ubord Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 ... Aha ... dar eu nu am bobina dubla ... la fel se leaga si una cu o singura iesire la secundar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Pai dupa intelegerea mea functioneaza asa :pentru fiecare bujie ajunge un impuls electric de la rotor pe care fiecare bobina de inductie il transforma in inalta tensiune si vine descarcata printr-o bujie in piston . In cazul de fata cum functioneaza ? » Post actualizat in 03 Jun 2016 20:19Pai dupa intelegerea mea functioneaza asa :pentru fiecare bujie ajunge un impuls electric de la rotor pe care fiecare bobina de inductie il transforma in inalta tensiune si vine descarcata printr-o bujie in piston . In cazul de fata cum functioneaza ? Upgrade : am gasit in demalare doua bobine duble de la un yaris cred ar functiona la 6 volt asa ceva ? » Post actualizat in 03 Jun 2016 20:28 Pai dupa intelegerea mea functioneaza asa :pentru fiecare bujie ajunge un impuls electric de la rotor pe care fiecare bobina de inductie il transforma in inalta tensiune si vine descarcata printr-o bujie in piston . In cazul de fata cum functioneaza ? » Post actualizat in 03 Jun 2016 20:19Upgrade : am gasit in demalare doua bobine duble de la un yaris cred ar functiona la 6 volt asa ceva ? http://www.bikeshop.ro/uploads/file_623759_phpsgIfQ4.jpg cam asa ceva trebuie sa fac pot sa adaptez ce am eu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lidi_moto Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 o plimbare prin cartier.am spitat numa doua roti.daca oi avea chef,le-oi face si pe restul,daca nu,soarta.sa vad daca rezolv cu inmatriculatul.am fost la tüvsüd pt date,dar mi-au dat mail ca nu au decat pana in 1989.la fel si la tüv nord.cred ca ma ia in ras.is aceleasi date ca la mt 16 sau mt 10.varianta mea este dnepr 11 ,kmz-8.155-02.nu stiu ce voi face.ar mai fi si dupa test noxe,zgomot.ar trebui sa faca fata ca una euro 5? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 (editat) Pai dupa intelegerea mea functioneaza asa :pentru fiecare bujie ajunge un impuls electric de la rotor pe care fiecare bobina de inductie il transforma in inalta tensiune si vine descarcata printr-o bujie in piston . In cazul de fata cum functioneaza ? » Post actualizat in 03 Jun 2016 20:19 Upgrade : am gasit in demalare doua bobine duble de la un yaris cred ar functiona la 6 volt asa ceva ?» Post actualizat in 03 Jun 2016 20:28 http://www.bikeshop.ro/uploads/file_623759_phpsgIfQ4.jpg cam asa ceva trebuie sa fac pot sa adaptez ce am eu ? Eu la K-ul meu am pus de Urse o bobină dubla de 6 v de Harley și o aprindere Gotronic și pornește la prima pedala. Editat Iunie 4, 2016 de edyneagu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 Credeti ca o as putea sa folosesc bobina dubla de 12 v la 6 v , stiu ca in unele cazuri la moto bobina de dacie (12 v ) a functionat si la moto cu instalatie de 6 v .In alternativa unde s-ar gasi o bobina dubla de 6 volti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Poti folosi linistit bobina de inductie de Dacia la aproape toate instalatiile electrice ale comunistelor. Chestie valabila si la condensator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Asta am mai citit ca multi colegi au folosit clasica bobina de dacie , problema mea este daca ar functiona acele bobine duble ,nu cred ca structural sint diferite de cele clasice ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 (editat) Asta am mai citit ca multi colegi au folosit clasica bobina de dacie , problema mea este daca ar functiona acele bobine duble ,nu cred ca structural sint diferite de cele clasice ... ...ai o recomandare acolo in carticica de la aprindere....bobina trebuie sa aiba mai mult de 2.7-3 ohmi...pentru aprinderile la 12v... Din moment ce ai distribuitor , nu ai nevoie de o bobina cu doua iesiri....Sau poti folosi una cu doua iesiri , si renunti la distribuitor ( care , din cate am inteles , nu e o piesa foarte fiabila....) bobine simple pe 6 volti , Jawa , IJ, CZ, MZ, ETZ(poate), Trabant , Barcas, Wartburg..... Sau orice bobina care sa nu forteze in curent aprinderea ...curentul mai mic de 4amp la 6 volti... Editat Iunie 9, 2016 de ubord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Eu am renunțat la distribuitor si mi-am pus bobină dubla de 6 v dar am preferat una care să reziste si la intemperii în detrimentul uneia originale de Dnepr sau K 750 care se găsește pe oldtimergarage sau arbalet-kiev. Acum cu o baterie originala Ucraina,putin cam "obosită" cei drept. pornește la prima pedala. PS. Nu fac reclama bobinelor americane ( eu am una care se folosește pe un model de Harley din '34) dar chiar își face treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Cred ca unii colegi in dorinta de a raspunde nu mai citesc tot postul .... doar ultima propozitie .. . nu am distribuitor , trec pe o aprindere electronica ... distribuitorul vine demontat si se monteaza rotorul de la aprindere cu tot tacimul aprinderii electronice nu mai este nici un contact direct aprinderea mea trebuie sa aiba bobina de inductie dubla, eu am asa ceva doar ca sint la 12 volti , poze in posturile de mai sus .... luate din demolari , in carticica pe care o am scrisa in rusa (alfabetul chiliric il inteleg dar nu limba) se inteleg o gramada de coduri si ceva numere cam atit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Cred ca unii colegi in dorinta de a raspunde nu mai citesc tot postul .... doar ultima propozitie .. . nu am distribuitor , trec pe o aprindere electronica ... distribuitorul vine demontat si se monteaza rotorul de la aprindere cu tot tacimul aprinderii electronice nu mai este nici un contact direct aprinderea mea trebuie sa aiba bobina de inductie dubla, eu am asa ceva doar ca sint la 12 volti , poze in posturile de mai sus .... luate din demolari , in carticica pe care o am scrisa in rusa (alfabetul chiliric il inteleg dar nu limba) se inteleg o gramada de coduri si ceva numere cam atit . salut am eu bobina de 6v care merge pe ap electronica,la mine a mers 2ani fara nici o problema pe urma am renuntat la 6v in favoarea 12v este mult mai ok,inclusiv motorul si a schimbat mersul. in poza este cea verde . