krokodilu Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Am unul din cele 6 bolturi care tin discurile de ambreiaj uzat. E bagat presat din ce vad in catalogul cu piese de Dnepr. Cum se da afara de acolo? Incalzesc volanta in zona respectiva si apoi il presez? A mai facut cineva operatiunea asta? Care bolturi tin discurile de volanta ca io nu pricep? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Care bolturi tin discurile de volanta ca io nu pricep? alea in care se infileteaza suruburile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Care bolturi tin discurile de volanta ca io nu pricep? Am incercuit cu rosu in poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Incalzesti bine zona si il depresezi. Poti folosi un ciocan mai mare. Cand il pui pe cel nou sa ai grija sa nu intre "mai adanc" decat celelalte... Eu le-am schimbat pe toate 6 la volanta de la M. Succes(uri). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Si cu ce ai incalzit acolo? Merge cu lampa cu benzina sau trebuie ceva mai puternic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Merge cu lamapa cu butelii de gaz lejer...din aia de se foloseste la instalati(teava cupru) sau cu benzina da nu am mai vazut una deaia...de mult timp. Ca sa extragi boltul ala usor,sa-ti confectionezi un fel de presa...o teava de5-6cm inaltime si care sa incadreze pe exterior boltul ala,cu o saiba groasa si lata in capat si bagi un surub parca m6 e acolo,poti sa montezi'presa'inainte sa te apuci sa incalzesti si cand consideri ca e calda piesa(volanta)mai strangi un gang de filet,iese lejer.Bafta si spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Va salut.Ajutati-ma cu un sfat.Am o honda shadow 600.Ma bate gandul sa-i tai suportul aripa spate pt a-i pune o alta cat mai apropiata de cauciuc.Pe aripa vreau sa pun si o mica sea pt pasager.Ma gandeam sa pun ca aripa,o aripa de niepra fata.Intrebarile mele sunt urmatoarele: -se potriveste sau merge adaptata aripa fata de niepra pt cauciucul meu(180-R15 dimensiunile gumei)? -este suficient de rezistenta pt un pasager?(prinsa atat de bascula cat si intarita fiind sustinuta de axul rotii spate) Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Strmbu Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Intamplator ma ocup momentan de ceva asemanator pe nipra mea. In primul rand nu cred ca aripa fata poate suporta greutatea unui pasager, prinsa de bascula si ax.In principiu cred ca mai degraba aripa spate este mai rezistenta avand pe interior sudata o piesa din tabla pentru rigidizare, dar nici asa nu as pune un pasager pe ea. Eu am prins la fel de axul basculei si de axul rotii, aripa spate dar costruiesc un alt suport porbagaj ( de ce nu pasager) pe care il atasez in caz de nevoie.Ce-i drept structura rusoaicei imi permite.Daca as cunoaste geometria Hondei tale poate am gasi impreuna o solutie . In concluzie nu cred ca aripa fata de nipra e alegerea cea mai buna. La Dnepr saua pasagerului este prinsa pe spate de o structura extrem de rezistenta care sustine si aripa.(nu invers) Bafta si spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Va salut.Ajutati-ma cu un sfat.Am o honda shadow 600.Ma bate gandul sa-i tai suportul aripa spate pt a-i pune o alta cat mai apropiata de cauciuc.Pe aripa vreau sa pun si o mica sea pt pasager.Ma gandeam sa pun ca aripa,o aripa de niepra fata.Intrebarile mele sunt urmatoarele: -se potriveste sau merge adaptata aripa fata de niepra pt cauciucul meu(180-R15 dimensiunile gumei)? -este suficient de rezistenta pt un pasager?(prinsa atat de bascula cat si intarita fiind sustinuta de axul rotii spate) Multumesc anticipat sal.. daca intri la choppere la honda shadow zone vezi ca este la pag 2 si pe la fila 193-198 vezi ca au facut niste baeti cu aripa de nipru si este OK nu ati trebuie nustiu ce ranforsari o platbanda de 4cm pe mijlocul aripi si este de ajuns tio spun ca am testat pe M61 si tine dar vai de curu pasagerului dar asta este alta dicutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 Multumesc de informatii.Voi incerca,daca fac rost de o aripa....deci daca auziti ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Strmbu Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 (editat) Daca te ajuta cu ceva, ale tale sunt. Sa stii ca nu sunt "ciomuite" de mine! Editat Aprilie 25, 2012 de Strmbu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 asta e tare "ciomuite" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Daca te ajuta cu ceva, ale tale sunt. Sa stii ca nu