Herzog Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Salut, Am o mare dilema: tocmai am scapat fara sa vreau de vechiul meu motor un CBF 500 (accident de circulatie) si acum vreau sa-mi iau un motot nou. M-am hotarat la Hornetul de 600 dar ma tenteaza foarte tare si CB 1000r. De fapt inainte sa am accidentul eram decis ca peste un an sa vand CBF-ul si sa-mi iau CB 1000, dar accidentul m-a luat prin surprindere si parca nu as trece direct de la 500 la 1000cmc. Ce parere aveti? Are cineva CB 1000 R? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Salut, Am o mare dilema: tocmai am scapat fara sa vreau de vechiul meu motor un CBF 500 (accident de circulatie) si acum vreau sa-mi iau un motot nou. M-am hotarat la Hornetul de 600 dar ma tenteaza foarte tare si CB 1000r. De fapt inainte sa am accidentul eram decis ca peste un an sa vand CBF-ul si sa-mi iau CB 1000, dar accidentul m-a luat prin surprindere si parca nu as trece direct de la 500 la 1000cmc. Ce parere aveti? Are cineva CB 1000 R? ramai la hornet, e o alegere mai buna. Cu racheta ai nu ai ce face nici in oras nici afara, poate doar sa agati pitzipoance leshinate pe magheru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 (editat) . Editat Septembrie 3, 2008 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Herzog Postat Septembrie 3, 2008 Autor Share Postat Septembrie 3, 2008 ramai la hornet, e o alegere mai buna. Cu racheta ai nu ai ce face nici in oras nici afara, poate doar sa agati pitzipoance leshinate pe magheru! Azi am facut un test drive cu Hornetu', mi l-au dat o ora sa ma dau cu el prin oras. E foart tare, foarte manevrabila, putere liniara... cred ca raman la Hornet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Hormetul este mai usor si mai manevrabil, cbul este mai greoi dar are frane mai bune si cumplu considerabil mai mare. Eu recomand CBul, dar conteaza pe ce te simti tu mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 (editat) Salut, Am o mare dilema: tocmai am scapat fara sa vreau de vechiul meu motor un CBF 500 (accident de circulatie) si acum vreau sa-mi iau un motot nou. M-am hotarat la Hornetul de 600 dar ma tenteaza foarte tare si CB 1000r. De fapt inainte sa am accidentul eram decis ca peste un an sa vand CBF-ul si sa-mi iau CB 1000, dar accidentul m-a luat prin surprindere si parca nu as trece direct de la 500 la 1000cmc. Ce parere aveti? Are cineva CB 1000 R? Te referi la noul CB 1000 R model 2008, micul monstru cu motor de Fireblade ?Cred ca e cam mare saltul de la CB500. Un hornet de 600 te-ar coafa perfect. Editat Septembrie 4, 2008 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Dupa CB 500 mai degraba un Hornelu. Insa daca as fi obligat sa mi iau io 'onda mi-as lua CB 1000Ru, mai mult pt cuplu. Si parca arata si ceva mai bine ca 6le. Am vasut un 1000R live si nu i rau, pt o Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 1000R misto jucarie, hornetu e pentru fete...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 1000R misto jucarie, hornetu e pentru fete...... RRRRRR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antyterro Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 1000R misto jucarie, hornetu e pentru fete...... eu nu as fi asa de sigur..... dar na depinde ce hornet ai avut pe mana ... poate unu forjat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBK Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Am vazut cb1000r la service-ul la honda atunci cand l-au adus prima oara si sincer Hornetul 600 mi se pare mai masiv decat 1000 E ciudat ca 1000 pare mai mic decat 600... probabil din cauza design-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 clar cb1000r...dak in skimb ai 60 kg sau esti muiere mere mai bine Hornet-ul...Cb-ul e mult peste Hornet...bine si pretul e deasemeni mult peste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 clar cb1000r...dak in skimb ai 60 kg sau esti muiere mere mai bine Hornet-ul...Cb-ul e mult peste Hornet...bine si pretul e deasemeni mult peste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d t m Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 parerea mea este ca un motor la pana n 100cp e mai mult decat suficient pt orice nevoie... eu nu nteleg de ce pun astia atata putere pe un naked... