Jump to content

Recommended Posts

193CP si 184kg/206kg la plin cu ABS... :angry:

 

Iar Honda trebuie sa mai invete cand vine vorba de ABS si motociclete. Are de recuperat vreo 20 de ani si 7.5kg.

 

GG BMW!

 

Esti rautacios (pt ca esti fan BMW?). E normal ca ultimul venit pe piata sa aiba un avantaj, in cazul asta masa mai redusa. Ma indoiesc ca Honda mai are de invatat in materie de ABS, sistemul lor Combined ABS e mai sofisticat si probabil mai eficient. Insa eu zic sa asteptam un comparativ intre cele doua 1000RR pana sa aruncam cu texte de genu "mai are de invatat", nu?

 

Sa nu uitam totusi ca BMW S 1000 RR a fost conceput in special pentru a concura in World Superbike, unde momentan se desurca foarte prost. Daca e cineva care mai are de invatat in momentul asta, cred ca e vorba de cei de la BMW care nu prea au experienta in racing.

 

ps: diferenta de greutate e de 3,5 kg

Edited by paul_biker
Link to post
Share on other sites
  • Replies 551
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Paul, ma refeream strict la sistemul ABS. La Honda e aproape fly-by-wire, in timp ce la BMW e direct (si are un avantaj in feeling). Apoi, japoneza se ingrasa cu 10kg, bavareza doar cu 2.5. In plus, pentru a fi ultra-performant pe pista, la nemtoaica trebuie doar sa apesi doua-trei butoane, nu sa schimbi intreg chip-ul. Mai punem si TCu' pe care doar Ducati stiu ca-l mai are si, pe hartie, BMWu' este cel mai puternic si, in acelasi timp, cel mai sigur superbike stradal. La competitii, sigur, beemeru' are de recuperat multi ani de absenta din circuit, dar cred (si sper) ca in 2-3 ani sa se poata bate la titlu.

 

Mi s-ar parea interesant un comparativ intre R1 2009 si S1000RR. Cum se descurca cea mai inovatoare motoreta a anului la nivel de motor cu cea mai puternica si mai plina de electronica. Dar Honda vs. BMW nu m-ar atrage. In principal pentru ca sistemul combinat de frane nu mi-a placut niciodata.

Edited by uzunu
Link to post
Share on other sites
BMW e direct (si are un avantaj in feeling)...BMWu' este cel mai puternic si, in acelasi timp, cel mai sigur superbike stradal.... cu cea mai puternica si mai plina de electronica.

 

Ai testat cumva sistemul Race ABS de pe S 1000 RR comparativ cu C-ABS de pe Fireblade? Pentru ca daca nu, faci cam multe supozitii. Are cativa cai in plus, dar cuplul e la fel sau inferior competitiei. Cu caii in plus ce faci pe strada? Mergi cu 300 la ora? Cred ca esti supra-entuziasmat de modelul asta. Sa nu uitam ca Yamaha si Honda fac superbike-uri de zeci de ani de zile si au fost mereu in top. (la fel si Kawasaki & Suzuki)

Link to post
Share on other sites

Da, recunosc, sunt entuziasmat. Pe de alta parte stiu ca nu as putea avea in veci bani pentru unul. Doar ca discutam asupra unei hartii si a unor poze. Gasesc normal sa vorbim supozitii. Totusi, sunt foarte familiar cu sistemele BMW, iar asta de pe S nu cred ca-i decat o evolutie a celui de pe K1300S.

 

N-am fost niciodata fan al vitezanelor, fie ele superbike-uri sau supersport-uri. N-am inteles pentru ce-i nevoie de mai mult de 100CP fara a avea o pista inchisa. Dar ca idee cred ca S1000RRu' asta este cea mai performanta motocicleta a momentului. Doar sa-si puna la punct echipa...

