quickisdeadly Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 salutare. ma tot bate gandul demult sa imi iau un motor cu atas (trebuie carat si cainele cumva) si m-am oprit la dnepr. am gasit un mt11. despre el pe net am citit ca nu e cea mai fiabila - mt9 ziceau ei ca e. in rest, am mai intrebat incolo si incoace si mi-au zis multi ca motoru nu are o etansare ca lumea si are scurgeri, ca te poate lasa in mijlocul drumului si asa mai departe. pe aici am citit ca piesele facute recent sunt cam proaste. vreau ceva mai multe informatii din experientele voastre. ca idee, as vrea sa fie calul meu de bataie cam un an adica zilnic 30-50 km, in weekend drumuri si mai lungi, desi nu in fiecare weekend. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 salutare. ma tot bate gandul demult sa imi iau un motor cu atas (trebuie carat si cainele cumva) si m-am oprit la dnepr. am gasit un mt11. despre el pe net am citit ca nu e cea mai fiabila - mt9 ziceau ei ca e. in rest, am mai intrebat incolo si incoace si mi-au zis multi ca motoru nu are o etansare ca lumea si are scurgeri, ca te poate lasa in mijlocul drumului si asa mai departe. pe aici am citit ca piesele facute recent sunt cam proaste. vreau ceva mai multe informatii din experientele voastre. ca idee, as vrea sa fie calul meu de bataie cam un an adica zilnic 30-50 km, in weekend drumuri si mai lungi, desi nu in fiecare weekend. cel mai bine iti cumperi un mt 10,mt 12 sau mt 16,eu cel putin nu ma dau in vant dupa mt 11. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=pOdUoCW8V8M&feature=related Pentru Krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 imi place cum merge omu cu dnepru asta.tot timpu dau de el pe youtube. intrebare: cat de gros trebuie sa fie discurile de ambreaj? ale mele au 4mm.oare le schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=pOdUoCW8V8M&feature=related Pentru Krokodilu Concluzia: atasul incurca !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Am si eu cateva nelamuriri!!! De ce "se spune" ca sunt mai fiabile modelele mt9 mt 10 decat mt11? care sunt diferentele (mecanice) intre ele?. Se potrivesc piese intre mt9, mt10 si mt11? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Am si eu cateva nelamuriri!!! De ce "se spune" ca sunt mai fiabile modelele mt9 mt 10 decat mt11? care sunt diferentele (mecanice) intre ele?. Se potrivesc piese intre mt9, mt10 si mt11? Merci! MT9, MT10 si MT10-36 au fost facute cu simtz de raspundere (sau mai bine zis cu frica de CTC-istii comunisti), in anii dinaintea spargerii USSR. Cu MT11-le Ukraina a incercat sa perpetueze legenda Dnepr, dar se pare ca a lasat-o mai moale in privintza calitatzii materialelor si a executziei lucrarii. Asta este parerea (concluzia) mea si am ajuns la ea avand in batatura si MT10, MT10-36 si MT11, plus ca am urmarit cu interes toate comentariile ce privesc Dnepr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 MT9, MT10 si MT10-36 au fost facute cu simtz de raspundere (sau mai bine zis cu frica de CTC-istii comunisti), in anii dinaintea spargerii USSR. Cu MT11-le Ukraina a incercat sa perpetueze legenda Dnepr, dar se pare ca a lasat-o mai moale in privintza calitatzii materialelor si a executziei lucrarii. Asta este parerea (concluzia) mea si am ajuns la ea avand in batatura si MT10, MT10-36 si MT11, plus ca am urmarit cu interes toate comentariile ce privesc Dnepr. Perfecta dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 (editat) A mai ramas o intrebare fara raspuns! se potrivesc piese de mt9 mt10 (mt 10-36??? deci sunt 2 variante?)la mt11 ( analogia care vreau sa o fac, ar fi daca piesele de me mt9 mt10 ar creste fiabilitatea mt11-lui) Merci!!! (aaa...ma uitam ieri mai in detaliu la motor si am vazut pe majoritatea subansamblelor scris "CCPC" e de bine sau de rau??? )sa fie piesele facute dianinte de dezmembrarea urss-ului??) Editat Iunie 1, 2012 de Adolf118 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Se potrivesc in ambele directii dar nu stiu de unde gasesti piese noi de pe vremea lui MT9 sau MT10-36. Parerea