Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

Se intimpla chiar foarte des si usor, si poti merge km. multi intr-un cilindru, motorul functioneaza fara o bujie sau fara o fisa.

Ce am scris eu era un raspuns la cele scrise de un alt user:

"teoretik de la orice japoza merge bobina dubla.dar au un mic dezavantaj.daca moare o bujie...moare si cealalta,"

Adica, cred ca sanse sa ramai fara scanteie pe ambele bujiile este mic.

 

Nu inteleg raspunsul dat de dvs, stau destul de bine la capitol de electrica si nu postez aiura, adica, fara sa am habar.

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai problematic este daca japoneza nu incape in locul destinat bobinei de inductie.

 

 

Nea Victore, bobina de Suzuki Bandit intră la fix (așa cum o arată și pozele cu o pagină în urmă) deci: Problema rezolvată. :banana:

Mulțumesc pentru sfat, abea după discuția telefonică ce am avut-o când dădusem de necaz mi-a trecut prin minte să caut o bobină de japo.

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da , am, dar pe ural, nu-i nici o diferenta dpdv. al aprinderii fata de nipru

 

 

 

Se intimpla chiar foarte des si usor, si poti merge km. multi intr-un cilindru, motorul functioneaza fara o bujie sau fara o fisa. Daca nu crezi, incearca.Desenul tau este un desen artistic, nicidecum o scheme electrica.Bobina are ceva mai multe infasurari decit ai pictat tu.Apoi, odata ce amandoua bujiile sunt la masa, cum sa fie legate in serie? Mare-i fizica asta Doamne!!!!!

daca ai bobina de japoneza pe uralu tau,si merge motorul cu o fisa scoasa de pe una din bujii......eu imi tai p..a jos si o dau la tocat

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Robert, vezi că te joci cu lucruri sfinte. :smoke:

Nu Âştiu uralul krokodilului dacă merge cu un singur cilindru dar dacă vrei îți fac un video cu Nipra mea mergând cu care cilindru vrei tu, stângul sau dreptul Âşi am bobină de jafoneză.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai bobina de japoneza pe uralu tau,si merge motorul cu o fisa scoasa de pe una din bujii......eu imi tai p..a jos si o dau la tocat

in locul tau nu m as lua la tranta cu krokodilul,s au luat si altii si ia papat,krokodilul stie ce vorbeste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Robert, vezi că te joci cu lucruri sfinte. :smoke:

Nu Âştiu uralul krokodilului dacă merge cu un singur cilindru dar dacă vrei îți fac un video cu Nipra mea mergând cu care cilindru vrei tu, stângul sau dreptul Âşi am bobină de jafoneză.

okay.astept videoul.pornesti motorul,si dai jos o fisa si o ti in mana ridicata.daca nu moare motoru,(adica se opreste si cilindrul opus),atunci nu stiu ce sa ma declar.intai lamuriti-ma.eu din pacate nu pot verifica pe nipra mea treaba asta(astept bobina de japo).dar pe ifa da.e acelas principiu cu aprindera.si teoretic,inginerii de la dnper,nu au proiectat aiurea bobina cu lamele de descarcare.punct.

 

in locul tau nu m as lua la tranta cu krokodilul,s au luat si altii si ia papat,krokodilul stie ce vorbeste

nu.nu ma iau de krokodilu.aici e vorba de chestii serioase,pe care le lamurim/discutam.nu krokodilule? sa vedem.poate are el dreptate,poate am eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun 10 lei la bataie ! Adica pariez pe Robi.

Mai sunt doritori de pariuri? :unsure:

Off: Măi Silviu, tu pariezi pe p.ula altuia? :P Nu de alta, dar asta a pus Robi la bătaie! :crack:

On: Sînt și eu interesat, că am și eu oarece probleme cu aprinderea și caut și eu bobină de orezărie!

 

Toate bune! (și nefeliate :crack:) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

okay.astept videoul.pornesti motorul,si dai jos o fisa si o ti in mana ridicata.daca nu moare motoru,(adica se opreste si cilindrul opus),atunci nu stiu ce sa ma declar.