Link to post
Share on other sites
Da, recunosc, sunt entuziasmat. Pe de alta parte stiu ca nu as putea avea in veci bani pentru unul. Doar ca discutam asupra unei hartii si a unor poze. Gasesc normal sa vorbim supozitii. Totusi, sunt foarte familiar cu sistemele BMW, iar asta de pe S nu cred ca-i decat o evolutie a celui de pe K1300S.

 

N-am fost niciodata fan al vitezanelor, fie ele superbike-uri sau supersport-uri. N-am inteles pentru ce-i nevoie de mai mult de 100CP fara a avea o pista inchisa. Dar ca idee cred ca S1000RRu' asta este cea mai performanta motocicleta a momentului. Doar sa-si puna la punct echipa...

 

Cu puterea actuala BMW se poate pozitiona ca the fastest production superbike ceea ce reprezinta un avantaj de marketing foarte mare. Daca e si cea mai performanta ramane de vazut. Ei erau cumva obligati sa vina cu ceva in plus asa ca au fortat putin si au marit puterea fata de concurenta. Astept cu mare interes testele :angry:

 

frumos motor...

pare de nota 10

 

Exceptand fata aia super dubioasa...e frumos da. Trebuia sa strice BMW ceva cu asimetria lor (total nepotrivita in cazul asta).

Link to post
Share on other sites
Cam asa putea sa arate mai normal: si asimetrie si simetrie. Dar nu i-a dus capu prea mult...pacat!

pai trimite-le tu poza si cand o sa vada cat de departe te duce pe tine capu' cu sigurantza o sa te angajeze designer la ei.

Link to post
Share on other sites
Exceptand fata aia super dubioasa...e frumos da.

 

Macar asa stii de la o posta ce este... pe cand japonezele toate par la fel (ca si la masini...) :angry:

 

Sa nu uitam totusi ca BMW S 1000 RR a fost conceput in special pentru a concura in World Superbike,

 

Eu credeam ca Superbike e doar promovarea... ca scopul de fapt este sa se vanda, adica sa aduca profit!

Edited by khk
Link to post
Share on other sites
pai trimite-le tu poza si cand o sa vada cat de departe te duce pe tine capu' cu sigurantza o sa te angajeze designer la ei.

 

Ce-ai ma, ti-am jignit compania preferata?

 

Eu credeam ca Superbike e doar promovarea... ca scopul de fapt este sa se vanda, adica sa aduca profit!

 

Cam asa e, dar intai trebuie sa faca performanta acolo. Din cate stiu eu in prima faza vor produce putine unitati, probabil vor sa testeze si ei piata. E clar ca succesul din SBK va determina si vanzari mai mari. Chiar sunt curios cum se va descurca motoreta asta pentru ca are competitie serioasa iar in Germania cele mai vandute motociclete sunt...Honda!

Link to post
Share on other sites
Cam asa e, dar intai trebuie sa faca performanta acolo. Din cate stiu eu in prima faza vor produce putine unitati, probabil vor sa testeze si ei piata. E clar ca succesul din SBK va determina si vanzari mai mari. Chiar sunt curios cum se va descurca motoreta asta pentru ca are competitie serioasa iar in Germania cele mai vandute motociclete sunt...Honda!

Cu siguranta cred numarul de bucati vandute nu reprezinta automat calitatea/performanta... Ferrari sau Rolls se vand clar mai putine decat Opel sau Renault de exemplu, nu?

 

Si, chiar asa, in ciuda pretului, poate Honda o fi cea mai vanduta firma dar R1200GS este cel mai vandut model...

 

Si, chiar daca nu va avea un succes rasunator in SBK, tot se va vinde... pt ca sunt clientii premium sau pasionatii care nu ar lua altceva decat BMW sau cu siguranta nu ar lua japoneza.

Eu de exemplu n-as sta pe ganduri nici o secunda, daca as vrea "vitezana" (sau orice alt tip)... ma doare undeva ca nu au castigat in SBK ca nu ma afecteaza pe mine cu nimic, tot BMW as lua.

