Gothmog Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Azi am facut actele, motor nou-nout, 0 km,luat de la Dual Tours (ok oamenii),modelul 2005 (ramasese pe stoc),pret cu tva 7800 euro . Adevarul e ca nu puteam sa dau 9500 de euro pe una noua din 2008 nici sa ma bata toti dracii, am avut noroc cu reducerea (oricum e surub cu piulita identic cu ala din 2008:D). Motorul e stock, arata si suna impecabil, trebuie sa-l inmatriculez zilele astea, culoare "diamond black" Multumesc batrinului meu tata care s-a hotarit sa nu ma lase sa ajung la mina spurcata a bancilor si lizingului si mi-a dat restul de bani necesar Poze am facut la Dual Tours, sper sa reusesc s-o inmatriculez cat de curand,sa pun si cu ea pe drum . Sa ne vedem sanatosi pe drumuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Felicitari Dom'le. Fara evenimente rutiere, mecanice sau de alta natura care pot sa-ti pericliteze sanatatea, viata si fericirea. Sa ai parte de drumeti placute si cu asfalt uscat si fara nisip pietris sau alte impuritati.. Foarte frumoasa. Felicitari inca o data. Succese.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Septembrie 3, 2008 Autor Share Postat Septembrie 3, 2008 (editat) Felicitari Dom'le. Fara evenimente rutiere, mecanice sau de alta natura care pot sa-ti pericliteze sanatatea, viata si fericirea. Sa ai parte de drumeti placute si cu asfalt uscat si fara nisip pietris sau alte impuritati.. Foarte frumoasa. Felicitari inca o data. Succese.. Merci frumos Cat despre nisip,pietris si impuritati, abia astept Dupa ce se duc Sportmax-urile de pe ea, ii pune tata caucioace on/off, garzi,scut,hand-guards si mai stam de vorba si cu nisipul si pietrisul, n-am luat mobra dual sport sa ma dau cu ea doar pe asfalt ca cu un blestemat de ciopar sau spid ,asta e mobra de adventure...deci adventure sa fie (sper sa n-o scap de atata adventure, dar asta e o alta discutie ). Asfalt uscat (deocamdata ) Editat Septembrie 3, 2008 de Gothmog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Foarte tare...sa o stapanesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 sa o stapanesti sanatos cu ce au sters oare cretinii aia parbrizul de o fi ajuns asa zgariat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 probabil acetona . sa o stapanesti sanatos dar eu zic sa o tii totusi departe de offroad . o fi scriind dual pe ea dar poate a 2-a ei utilizare e alta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Excelenta alegere ! Mi-ai luat vorba din gura cu cauciucurile on/off, scutul si restul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 S-o stapanesti sanatos si fara evenimente..!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CDCriss Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 ...felicitari ... sa ai parte de ea ... numa momente de bucurie si multi KM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iurox Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Felicitari. Implinirea unui vis, iti da un sentiment nemaipomenit. Chiar ma gandeam, cum mi s-a facut pielea de gaina, in momentul in care m-am apropiat de motorul care simteam ca o sa il cumpar in cateva zile.Un vis implinit dupa exact 10 ani. Sa fii sanatos si mare mare atentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 sa o stapanesti sanatos si cati mai ulti km fara probleme. daca faci off cu ea ai griija la noroaie. e destul de mare vaca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Bravo,ai gasit o oferta super buna ! S-o stapanesti sanatos si fara nici cele mai mici incidente ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Septembrie 5, 2008 Autor Share Postat Septembrie 5, 2008 Excelenta alegere !Mi-ai luat vorba din gura cu cauciucurile on/off, scutul si restul Das is klar, regret ca nu e mai Super-Tenere-like, dar pe strada rules. Pana nu reusesc s-o pun la punct cu garzi si scut n-o sa incerc off road,azi am scos-o din magazin si era s-o scap,era praf si nisip mult pe betonu din spate,m-am cam speriat.O sa ma obisnuiesc cu ea pe strada pana se duc