Budd Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Hmmmm.Deci se pare ca SS-ul asta nu e chiar rau. Nu este stilul meu insa ma bucur sa vad ca apar competitori in fiecare clasa. Oricum,pana acum dintre toate SS,R1 mi se pare cea mai misto. Nu stiu de ce. Am inteles deja ca sunt comenzi destul de numeroase pentru S1000 in UK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Cred ca-i superbike, nu SS (supersport ) Oricum BMW are tehnologia ca sa se ia la tranta cu japonezele... sa vedem pe parcurs ce se intampla... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 (editat) asa zici tu? probabil dar cu siguranta nu are experienta necesara. iar asta cantareste enorm. doar ca un motor are 200 de cai nu il face cel mai eficient uitat-te la zx10r kawasaki nu castiga fiindca nu au datele necesare care se strang din victorii. o data sa castigi pe un anumit circuit si inginerii si ceilalti din echipa strang atatea date incat data viitoare riderul se va bate tot pt primele locuri. nu stii cum se zice ca nu stiu ce firma are circuitul ei de casa. la asta ma refeream. daca mereu te bati pt locul 10 inseamna ca tot pe acolo te vei invarti cam tot anul cu mici exceptii ca mai pica aia din fata ta. DATELE conteaza. INFORMATIA de care BMW nu dispune deocamdata. si eu am incredere in s1000rr dar uita-te ca in primul an rookie of the year a fost APRILIA. si stii de ce? fiindca au experienta si datele necesare din anii precedenti. Editat Februarie 4, 2010 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 nu mai stiu pe unde pe utube am gasit si explicatia la farul asimetric. era o prezentare facuta de cienva de la standul oficial, deci angajat bmw. spunea ca au facut motocicleta fara compromisuri, performanta inaintea designului cu orice pret. din acest motiv este asimetrica. de exemplu, aerisirile din carenele laterale sunt diferite, cea din partea stg a moto fiind mai mare pentru ca acolo este ventilatorul, deci debitul de aer este marit. farul este asimetric pentru ca oglinda necesara fazei lungi este mai mica comparativ cu cea necesara fazei scurte, deci este redusa la minim pentru a micsora greutatea, si a face loc in spatele carenei pentru unele componente electronice. imi retrag afirmatiile anterioare, si pot spune ca in cazul asta, s1000 chiar este o minunatie de motocicleta ca si gtr-ul nou: urat, dar performantele maxime. vreau unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 (editat) Cred ca-i superbike, nu SS (supersport ) Chiar daca termenul Superbike e cel mai corect pentru motocicletele sport de 1000cmc (desi eu cred ca se foloseste mai mult din cauza campionatului WSBK) nu e gresita nici folosirea Supersport sau Sport. Toti producatorii isi prezinta motocicletele sport de 1000cmc in categoria Sport sau Supersport. Nu ai sa vezi pe nici un site sau in nici o brosura categoria Superbike. asa zici tu?probabil dar cu siguranta nu are experienta necesara. [...] E foarte clar ca in SBK BMW e la inceput de drum si nu e exclus sa nu ajunga niciodata in top insa ca si superbike stradal cred ca va concura bine japonezele si celelalte superbike-uri europene. nu mai stiu pe unde pe utube am gasit si explicatia la farul asimetric. era o prezentare facuta de cienva de la standul oficial, deci angajat bmw. spunea ca au facut motocicleta fara compromisuri, performanta inaintea designului cu orice pret. din acest motiv este asimetrica. Era evident de ce au facut asimetria. Pentru ca e semnatura BMW dar si pentru ca le-a iesit o motocicleta prea japoneza incat trebuia sa aiba si ceva BMW in ea, chiar daca arata cumva a solutie fortata pentru categoria asta. Editat Februarie 4, 2010 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 Era evident de ce au facut asimetria. Pentru ca e semnatura BMW dar si pentru ca le-a iesit o motocicleta prea japoneza incat trebuia sa aiba si ceva BMW in