 

Duminică seară, cel târziu luni la prânz ai filmarea. Te va costa... o bere cu prima ocazie când ne vedem. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am incercat sa pornesc motoru (IAR)...pedala pedala pedala pedala...nimic! Dau jos bujiile...pedala -> scanteie pe stg; pedala-> scanteie pe dreapta. Dau jos carburatoarele...toate suprafetele interioare calaminate ( duminica...n-am gasit decarbusolv) le-am curatat cu dizolvant am scos ceva mizerie...dar calamina ioc! am curatat si sita si paharelul de la rezervor...si-acolo...o mazga rosiatica! si am si garnitura de la carburatorul stg rupta-n 2buc. am pus inapoi carburatoarele curatate asa cu dizolvant...pedale pedale...dar n-am scos decat niste rateuri...Poa' sa mai fie si de la alceva? inafara de carburatori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am incercat sa pornesc motoru (IAR)...pedala pedala pedala pedala...nimic! Dau jos bujiile...pedala -> scanteie pe stg; pedala-> scanteie pe dreapta. Dau jos carburatoarele...toate suprafetele interioare calaminate ( duminica...n-am gasit decarbusolv) le-am curatat cu dizolvant am scos ceva mizerie...dar calamina ioc! am curatat si sita si paharelul de la rezervor...si-acolo...o mazga rosiatica! si am si garnitura de la carburatorul stg rupta-n 2buc. am pus inapoi carburatoarele curatate asa cu dizolvant...pedale pedale...dar n-am scos decat niste rateuri...Poa' sa mai fie si de la alceva? inafara de carburatori?

decat timp nu l ai mai pornit?mazga aia rosiatica se formeaza din cauza ca nu l ai mai pornit,curata bine carburatoarele si ai sa vezi ca va porni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...am scos ceva mizerie...dar calamina ioc! am curatat si sita si paharelul de la rezervor...si-acolo...o mazga rosiatica!...

Explicatia e simpla: benzina se evapora in camera de nivel constant pentru ca are legatura cu exteriorul. Daca nu inchizi robinetul, tot rezervorul se v-a evapora prin carburatoare. Rezultatul este ce ai gasit tu in ele... o reactie chimica intre oxizii carburant, rezervor si metalul camerei de nivel. Se dizolva doar cu substante alcaline sau acide, dar este aproape impsibil sa nu ataci si aliajul carburatorului(care v-a ramane cu rugozitatea specifica corodarii).

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles! Deci se trateaza numa cu zeama de cheie de 14 si inlocuire! Suprafetele sunt calaminate si rugoase ca si cand ar fi o piesa turnata rebut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si eu putin....cum se explica faptul ca la japoneza cu bobina dual daca o bujie nu merge ok a doua functioneaza in continuare?! :scratch: si inca putin offtopic- am 2 bobine de bandit/gsxf 600 la 50 de lei buc. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si eu putin....cum se explica faptul ca la japoneza cu bobina dual daca o bujie nu merge ok a doua functioneaza in continuare?!

Cat timp circuitul electric se inchinde cumva, o sa ai scanteie la bujie cea buna. Circuit se poate inchide si prin scurt, sau cand e intrerupt dar tensiune creste suficient de mare ca se trece curentul prin alt loc spre pamantare, adica, prin pipa de bujie (sunt patit), prin fisa (sunt patit), sau oriunde unde e distanta intre circuit cu tensiune inalta si pamantare mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai bobina de japoneza pe uralu tau,si merge motorul cu o fisa scoasa de pe una din bujii......eu imi tai p..a jos si o dau la tocat

 

:rusinica::hurt:

 

Robi, nu te supăra, boierule, că-ți tai... nasul! :)

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:scratch: da.ai dreptate. :cheers: .atunci astept sa ma judecati cu vorbe grele :rusinica: . inseamna ca ai "eclator" in bobina.ce bobina de japo ai? eu am tinut in mana mai multe bobine si nu am vazut inca asa ceva.eu pe dnepr meu,am sa pun de honda CB,care nu cred ca are eclator.pe ifa am de gsx bobina,care e acelas principiu de functionare ca si dnper la aprindere,si nu merge daca dau jos o fisa. sa vad cum a fi la dnper.daca nu mereg am sa pun bobina cum ai tu pe dnepr.fain dnepr :rock: . si sa iti traiasca baietelu mare-mare sa se faca biker :moto: .

