Vizitator ulise Postat Noiembrie 18, 2003 Share Postat Noiembrie 18, 2003 Sunt un proaspat posesor de tula si vroiam sa stiu care este parerea voastra despre aceasta "comunista". E prima mea motocicleta si spre rusinea mea nu ma pricep absolut deloc la motoare.Am citit temele de pe acest forum shi am vazut ca voi aveti experienta cu bascula. Sper sa ma lamuriti shi intr-o alta privinta...am citit un anunt in Moto-Life nr.10 parca shi era acolo un tip care vindea un Dnepr la care avea modificata roata de pe spate sau mai bine spus o avea inlocuita cu una de jeep.Cum draq a facut?Am vazut ca la topicul cu modificari la Dnepr nu ati vb si despre acest subiect.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jethro tull Postat Noiembrie 18, 2003 Share Postat Noiembrie 18, 2003 io stiu ca e frumoasa asa cum este ea,si daca mai si merge,las-o in pace... sau cum vrei tu... in rest ,vreme buna si sa ai bafta! ....si cat coasta o jucarie din aia,imi spui?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fox Postat Noiembrie 19, 2003 Share Postat Noiembrie 19, 2003 ..........sincer imi pare rau dar iti dau niste vesti proaste....dupa mine sunt tare slabe,prin 90" am avut unul si dupa ce m-a inpins un prieten cu el jumat de an l-am vandut........................cand mergea merge frumos de tot, dar rar se intampla.....................si daca mai punem ca era si absolut noua.......................sau poate am avut ghinion si am nimerit unul rebut??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Leoncio Postat Noiembrie 19, 2003 Share Postat Noiembrie 19, 2003 Si primul meu motor a fost Tula. L-am luat la 16 ani si l-am vandut la cateva luni dupa ce mi-am luat A-ul. Cred ca e un motor bun de inceput si am fost multumit de el. In plus, ptr. un 'russian' are chestii interesante pe el (racirea, pornirea la cheie). Chiar avea si ceva zvac cand bagai mana in el. Sa-l stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ulise Postat Noiembrie 19, 2003 Share Postat Noiembrie 19, 2003 Am dat 300 de euroi pe ea.Merge...cred ca bine,adik porneste nici o problema dar nu-i merg semnalizarile shi stopul pe frana.Pentru ca mi-am luat carnetul destul de tarziu(in toamna aceasta) am de gand ca toata iarna sa o "bibilesc" shi la primavara sa fim cei mai buni prieteni Va doresc shi vouanumai bine!Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Noiembrie 19, 2003 Share Postat Noiembrie 19, 2003 Salut, Poate sint un pic pe linga subiect dar o sa-ti zic si impresia mea: Nu stiu ce putere are dar are parca 200 cmc... Ce am vazut eu interesant la ea (e acuma nu o lua ca o chestie de ultra tehnologie dar pt o estica e ceva mai avansata): Pe admisie, are o piesa din aluminiu pe care se leaga carburatorul. E, chestia aia, ( e dreptunghica in sectiune, vazuta dinspre carb) ) e impartita in 2: Jumatea de sus lasa amestecul de la carburator sa intre direct in motor prin fanata de admisie, iar la mijloc e o lamela,care se deschide inspre jos ( pe o alta fanta de admisie pozitionata mai jos); Ceva in genul | |-->cilindru | |_______________ | ____ CARB | /_______________<----lamela | | E, chestia asta e o admisie hibrida, libera sus si cu muzicutza (valva reed, supapa ) si a mai fost experimentata si de firme mai mari cu rezultate satisfacatoare. Mai are de asemenea un al 3 lea baleaj, pozitionat in dreptul admisiei, care duce gazul deasupra pistonului, in deasupra ferestrei de admisie, deci are 3 baleiaje, lucru iarasi mai putin comun pt un motor estic. Si in final mai are si o toba care pare a fi proiectata pt motorul respectiv, si care arata a toba de doi timpi. Deci e totusi mai atent