Sari la conținut

Motorina


Auxois350
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 90
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

:rock: daca se nimereste cu ulei de la cartofi prajiti(folosit) punem si TDI!:what:

 

Poate ati vazut pe Discovery testarea unei Honda CUB, un scuter facut in anii 50 cu motor in 4T. Au pus in motor ulei folosit de la un Fast Food si tot mergea....Sa nu mai vorbes de alte mizerii ce le-au bagat in rezervor............Au forjat-o ce au forjat-o si apoi s-au plictisit si au aruncat-o de pe bloc....Atunci au mantuit-o............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut la MITHBUSTERS,cum au luat un Mertzan,bagat-au 20l de ulei de cartofi prajit de la restaurante si sa vezi cum merea pe pista Mercedesul,,,nici ca-i pasa,motorina,ulei folosit,cam tot aia,,,(am mai cetit eu undeva ca mere si cu cherosen,ulei de rapita,si inca unul da acum nu imi vine in minte denumirea.....na)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
cum sa nu....mere si cu bere :lol:) Ij care datorita avansului prea mic sa mearga inapoi (adik sa se invarta invers motoru) am vazut, da' ij CRDI inca nu :laugh:))

 

 

avans prea mare, nu prea mic! :D

 

si de mers merge planeta cu motorina, trebuie doar sa fie destul de neingrijit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea me' e ca problemele stimabuilului nu vin de la benzina(sau cel mult in ultimul caz).

Cu cat cifra octanica e mai mare cu atat ai mai putine riscuri(i-ti spun eu sigur) de detonatie si autoaprindere(nu e acelasi lucru), deci daca pui benzina si ulei in cantitati si calitati preconizate de constructor nu prea ai cum sa il faci sa detoneze (doar daca insisti bine sau din alte cauze). In plus uleiul si benzina de acum au calitati cu Mult superiare celor din anii cand s-au proectat aceste motoare. Sfatul meu daca nu ai reusit pana acum( vad ca topicul e vechi) e sa revezi motorul cu MANUALUL in fata. Aprinderea in principal, uzura ambielajului,segmentilor , boltului si carburatia. Fara manual doar o sa bajbii fara sa intelegi ceva. Is multe sanse ca zgomotul ce-l auzi sa vina de altundeva(nu de la detonatie si si mai greu de la benzina), nu stiu. M-am plimbat o vara cu-n Ij ce batea din bolt de numa' - ca o detonatie. Cu 'zgomotele' si in garaje chiar serioase se pierde un timp enorm. Tine-ne la curernt cu noutati ca m-ai facut curios.

A, si inca ceva: nu exista topic pe forumu' asta unde sa nu se sfarseasca in cearta generala. Vine unu cu o problema si in loc sa-l ajute se bat intre ei: ca care-i mai dastept.

Serus

Editat de pinionunebun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea me' e ca problemele stimabuilului nu vin de la benzina...............nu ai reusit pana acum( vad ca topicul e vechi) ........... Tine-ne la curernt cu noutati ca m-ai facut curios.

Serus

..daca stimabuilul este indoit face zgomot, rau de tot! Apoi de cand s-a scris topicul, a trecut ceva timp si benzina este alta, mai evoluata... sau mai evaporata, cine stie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers pe socialista, merg cu placere pe orice cu doua roti. chiar si cu masina merg cu placere pe doua roti, nu sunt sonbil, (ce inseamna asta? :P ) imi pare rau ca am stricat topicul oamnilor aiurea...... :laugh:

tastatura nu-mi incape in fund, am incercat, imi pare rau. muahahahahaaaa

Hai nu fi suparat, incercam doar sa scriu ceva simpatic. :D Mult noroc cu socialista ta.

Hai ca esti super simpatic-n-am mai ras asa de mult-...m-am si lamurit de o chestie -de aia fac astia electronicele din ce in ce mai mici.-scuze de offtopic- nu m-am putut abtine. :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avans prea mare, nu prea mic! :laugh:

 

si de mers merge planeta cu motorina, trebuie doar sa fie destul de neingrijit!