sunt "ciomuite" de mine! Daca la mine te refereai,multumesc,dar am gasit la Gaspar....am si intrat in posesia ei.Luni incep sa o "lovesc". Sper sa iasa ceva din ea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 cine ma ajuta cu un capac plastic de pe joja grups sau cutie viteze? platesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Daca te ajuta cu ceva, ale tale sunt. Sa stii ca nu sunt "ciomuite" de mine! vreau eu "ciomuita" aia de față. da+mi un pm te rog cu detalii gen preț etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 (editat) Gaspar asta unde e de gasit ? Livreaza prompt ? Gaspar asta unde e de gasit ? Editat Aprilie 26, 2012 de mpc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 cine ma ajuta cu un capac plastic de pe joja grups sau cutie viteze? platesc am gasit.acuma am nevoie urgent de un cauciuc pt dnepr. unul second.am băgat deja prea mulți bani, si inca nu am terminat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 mpc Mai mult decat prompt,el din Bacau,eu din Timisoara.Azi la pranz am facut comanda,a doua zi la ora 6 dimineata aveam aripa. In concluzie il recomand. Il gasesti la nr : 0744 472 055 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 mpc Mai mult decat prompt,el din Bacau,eu din Timisoara.Azi la pranz am facut comanda,a doua zi la ora 6 dimineata aveam aripa. In concluzie il recomand. Il gasesti la nr : 0744 472 055 gaspar e din botosani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 gaspar e din botosani. Scuze,ai dreptate.....tot departe este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 (editat) Cristi 57 si dragii moshului, iata de ce imi ieseau pastilele. Pistonul de pe dreapta este varza. Cel de pe stanga nu are nimic. (cred c a e chestia cu ungerea) Norocul a fost ca nu stiu prin ce minune nu mi-a zgariat cilindrul. Si chiulasa a iesit bine din chestia asta! Dnepr si-a dovedit ca merita numele de sovietica! Dupa ce mi-au iesit pastilele prima data (adica primul semn ca ceva s-a rupt si s-a topit)am mers asa si la Padina de vreo 2 ori si la Bran o data si la mare o data. Si totusi se invarte. Fascinant! Am pus un piston de prin casa si acum il tin sub observatie. Editat Mai 5, 2012 de ss_mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Poze de colectie,se pare ca primul segment sa saturat sa stea inchis,si a vrut sa evadeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 (editat) ...nu stiu prin ce minune nu mi-a zgariat cilindrul... Simplu! Incidentul e vechi, anterior reparatiei. "Reparatorul" a inlocuit cilindrul zgariat, montand acelasi piston fara secmentul de foc, canalul lui fiind distrus. Principiu cunoscut: "merge si asa"... oricum era pregatit sa o vanda, ceeace a si facut! Editat Mai 5, 2012 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Cristi il am din 2007. Cred ca eu am ars segnentul ala si o bucata din al doilea! Tot metalul de la segmenti s-a depus pe piston. D-aia ma miram ca nu a zgariat cilindrul. E baiat ok de la cine l-am luat. Si il facuse pentru el. Dar i-a nascut sotia si s-a lasat de moto. Dar ai vazut cand am mers la Mizil ca se auzea ok motorul. Cred ca depunerile de metal topit de la segmenti s-au facut putin cate putin intr-un modelaj demn de bijutier :-). Iar chiulasa zici ca a fost bombardata de praf stelar. Paraca sunt urme de pe Luna. una peste alta asta este! Intrebarea este daca am pistoane diferite este vreo problema? banuiesc ca pistonul pe care il aveam eu de rezerva este un pic diferit de cel care este pe stanga la motor. Pistoanele nu sunt si ele pe cote? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Cristi il am din 2007. Cred ca eu am ars segnentul ala si o bucata din al doilea! Tot metalul de la segmenti s-a depus pe piston. D-aia ma miram ca nu a zgariat cilindrul. E baiat ok de la cine l-am luat. Si il facuse pentru el. Dar i-a nascut sotia si s-a lasat de moto. Dar ai vazut cand am mers la Mizil ca se auzea ok motorul. Cred ca depunerile de metal topit de la segmenti s-au facut putin cate putin intr-un modelaj demn de bijutier :-). Iar chiulasa zici ca a fost bombardata de praf stelar. Paraca sunt urme de pe Luna. una peste alta asta este! Intrebarea este daca am pistoane diferite este vreo problema? banuiesc ca pistonul pe care il aveam eu de rezerva este un pic diferit de cel care este pe stanga la motor. Pistoanele nu sunt si ele pe cote? Scrie cota pe capul pistonului. Daca diferenta de greutate nu este foarte mare intre ele nui nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.