pneurile astea de acuma,is bune pe asfalt totusi (Dunlop Sportmax). Sa o stapanesti sanatos si cat mai putine incidente !!!PS: Si nu in ultimul rand sanatate tatalui ca fara ajutorul lui mai aveai de ''luptat'',dom'le . Sa-i dea Dumnezeu numa bine! Altfel ma trezeam ca am de dat 200 euri pe luna (lizing+casco-inclusiv in iarna),plus alti 250 chirie timp de 3-4 anisori.Din cca 2000 de lei leafa lunara, cred ca ma lua dracu' Deci,sa-mi traiasca ,sa fie sanatos si fericit ca si fi-su Multumesc tuturor pentru urari , am luat-o azi din magazin, e parfum. Are cuplu la greu, e "limitata" la 4000 rpm momentan, insa nu am simtit nevoia de mai mult, trage frumos de tot. Fata de Pegas are ghidonul mai ingust, e un picut mai greu de manevrat la viteze mici din cauza ca-mi da senzatia ca "pica" atunci cand virez, cealalta era mai capra. In trafic e parfum,ambreiajul e super ok,motorul e ingust,inalt, vizibilitate buna, agila, suna frumos, ca un V2 dar e ingusta ca un mono. Initial imi lipisera niste porcarii de abtibilduri cu Putoline si motociclete.com.ro,le-am dat jos instant. N-am apucat sa fac pana acum decat vreo 25 km prin oras,dar cu siguranta vor creste vazand cu ochii. Mai pun poze pe masura ce am si fundal calumea (munti,mare,la dracu' de n-as pune si piramidele,da' s-a terminat concediul ). S-auzim de bine,merci de urari! P.S. Si cred c-o sa incep sa vin si pe la Arc,n-am fost niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misfit 1-5 Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 ce frumos este sa-ti implinesti un vis, sanatate si asfalt uscat, pot spune ca arata foarte bine, km multi pe ea. in rest... brand-ul spune totul !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 si eu care credeam ca sunt singuru care face imprumut pe care il plateste cu o treime din salariu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 sa o stapanesti sanatos cu ce au sters oare cretinii aia parbrizul de o fi ajuns asa zgariat pai ar trebui intrebat un specialist de la dual tours... of nu mai apare si la noi concurenta sa mai scapam de specialisti frumoasa capra... sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea la maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Septembrie 8, 2008 Autor Share Postat Septembrie 8, 2008 pai ar trebui intrebat un specialist de la dual tours... of nu mai apare si la noi concurenta sa mai scapam de specialisti frumoasa capra... sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea la maxim Da, si eu is curios cu ce-au sters-o, bine ca au lasat restul intreg...merci de urari Are pana la ora asta 287 km, se comporta excelent. M-a speriat la inceput datorita tendintei de a "cadea" in viraje, dar m-am obisnuit si incep incet-incet sa transform asta intr-un avantaj- motorul practic se lasa singur pe viraj,e de exploatat IMHO. Evacuarea frige de stinge, m-am fript la mana cand faceam presiunea fata, mi-a luat pielea instantaneu, si s-au mai fript doi la tobe. Mi-a consumat cam 6-6.5 dar e motorul nou,sper sa mai scada dupa rodaj (Pegasu' halea peste 7.5-8,asa ca ma consider multumit). Franele sunt mai mult decat excelente, perfect dozabile, te opresc ca un infarct daca ai nevoie, am franat intentionat brusc cu ambele si-am simtit ABS-ul la spate, la fata n-a apucat sa intervina (sper sa nu fie nevoie vreodata). Protectia la vant e buna, similar cu Pegaso, pieptul si umerii sunt protejati, de la barbie in sus sunt in bataia curentului dar ma pot apleca mai bine decat pe Pegas si pozitia e mai sportiva. Imi e dor in schimb de suspensiile Apriliei, erau mai moi un pic (desi motorul era mai usor cu 30 kg), dar la capitolul cuplu si acceleratie e fantastica de-a binelea. Eu credeam ca V-Stromu trage bine de jos, am mers cu unul recent, dar cand m-am suit indarat parca trecusem de la 600 la 1000 (de fapt cam pe acolo e, V2 650 cmc 67 CP vs. Twin 900cmc 86 CP). Franele V-stromului le credeam f bune in raport cu Aprilia, dar mai nou realizez ca Aprilia avea niste frane extrem de proaste daca cele de pe Strom