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Salutare si pe mine ma bate gindul sa trec la 12 v .... aprinderea pe care am cumparat-o este cu tensiune variabila 6-16 v problema este dinamul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminx11 Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Salut.Cumperi un alternator de Daihatsu Terios ,faci o flansa sa il poti prinde de dinamul original,cu modificarile de rigoare ar trebui sa iasa asa ceva,cei de la Oldtimergarage il vand cu euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 (editat) ... 310 euro plus expeditia Mai ieftin asa ceva ..,. totul inclus fara modificari radicale http://www.ebay.it/itm/Adapter-Satz-6V-12V-Lichtmaschine-BMW-MW-K750-M72-M61-Dnepr-Ural-conversion-/112007001295?hash=item1a142334cf:g:Rd8AAOSwgApXAXNM Editat Iunie 16, 2016 de mihaai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 (editat) Stie careva cine are Dneprul ala cu motor de BMW dar cu cutia de viteze originala cu marsarier? Ma intrebam, daca functioneaza calumea sau prezinta probleme! Mie mi se pare foarte interesanta ideea! Fiabilitatea unui BMW cu mujicul robust rus. Ma refer la motorul din link: https://pro-bike.ro/forums/topic/90796-dnepr-mt16-cu-motor-bmw-r80rt/ Editat Iulie 12, 2016 de ss_mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Ia legatura cu mihai_prd. A lui a fost motocicleta. Daca vrei sa vorbesti cu actualul proprietar iti pot trimite numarul de te!efon pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 am pornit nipra. am stat vreo 3 zile de ea,(mi-am facut timp si pentru asta). am dat motorul jos,am schimbat cutia si ambreajul,am pus chiuluasele reconditionate,am anulat delcoul si chestia aia electronica de se leaga in locul condensatorului,am pus condensator nou,o bobina japoneza aleasa din vreo 7-8 bucati,platina in stare foarte buna si curatata,carburatoare keyhin noi si datu-i-am pedale.. a pornit in cele din urma mai greu,apoi pornea la prima - a doua pedala,insa cilindrul stang ramane in urma in relanti si pierde sirul fata de dreptul. suspectam a fi bobina sau fisa,pipa etc.. am schimbat fisele intre ele - acelasi simptom. am desfacut capacul chiuluasei si am reverificat jocul la supape - era in regula. urmeaza maine sa schimb carburatoarele intre ele,daca necazul persista nu mai stiu pe ce as putea da vina,luandu-le prin excludere. suspectez cablurile de acceleratie care imi dau impresia ca nu revin automat inapoi,si ori ramane mai turat ori moare subit si mai pacanae cate una adormita la 3 - 4 secunde. maine vreau sa-i pun si tobele,ca mi-am pus vecinii in cap .. printre altele i-am vopsit toate rotile electrostatic,la fel si paharele telescoapelor de fata (adio crom ..) telescoape noi pe spate,guma noua pe spate,rulmenti noi la roti,saboti spate noi,dobe noi.. urmeaza sa arunc peste gard bancheta aia de neam prost,si cand oi' avea timp o farba verde.. altfel acum pare in mintile ei,ca sa spun altfel - se poate pleca pe ea noaptea,tati-s functionalii.. daca am timp pun si ceva poze maine. » Post actualizat in 23 Apr 2016 06:14 dobilii sarbesti intoarse invers,la indemnul lu' ursu,si cu final de toba de dacie,mno parca-s de triumf daitona futui.. si face larma de zici ca-ti intra cu raba-n casa,da fain fain nu ase .. ..ni .. 114.jpg 117.jpg Cu nipra ăsta m-am plimbat acum 2 ani. A fost a lui Nelutu Pana din Severin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Daca vrei sa vorbesti cu actualul proprietar iti pot trimite numarul de te!efon pe privat. .... tare sunt curios cine o fi misteriosul propietar? » Post actualizat in 21 Jul 2016 07:49 ... si apropos de aprinderi, numarul meu este la avatar. Cine are nevoie de un sfat in legatura cu aprinderea - incarcarea si ma poate suna oricand. Am facut destule modificari incat sa capat putina experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 .... tare sunt curios cine o fi misteriosul propietar? Să înțeleg că 0731 521 944 iți aparține ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Dupa multa bataie de cap , rezultatul : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Nu stiu cat tine loc de semnal dar sper sa ma ajute cumva în trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Sper ca ai manusi cu dungi reflectorizante , asta pentru noapte ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marus Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 @mihaai vad ca ai pus alte carburatoare. Ce model sunt sau de la ce provin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Septembrie 19, 2016 Share Postat Septembrie 19, 2016 Da sint carburi cu membrana de la atv Kawasaki klf http://www.ebay.it/itm/361302170712?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT ...merg si bine , am avut surpriza ca la trecerea de pietoni , la plecare sa ridic motorul de pe asfalt cu roata din fata . Consumuri inferioare celor originale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marus Postat Septembrie 19, 2016 Share Postat Septembrie 19, 2016 Multumesc. Mai gasisem ceva echivalent tot la niste motoare Kawasaki: Eliminator 400 si ER dar astea ale tale parca imi suna mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.