Sari la conținut

Buell Ulysses


ciocris
 Share

Postări Recomandate

Mi-am dorit foarte mult acest tip de motor datorita aspectului si performantelor si nu in ultimul rind faptului ca cei de la Buell vin cu abordari noi imbunatatind anumite componente intr-un mod cu totul original.

Motorul este de tip Harley Thunderstorm de 1200 cc3 computerizat. Reglajul supapelor se face hidraulic fara a se mai desfaca motorul. Evacuarea contine o diafragma comandata de computer care se modifica astfel incit sa permita motorului sa respire mai bine pastrind un cuplu constant. Putere 103 HP, cuplu 113Nm la 6000rpm, injectie electronica. Transmisia finala este pe curea. Frina fata este pe un singur disc perimetral. Rezervorul de benzina are 16,5l si este situat in cadru. Rezervorul de ulei de transmisie se afla in bascula. Racirea motorului este cu aier si ulei in plus exista si un ventilator. Greutatea este de 225kg cu rezervorul plin.

Am facut primii 1000 de km deja si ma simt foarte bine pe motor desi nu sunt foarte inalt. In oras este un pic mai greu pentru ca nu ma pot strecura foarte usor datorita faptului ca stau pe virfuri si motorul este greu si inalt. Un inconvenient ar fi incalzitea motorului in trafic aglomerat mai ales in perioada caniculara dar in perioada mai rece e un avantaj. La drum lung am mers foarte bine cu viteza maxima de 140km/h in conditii de vint moderat.

Este a doua motocicleta pe care am achizitionata de noua de la reprezentanta Harley Davidson din Bucuresti. Sunt inca in rodaj pina la 1600km. Daca aveti intrebari despre acest model de adventure va stau cu placere la dispozitie.

post-5370-1220249698_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 55
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

frumos foc. felicitari pentru achizitie...

interesanta rau combinatia dintre estetica si tehnica...ulei in bascula, rezervor in cadru...foarte tare...

sunt curios cum se aude...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e superb mdelul asta.

 

ce inaltime ai? si cat ai dat pe el? ce extrauri ai luat la el?

Am 1.68 inaltime. Pretul a fost 12350 Euro. Am luat doat varianta standard fara coburi dar care are minere incalzite. Exista destule accesorii si nu cred ca sunt atit de scumpe ca la BMW. Intentionez sa iau un parbriz mai inalt cu 10cm si setul de genti din plastic dur.

 

 

Nu avea scaritele tocite si dealtfel te poti apleca bine pe curbe fara sa atingi cu toba deoarece este situata dedesubt si simetric. Zgomotul este de motor harley (turatie pina in 7000).Are un ton mai grav si mai masculin decit vitezanele japoneze.

Mai precis ai impresia ca rage ca o fiara cind pleci in tromba. Eu ii spun fiara pentru ca iti da impresia ca esti pe o fiara neimblinzita. Trebuie multa atentie cu comenzile pentru ca e foarte puternica. Nu recomand incepatorilor acest motor. Desi este foarte manevrabil daca iti scapa ambreajul risti sa te dai pe jos. Frinele sunt foarte bune in special fata. Trebuie sa va avertizez ca este un motor care vibreaza la relanti dar odata ce treci de 2000 de ture este fain. Dar eu deja m-am obisnuit cu aceste inconveniente. Inca nu am mers la munte sa vad cum urca dar cred ca nu simte pantele. Voi increca si un pic de teren accidentat sa vad cum se comporta desi pe drum de criblura si piatra sparta s-a compotrat ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma intereseaza si pe mine modelul, momentan am un TDM 900 A si un Ducati ST3 S, dar ma gindesc f serios de la anul sa trec pe un Benelli Trek sau Buell...probail acum in toamna o sa fac citeva probe de mers....si Benelli si Buell optic si ca performante sint f asemantoare, diferenta este cureaua dintata la Buell vs Benelli, curea care face o oarecare diferenta la greutate si intretinere...Oricuma ai luat un motor f frumos si exclusiv.

Toate bune,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma intereseaza si pe mine modelul, momentan am un TDM 900 A si un Ducati ST3 S, dar ma gindesc f serios de la anul sa trec pe un Benelli Trek sau Buell...probail acum in toamna o sa fac citeva probe de mers....si Benelli si Buell optic si ca performante sint f asemantoare, diferenta este cureaua dintata la Buell vs Benelli, curea care face o oarecare diferenta la greutate si intretinere...Oricuma ai luat un motor f frumos si exclusiv.

Toate bune,

 

Usor offtopic, ti-as recomanda sa te uiti si la Triumph Tiger. Si daca nu esti langa un foarte bun dealer de Benelli, te sfatuiesc sa nu te bagi. N-au multe belele dar after sales-ul este cea mai mare jale pe care am vazut-o vreodata.

