ti-o importi singur din tarile 'civilizate'. Pina una alta banii sint la tine si poti alege cine sa-si primeasca comisionul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Designul este reusit nu zic nu dar uitati-va ca, cuplul maxim il are la 7000 de ture iar sa te distrezi nu-ti mai ramane dacat pana la 8500 de ture si cam gata s-a terminat cu motorasul.

La plecare pana in 4000 ture se va balbaii iar apoi ca sa simti ca traiesti o urci mai sus dar nu pre sus ca ajungi pe rosu

Va spun eu mare sfaraiala nu este...Concluzia: Trage bine dar numai cand este turata

Ramane de vazut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Designul este reusit nu zic nu dar uitati-va ca, cuplul maxim il are la 7000 de ture iar sa te distrezi nu-ti mai ramane dacat pana la 8500 de ture si cam gata s-a terminat cu motorasul.

La plecare pana in 4000 ture se va balbaii iar apoi ca sa simti ca traiesti o urci mai sus dar nu pre sus ca ajungi pe rosu

Va spun eu mare sfaraiala nu este...Concluzia: Trage bine dar numai cand este turata

Ramane de vazut...

 

Nu se balbaie ca e un twin paralel. Ca GPZ, EN500, KLE si CB. Dar nici nu poti zice ca are super zvaca in ture mici.

 

Un twin paralel face un 4 Linie in ture mici! Credeti-ma ca am avut si una si alta. Urca mai repede in ture un twin. Dar cand ajunge un 4 linie sa cante pe la 7500rpm... rupe tot.

 

Oricum din ciclul JeanClaude il bate pe VanDamme: Fazeru bate ERul! (desi unul e 4linie si altul twin paralel - deci nu prea le-as face comparatie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici eu nu vad care este asemanarea intre benelli si er6 dar nu asta conteaza

 

motocicleta mi se pare o super jucarie si la urma urmei asa ar trebui sa fie toate motocicletele naked-sportive

 

usoara, manevrabila, suficient de puternica si destul de ieftina

 

io sper ca va aparea si varianta complet necarenata

daca nu... poate cade vreunul care nu are casco si ma prinde in bani :P (desi am putine sanse)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

nici eu nu vad care este asemanarea intre benelli si er6 dar nu asta conteaza

 

motocicleta mi se pare o super jucarie si la urma urmei asa ar trebui sa fie toate motocicletele naked-sportive

 

usoara, manevrabila, suficient de puternica si destul de ieftina

 

io sper ca va aparea si varianta complet necarenata

daca nu... poate cade vreunul care nu are casco si ma prinde in bani :cheers: (desi am putine sanse)

 

Am cazut eu, i-am spart o carena, am casco dar am fransiza 5% din valoarea asigurata asa ca ma costa vreo 430 eur toata reparatia. Insa o repar asa ca ia-ti gandul! :eek:

Nu-i asa ca portocalie nu ati vazut pana acum? O sa vedeti din 2007. Motocicleta mea e singurul Kawasaki ER6n portocaliu din Bucuresti si asa vreau sa ramana! Va rog eu, sa nu il prind pe vreunul cu ER6 portocaliu ca ii pun piedica.

post-13268-1170888982_thumb.jpg

post-13268-1170889000_thumb.jpg

Editat de Daan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 2 months later...
Salutari. cum vi se pare er6n pt un incepator ? ma pot descurca cu asa ceva ? tnx

 

Salut,

Cica ar fi recomadata incepatorilor, cel putin asa mi-au zis mie mai vechii intr-ale motociclismului. Asta a fost si prima mea motocicleta. Am cazut cu ea de 3 ori, dar din greseala proprie, adica de fiecare data am blocat fata. Bine, greselile mi-au fost provocate de participantii la trafic dar au fost cazaturi ce puteau fi evitate. Apoi am trecut pe MV Agusta Brutale, parea o trecere cam brusca, dar m-am inteles foarte bine cu ea; asta pana luni (05.05.2008) cand am avut un accident dar spre deosebire de primele cazaturi asta nu a fost din vina mea ci din vina unuia care nu a respectat "cedeaza trecerea". Rezultatul: MV Agusta dauna totala, eu contuzii multiple, nicio fractura.

Depinde de tine daca te poti descurca, de inaltime si de forta, dar nu ar trebui sa fie o problema, am vazut si fete daescurcandu-se pe ER 6 n. Din ce am vazut pe net, prezinta o greseala de fabricatie, adica se fisureaza cadrul la unele exemplare. Cauta si tu un cu Google ca eu nu am gasit dar stiu ca am vazut.

Editat de Daan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sal

Ma bag si io in topicul vostru ca sa nu vb de unul singur...

De 2 sapt sunt mandru posesor de Versys..un "derivat" din er6. Acelasi cadru acelasi motor (modificat pentru putere/cuplu mai mare la turatii joase), aspect si pozitie mai touring, si mult mai frumoasa (parere mea). Are si un parbriz...si un bord mai normal...in schimb un far...absolut beton :lol:

Tot parerea mea e ca e mai buna pentru incepator decat er-ul. Intr-adevar primele modele au avut ceva probleme cu fisurarea cadrului dar rezolvate la editia din 2008. Tot pt incepatori recomand cu caldura varianta cu ABS.

Bafta.

post-29149-1211518042_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...