mi se par slabe. E mai comod Suzuki, dar stai mai aproape de cruiser pe el ,TDM-ul are o pozitie mai agresiva desi tot foarte comoda- stai mai "pe" ea in timp ce pe Strom stai mai mult "in" ea. Poze n-am mai apucat sa fac, am mers doar pe A1 in week-end, o tura mai mult pt kilometri decat agrement,dar promit sa pun la urmatoarea iesire. Va salut cu farul, asfalt uscat :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateih Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Da, si eu is curios cu ce-au sters-o, bine ca au lasat restul intreg...merci de urari Are pana la ora asta 287 km, se comporta excelent. M-a speriat la inceput datorita tendintei de a "cadea" in viraje, dar m-am obisnuit si incep incet-incet sa transform asta intr-un avantaj- motorul practic se lasa singur pe viraj,e de exploatat IMHO. Evacuarea frige de stinge, m-am fript la mana cand faceam presiunea fata, mi-a luat pielea instantaneu, si s-au mai fript doi la tobe. Mi-a consumat cam 6-6.5 dar e motorul nou,sper sa mai scada dupa rodaj (Pegasu' halea peste 7.5-8,asa ca ma consider multumit). Franele sunt mai mult decat excelente, perfect dozabile, te opresc ca un infarct daca ai nevoie, am franat intentionat brusc cu ambele si-am simtit ABS-ul la spate, la fata n-a apucat sa intervina (sper sa nu fie nevoie vreodata). Protectia la vant e buna, similar cu Pegaso, pieptul si umerii sunt protejati, de la barbie in sus sunt in bataia curentului dar ma pot apleca mai bine decat pe Pegas si pozitia e mai sportiva. Imi e dor in schimb de suspensiile Apriliei, erau mai moi un pic (desi motorul era mai usor cu 30 kg), dar la capitolul cuplu si acceleratie e fantastica de-a binelea. Eu credeam ca V-Stromu trage bine de jos, am mers cu unul recent, dar cand m-am suit indarat parca trecusem de la 600 la 1000 (de fapt cam pe acolo e, V2 650 cmc 67 CP vs. Twin 900cmc 86 CP). Franele V-stromului le credeam f bune in raport cu Aprilia, dar mai nou realizez ca Aprilia avea niste frane extrem de proaste daca cele de pe Strom mi se par slabe. E mai comod Suzuki, dar stai mai aproape de cruiser pe el ,TDM-ul are o pozitie mai agresiva desi tot foarte comoda- stai mai "pe" ea in timp ce pe Strom stai mai mult "in" ea. Poze n-am mai apucat sa fac, am mers doar pe A1 in week-end, o tura mai mult pt kilometri decat agrement,dar promit sa pun la urmatoarea iesire. Va salut cu farul, asfalt uscat bravo de achizitie si sa o stapinesti sanatos....acum urmeaza un spoiler de la Puig, windshield de la MRA, filtru de aer de la Green-Filter, cutii Hepco (care sint cele mai bune) cauciucuri BT 021 si multi km. asfalt uscat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Septembrie 11, 2008 Autor Share Postat Septembrie 11, 2008 bravo de achizitie si sa o stapinesti sanatos....acum urmeaza un spoiler de la Puig, windshield de la MRA, filtru de aer de la Green-Filter, cutii Hepco (care sint cele mai bune) cauciucuri BT 021 si multi km.asfalt uscat, Merci frumos Numai ca am usor alte pareri despre ce urmeaza Crash-bars, scut motor, top-case, probabil un deflector pentru parbriz, si pneuri on/off, probabil Avon Distanzia. Momentan motorul e in garantie,o sa-i pun piese stock, numai ca trebuie sa aflu cum sa ii mai ridic garda la sol, o sa-i pun si scut si o sa am nevoie (inaltimea nu-i o problema, cum e acu ma asez nu ma sui ). Are cineva idee cum fac rost de-un scut motor? S-auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateih Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Merci frumos Numai ca am usor alte pareri despre ce urmeaza Crash-bars, scut motor, top-case, probabil un deflector pentru parbriz, si pneuri on/off, probabil Avon Distanzia. Momentan motorul e in garantie,o sa-i pun piese stock, numai ca trebuie sa aflu cum sa ii mai ridic garda la sol, o sa-i pun si scut si o sa am nevoie (inaltimea nu-i o problema, cum e acu ma asez nu ma sui ). Are cineva idee cum fac rost de-un scut motor? S-auzim de bine! cam greu scut motor de gasit si de la 850 nu se potriveste, deflector pt parbriz