Oricum, "sportiva" mea preferata este HP2 Sport, mi-ar ajunge cei 130cp... dar nu vreau sa deschid acum o discutie ca stiu ca sunt diferite constructiv.

Link to post
Share on other sites
... pt ca sunt clientii premium sau pasionatii care nu ar lua altceva decat BMW sau cu siguranta nu ar lua japoneza.

 

De unde le scoateti oameni buni, de unde stii tu ce si-ar lua altii? :angry: Operezi cumva la vreun institut de sondare a pietei moto in Germania?

 

Eu de exemplu n-as sta pe ganduri nici o secunda, daca as vrea "vitezana" (sau orice alt tip)... ma doare undeva ca nu au castigat in SBK ca nu ma afecteaza pe mine cu nimic, tot BMW as lua. Oricum, "sportiva" mea preferata este HP2 Sport, mi-ar ajunge cei 130cp...

 

Esti prea "BMWizat" ca sa mai gandesti obiectiv. N-am inteles ce-ai vrut sa spui cu numarul de modele. Vor vinde in prima faza numarul de motociclete pe care sunt obligati sa-l vanda ca sa respecte regulamentul WSBK. Ca va avea succes sau nu, ca vor vinde cu miile sau nu, habar nu am, vom vedea.

 

Iar legat de vanzari, ca tot vad ca le stii pe toate, iti prezint topurile vanzarilor din primele 3 luni din 2009 (date preluate de pe site-ul Motorrad Online):

 

 

Ianuarie

1. Suzuki Bandit 1250

2. Honda CBR Fireblade

3. Honda CBR 600 RR

4. Kawasaki ER-6f/6n

5. BMW R 1200 GS

6. Honda Transalp

7. Honda CBF 1000

8. Suzuki GSR 600

9. Kawasaki Z 1000

10. Yamaha Yzf-R 125

 

Februarie

1. Honda CBF 1000

2. Honda CBR Fireblade[/b]

3. BMW R 1200 GS

4. Honda CBR 125 R

5. Honda CBF 125

6. Honda CBF 600 S

7. Honda CBR 600 RR

8. Honda CB 1000 R

9. Suzuki Burgmann 200

10. Honda Transalp

 

Martie

1. BMW R 1200 GS

2. Yamaha XJ6

3. Kawasaki ER-6f/6n

4. Yamaha YZF-R1

5. Honda CBF 600 S

6. Suzuki GSX-R 1000

7. Suzuki SFV 650

8. Honda CBR Fireblade

9.Suzuki Bandit 1250

10. Kawasaki Z 750/S

Link to post
Share on other sites
De unde le scoateti oameni buni, de unde stii tu ce si-ar lua altii? :angry: Operezi cumva la vreun institut de sondare a pietei moto in Germania?

 

Esti prea "BMWizat" ca sa mai gandesti obiectiv.

2009 (date preluate de pe site-ul Motorrad Online):

 

Martie

1. BMW R 1200 GS

 

Legat de numarul de modele... ma refeream in general, de ex in ultimii ani, nu pe luna X.

Si in final vezi ca GS-ul "si-a revenit" ;)

 

Legat de clientii premium... fac iar paralela cu masinile... crezi ca unul care a avut deja un BMW (sau Audi etc) sau care are bani de o masina premium, si-ar mai lua vreodata Opel, Fiat sau Renault? Sigur nu! Realitatea o arata, nu am firma de sondaje. Si asta e valabil oriunde, nu numai in Germania.

 

Si nu e vorba ca sunt BMWizat... dar asta e boala BMW-urilor: majoritatea balesc la ele pana sa aiba unul (si foarte putini recunosc) iar dupa ce il au pe primul, nu mai cumpara ever altceva. Ca si mai sus, realitatea o arata... Am auzit destui care au o moto japoneza si se gandesc s-o schimbe cu alta marca eventual... dar unul care are BMW se gandeste ca urmatoarea in cel mai rau caz va fi alt model, nu alta marca!

