Sari la conținut

Ce Stiti Despre Tula?


Vizitator ulise
 Share

Postări Recomandate

Sunt un proaspat posesor de tula si vroiam sa stiu care este parerea voastra despre aceasta "comunista". E prima mea motocicleta si spre rusinea mea nu ma pricep absolut deloc la motoare.Am citit temele de pe acest forum shi am vazut ca voi aveti experienta cu bascula. :P Sper sa ma lamuriti shi intr-o alta privinta...am citit un anunt in Moto-Life nr.10 parca shi era acolo un tip care vindea un Dnepr la care avea modificata roata de pe spate sau mai bine spus o avea inlocuita cu una de jeep.Cum draq a facut?Am vazut ca la topicul cu modificari la Dnepr nu ati vb si despre acest subiect.Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 65
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

..........sincer imi pare rau dar iti dau niste vesti proaste....dupa mine sunt tare slabe,prin 90" am avut unul si dupa ce m-a inpins un prieten cu el jumat de an l-am vandut........................cand mergea merge frumos de tot, dar rar se intampla.....................si daca mai punem ca era si absolut noua.......................sau poate am avut ghinion si am nimerit unul rebut???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si primul meu motor a fost Tula. L-am luat la 16 ani si l-am vandut la cateva luni dupa ce mi-am luat A-ul. Cred ca e un motor bun de inceput si am fost multumit de el. In plus, ptr. un 'russian' are chestii interesante pe el (racirea, pornirea la cheie). Chiar avea si ceva zvac cand bagai mana in el. Sa-l stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ulise

Am dat 300 de euroi pe ea.Merge...cred ca bine,adik porneste nici o problema dar nu-i merg semnalizarile shi stopul pe frana.Pentru ca mi-am luat carnetul destul de tarziu(in toamna aceasta) am de gand ca toata iarna sa o "bibilesc" shi la primavara sa fim cei mai buni prieteni :P Va doresc shi vouanumai bine!Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Poate sint un pic pe linga subiect dar o sa-ti zic si impresia mea:

Nu stiu ce putere are dar are parca 200 cmc...

Ce am vazut eu interesant la ea (e acuma nu o lua ca o chestie de ultra tehnologie dar pt o estica e ceva mai avansata): Pe admisie, are o piesa din aluminiu pe care se leaga carburatorul. E, chestia aia, ( e dreptunghica in sectiune, vazuta dinspre carb) ) e impartita in 2:

Jumatea de sus lasa amestecul de la carburator sa intre direct in motor prin fanata de admisie, iar la mijloc e o lamela,care se deschide inspre jos ( pe o alta fanta de admisie pozitionata mai jos);

Ceva in genul

| |-->cilindru

| |_______________

| ____ CARB

| /_______________<----lamela

| |

E, chestia asta e o admisie hibrida, libera sus si cu muzicutza (valva reed, supapa ) si a mai fost experimentata si de firme mai mari cu rezultate satisfacatoare. Mai are de asemenea un al 3 lea baleaj, pozitionat in dreptul admisiei, care duce gazul deasupra pistonului, in deasupra ferestrei de admisie, deci are 3 baleiaje, lucru iarasi mai putin comun pt un motor estic.

Si in final mai are si o toba care pare a fi proiectata pt motorul respectiv, si care arata a toba de doi timpi. Deci e totusi mai atent studiat din punctul asta de vedere.

Acuma eu nu stiu ce performante are, cine stie la ce s-au gindit ei cind l-au facut, dar are elemente de baza pt un motor in doi timpi mai avansat.

Cam atit, asfalt uscat si sa te dai cit mai mult cu el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am auzit de la vreo 2 cunoscuti ca li s-au calat motoarele. Se pare ca racirea cu turbina nu este asa de eficienta.

Sfatul e sa nu o forjezi prea tare. Motorul e simpatic daca il folosesti prin padure pe drumuri de pamant. In fond pentru asta a fost facuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers si eu cu tula....mi as parut bunicica....racirea mi sa parut f faina(chiar daca dan ma contrazice). stiu o nepra care o fost tractata la un deal maricel +30 km cu 2 & 1 + bagaje pe ele si a mers fara probleme.eu spun din cea ce am vazut ori auzit deci chestii reale...nu stiu inca pe cineva care sa fi impins la genu asta de moto...or fi da nu-i stiu yo...bafta ,sa te bucuri de ea ..si spor la munci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P as fi io amator da care e scorul?si are acte?si in ce stare(situatie sociala e).

ai si o poza?

vorbesc cu proprietarul si va comunic

stiu ca e neumblata - 0 km, inmatriculata pf, pret in jur de 3 -400 euri cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Salut ?