ea, chiar daca arata cumva a solutie fortata pentru categoria asta. Se pare ca totusi asimetria a fost data in primul rand de anumite cerinte constructive, zice BMW cel putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 Vezi legatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 (editat) Vezi legatura? Mama, ce geniu esti . Pe bune acum, crezi ca noi nu stiam cum arata BMW-urile? Editat Februarie 5, 2010 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 (editat) BMW. Pe asfalt, pe circuit sau chiar... pe gheata. Editat Februarie 9, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Mama, ce geniu esti . Pe bune acum, crezi ca noi nu stiam cum arata BMW-urile? oricand te ajut cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Februarie 11, 2010 Autor Share Postat Februarie 11, 2010 edit2: la 20 mii sa-mi spui si mie de unde o cumpar la anul, ca o iau cu ochii inchisi poate in 2010 cand o sa fabrice mai mult de 1000. in sfarsit se stie un pret pt ea: aproximativ 15 500 Euro cu TVA inclus fara optionale Ai luat-o? Sau n-ai clipit inca? Iti mai raman si bani de optionale+ benzina fata de estimarea initiala Pretul este intr-adevar excelent pentru un motor care da 3 secunde pe tur Fireblade-ului. Ma gandesc extrem de serios dar cand treci de la dorinta la a scoate banu lucrurile se complica intotdeauna . As putea sa fac un efort si sa intru la un leasing, dar am deja doua motoare si prefer sa vand unul si sa strang cash diferenta, care ar fi substantiala. In plus, ceva in sufletul meu imi spune ca un 600 imi e de ajuns. Mai vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Pretul este intr-adevar excelent pentru un motor care da 3 secunde pe tur Fireblade-ului. Da 3 sec pe tur Fireblade-ului, in versiune pre-production (sper ca va ramane 100% la fel cu versiunea de productie). Ca BMW e mai dotat din fabrica decat Blade-ul, e deja evident: suspensii mai bune, frane mai bune, motor mai puternic (in ture inalte). Nu stiu cat de mult conteaza asta pentru un motociclist de strada. Cine isi ia superbike strict pentru circuit, si-l ia probabil pentru a intra in niste competitii si nu-l lasa stock. Castigul e ca nu va mai trebui sa investeasca la fel de multi bani ca intr-un Blade, pentru a avea acelasi nivel de performanta si asta daca vorbim de competitii unde nu se permit prea multe modificari. Daca e chiar asa de bun S 1000 RR astept sa vad si niste rezultate (si nu vorbesc de SBK). Oricum, e clar ca BMW vrea sa loveasca puternic in concurenta japoneza si nu se joaca. Asta nu poate fi decat pozitiv pentru noi, ca vom avea parte de produse si mai bune. Sper ca Honda sa raspunda pe masura cu noul Fireblade in 2011. Mesaj completat Si nu in ultimul rand, as vrea sa vad niste comparative serioase din care sa reiasa ca S 1000RR e mai rapid cu 3sec pe tur, nu asa ca a declarat nu stiu ce instructor mos de nu stiu unde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Japonezii au tot timpul tehnologia de anul urmator, daca nu mai bine... Cum bine zicea cineva mai sus, au un bagaj de experienta mult prea greu ca sa poata BMW sa il egaleze asa usor. DAca sunt bazati, sa intre direct in MotoGP !! Asteapta noul Fireblade si daca nu i-o lasa pe bavarezi cu 3...+inca 3 sec. pe tur mare minune !!! Pistoale cu apa gasesti si in librarii ! Nimic de zis, e scula de motor, dar parca prea au dat cu bata in balta. Oricum sa crezi in reviste = sa crezi in Mos Craciun. E cu 3 sec inainte, ok, dar cine poate spune ca ca dupa inca 2 tururi nu ii sare ...lantu' ..e vorba si de fiabilitatea din cursa . Si cu farurile, daca nu le faceau asimetrice...iesea YAMAHA ! Vom vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 (editat) Pilotul de pe BMW a fost cu minim 2 secunde mai rapid decat cel de pe RR. Au inceput sa apara review-urile celor care s-au urcat pe S1000 si desi multe sunt pozitive, mai exista si