Sari la conținut

Honda Vtx 1300/1800


sorinavram
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 109
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...
  • 1 year later...

Salutare! Am avut o sportiva, CBR F4i si vreau sa ma mut pe un Cruiser. VTX 1300 imi place tare. Numai ca eu voi merge cel mai mult prin oras, prin Bucuresti.

Nu sunt nici un tip foarte mare, 1.75 m, 80 kg. Ma intreb daca VTX 1300 este cumva prea mare.

Vreau sa va intreb, este fezabil si rezonabil de mers cu VTX-ul prin oras? Se poate vira, parca in conditii decente? 

 

Multumesc si la multi ani!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Salut, cum va intelegeti cu carburatorul de pe vtx1300? E un factor major care ma tine departe de acest model.
P.S: cu suspensia stock si saua, cum este solo, dar cu pasager ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Acum 8 ore, walchirian a spus:

salut! ale tale de care sunt si de ce vrei tobele stoc?

 

Salut. Erau prea galagioase, le-am schimbat deja cu unele stoc, dar cu gauri date in ele, suna chiar bine acum!

Si poate este doar o impresie, dar parca merge mai bine...

Cele care erau pe el cred ca sunt Hard Krome Big Straights, nu scrie nimic pe ele dar astea arata la fel. O sa le scot la vanzare.

 

279956998_1232624697271765_7355164314315858568_n.thumb.jpg.bb05c7d6d4ce0934230d0728598397c1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aa ok.. si ale mele sunt tot stoc, si cred au fost data 4 gauri mai mici .. asa l am luat.. cand schimbi coburile rogute da un mesaj ca imi plac cum arata ..

intrebare.. cat tre sa astepti sa se incalzeasca pana sa poti pleca la drum? pentru ca al meu se pare ca are amestecul sarac tare in benzina, am bujiile cam albe.. si pana nu se incalzeste bine cam tuseste..

informativ, cat vrei pe tobele respective?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut, 
Incerc si pe aici sa rezolv VTX 1800 C 2002; daca a patit careva:

- la mers constant si viteze mici 30-50 merge intrerupt, ii dau gaz merge ok, iau mana din gaz da rateuri, porneste bine rece/cald si isi mentine ralanti.

La recomandarile unor mecanici, vreo 3, am facut: 

- pompa de benzina+filtru, FPR, bujii ngk, filtru aer stoc, ulei motorex 15w 50, supape reglate, bobine de inductie verificare, A/F reglat, garniturile de la galeria de admisie, injectoare curatate, ECU remapat(?)( vechiul proprietar a avut PC), TPS verificat, ground fix. 
Orice sfat e bine venit, dar as vrea o idee care sa ma ajute, am trecut de stadiul "incearca asta".

Merci. 

PS Sau poate gasesc un service care sa stie ce sa faca la VTX 1800 (as zice mai 100 km de Ramnicu Valcea), mecanici d-ailalti am gasit ;) 

Editat de KOS36
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare VTX-isti !

       Fost posesor de Intruder 1500 , proaspat posesor de VTX 1800 S (modelul cu roți spițate) din 2002 !

             A incercat cineva și reușit să schimbe jantele cu spițe cu cele de aliaj de pe alte modele ? 

         Cele de pe R (Retro) cred că s-ar potrivi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.11.2022 la 22:29, rommel a spus:

Salutare VTX-isti !

       Fost posesor de Intruder 1500 , proaspat posesor de VTX 1800 S (modelul cu roți spițate) din 2002 !

             A incercat cineva și reușit să schimbe jantele cu spițe cu cele de aliaj de pe alte modele ? 

         Cele de pe R (Retro) cred că s-ar potrivi...

 

Cica se pot schimba:

 

https://www.vtxcafe.com/threads/changing-s-rims-to-r-wheels.52697/#post-635352

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Asa se pare... am sa fac mutarea asta cat de curand posibil !... in caz ca am vreo pana prefer sa am gume tubelles decat cele cu camera asa cum sunt pe modelul S

 

    In alta ordine de idei, cine a schimbat distributia , ati gasit si cele doua pinioane aferente ? Daca da, unde ?... de vreo luna tot caut in Europa si in State dar tot priemesc raspunsuri ca nu se mai fabrica !