 

Hai ca n-o sa ne contram pana la anu', devenim off-topic... fiecare cu parerea lui, unii mai realisti, unii mai visatori... :blink:

Edited by khk
Link to post
Share on other sites
Cam asa putea sa arate mai normal: si asimetrie si simetrie. Dar nu i-a dus capu prea mult...pacat!

 

 

crezi ca ei nu s-au gandit? stai linistit ca stiu ei de ce nu au facut o simetrie. oricum bmw are mereu in plus elemente shock fata de altele.

Link to post
Share on other sites

Eh, eu cred ca o sa-mi iau in curand o Honda de 125. Vreau sa protejez autobuzul, iar BMW nu face mobre de 125 noi :angry:

Link to post
Share on other sites

lumea e mandra ca a scos bmw'u motoru asta..

sa vedem in timp cat de bun e.pana atunci la capitolul sportive e mucles.

Link to post
Share on other sites
"Legat de clientii premium... fac iar paralela cu masinile... crezi ca unul care a avut deja un BMW (sau Audi etc) sau care are bani de o masina premium, si-ar mai lua vreodata Opel, Fiat sau Renault? Sigur nu! Realitatea o arata, nu am firma de sondaje. Si asta e valabil oriunde, nu numai in Germania.

 

Am auzit destui care au o moto japoneza si se gandesc s-o schimbe cu alta marca eventual... dar unul care are BMW se gandeste ca urmatoarea in cel mai rau caz va fi alt model, nu alta marca!"

 

Pfff ce paralele faci, ce logica poti sa ai... :angry: . Ce treaba are un superbike super performant, precum R1, CBR, GSX-R, ZX-10R, cu marci low cost pt popor precum Opel, Fiat sau Renault. Da-ti seama ce spui! Si mai vii acuma si cu statistici globale, nu doar din Germania... :blink: vai de capu meu.

Edited by paul_biker
Link to post
Share on other sites
crezi ca ei nu s-au gandit? stai linistit ca stiu ei de ce nu au facut o simetrie. oricum bmw are mereu in plus elemente shock fata de altele.

da mertzane dar de cand si-a luat si el cbr are impresia ca asta e mama omida motarelor si aia e stramba rau.

eeeee..........acra :)

bafta :eek:

Edited by stancu5
Link to post
Share on other sites

ce va tot labaritzi ma oameni buni?ce naiba conteaza la noi ca o castigat sau nu, nush ce titluri si naiba mai stie ce...nu inteleg....poate ca nu o-r fi cele mai frumoase motociclete si aici nici nu are rost sa discutam pt ca gusturile nu se discuta dar cu siguranta ii una dintre cele mai bine construite..cine are bmw stie ce spun...deci nu are rost sa tot ne masturbam aici care ii cel mai bun sau etc....in ziua de azi nu exista cel mai bun...toate is bune!

Link to post
Share on other sites
ce va tot labaritzi ma oameni buni?ce naiba conteaza la noi ca o castigat sau nu, nush ce titluri si naiba mai stie ce...nu inteleg....poate ca nu o-r fi cele mai frumoase motociclete si aici nici nu are rost sa discutam pt ca gusturile nu se discuta dar cu siguranta ii una dintre cele mai bine construite..cine are bmw stie ce spun...deci nu are rost sa tot ne masturbam aici care ii cel mai bun sau etc....in ziua de azi nu exista cel mai bun...toate is bune!

 

Bai ne lasi? Avem creiere ca sa gandim, capacitati sa ne exprimam iar asta e un forum pe care putem discuta. Lasa-ne cu atitudinea asta comunista. Daca-s discutii in contradictoriu ce? Doar nu poate fi toata lumea de acord. Gusturile nu se discuta, de acord, dar pot sa-mi exprim o parere vis-a-vis de aspectul motoretei cred, nu?