exceptii: http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=283393 Este interesant ce spune de TC. Per total, este foarte bine ca BMW-ul a venit cu aceasta motocicleta. O sa-i sileasca pe japonezi sa-si imbunatateasca ofertele Editat Februarie 14, 2010 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Japonezii au tot timpul tehnologia de anul urmator, daca nu mai bine...Cum bine zicea cineva mai sus, au un bagaj de experienta mult prea greu ca sa poata BMW sa il egaleze asa usor. DAca sunt bazati, sa intre direct in MotoGP !! Asteapta noul Fireblade si daca nu i-o lasa pe bavarezi cu 3...+inca 3 sec. pe tur mare minune !!! Pistoale cu apa gasesti si in librarii ! Nimic de zis, e scula de motor, dar parca prea au dat cu bata in balta. Oricum sa crezi in reviste = sa crezi in Mos Craciun. E cu 3 sec inainte, ok, dar cine poate spune ca ca dupa inca 2 tururi nu ii sare ...lantu' ..e vorba si de fiabilitatea din cursa . Si cu farurile, daca nu le faceau asimetrice...iesea YAMAHA ! Vom vedea. S1000 RR mai are pana sa-si demonstreze calitatile. Cumparatorului din viata de zi cu zi nu ii folosesc cele 3 secunde in minus(pe circuit) mai mult decat intr-o discutie cu pretenii la o bere. In viata de zi cu zi,manevrabilitatea, durabilitatea si nu numai primeaza si cum BMW sunt preacunoscuti ca fac motoare pe care le revizuiesc in timp... Am prieteni care au 1000RR 2008 si sunt f multumiti de el,personal am incercat si eu unu si pot sa spun ca e prima alegere in cazul in care am ocazia sa-mi iau un miar nou. Cele 3 secunde in minus nu ma incanta cu nimic,in mana unui pilot "average" nu valoreaza 3 lei. Au ridicat stacheta? Da ,dar mai au de demonstrat ca pot sa o tina acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Da, si eu am auzit de unul, baiazid pe numele lui, tare multumit de CBR 1000RR 2008: http://baiazid-cbr1000rr.blogspot.com/ Din nefericire problemele la 2008-2009 RR nu sunt o gluma, in SUA au ajuns sa le vanda pe bani putini numai sa scape de ele. Desi aparent offtopic, povestea CBR 1000RR care mananca ulei (cca. 50% din ele o fac) este cea mai buna dovada ca sh!t happens. Sper pentru viitorii posesori ca BMW-ul acesta nu va avea probleme, nu de alta dar garantia la ei este o gluma proasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Un lucru e sigur. S 1000 RR e cel mai sigur superbike de pe piata. Si cel mai puternic. Si, dupa cum se aude, cel mai usor de condus. Combinatie castigatoare din punctul meu de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Un lucru e sigur. S 1000 RR e cel mai sigur superbike de pe piata. Si cel mai puternic. Si, dupa cum se aude, cel mai usor de condus. Combinatie castigatoare din punctul meu de vedere. Cel mai sigur ss, unde, cand, si cum ??????? Si pe la ce viteza? Si cine o piloteaza? Si pe ce vreme? Si treziti-va ca e dimineata! Si miroase a japoneza cu sigla de BMW! si nu mai credeti tot ce scrie in reviste! Si o sa-i bata la poponeata pe aia din WSBK ! Si o sa planga HAGA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Da, si eu am auzit de unul, baiazid pe numele lui, tare multumit de CBR 1000RR 2008: http://baiazid-cbr1000rr.blogspot.com/ Din nefericire problemele la 2008-2009 RR nu sunt o gluma, in SUA au ajuns sa le vanda pe bani putini numai sa scape de ele. Desi aparent offtopic, povestea CBR 1000RR care mananca ulei (cca. 50% din ele o fac) este cea mai buna dovada ca sh!t happens. Sper pentru viitorii posesori ca BMW-ul acesta nu va avea probleme, nu de alta dar garantia la ei este o gluma proasta. Din pacate nu imi voi mai lua vreodata honda la cum am fost tratat de reprezentanta australiana honda. Minteau si uitau ce minteau. Mai ales prin sugerarea uleiului 10w30 la temperaturi > 35C afara. Se facea apa si aruncai motorul la gunoi dupa 20.000km. Exact cand iesea din garantie. Nu mai zic ca daca nu puneai ulei Honda