 

    Codul piesei este Part number : 14322MCH000 Sprocket cam 42 T 

 

        ceva idei, sugestii, cineva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Dupa mai multe cautari va pot confirma ca pana in prezent nu am gasit pinioanele de la distributie (cod 14322MCH000) si inca sunt in cautarea uneia din patine , cea fixa (cod 14522MCH000)... 

Daca gasiti pe undeva, lasati un mesaj aici sau pm. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 05.02.2023 la 13:28, TETEA. a spus:

Ai luat-o deja stricata? 🙄

 

Nu... in nici un caz , e in stare foarte buna dar vreau sa am kitul de distributie de rezerva ptr cand va veni vremea sa trebuiasca sa il schimb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Cam pe la 70.000 km cica... oricum nu se mai gasesc cele doua pinioane , eu le-am cautat peste tot dar cica nu-i problema sunt pe viata... asa ca daca gasesti restul pieselor e ok (lant distributie + patine intinzatoare).... Eu mi-am luat kitul de distributie (4000 + ron) sa imi iau de grija desi nu are nevoie de schimbare acum ...de obicei se aude un clantanit la pornire... oricum sunt motoare care duc lejer vreo 200.000 mile daca nu se neglijeaza mentenanta uzuala (schimb ulei+ filtre)

      Janta fata de la S s-ar potrivi cu cea de aliaj de pe R ptr ca sunt ambele pe 17 . Janta spate de pe S este pe 15 si nu se pupa cu niciuna de la celelalte modele... Cea mai apropiata este cea de pe R care e pe 16. Asta in schimb implica schimbare in CIV, RAR si alte distractii care ma obosesc... Asa ca raman pe spite... In plus jantele de aliaj OEM ptr R , in stare noua le-am gasit la 5300 fata si 5570 spatele... asa ca ptr moment m-am calmat .... mai vedem.. Am preferat sa bag bani intr-un widshield , kit de aer sport de la BARON  powercommander 6 si gume noi....

 

 

   

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

salutare! poate ma lamureste si pe mine careva, am un Vtx 1300 2007, am patit de 2 ori de cand o am urmatorul lucru: bateria moare , daca o impingi si incerci sa o pornesti nu ai nici o sansa, adica ramai cu ea in drum, daca o pornesti de la careva cu niste cabluri ea porneste dar daca bateria de pe motor nu mai are curent in ea  la revedere.. se opreste motorul. mentionez ca incarcarea este  conforma. am pus baterie buna si am plecat, este ceva normal ?  am patit acest lucru de doua ori adica cu doua bateri, cam la 2 ani  se duc bateriile si mers, am patit acu recent, a murit bateria in mers si sa oprit toat. am ramas in drum .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, walchirian a spus:

salutare! poate ma lamureste si pe mine careva, am un Vtx 1300 2007, am patit de 2 ori de cand o am urmatorul lucru: bateria moare , daca o impingi si incerci sa o pornesti nu ai nici o sansa, adica ramai cu ea in drum, daca o pornesti de la careva cu niste cabluri ea porneste dar daca bateria de pe motor nu mai are curent in ea  la revedere.. se opreste motorul. mentionez ca incarcarea este  conforma. am pus baterie buna si am plecat, este ceva normal ?  am patit acest lucru de doua ori adica cu doua bateri, cam la 2 ani  se duc bateriile si mers, am patit acu recent, a murit bateria in mers si sa oprit toat. am ramas in drum .

Daca bateria de pe motor e moarta sau in scurt nu mai primeste curent,de aia moare motorul.

Ciudat ca se duce bateria asa repede,ai vreun consumator sau alta problema.

Bateriile banuiesc ca au fost pe Gel ???

Personal am baterii cu Gel pe toate masinile,toate au peste 6 ani,Varta si merg de rup.

Guzzi a venit din fabrica cu Yuasa pe Gel.

Pe Intruder M 800/2006 am avut Yuasa pe Gel  si am schimbat-o dupa 13 ani,preventiv sa nu ma lase pe drum,ea pornea fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, walchirian a spus:

cam la 2 ani  se duc bateriile si mers, am patit acu recent, a murit bateria in mers si sa oprit toat. am ramas in drum .

 

Se pare ca e o problema comuna la gunoaiele cu motoare V2 de capacitate mare, aceeasi chestie se intampla si la Harley si Indian cu motoare mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...