studiat din punctul asta de vedere. Acuma eu nu stiu ce performante are, cine stie la ce s-au gindit ei cind l-au facut, dar are elemente de baza pt un motor in doi timpi mai avansat. Cam atit, asfalt uscat si sa te dai cit mai mult cu el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan R Postat Noiembrie 19, 2003 Share Postat Noiembrie 19, 2003 Eu am auzit de la vreo 2 cunoscuti ca li s-au calat motoarele. Se pare ca racirea cu turbina nu este asa de eficienta. Sfatul e sa nu o forjezi prea tare. Motorul e simpatic daca il folosesti prin padure pe drumuri de pamant. In fond pentru asta a fost facuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 19, 2003 Share Postat Noiembrie 19, 2003 am mers si eu cu tula....mi as parut bunicica....racirea mi sa parut f faina(chiar daca dan ma contrazice). stiu o nepra care o fost tractata la un deal maricel +30 km cu 2 & 1 + bagaje pe ele si a mers fara probleme.eu spun din cea ce am vazut ori auzit deci chestii reale...nu stiu inca pe cineva care sa fi impins la genu asta de moto...or fi da nu-i stiu yo...bafta ,sa te bucuri de ea ..si spor la munci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Noiembrie 20, 2003 Share Postat Noiembrie 20, 2003 ulise, vrem poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan R Postat Noiembrie 20, 2003 Share Postat Noiembrie 20, 2003 Apropo, stiu o Tula in Iasi IN VASELINA - ADICA NU A FOST PORNITA NICIODATA. daca sunt amatori ziceti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jethro tull Postat Noiembrie 22, 2003 Share Postat Noiembrie 22, 2003 as fi io amator da care e scorul?si are acte?si in ce stare(situatie sociala e). ai si o poza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ulise Postat Noiembrie 24, 2003 Share Postat Noiembrie 24, 2003 Pozele sunt pe drum.Ma chinui de doua zile sa le scanez... Sper sa reusesc cat de curand.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan R Postat Noiembrie 24, 2003 Share Postat Noiembrie 24, 2003 as fi io amator da care e scorul?si are acte?si in ce stare(situatie sociala e). ai si o poza? vorbesc cu proprietarul si va comunic stiu ca e neumblata - 0 km, inmatriculata pf, pret in jur de 3 -400 euri cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 5, 2004 Share Postat Septembrie 5, 2004 Salut ? Cine imi poate oferi niste informatii (cat mai exacte si mai complete) despre Tula ? Un prieten vrea sa-si ia... Multumiri anticipate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ulise Postat Septembrie 6, 2004 Share Postat Septembrie 6, 2004 Spune-mi ce anume te intereseaza .Nu am documentatie (carti tehnice) dar te pot ajuta cu intrebarile banale.Daca prietenul tau este din Bucuresti si are cat.A ne putem intalni sa dea o tura ca sa se lamureasca.In general se comporta ca orice comunista adica are zile "bune" si "rele". 0745122211 sau 0788355977 Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 6, 2004 Share Postat Septembrie 6, 2004 Salut! Pai m-ar interesa intrebari banale: capacitate cilindrica, putere, consum mediu, viteza maxima reala, 2-3 aspecte bune/rele. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fox Postat Septembrie 7, 2004 Share Postat Septembrie 7, 2004 Nu stiu ce sa zic dar al meu avea numai zile rele Acu vreo 12-13 ani mi-am luat si io unul de la rusi si dupa ce l-am impins o vara intreaga lm-am saturat si l-am vandut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ulise Postat Septembrie 7, 2004 Share Postat Septembrie 7, 2004 Noroc! Capacitate cilindrica 200 cm,putere 10 cai ,consum mediu 4l/100km in oras(nu am facut drumuri lungi cu ea in afara pentru ca mi-e frica sa