 

Ontopic, s-o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Usor offtopic, ti-as recomanda sa te uiti si la Triumph Tiger. Si daca nu esti langa un foarte bun dealer de Benelli, te sfatuiesc sa nu te bagi. N-au multe belele dar after sales-ul este cea mai mare jale pe care am vazut-o vreodata.

 

Ontopic, s-o stapanesti sanatos!

 

 

Ai dreptate, Tiger este si el pe lista, merg destul de des pe un circuit si ma dau cu un Speed Triple...m-a impresionat...Tiger avind acelasi motor. Pina la urma alegerea intre Benelli si Buell este doar una optica, Tiger avind o reputatie excelenta si mult mai usor cu aftersales service. Benelli service am fara probleme, fiind impreuna cu Triumph...in fond au colaborat la motorul de 3 cilindrii...In zona unde stau am toti dealerii cu service.

Dar mai am de asteptat pina la anul cind voi da probabil TDM si Ducati ramine...pt placere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum rezolvi cu servisatul? Ca la noi e greu sa gasesti mecanici buni pentru mobre arhicunoscute, dar pentru Buell... Mai ales cu toate inovatiile alea tehnice.

Sau se descurca mecanicii aia de la Harley? :cheers:

 

P.S. Harley are service?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum rezolvi cu servisatul? Ca la noi e greu sa gasesti mecanici buni pentru mobre arhicunoscute, dar pentru Buell... Mai ales cu toate inovatiile alea tehnice.

Sau se descurca mecanicii aia de la Harley? :D

 

P.S. Harley are service?

Deocamdata am 2 ani de garantie si urmaresc de ceva vreme pe forumurile americane ce probleme s-au inregistrat cu acest model. Este surprinzator faptul ca intretinerea este destul de simpla , cureaua nu se schimba deloc, motorul se regleaza prin computer, etc.. S-au mai raportat unele probleme la pornire dar nu serioase datorate anumitor setari sau in cazul cind un senzor nu a functionat in parametri dar in general lucrurile au mers bine. Reglarea motorului se poate face si acasa daca achizitionezi un kit de intretinere care se instaleaza pe un calculator si poti sa modifici paramerti in functie de ce doresti sa obti (un cuplu maxim sau un consum cit mai mic) La reprezentanta din Bucuresti este cineva care se ocupa de motoare la service dar inca nu am ajuns in service. Am inteles ca au un stand special cu computer pentru reglaje. Probabil ca peste o saptamina sau doua voi cumula cei 1600 km pentru prima revizie si va voi tine la curent. Piesele de schimb probabil ca vin un pic mai greu dar inca nu stiu pentru ca nu am comandat nimic nici accesorii. Preturile sunt in dolari si sunt mai mici decit la BMW 1200 GS ( ma refer la accesorii) fiind un model cu care am compatat Buell-ul. Mai exista posibilitatea de a schimba arcurile de la suspensiile fata cu unele progresive fapt ce poate ajuta in cazul frinarii puternice cind suspensia se lasa mult. Motorul este foarte sprinten si usor si in acelasi timp interesant de condus. Nu e plictisitor nu e greoi in manevre. Cuplajul datorita curelei este foarte strins parca nu are acel joc-accelerare frinare. Este bine sa mergeti la un drive test cu un model pentru a va putea da seama de unele lucruri. Eu am facut un drive test pe modelul Lightning de 1200 pe AMCART si atunci m-am decis pentru Buell. Cei de la reprezentanta mai organizeaza astfel de drive teste din cind in cind si cred ca sunt printre putinii comercianti care fac asta.

 

Va multumesc la toti pentru urarile de bine si va urez si eu asfalt uscat si drum liber si sa faceti cele mai bune alegeri cu privire la motoarele pe care vi le doriti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca este primul enduro-touring cu transmisie pe curea. Nu e cam riscant pe off-road? Am un prieten care si-a pus curea pe un Vulcan, dar s-a intors la lant dupa ce, mergand pe un drum de tara, i-a intrat o pietricica intre curea si roata dintata si s-a zdrentuit cureaua. Nu vreau sa-ti stric placerea noii achizitii, pun doar o intrebare. Poate o pui si tu mai departe la service. As fi curios sa aflu ce spun ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, cred ca este una dintre cele mai frumoase motociclete de pe acest forum. Sa o stapanesti sanatos, fiindca este superba. Totusi, mai ataseaza cateva poze cu ea :>

Iti multumesc si incerc sa atasez citeva poze.