 

oooooo stress!!!qe mai faci man?cum o mai duci?

cu piesele alea de jupiter 4 ce se mai aude?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

postez din nou pe topicul asta veki pt d-l cristi57,drophi si altii care s-au inghesuit sa ma faca prost.. pai fratilor am fost 3 ani sofer pe camion[raba,saviem] taica afost 34[acu soferia nu mai renteaza] deci asta ca sa nu va faceti dubii ca nu stiu pe care parte e filetul,pai cand te lasa raba in panta cu 9 m3 in spate nu mai ai timp de google sau alte surse de teorie,rabatezi cabina si repari,la astea cel putin odata pe saptamana esti cu cabina pe sus,deci mi-am minjit mainile de nu va imaginati voi. dc va spun ca raba merge cu ulei de transformator si cu ulei de rapita amestecat cu ulei de floarea soarelui dupa ce motorul e incins iara va inghesuiti sa ma faceti prost,, iara teorii de pe google sau de oriunde si postati ca xeroxu' fara sa fi incercat vreounul dintre voi sa va manjiti pe maini,de-ati sti voi cate sute de litri de motorina furam pe saptamana si bagam uleiuri si pacura in rezervor la raba... n-am spus ca ij-ul merge cu motorina goala fara fisa,asta a nascocit d-l cristi57,dar abia astept sa ne cunoastem sa va demonstrez ca ij-ul merge cu motorina goala,la minsk faceam amestec 1l/3l amestec motorina cu benzina,motorul l-am facut acu 2 ani si mai merge si acuma dupa cata motorina a baut...si nici la asta n-am cautat teorii,pur si simplu am incercat, fara xeroxuri etc! imi aduc aminte de un prieten [acu e chirurg,nu prea ma mai cunoaste,acu are vulcan] se chinuia sa porneasca un ij,nu pornea si cand se intampla sa porneasca se tura ca dracu si se oprea imediat,tin sa precizez,si-a adus langa el o gramada de aparate de masura cablaraie tot felul de manuale de reparatii si teorii,scheme electrice luate de pe net si degeaba... eu prostul l-am pornit in aprox 45 min[cu benzina, nu va grabiti cu jignirile] ff simplu.. i-am scos cilindrul afara,am indepartat siliconul si i-am facut o garnitura de carton am uns-o cu vaselina pe ambele parti si sa vezi ce s-a mai bucurat baiatu' cand a vazut cum porneste ij-u' sta la relanti,si cum raspunde la acceleratie.. doar ca sarmanul de el n-a avut timp sa vada ca-i bulbuceste benzina sub cilindru si trage si aer fals,era prea ocupat schitele lui si teorii luate de pe net... ma intreb de ce oare porul nostru daca are atatia teoreticieni au scos pe piata mobra si hoinarul si alea copiate,manjeala amestecata cu transpiratia cam ustura la zgarieturi si e jenant,asta e pentru prosti,analfabeti,inculti ca si mine care pe langa liceu au adunat o gramada de atestate in timp printre care si automacara si utilaje grele. acum,pentru ca razbunarea voastra sa fie mai dulce[pt voi] o sa ma propuneti pt warn,asta ca pt ca voi sunteti deja super membri si eu sunt nou venit[pe forum] nu e vina mea ca nu exista un topic in care sa posteze prosti camine, de aceea va deranjam pe aici prin topicul pt destepti,cel putin eu imi cer scuze pt asta,poate nu se vor mai inghesui atatia sa ma jigneasca pe mine si pe semenii mei.... toate bune tuturor.... dar teoria fara practica = 0 , scurt,fara fractii,integrale,radicali etc... va salut cu respect[si nu sunt ironic] pe toti indiferent de clasa sociala, studii etc si sarbatori fericite tuturor :laugh: poate face mos craciuncumva si scot ij-ul [festival] de la un nene mai in varsta... pe asta vreau sa-l restaurez si sa-l tin pt mine[asta n-o sa bea motorina,ca nu-i dau :) ]salutare si toate bune.... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Categoric ijul nu mere numai cu benzina si nici trabantul cu palinca......alcoolul tehnic de 90 grade se adauga in benzina cand are apa sa nu faca dopuri pe instalatie, intre rezervor si pompa de benzina, cam 100g la un plin. Ideea e ca eu nu-s de acord cu matrafluxurile astea, dar in caz de stricta nevoie, le utilizam. D'acu am tras motoru pe dreapta, in primavara evident il desfac, il curat de calamina, vad ce jocuri are si le elimin, pentru ca sigur nu va mai clantani chiar si cu benzina fara plumb.