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 parerea mea este ca un motor la pana n 100cp e mai mult decat suficient pt orice nevoie...eu nu nteleg de ce pun astia atata putere pe un naked... serios..? ti sa intimplat vreodata sa pleci cu pasager si bagaje la drum...? sa vezi ce inseamna un motor cu ceva cai\putere la dispozitie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 (editat) eu unul am mers si cu pasager si n-am observat o lipsa de putere. nu stiu la ce greutate maxima te referi poate pasager de 100 de kg si inca 50 kg cu bagaje. oricum afirmatia ta mi se pare total nefondata ca hornetul ar fi pentru fetite sau persoane pina in 60 de kg ..a da am uitat, nu merg cu ea in stil reising Editat Septembrie 16, 2008 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 (editat) eu unul am mers si cu pasager si n-am observat o lipsa de putere.nu stiu la ce greutate maxima te referi poate pasager de 100 de kg si inca 50 kg cu bagaje. oricum afirmatia ta mi se pare total nefondata ca hornetul ar fi pentru fetite sau persoane pina in 60 de kg ..a da am uitat, nu merg cu ea in stil reising Hornetul e un motor extrem de capabil si potent. E de "fetite" pentru astia mai raceri ce au deja motoare cu putere dubla. Asa ca un reminder, performantele Hornet 600 nu prea indica ca ar fi un motor de fetite. 0 - 400m - 11.4s 0 - 100km/h - 3.4s 0 - 200km/h - 15,8s Viteza max in treapta 1 - 100km/h Viteza max in treapta 2 - 145km/h Viteza max - 226km/h (in bord 240) Comparativ un 600RR face sfertu de mila in 11.3 secunde. Editat Septembrie 16, 2008 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dio phili Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 (editat) Ca mai intotdeauna, ai cu motor mic recomanda motoare mici. CB 1000r, arata si mult mai bine, e f compact ptr un miar, cam ca buell-urile, e super usor, sau mai bine zis echilibrat si chiar nu e asa de mare diferenta intre 100 si 120 de cai, sa fim seriosi. Daca ai bani, adica cca 2300 de euro in plus, si nu esti nici f sperios din fire, ia frate cb-ul. Ca altfel o sa stai cu gandul la el dupa putin timp de mers pe hornet, care e si ea o motocicleta frumoasa, dar nu arata totusi ca cb1000, care cred ca e cea mai buna realizare honda in ultimii ani, fara gluma. urca pe ea. Si da, sa faca astia naked-uri de max 50 si ceva de cai, neaparat. Editat Septembrie 24, 2008 de dio phili Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 (editat) CB 1000r, arata si mult mai bine, e f compact ptr un miar, cam ca buell-urile, e super usor, sau mai bine zis echilibrat si chiar nu e asa de mare diferenta intre 100 si 120 de cai, sa Pacat ca e si mai grea, inexplicabil dar chiar mai grea decat noul Fireblade. Asta cam anuleaza plusul de putere cel putin (fapt demonstrat si de testul celor de la Motocislimo -> viteza max 228 km/h). Mai ramane diferenta de cuplu si tehnologia mai noua. Plus styling-ul italian Editat Septembrie 25, 2008 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 228? slabuta de tot. Atunci de ce tot se lauda astia cu motorul ei de Fireblade? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 228? slabuta de tot. Atunci de ce tot se lauda astia cu motorul ei de Fireblade? Man,este o Honda ,ce nu intelegi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 (editat) Mda... vad ca se cam bat campii pe aici. Desi nu ma fascineaza 'ondele ma bag in seama pt ca mie diferenta mi se pare mare intre cele doua. Unii se uita la cai dar uita de cuplu care nu e un pojarel de 60 de nm la 10.000+ ca la Hornetica ci e un 99 Nm la 7750 rpm. Asta pe langa aia 20 de cai, care oricum se observa in ciuda greutati mai mari, asta daca te dai in asa fel incat sa-i faci sa transpire, nu sa rumege iarba pe pajisti. eu nu nteleg de ce pun astia atata putere pe un naked... ...pt ca puterea pe naked e cel putin la fel de fun ca pe speed. aaa da si pt ca astia care cred ca un naked nu poate avea niciodata destula putere sunt mai multi decat aia care cred ca omu n-are nevoie de mai mult de 100 de cai. Editat Octombrie 1, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 e vb de cata experienta ai... in cazul tau 600 e suficient deocamdata. 1000' le are cuplu mai mare si nu prea te lasa sa gresesti.. abia cand n-o sa-ti mai ajunga (realistic! - tre' sa fii sincer cu tine insuti in pr rand) cei 102 cai ai noului hornet atunci gandeste-te la ceva de 1000. eu am avut aproape 3 luni in primavara hornetul dar in anumite situatii i-am simtit lipsa de putere insa pe serpentine e un deliciu si perfecta "for everyday use" + ca iti vei "face mana " corespunzator cu una... ca apoi sa treci la 1000 mai usor si mai pregatit. CB1000R e o mobra exceptionala atat tehnic cat si stilistic insa eu astept si noul FZ1....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 228? slabuta de tot. Atunci de ce tot se lauda astia cu motorul ei de Fireblade? Se lauda in primul rand pentru cuplu dar intr-adevar viteza maxima pare destul de mica avand in vedere ca e cam aceeasi cu cea a Hornetului mic. Are 228 km/h vit max testata , probabil cu GPS, estimez ca pe bord are vreo 240. Pt un naked mi se pare totusi suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wishlist Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 (editat) 1000R misto jucarie, hornetu e pentru fete...... fata de hornetul de 600 ('07) parca cb1000r-ul ('08) a fost poreclit "the big hornet"...la design sunt pe-acolo, difera cei 20 de cai si cuplul....si pretul Editat Octombrie 4, 2008 de wishlist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.