nu ma lase cand mi-e lumea mai draga),viteza maxima reala90 km/h Aspecte bune : este destul de ieftina(pe a mea am dat 300 de euro) nu arata ca o comunista are turbina pentru racirea motorului si in aglomeratie nu ai probleme cu supraincalzirea are pornire "la cheie" din cauza rotilor late iti creeaza impresia de stabilitate si ca incepator te ajuta(pe mine cel putin m-a ajutat) Aspecte rele: nu gasesti piese la fel de usor ca pt. un IJ sau Java se strica cand ti-e lumea mai draga(principiul comunist) viteza scazuta te descurajeaza sa faci drumuri lungi cu ea Deocamdata este prima mea motocicleta si nu pot fii obiectiv si nici sa fac comparatii foarte concludente cu alte "comuniste".Din discutii cu alti fosti sau actuali posesori de Tula am inteles ca poate atinge si 120 km/h dar sincer sa fiu ma indoiesc de asa ceva.Nu stiu daca am sa ajung maine la Arc (eu ma straduiesc) dar cred ca este singura Tula de acolo deci sunt usor de gasit(am num Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ulise Postat Septembrie 7, 2004 Share Postat Septembrie 7, 2004 Am numar de Braila.Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scandalxxl Postat Mai 8, 2005 Share Postat Mai 8, 2005 Salut! are cineva vreo idee despre cat de bun este un motor TULA?si daca are ceva defecte ereditare? multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 8, 2005 Share Postat Mai 8, 2005 Salut, vezi ca pe tema asta s-a mai scris, cauta si tu mai in urma! Oricum cel mai bine ar fi sa iti raspunda posesorii de Tula. Eu iti pot spune parerea proprie si personala + cele auzite de la altii: motorul de Tula se remarca prin pronirea "la buton" (are si pedala fiindca se poate intampla sa n-o ia asa) si racirea fortata cu ventilator. In rest stiu ca e un monocilindru in 2 timpi de 200 cmc mi se pare si nu stiu exact cati cai (oricum nu multi). Am mai auzit ca piesele se gasesc destul de greu! Bafta si sper sa te lamureasca altii poate mai bine ca mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Mai 8, 2005 Share Postat Mai 8, 2005 Actualmete Tula nu se mai fabrica. Piesele sunt chiar o problema. In rest pot sa-ti mai zic, tot din auzita ca asa numitul elecromotor (cam impropriu numit asa) cam omoara bateria daca ai de mers prin oras si de oprit in 4-5 locuri si pornesti numai la buton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 8, 2005 Share Postat Mai 8, 2005 am un cunoscut din Targoviste cu o Tula foarte ingrijita pe la 20 000 km. Cred ca multzumita racirii bune, motorul Tulei este fiabil. In fond, acelasi motor il gasesti pe triciclul Muravei care este "low maintenance" Si motorul de Nipra/ Ural ar fi mai fiabile daca in Romania ar ninge 3/4 din an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 4, 2005 Share Postat Noiembrie 4, 2005 Am auzit de motoarele TULA, da pe net nu gasesc nicaieri nimic despre ele, nici pe www.bikez.com ... voi ce stit despre ea, cum arata? ce motor are? puneti vreo poza daca aveti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Noiembrie 4, 2005 Share Postat Noiembrie 4, 2005 (editat) ...căci când mi se puse pata pe o Tulă, luai una de 200 cmc, că mai mulţi n-are, mie mi-a plăcut, mi-am revopsit-o... cineva mi-a spus atunci.." de ascuţitoare e bună"... ..Cam aşa, de ascuţitoare e bună, de oraş mi s-a părut OK, partea proastă era cu piesele (puţine pe la noi); max. 80-90 K/h, suspensie moale, super, răcire pe turbină....am dat-o după o vară, vroiam umblătură pe la întâlniri, s-a transformat într-un Ij Jup 5 ..deci: ...de ascuţitoare e bună ...ş-inc-odată... Editat Noiembrie 4, 2005 de nflt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.