 

 

Alex daca mai tii Jawa si intr-adevar faci la primavara (care acum bate la usa) ce ai zis mai sus, as fi tare interesat sa particip si eu, ca si la a mea cred ca s-ar cere asa ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moaaa, ce combinatii pe aici....cu ulei lampant, kerosen, floriol, alea alea :burnout:

Foarte tare...eu recomand naftalina in benzina ;) (pt cei ce nu stiu, merita sa incerce, si apoi sa ne povesteasca impresii) :agree:

 

PS: nu-mi asum responsabilitatea posibilelor intamplari naspa :huh:

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moaaa, ce combinatii pe aici....cu ulei lampant, kerosen, floriol, alea alea :agree:

Foarte tare...eu recomand naftalina in benzina :huh: (pt cei ce nu stiu, merita sa incerce, si apoi sa ne povesteasca impresii) :hug:

 

 

...buna gluma cu naftalina ;) la IJ-ul meu cred ca'i tre putina dar nu in benzina ci pe afara ca la-m bagat la conservat acu intreb? io trebui si ceva conservant? glumesc sper sa nu se supere careva :burnout:

 

...si pt kraz..trial eu stiu ca motorina tre pulverizata in cilindru ca sa se aprinda si in cilindrul respectiv tre sa ai o anumita temperatura +compresie din greu motoarele pe motorina au compresie mult mai mare ca si cele pe benzina.....

deci la motorete in general nu prea vad cum intrunesti conditiile necesare...admisie-compresie,aprinderea hai ca se mai poate daca e motorul incins,

pentru functionarea corecta a motorului

....aaa ca sa bagat ca si amestec e normal odata ce merge in amestec cu ulei dar numai in proportie de cateva procente si numai la motorete in 2t

...te rog sa nu te superi, eu mi-am expus parerea aici si chiar sant curios sa-mi spui si mie cum ai reusit sa convingi un IJ sa mearga cu motorina si in ce procentaj ai bagat motorina in amestec cu benzina?

post-15361-1234587449_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

........ eu prostul l-am pornit in aprox 45 min[cu benzina...ff simplu......toate bune tuturor.... dar teoria fara practica = 0 , scurt,fara fractii,integrale,radicali etc...

Intamplator am dat peste aceasta “argumentare”, care m-a facut sa recitesc postarile anterioare… pe vremea aceea eram lovit la cap adica la casca(un accident neplacut). D-le, ma simt flatat si ma bucur ca-ti sustii parerea, adica esti incapatanat in a sustine ca merge ce nu merge… adica: daca arunc o piatra din punctual “a” in puncul “b”, unii pot spune ca piatra a zburat singura intre “a” si “b” … ok, aici ai dreptate… insa, personal nu fac parte din cei ce crezi ca …“si altii care s-au inghesuit sa ma faca prost”(inchei citatul). Aici gresesti, ;) nici nu am si nici nu voi folosi astfel de expresii! Eu mi-am sustinut parerea argumentat, nedorind sa te jignesc si nici nu am facuto, mai mult am explicat clar “conditiile” in care acesta “functionare” poate avea loc. Fiindca aceasta ardere intradevar poate avea loc, dar intr-un mod anormal! Apoi conteaza mai putin ce spune gura lumii ca si atestatele de care pomenesti, fiind mult mai important ceeace poti demonstra fizic, real si nu teoretic. Au mai incercat si altii, care erau foarte interesati(avand motorina moka)

Pe forum fiecare-si spune parerea si experienta, aceasta fiind rolul lui. Nu conteaza daca esti nou sau vechi, tanar sau batran, baiat sau fata, culoare etc... :agree: Daca cineva te contrazice, ok vino cu argumente logice, explica fenomenul... ceilalti vor decide cine are dreptate, sigur ve-i avea si sustinatori!

Minjeala, transpiratie, analfabeti, inculti, liceu, atestate, etc… ce rost au toate aceste “argumente”? La ce ajuta? Sa intelegem ca ce? Ca un motor in doi timpi conceput pt benzina merge normal si cu motorina?? Si daca era Iuri Gagarin… crezi ca functiona cu aspirina sau cu injectie de piciorus de musca?

Hai mai bine urcate pe motor si vino la o hoinareala in vara asta, unde vom avea ocazia sa stam de vorba, sa ne cunoastem si sa putem schimba pareri.

Dau eu prima bere! :burnout: Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