 

 

post-5370-1220768403_thumb.jpg

post-5370-1220768266_thumb.jpg

post-5370-1220768340_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca este primul enduro-touring cu transmisie pe curea. Nu e cam riscant pe off-road? Am un prieten care si-a pus curea pe un Vulcan, dar s-a intors la lant dupa ce, mergand pe un drum de tara, i-a intrat o pietricica intre curea si roata dintata si s-a zdrentuit cureaua. Nu vreau sa-ti stric placerea noii achizitii, pun doar o intrebare. Poate o pui si tu mai departe la service. As fi curios sa aflu ce spun ei.

 

 

pstr binr protejata cureaua. cel putin in poza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Cred ca este primul enduro-touring cu transmisie pe curea. Nu e cam riscant pe off-road? Am un prieten care si-a pus curea pe un Vulcan, dar s-a intors la lant dupa ce, mergand pe un drum de tara, i-a intrat o pietricica intre curea si roata dintata si s-a zdrentuit cureaua. Nu vreau sa-ti stric placerea noii achizitii, pun doar o intrebare. Poate o pui si tu mai departe la service. As fi curios sa aflu ce spun ei.

 

 

Din ce am aflat aceasta curea nu este una obisnuita ci are insertii de kevlar si este conceputa astfel incit sa responga in exterior orice piatra care intra accidental intre curea si pinion. Cei de la Buell au testat aceste curele introducind diverse de la pietre la bete si s-a comportat foarte bine. Din 2005 cind au echipat primele motociclete cu astfel de curele nu au schimbat npina in prezent curele pe nici un model ceea ce confirma o rezistenta deosebita. Cureaua are o rola care preseaza aproape constant intinzind-o si nu necesita reglaje decit la reviziile de 8000 km. Exista si un lant dar in interiorul cutiei de viteze la care accesul este destul de usor prin desfacerea unui capac. Acest lant este cufundat in ulei de transmisie. Din ce am mai citit exista alternative la calitatea placutelor de frinare, disc ambreaj, tobe cu diverse tonalitati, Kit racing.

 

 

post-5370-1220809355_thumb.jpgpost-5370-1220809382_thumb.jpg

 

Maneta de ambreaj este un pic mai tare dar exista un kit care reduce forta de actionare a manetei destul de simplu. Manetele de frina si ambreiaj se gasesc in diverse finisaje si exista daua marimi ( adica mai lungi sau mai scurte)

 

Exista si un kit hidraulic pentru a facilita stringerea mai usoara a manetei de ambreiaj

 

post-5370-1220809533_thumb.jpg

 

In principiu exista multe accesorii si piese care pot imbunatatii functionalitatea si imaginea acestei motociclete.

Stiu ca lucrurile suna frumos dar indraznesc sa cred ca sunt adevarate. Deocamdata incerc sa observ cit mai bine comportamentul acestui motor insa nu pot compara cu ceva similar deoarece nu m-am dat pe alte motococlete. Sper ca in viitor sa am ocazia sa merg si pe alte motoatre pentru a fi mai obiectiv.

 

Cred ca este primul enduro-touring cu transmisie pe curea. Nu e cam riscant pe off-road? Am un prieten care si-a pus curea pe un Vulcan, dar s-a intors la lant dupa ce, mergand pe un drum de tara, i-a intrat o pietricica intre curea si roata dintata si s-a zdrentuit cureaua. Nu vreau sa-ti stric placerea noii achizitii, pun doar o intrebare. Poate o pui si tu mai departe la service. As fi curios sa aflu ce spun ei.

 

Cureaua este rezistenta la pietre si alte lucruri care pot intra pe drumuri off -road. Dar exista si un kit cu lant si doua pinioane + rola presoare pentru lant pe care le poti monta foarte usor cind vrei sa te dai mai mult pe teren accidentat. Eu am optat pentru acest model considerind ca voi parcurge 80% drum asfaltat si 20% drum off- road. Intretinerea curelei este inexistenta pentru mine deoarece doar se verifica in service tensiunea la fiecare revizie ( dupa 8000 km parcursi) moment in care se verifica si alte lucruri importante. Cei de la Buell spun ca nu au schimbat nici o curea de acest fel pe motocicletele vindute din 2005 ( cind au iesit primele modele cu aceasta curea) pina in prezent. Cureaua exista la capitolul piese de schimb si se poate achizitiona ca piesa de rezerva. Dintii curelei sunt semirotunzi si cred ca astfel rezistenta la uzura s-a marit foarte mult.post-5370-1220939095_thumb.jpg

 

Am trecut de prima revizie si totul a fost Ok. S-au schimbat uleiul si filtrul la motor si ulei de transmisie. S-a reglat ambreiajul si s-au verificat frinele. Apoi s-a cuplat la calculator si s-a pornit motorul. Programul a afisat toti parametrii motorului si a dat un rezultat ok. Am aflat ca motorul are parametrii setati din fabrica si programul verifica daca s-a pastrat in parametrii. Tot servisatul a durat o ora iar asteprarea pentru ca motorul sa se raceasca si birocratia inca o ora. Costul a fost de 300 ron in care am cumparat si un spray pentru curatat discuri de frina. Mentionez ca manopera a fost gratis. In motor au bagat un ulei sintetic Screaming Eagle american 3litri si un ulei de transmisie tot american 1litru.

