Vizitator Adrian Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Ma cam bate un gand... si ma bate destul de tare... imi place mult S1000 RR-ul... la mine inca mai e sezon vreo luna cel putin, sa o comit oare? Partea mai trista este ca aici majoritatea au truck-uri si sunt o gramada de indieni si arabi care nu au nicio treaba cu volanul, plus drumurile betonate care nu au aderenta asfaltului totusi... hmmm... Ia-ti un K1300S mai bine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedCap Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Eu am zis de MOTOCICLETA, nu de ce masina sa imi iau, nu imi duce grija in privinta masinii te rog, sa ramanem la subiect totusi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 (editat) Relax, Emperor glumea, vezi topicul acesta. Ontopic: Daca ai banii de S1000RR, ia-l. HP4. Editat Octombrie 11, 2013 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 In 2014 apare varianta noua pt. S1000RR asa ca cine vrea, mai bine mai asteapta. Intre timp o sa apara si un naked bazat pe 1000RR, va fi numit probabil S1000S. http://rideapart.com/2013/09/2014-bmw-s-1000-s-spied-testing-in-germany/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DucatiMeccanica Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Ce face un HP4 cu d-alde ZX14,Busa,K9,K5,etc: Esti simpatic )) Lasa motoarele de 1000 in cutiuta lor, alde ZX 14 si Busa sunt in alta liga 1000 cmc vs 1400, fa si tu niste brainstorming ("secretul" este cuplul mai mare la cmc mai mare, la viteze mari evident se termina suflul la miare pe cand "barosanele" mai trag, e chestie simpla de matematica/fizica) PS: s-au filmat si vecinii mei dintr-o Dacie cand au depasit un Porsche 911 Turbo pe autostrada, deci e mai "tare" Dacia evident. Te-am pupat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 Lasa teoria la o parte, si fa un test drive cu BMW-ul, restul sint povesti. Hayabusa, nu merge numai pe autostrazi care-s libere si trec prin fatza locuintei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedCap Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 Relax, Emperor glumea, vezi topicul acesta. Ontopic: Daca ai banii de S1000RR, ia-l. HP4. Hmmm... nu stiam de topicul ala, chiar nu aveam habar. Sa vad daca mai pot conduce pe aici cu permisul meu de RO sau cu ala international desi am impresia ca nu mai e valid, si aici am doar pentru A permis ( B daca e raportat la RO)... ufff... ca de motor nu am dat examen aici.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 BMW S1000RR cu 247 cp http://www.autoevolution.com/news/247-hp-bmw-s1000rr-from-kws-motorsports-70111.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Nu face 5 ture pe circuit , la a 6-a crapa motorul, asta, daca-i pe bune. 215cai am vazut si eu, asta cu benzina de peste 100, pina la 245cai, e cale lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Pe baza lui S1000RR a aparut naked-ul S1000R. Detalii pe topicul dedicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 S1000RR incinge un Aventador si un Veyron de 1200 cai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 S1000RR incinge un Aventador si un Veyron de 1200 cai! Si filmarea de pe motocicleta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Esti simpatic )) Lasa motoarele de 1000 in cutiuta lor, alde ZX 14 si Busa sunt in alta liga 1000 cmc vs 1400, fa si tu niste brainstorming ("secretul" este cuplul mai mare la cmc mai mare, la viteze mari evident se termina suflul la miare pe cand "barosanele" mai trag, e chestie simpla de matematica/fizica) PS: s-au filmat si vecinii mei dintr-o Dacie cand au depasit un Porsche 911 Turbo pe autostrada, deci e mai "tare" Dacia evident. Te-am pupat Intr-o tara cu 300km de autostrada si cu motoare limitate la 300km/h nu vad de ce as alege Busa sau ZX14. Doar pentru confort, carat pasagera in lux, poate niste valize laterale pentru o fuga in Grecia. Altfel, pentru orice fel de tentativa de mers tare aleg un miar in orice zi. De prin 2007 asa miarele iau 300 si intr-a 5-a, evident daca le turezi. Ca Busa are cuplu,da e frumos, dar cand o sa vrei frane, agilitate, etc, o sa te trezesti ca tu conduci un fel de autobuz fata de miar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Da, problema e in citi metri opresti autobuzul care merge cu peste 300km/h, stim toti ca atunci cind nu te astepti, schimba unul banda fara sa se asigure, acela merge cu 120-140, autobuzul cu 300. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Da, problema e in citi metri opresti autobuzul care merge cu peste 300km/h, stim toti ca atunci cind nu te astepti, schimba unul banda fara sa se asigure, acela merge cu 120-140, autobuzul cu 300. atunci in acel caz, nu mai conteaza ca esti cu miar sau cu 1400.... deoarece esti deja in anitcamera la Sf Petru.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Miarul nu prinde 300km/h, un 287-290 maxim. Si e vorba in citi metri (kilometri) prinde aceasta viteza, ZX14, Hayabusa depasesc 300km/h in mai putini metri. Adica, sansa de a te da cu viteze apropiate de 300km cu miarele sint destul de rare, iar la 250km/h, real, nu cit arata pe bord, mai poti avea sanse sa eviti duba care a schimbat banda, daca motoreta are sistem de frinare de top, cauciucuri noi, si riderul ceva antrenament la frinare. Pe Busa, nu o sa ai niciodata asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Miarul nu prinde 300km/h, un 287-290 maxim. Si e vorba in citi metri (kilometri) prinde aceasta viteza, ZX14, Hayabusa depasesc 300km/h in mai putini metri. Adica, sansa de a te da cu viteze apropiate de 300km cu miarele sint destul de rare, iar la 250km/h, real, nu cit arata pe bord, mai poti avea sanse sa eviti duba care a schimbat banda, daca motoreta are sistem de frinare de top, cauciucuri noi, si riderul ceva antrenament la frinare. Pe Busa, nu o sa ai niciodata asa ceva. Tu zici ca kilometrajele la miare sunt mai "contrafacute" decat cele de la hiperbikes gen Busa si ZZR? Adica atunci cand tie iti indica 299 pe ceas digital la un miar ai 287-290, iar daca indica 300 la ZZR ala prinde intr-adevar 300? Ca nu inteleg. Sau te referi la Busa si ZZR fara limitare electronica la 300 indicati pe ceasuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 @niko: Cred ca JAGI incearca sa-ti spuna ceva elementar, gen : there's no replacement for displacement Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 @niko: Cred ca JAGI incearca sa-ti spuna ceva elementar, gen : there's no replacement for displacement Biiiiiiine!Enervati-ma ca va pun un filmuletz exact cu subiectul asta!!! Ma apuc sa caut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 )))tare asta cu displacementul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Niko, eu spuneam doar ca la 300km/h, cu Busa opresti mai greu. Nu insinuez nimic referitor la abaterile de vitezaindicate de instrumente. Da, si pe Busa ai sa vezi 340km/h, dar asta nu inseamna ca e macar pe-aproape.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 iar o dam in sf-uri abaterea vitezei indicate vs reala este FIXA dar IN PROCENTE 10 % din 100 km / h inseamna 10, din 300 inseamna 30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Hai ca am gasit repede! Da Jagi,am inteles asta, si eu sunt de acord ca Busa,ZZR, XX, sunt prea grele. Nu stiam ce vroiai sa zici cu kilometrajele... Eu sunt de acord cu ce zice la filmuletz, Hiperbikes are no more relevant these days! )))tare asta cu displacementul Asta e un quote american, normal ca aia trebuia sa faca motoare de 6000cc sa aiba si ei 280 de cai, nu stiau cum sa faca asta din 200cc ca europenii si sa nu trebuiasca sa ai sonda de petrol in casa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Niko, a ta parca papa ulei in cantitati industriale, nu? Asta e diferenta intre un motor de 1400 cc de 180 cai si un motor de 998 cc cu aceiasi cai. Pe langa asta, se adauga si cuplul motor. Chiar daca un 600cc modern are aceiasi cai ca un 900 RR sau un RSV mille, tot un 600 ramane. Motor mare-Cuplu mai mare-Turatii mai mici-rezistenta mai mare in timp. Sau aici e topicul lui Tiriac junior iar facorul durabilitate tocmai a devenit fix pix? Busa cu 100000 km in stare buna am vazut. S1000RR inca nu, nici zx10 ,nici concurenta...De ce oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 (editat) nu conteaza cat de american este quote ul,conteaza ca este cat se poate de adevarat... @Niko, ca sa nu amestecam configuratii de V2/v4/4L, fa o diferenta intre ZX-12R si ZX10R ul tau ..... Vezi ce cuplu si ce putere are mobra ta fata de zx-12R la aceeasi turatie... Editat Decembrie 12, 2013 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.