postez din nou pe topicul asta veki pt d-l cristi57,drophi si altii care s-au inghesuit sa ma faca prost.. pai fratilor am fost 3 ani sofer pe camion[raba,saviem] taica afost 34[acu soferia nu mai renteaza] deci asta ca sa nu va faceti dubii ca nu stiu pe care parte e filetul,pai cand te lasa raba in panta cu 9 m3 in spate nu mai ai timp de google sau alte surse de teorie,rabatezi cabina si repari,la astea cel putin odata pe saptamana esti cu cabina pe sus,deci mi-am minjit mainile de nu va imaginati voi. dc va spun ca raba merge cu ulei de transformator si cu ulei de rapita amestecat cu ulei de floarea soarelui dupa ce motorul e incins iara va inghesuiti sa ma faceti prost,, iara teorii de pe google sau de oriunde si postati ca xeroxu' fara sa fi incercat vreounul dintre voi sa va manjiti pe maini,de-ati sti voi cate sute de litri de motorina furam pe saptamana si bagam uleiuri si pacura in rezervor la raba... n-am spus ca ij-ul merge cu motorina goala fara fisa,asta a nascocit d-l cristi57,dar abia astept sa ne cunoastem sa va demonstrez ca ij-ul merge cu motorina goala,la minsk faceam amestec 1l/3l amestec motorina cu benzina,motorul l-am facut acu 2 ani si mai merge si acuma dupa cata motorina a baut...si nici la asta n-am cautat teorii,pur si simplu am incercat, fara xeroxuri etc! imi aduc aminte de un prieten [acu e chirurg,nu prea ma mai cunoaste,acu are vulcan] se chinuia sa porneasca un ij,nu pornea si cand se intampla sa porneasca se tura ca dracu si se oprea imediat,tin sa precizez,si-a adus langa el o gramada de aparate de masura cablaraie tot felul de manuale de reparatii si teorii,scheme electrice luate de pe net si degeaba... eu prostul l-am pornit in aprox 45 min[cu benzina, nu va grabiti cu jignirile] ff simplu.. i-am scos cilindrul afara,am indepartat siliconul si i-am facut o garnitura de carton am uns-o cu vaselina pe ambele parti si sa vezi ce s-a mai bucurat baiatu' cand a vazut cum porneste ij-u' sta la relanti,si cum raspunde la acceleratie.. doar ca sarmanul de el n-a avut timp sa vada ca-i bulbuceste benzina sub cilindru si trage si aer fals,era prea ocupat schitele lui si teorii luate de pe net... ma intreb de ce oare porul nostru daca are atatia teoreticieni au scos pe piata mobra si hoinarul si alea copiate,manjeala amestecata cu transpiratia cam ustura la zgarieturi si e jenant,asta e pentru prosti,analfabeti,inculti ca si mine care pe langa liceu au adunat o gramada de atestate in timp printre care si automacara si utilaje grele. acum,pentru ca razbunarea voastra sa fie mai dulce[pt voi] o sa ma propuneti pt warn,asta ca pt ca voi sunteti deja super membri si eu sunt nou venit[pe forum] nu e vina mea ca nu exista un topic in care sa posteze prosti camine, de aceea va deranjam pe aici prin topicul pt destepti,cel putin eu imi cer scuze pt asta,poate nu se vor mai inghesui atatia sa ma jigneasca pe mine si pe semenii mei.... toate bune tuturor.... dar teoria fara practica = 0 , scurt,fara fractii,integrale,radicali etc... va salut cu respect[si nu sunt ironic] pe toti indiferent de clasa sociala, studii etc si sarbatori fericite tuturor :burnout: poate face mos craciuncumva si scot ij-ul [festival] de la un nene mai in varsta... pe asta vreau sa-l restaurez si sa-l tin pt mine[asta n-o sa bea motorina,ca nu-i dau :agree: ]salutare si toate bune.... ;)

De ce ti-ai sters adresa de mess?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
...care d-ta susti ca poate functiona cu motorina si fara bujie....Inca un amanunt: benzina se aprinde la un raport de compresie inferior celui de motorina...

Revin cu o intamplare ce confirma cele specificate anterior, si anume: o ciudatenie, un logan 1,6 benzina cu functionare motor foarte defectuasa, mers la ralanti haotic, in sarcina lipsa prformanta, detonatii, etc... la o verificare de rutina nu am descoperit nimic care sa produca efectele descrise, aparent totul era in regula. Enigma!!! Ce sa fie? Dupa mai multe teste si verificari care nu spuneau nimic, am scos fisele bujiilor(la plesneala) pe rand 1-4, apoi 2-3, motorul functiona mai departe, ciudat!!?? Am scos toate fisele: surpriza!! motorul functiona la fel de prost, dar contrar asteptarilor nu sa oprit. Soferului nu-i venea sa creada, evident nici mie... mecanici din service erau "cracanati" uitandu-se unii la altii cu ochii mari(deci am si martori :huh: )

Epilog: motorina in benzina! Intamplator avea ultimul bon de "benzina" de la pompa pe care scria negru pe alb ca a pus motorina(30 si ceva de litri)... restul nu mai conteaza!

Ma intorc si spun: cine mai sustine ca un motor pe benzina merge normal cu motorina, bate campii... intradevar au loc arderi dar anormale! Adica oha putere, viteza, demaraj, mers regulat etc.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...