Urmatoarea revizie va fi dupa inca 8000 km.

 

 

Alte poze

post-5370-1222665170_thumb.jpgpost-5370-1222665215_thumb.jpgpost-5370-1222665256_thumb.jpg

post-5370-1222665306_thumb.jpgpost-5370-1222665350_thumb.jpgpost-5370-1222665409_thumb.jpg

post-5370-1222666188_thumb.jpgpost-5370-1222666253_thumb.jpg

Editat de ciocris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mama ce mic pare in prima poza. tu esti in ea? pai TDM-ul meu e ditamai animalu pe langa a ta :|

 

cred ca trebuia sa imi iau si eu asa ceva doar ca nu existau finante :rock:

 

Da eu sunt in prima poza. Motorul nu este atit de inalt cum este Gs-ul de 1200 de la BMW dar cred ca e mai scurt. Garda la sol un pic mai mica in schimb pentru mine care am 168cm inaltime este destul de bine desi cu o sa mai joasa as fi mai sigur. Este foarte manevrabila dar consumul e mai mare in oras datorita stilului meu de mers. Cuplul motorului este mai puternic dar si consumul cred ca depaseste putin Pe cel al TDM-ului. Este un motor interesant si cu multa personalitate. Eu inca nu am apucat sa-l incerc in toate ipostazele dar pina acum nu am avut nici o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am mici probleme cu inaltimea. plus ca trecerea de la scuter la vacu de TDM e cam brusca . am vreo 17.000km pe scuter dar e cu totul alta liga.

 

abia astept sa strang bani sa o duc la service sa ii pun kitul de coborare.

 

e frumos foc Buell-ul. sa-l stapanesti sanatos si fara probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am mici probleme cu inaltimea. plus ca trecerea de la scuter la vacu de TDM e cam brusca . am vreo 17.000km pe scuter dar e cu totul alta liga.

 

abia astept sa strang bani sa o duc la service sa ii pun kitul de coborare.

 

e frumos foc Buell-ul. sa-l stapanesti sanatos si fara probleme

 

Multumesc

Dar ce inaltime ai de nu esti ok cu TDM-ul si ce inaltime are saua?

Eu am mers pe un chopper de 250 cc3 deci destul de aproape de scuter si cind am trecut pe Buell nu mi-a trebuit mult sa ma obisnuiesc cu inaltimea mare ci mai degraba cu maneta de ambreiaj datorita diferentei uriase de cuplu. Pe loc ajung totusi greu pe ambele virfuri dar cred ca ma ajuta centrul de greutate care e destul de jos, de obicei stau doar pe un virf de picior la stop( pe cel drept) si cu celalalt pe schimbator. . De obicei am grija la oprire deoarece se afunda in fata destul de mult si te poate deruta. Sper sa pot pune ceva bani deoparte pentru arcuri progresive la suspensia fata care am inteles ca ar fi mult mai practice la frinari bruste.

Cit ai parcurs pe TDM? Te intreb pentru ca sunt curios de felul in care se comporta. adica incerc sa fac comparatii intre motorul meu si alte motoare din gama adventure sau soft enduro.

Eu am constatat ca de obicei merg mai mult pe sosea (80%)si mai putin pe of road (20%). Prin Bucuresti merg zilnic cu ea si deja m-am obisnuit cu traficul.

Am fost de curind pe linga Tirgoviste si am avut ocazia sa urc pe drum de pamint , pe iarba, prin padure si s-a comportat foarte bine. Se misca frumos pe pante in urcare si e foarte stabila desi nu cred ca i-am reglat suspensia spate ca la carte. Recunosc insa ca mai am destule de invatat in materie de enduro. Sper sa am ocazia cit de curind sa abordez un traseu mai dificil si apoi sa trag concluzia. Imi place sa fiu cit se poate de obiectiv si de aceea sunt interesat sa aflu mai multe si despre alte motoare din aceasta gama. Totusi am senzatia ca Buell-ul meu are saua mai jos decit Bmw 1200GS Adventure cred ca cu 3-4cm iar centrul de greutate e si el mai jos iar greutatea la plin mai mica si de aceea pot sa o stapinesc destul de bine la 1,68 m cit am inaltime.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...