merge, dar te sfatuiesc un parbriz nou de la MRA merita mai mult..crash bars fara probleme si urgent de montat. acum daca vrei sa faci si ceva off-road trebuie doar sa-i pui un kit de inaltare si reglare furca pe fatza, dar motorul este destul de inalt si nu ai decit de reglat suspensia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 ca sa o mai ridici, trebuie sa ai pe amortizorul spate, sub arc, o pilulita cu caneluri. o strangi pe aia, si o mai ridici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Merci frumos Numai ca am usor alte pareri despre ce urmeaza Crash-bars, scut motor, top-case, probabil un deflector pentru parbriz, si pneuri on/off, probabil Avon Distanzia. Momentan motorul e in garantie,o sa-i pun piese stock, numai ca trebuie sa aflu cum sa ii mai ridic garda la sol, o sa-i pun si scut si o sa am nevoie (inaltimea nu-i o problema, cum e acu ma asez nu ma sui ). Are cineva idee cum fac rost de-un scut motor? S-auzim de bine! salut, crash-bars stiu ca fac baietii astia, te pot ajuta si cu scutul,suport top-case ... merita incercat da un telefon /index.php?showtopic=83781 bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Septembrie 14, 2008 Autor Share Postat Septembrie 14, 2008 Merci de idei .Am trimis un PM baietilor in legatura cu scutul, garzi o sa comand de pe twistedthrottle.com, cu parbrizul nu ma grabesc deocamdata. Madcox, stiu despre ce vorbesti, numai ca ala e reglajul de pretensionare a arcului, se mai ridica un pic dar intareste o suspensie si asa destul de rigida, gandita pentru strada. Daca fac asta, ca sa obtin un echilibru ar insemna sa "inmoi" din celelalte doua reglaje ale amortizorului, ceea ce i-ar scurta ceva din durata de viata. Si furca se poate inalta teoretic,dar ca si in cazul spatelui inseamna sa dau rebound-ul la minim, ceea ce ar rezulta in plonjoane destul de urate la franare (si la franele TDM/R1/R6-lui ar cam fi ceva plonjoane ). BTW-is facute de Brembo Cel mai corect ar fi sa gasesc un kit de inaltare al suspensiei spate, asta strict ca ma tem pentru evacuari, ca in rest am mers pe drum de tara si pe camp, e stabila ca un cuirasat, mai ales daca ma ridic in scari e parfum. As vrea sa-i pun o bara de rigidizare la ghidon, are cineva idee daca se gasesc universale sau sunt pentru anumite modele? Pegasul avea ghidonul construit asa, si s-a simtit cand am dat cu ea de pamant, ghidonul a ramas drept, plus ca aia serveste si de loc pentru atasamente (GPS,etc). Oricum,cand te gandesti cate accesorii poate "inghiti" o motocicleta te ia cu frig. Si eu care credeam ca masinile halesc multe piese aftermarket... Oricum, motocicleta e foarte misto, imi place ca pot adopta diverse pozitii pe ea, atat relaxate cat si active. Am inceput sa ma obisnuiesc cu ea, numai ca trebuie sa merg pe ploaie sa vad cum se comporta pneurile in conditii de ud, oricum ideea ABS-ului imi da senzatia de siguranta desi nu franez ca turbatul dar e minunat sa stiu ca e acolo in cazul in care drumul ma tradeaza. E relativ usor de ghidat prin oras si printre masini, iar acceleratia e arhisuficienta sa micsorezi peisajul din oglinzi repejor, is curios cum trage la peste 4000 rpm, in conditiile in care si acum e brici S-auzim de la excelent in sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 dc nu bagi intrebarile care le ai pe topic la TDM-isti. multi nu prea baga nasu pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 cu abs-ul pe ud poti frana cat vrei de brutal. nu te lasa sa derapezi. eu ma joc cu frana spate si la 100kph, si ce imi place cand iese fum din guma, si scartaie ca un camion . incearca sa incerci diferite trick-uri cu ea acolo unde ai cum. trebuie sa ii cunosti toate punctele forte/slabe. ce ma linisteste este faptul ca si la tine vantul te protejeaza doar pana la cap, adica la fel ca la a mea. deci nu ma mai agit cu schimbarea parbrizului, caci si asta pe care il am este touring, mai inalt cu ceva cm, si ma protejeaza la fel ca cel original... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.