Edited by paul_biker
Link to post
Share on other sites

La capitolul design e foarte simplu. Incearca sa bata la uratenie concurenta directa, respectiv cbr-ul si r1 2009. :eek: :) :D

 

Totusi nu inteleg de ce insista cu asimetria asta. Hai ca la un naked mai merge, parca ii da un aer mai agresiv, dar un ss care se presupune ca e un uber instrument de precizie nu vii cu scalambaieli d-astea.

Pacat, puteau imprumuta alte elemente de design din portofoliul bmw. Poate doua dreptunghiuri inguste si alungite in lateral gen z8?

Link to post
Share on other sites
Bai ne lasi? Avem creiere ca sa gandim, capacitati sa ne exprimam iar asta e un forum pe care putem discuta. Lasa-ne cu atitudinea asta comunista. Daca-s discutii in contradictoriu ce? Doar nu poate fi toata lumea de acord. Gusturile nu se discuta, de acord, dar pot sa-mi exprim o parere vis-a-vis de aspectul motoretei cred, nu?

exact asta cu "gusturile nu se discuta" e atitudine comunista.ba uite ca se discuta ca de asta e forum, se discuta si despre manelisti (tot chestie de gust) si despre cocalari ,etc...

scopul unui forum e sa se discute.

ca sa fiu on topic, unora le place modelul iar altora nu le place dar tu prea sustii cu vehementza ca e urata (o fi) si mai ales sustii ca "nu i-a dus capul sa o faca mai bine".

chiar crezi ca s-a nimerit sa fie asimetrica asha din greseala sau din lipsa de profesionalism a designerilor de la bmw???????? eu in locul tau ma gandeam un pic inainte sa scriu.

bafta :eek:

Edited by stancu5
Link to post
Share on other sites
ca sa fiu on topic, unora le place modelul iar altora nu le place dar tu prea sustii cu vehementza ca e urata (o fi) si mai ales sustii ca "nu i-a dus capul sa o faca mai bine". chiar crezi ca s-a nimerit sa fie asimetrica asha din greseala sau din lipsa de profesionalism a designerilor de la bmw???????? eu in locul tau ma gandeam un pic inainte sa scriu.

bafta :eek:

 

Nu sustin deloc cu vehementa ca e urata. Design-ul mi se pare destul de ok insa nu reusesc sa ma obisnuiesc cu farurile asimetrice. Mi se pare ca BMW a incercat cu disperare sa adauge semnatura lor pe un superbike care a iesit prea japonez. Mi se pare ca l-au stricat cu faza asta. Normal ca nu e facut din greseala dar parerea mea este ca au luat o decizie eronata. Nu poti masca evidentul cu un artificiu de genul asta. Si cred ca m-am gandit suficient pana sa scriu. Sau tu traiesti cu impresia ca tot ce iese cu un logo BMW e de necontestat? Afla ca nu e asa. Oricine poate gresi.

 

KTM a fost capabil sa faca un superbike 100% unic, fara sa se inspire de nicaieri. Sincer ma asteptam ca BMW sa faca la fel mai ales luand in vedere si modelele lor trecute, toate originale. Cred ca sunt disperati sa ia si ei o bucata din piata SS, dominata de japonezi de ani de zile, asa ca au produs acest superbike "japonezat" insa cu o asimetrie fortata.

 

Pacat, puteau imprumuta alte elemente de design din portofoliul bmw.

 

Ma gandeam si eu la chestia asta, chiar asa, pacat. Speram ca S 1000 RR sa aiba o linie mai europeana cu detalii specific europene (de ex cadru grila , codita mai inspre stilul Ducati/MV Agusta), o personalitate aparte, nu sa fie o clona dupa stilul japonez. Cred ca deciziile in departamentul de design nu au fost dictate de designer, ci de un director de marketing.

Edited by paul_biker
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...