Cine imi poate oferi niste informatii (cat mai exacte si mai complete) despre Tula ?

Un prieten vrea sa-si ia...

Multumiri anticipate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ulise

Spune-mi ce anume te intereseaza .Nu am documentatie (carti tehnice) dar te pot ajuta cu intrebarile banale.Daca prietenul tau este din Bucuresti si are cat.A ne putem intalni sa dea o tura ca sa se lamureasca.In general se comporta ca orice comunista adica are zile "bune" si "rele".

0745122211 sau 0788355977

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Pai m-ar interesa intrebari banale: capacitate cilindrica, putere, consum mediu, viteza maxima reala, 2-3 aspecte bune/rele.

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ulise

Noroc! Capacitate cilindrica 200 cm,putere 10 cai ,consum mediu 4l/100km in oras(nu am facut drumuri lungi cu ea in afara pentru ca mi-e frica sa nu ma lase cand mi-e lumea mai draga),viteza maxima reala90 km/h

Aspecte bune : este destul de ieftina(pe a mea am dat 300 de euro)

nu arata ca o comunista

are turbina pentru racirea motorului si in aglomeratie nu ai probleme cu supraincalzirea

are pornire "la cheie"

din cauza rotilor late iti creeaza impresia de stabilitate si ca incepator te ajuta(pe mine cel putin m-a ajutat)

 

Aspecte rele: nu gasesti piese la fel de usor ca pt. un IJ sau Java

se strica cand ti-e lumea mai draga(principiul comunist)

viteza scazuta te descurajeaza sa faci drumuri lungi cu ea

 

 

Deocamdata este prima mea motocicleta si nu pot fii obiectiv si nici sa fac comparatii foarte concludente cu alte "comuniste".Din discutii cu alti fosti sau actuali posesori de Tula am inteles ca poate atinge si 120 km/h dar sincer sa fiu ma indoiesc de asa ceva.Nu stiu daca am sa ajung maine la Arc (eu ma straduiesc) dar cred ca este singura Tula de acolo deci sunt usor de gasit(am num

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Salut, vezi ca pe tema asta s-a mai scris, cauta si tu mai in urma!

Oricum cel mai bine ar fi sa iti raspunda posesorii de Tula. Eu iti pot spune parerea proprie si personala + cele auzite de la altii: motorul de Tula se remarca prin pronirea "la buton" (are si pedala fiindca se poate intampla sa n-o ia asa) si racirea fortata cu ventilator. In rest stiu ca e un monocilindru in 2 timpi de 200 cmc mi se pare si nu stiu exact cati cai (oricum nu multi). Am mai auzit ca piesele se gasesc destul de greu!

Bafta si sper sa te lamureasca altii poate mai bine ca mine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Actualmete Tula nu se mai fabrica. Piesele sunt chiar o problema. In rest pot sa-ti mai zic, tot din auzita ca asa numitul elecromotor (cam impropriu numit asa) cam omoara bateria daca ai de mers prin oras si de oprit in 4-5 locuri si pornesti numai la buton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un cunoscut din Targoviste cu o Tula foarte ingrijita pe la 20 000 km. Cred ca multzumita racirii bune, motorul Tulei este fiabil. In fond, acelasi motor il gasesti pe triciclul Muravei care este "low maintenance" Si motorul de Nipra/ Ural ar fi mai fiabile daca in Romania ar ninge 3/4 din an

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Am auzit de motoarele TULA, da pe net nu gasesc nicaieri nimic despre ele, nici pe www.bikez.com ... voi ce stit despre ea, cum arata? ce motor are? puneti vreo poza daca aveti

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...căci când mi se puse pata pe o Tulă, luai una de 200 cmc, că mai mulţi n-are, mie mi-a plăcut, mi-am revopsit-o...

cineva mi-a spus atunci.." :ok: de ascuţitoare e bună"...

..Cam aşa, de ascuţitoare e bună, de oraş mi s-a părut OK, partea proastă era cu piesele (puţine pe la noi); max. 80-90 K/h, suspensie moale, super, răcire pe turbină....am dat-o după o vară, vroiam umblătură pe la întâlniri, s-a transformat într-un Ij Jup 5

..deci: ...de ascuţitoare e bună :lol:

 

...ş-inc-odată...

post-106-1131132161_thumb.jpg

post-106-1131132288_thumb.jpg

Editat de nflt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...