 

 

 

apropo: sapt trecuta am fost in constanta. frumos oras.am vizitat casinoul si acvariul si m-am plimbat cu familia pe autobusl etajat.ce sa zic de vapoarele amenajate la intrarile in oras.super loc

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Exista o explicatie", vorba amantei mele Leana: bobina fiind in carcasa, fisa e nevoita sa iese printr-un orificiu. Aici distanta fiind mica cred ca descarcarea se face acolo inchizandu-se astfel circuitul. Daca bobina ar fi afara ar fi posibil sa nu mearga cu o fisa scoasa, sa nu mai zicem de socurie aparute la scoaterea fisei (cum este la conserve) :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:scratch: da.ai dreptate. :cheers: .atunci astept sa ma judecati cu vorbe grele :rusinica: . inseamna ca ai "eclator" in bobina.ce bobina de japo ai? eu am tinut in mana mai multe bobine si nu am vazut inca asa ceva.eu pe dnepr meu,am sa pun de honda CB,care nu cred ca are eclator.pe ifa am de gsx bobina,care e acelas principiu de functionare ca si dnper la aprindere,si nu merge daca dau jos o fisa. sa vad cum a fi la dnper.daca nu mereg am sa pun bobina cum ai tu pe dnepr.fain dnepr :rock: . si sa iti traiasca baietelu mare-mare sa se faca biker :moto: .

 

 

 

apropo: sapt trecuta am fost in constanta. frumos oras.am vizitat casinoul si acvariul si m-am plimbat cu familia pe autobusl etajat.ce sa zic de vapoarele amenajate la intrarile in oras.super loc

 

 

Bobina e de Suzuki Bandit, găsești poze cu vre-o două pagini în urmă. Mulțumesc pentru urări.

 

"Exista o explicatie", vorba amantei mele Leana: bobina fiind in carcasa, fisa e nevoita sa iese printr-un orificiu. Aici distanta fiind mica cred ca descarcarea se face acolo inchizandu-se astfel circuitul. Daca bobina ar fi afara ar fi posibil sa nu mearga cu o fisa scoasa, sa nu mai zicem de socurie aparute la scoaterea fisei (cum este la conserve)

 

Sau putem crede că la fabrica niponă nu era angajat Nea Spirică pe post de inginer și cel care a pus bobina dublă pe motocicleta aia s-a gândit că e posibil să moară o bujie și atunci a făcut bobina care merge indiferent dacă se inchid ambele circuite sau nu.

Dacă vrei mâine scot bobina din carcasă... sau nu, că mi-e lene, dar poți să mă crezi pe cuvânt: merge pentru că A FOST GĂNDITĂ SĂ MEARGĂ!

 

P.S. Fișa e perfect izolată, de la un cap la altul. În bobină e îngropată vre-o 2 cm în plastic (și i-am pus eu și puțin silicon, așa, să nu iasă).

 

P.S. Fișa e perfect izolată, de la un cap la altul. În bobină e îngropată vre-o 2 cm în plastic (și i-am pus eu și puțin silicon, așa, să nu iasă).

Editat de magic4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost doar o parere. Eu nu vreau sa intru in polemici si nici colegul sa-si taie socoteala. Oricum curentul se descarca undeva altfel nu ai putea tine fisa in mana. Nickname-ul l-am ales pe vremea cand era Vacanta Mare, dar nu suntem chiar tractoristi :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost doar o parere. Eu nu vreau sa intru in polemici si nici colegul sa-si taie socoteala. Oricum curentul se descarca undeva altfel nu ai putea tine fisa in mana. Nickname-ul l-am ales pe vremea cand era Vacanta Mare, dar nu suntem chiar tractoristi :cheers:

 

N-avem pretenții de polemici pe internet și nici nevoie de carne tocată. :grinbandit: .

E posibil să aibă eclatorii cumva în interiorul bobinei, chiar dacă bobina e trasă în plastic, acolo unde are prinderile e metal curat, bănuiesc că trebuie să fie legată la masă.

 

Off topic: Nici eu nu sunt magician. :cheers:

Numai bine

post-13243-0-49106300-1343068846_thumb.jpg

Editat de magic4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...