erai in probleme cu garantia. I-am intrebat daca am Suzuki trebuie ulei Suzuki?. Ei au zis da )))))))))) Suntem pe economie de consum, nimic calitativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Da, si eu am auzit de unul, baiazid pe numele lui, tare multumit de CBR 1000RR 2008: http://baiazid-cbr1000rr.blogspot.com/ Din nefericire problemele la 2008-2009 RR nu sunt o gluma, in SUA au ajuns sa le vanda pe bani putini numai sa scape de ele. Desi aparent offtopic, povestea CBR 1000RR care mananca ulei (cca. 50% din ele o fac) este cea mai buna dovada ca sh!t happens. Sper pentru viitorii posesori ca BMW-ul acesta nu va avea probleme, nu de alta dar garantia la ei este o gluma proasta. Bmw a inventat nume pt fenomene "normale" ce apar la motocicletele BMW,surging,stalling,bla bla. Oare asa fac in general,intai gasesc un nume pompos dupa incearca sa gaseasca o rezolvare? E normal ca un motor de 17000 eu sa se opreasca, sa se tureze sau sa refuze sa porneasca cand ti-e lumea mai draga? Sa nu ridicam totusi S1000RR pe un piedestal inca...Mai avem timp sa aruncam in mocirla vesnicele japoneze. De italiene nici nu mai vb avand in vedere ca in Romania sunt "cah" din start,ca asa e la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Sa nu ridicam totusi S1000RR pe un piedestal inca...Mai avem timp sa aruncam in mocirla vesnicele japoneze. De italiene nici nu mai vb avand in vedere ca in Romania sunt "cah" din start,ca asa e la noi. Era cat pe ce sa cumpar unul, dar am zis sa mai astept un an/doi sa vad: review-s, recalls, probleme... etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Un lucru e sigur. S 1000 RR e cel mai sigur superbike de pe piata. Si cel mai puternic. Si, dupa cum se aude, cel mai usor de condus. Combinatie castigatoare din punctul meu de vedere. Si mie mi-a lasat impresia asta. DTC, Wheelie Control si ABS plus harti de putere selectabile, ar trebui sa faca superbike-ul asta foarte user friendly chiar si pentru cei mai putin experimentati. Pacat ca tipul de mai jos a acuzat ca wheelie control nu merge prea stralucit in modul Race. "In "race" mode the engine shuts down as soon as the front wheel leaves the ground, which slams the front down. Then the engine kicks in again and bingo front wheel in the air again and the engine shuts down again. So in "race" mode full throttle is useless in 1. and 2. gear." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Trist este ca tocmai acest "user friendly" face S1000 periculos. E usor sa te crezi zeu cand ai sub tine o tona de electronica care sa-ti compenseze greselile. Problema e ca erorile umane, la fel ca si imbecilitatile speciei noastre, sunt infinite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 S1000RR vs Fireblade http://translate.google.com/translate?js=y...sl=de&tl=en Mesaj completat Am sa comentez eu putin concluziile testului Motorrad ca vad ca nu a sarit nimeni. Per ansamblu, este de remarcat faptul ca nemtii nu au tras concluzia ca S1000RR e mult mai bun ca Fireblade-ul, fata de testerul din linkul de mai sus. Locul 1: BMW S 1000 RR Although BMW had with the long development of the Japanese good originals - as a newcomer to beat them at their own ground, deserves respect. Locul 2: Honda Fireblade Second Place, First Loser? The Fireblade is still a great bike, which had to bow down only slightly to an even better one. Mesaj completat Motor Suspensie Everyday BiKE Security Costuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 BMW tocmai a scos o nota de service in care cere limitarea motorului la 9000 RPM in primii 500km. Prin ECU reflash. Si dupa 500km urmeaza al doilea reflash, care scoate limitarea Se pare ca cei care faceau rodajul mai brutal sau direct pe dyno vor avea o mica problema. http://www.slideshare.net/guestd00407b2/s1...r-b-r-e-a-k-i-n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.