mea este ca un MT9 sau un MT10 este vazut ca mai fiabil deoarece a trecut testul timpului si este inca in functionare. Majoritatea MT9 sau MT10 sunt asa doar cu numele, daca s-a mers cu ele au arborele cotit, setul motor, electrica etc schimbata cu ce s-a gasit in talciocuri in Ucraina dupa '92. Va fi o mare diferenta intre un Nipru MT9 facut pe marginea drumului cu pistoane desperecheate uneori puse invers, cu segmenti de foc necromat, boltul liber in umerii pistoanelor, cu rulmentii neschimbati, alergata aiurea etc fata de orice Dnepr cu 1000km la bord indiferent de model. Niprul primarului din Mizil (din 2005?) este dovada ca pana si ultimele fabricate au fost OK. La KMZ Dnepr se reusise o productie foarte mare > 120 000 motociclete pe an, linii moderne mecanizate, vezi aici http://www.goodkarmaproductions.com/html/pdf/kmz_dnepr_bikes_&_factory.pdf Asta inseamna ca unor repere punctuale li s-a simplificat procesul tehnologic, uneori spre bine alteori spre rau. Unele au fost asa numitele Dnepr de export (MT9 si MT10-36 de pe la noi erau in categoria asta) in timp ce multe din MT11-le ajunse la gramada in 92 la noi erau pentru piata interna. Nu stiu daca asta insemna ca erau alte standarde la asamblarea motoarelor/transmisiilor, mai degraba doar estetic mai finisate: jante cromate, ghidoane lise, tablita indicatori de bord, rama far cromata etc.. Vei fi mai linsitit daca la nevoie pui piese pe care scrie Zdelano v SSSR, sau macar Made in Ukraine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Se potrivesc in ambele directii dar nu stiu de unde gasesti piese noi de pe vremea lui MT9 sau MT10-36. Parerea mea este ca un MT9 sau un MT10 este vazut ca mai fiabil deoarece a trecut testul timpului si este inca in functionare. Majoritatea MT9 sau MT10 sunt asa doar cu numele, daca s-a mers cu ele au arborele cotit, setul motor, electrica etc schimbata cu ce s-a gasit in talciocuri in Ucraina dupa '92. Va fi o mare diferenta intre un Nipru MT9 facut pe marginea drumului cu pistoane desperecheate uneori puse invers, cu segmenti de foc necromat, boltul liber in umerii pistoanelor, cu rulmentii neschimbati, alergata aiurea etc fata de orice Dnepr cu 1000km la bord indiferent de model. Niprul primarului din Mizil (din 2005?) este dovada ca pana si ultimele fabricate au fost OK. La KMZ Dnepr se reusise o productie foarte mare > 120 000 motociclete pe an, linii moderne mecanizate, vezi aici http://www.goodkarmaproductions.com/html/pdf/kmz_dnepr_bikes_&_factory.pdf Asta inseamna ca unor repere punctuale li s-a simplificat procesul tehnologic, uneori spre bine alteori spre rau. Unele au fost asa numitele Dnepr de export (MT9 si MT10-36 de pe la noi erau in categoria asta) in timp ce multe din MT11-le ajunse la gramada in 92 la noi erau pentru piata interna. Nu stiu daca asta insemna ca erau alte standarde la asamblarea motoarelor/transmisiilor, mai degraba doar estetic mai finisate: jante cromate, ghidoane lise, tablita indicatori de bord, rama far cromata etc.. Vei fi mai linsitit daca la nevoie pui piese pe care scrie Zdelano v SSSR, sau macar Made in Ukraine. Bun!!!! un raspuns complet si cuprinzator! multumesc!!! Deci pana la urma...indiferent ca-i mt-9-10-11 in momentu de fata au toate aceeasi fiabilitate! fiind completate cu piese luate de dupa 92...ma indoiesc ca are vruna pistoanele originale din 1980...sau mai stiu de cand. Merci ptr info!!! daca mai am vro nelamurire va mai intreb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nel_old_times Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Tu ai tip din asta nou de cric, eu am unul din ala vechi de Ij, ¨laba de gasca¨. Are articulatia altfel. O sa improvizez un suport pe care o sa-l fixez pe cadru in bara filetata care tine motorul. Multumesc pentru poze. Salut,uite un suport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 o micuta problema! nu am scanteie in bujii? cauza? intamplare: pornesc...merg...opresc...stau juma de ora...pornesc ma intorc acasa,,,stau cateva ore...cand sa pornesc iar sa bag in garaj...nimic! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 bobina inductie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 bobina inductie Multumesc!! doar atat? sa mai verific si alceva? platina? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 ai aprindere clasica? cu condensator? poti sa verifici distanta la platina,condensatoru,fisele,pipele, daca bobina e alimentata daca pui contactu,si asa mai departe.dar bobinele sunt cele mai sensibile si des inlocuite.de la cine am luat eu dneprul meu,am primit 6 bobine pe care le-a schimbat.toate sunt puscate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 ai aprindere clasica? cu condensator? poti sa verifici distanta la platina,condensatoru,fisele,pipele, daca bobina e alimentata daca pui contactu,si asa mai departe.dar bobinele sunt cele mai sensibile si des inlocuite.de la cine am luat eu dneprul meu,am primit 6 bobine pe care le-a schimbat.toate sunt puscate. da! am si-un condensator p-acolo! distanta la platina cum o reglez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lidi_moto Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 bobina e de japoneza.n-as crede ca e asta.botonu rosu de la maneru drept e in jos?atunci e scanteie.prin 2001 am stat in drum vreo 3 ore pt. ca nu aveam un condensator.dar era scanteie si nu pornea deloc.cum schimbam condensatorul,pornea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 bobina e de japoneza.n-as crede ca e asta.botonu rosu de la maneru drept e in jos?atunci e scanteie.prin 2001 am stat in drum vreo 3 ore pt. ca nu aveam un condensator.dar era scanteie si nu pornea deloc.cum schimbam condensatorul,pornea Aseara nu m-am gandit la asta...nu am vazut cum e! si nici nu am verificat! 1-daca nu e in jos o sa-mi trag singurel 2 pumni in gura!!!! 2-daca e de la condesator...de care trebuie sa-i pun? merge orice condensator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 va salut! cu toate ca nu am avut sau am nipru imi permit sa dau si eu un sfat, poate o fi de ajutor. condensatorul se duce mai greu fiind industrial suporta ft bine si mult sarcinile de lucru, problema pleaca de la izolatorii electrici de la platina, aceiasi problema am avut-o si eu o buna bucata de timp la IJ-ul meu de ajunsesem sa plec de acasa cu vreo doua perechi de bobine de schimb si 6 seturi de bujii, ca dovada vezi mai sus ce spune 'robert bk' de nr bobinelor. platina/le au un izolator electric de plastic din fabrica la lamela (arcul) unde se monteaza firul pt bobina cand se incalzeste nu-si mai face treaba pt care e pus acolo face scurt si suprasolicita bobina in maxim un sfert de ora ea nu mai lucreaza se incinge ft mult, daca ai noroc atunci cand bobina se raceste poti porni motoreta iar daca nu inseamna ca e dusa si tre schimbata, ce trebuie sa faci ca sa nu te mai confrunti cu astfel de probleme, schimba izolatorii aia de plastic cu unii de textolit si n-o sa mai ai probleme cu aprinderea. bobina chiar daca e de japoneza daca se incalzeste (incinge) nu mai lucreaza, ea tre sa aiba temperatura de lucru a motorului nu mai mare. condensator poti sa pui si de IJ, pune o poza cu platoul unde e platina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 va salut! cu toate ca nu am avut sau am nipru imi permit sa dau si eu un sfat, poate o fi de ajutor. condensatorul se duce mai greu fiind industrial suporta ft bine si mult sarcinile de lucru, problema pleaca de la izolatorii electrici de la platina, aceiasi problema am avut-o si eu o buna bucata de timp la IJ-ul meu de ajunsesem sa plec de acasa cu vreo doua perechi de bobine de schimb si 6 seturi de bujii, ca dovada vezi mai sus ce spune 'robert bk' de nr bobinelor. platina/le au un izolator electric de plastic din fabrica la lamela (arcul) unde se monteaza firul pt bobina cand se incalzeste nu-si mai face treaba pt care e pus acolo face scurt si suprasolicita bobina in maxim un sfert de ora ea nu mai lucreaza se incinge ft mult, daca ai noroc atunci cand bobina se raceste poti porni motoreta iar daca nu inseamna ca e dusa si tre schimbata, ce trebuie sa faci ca sa nu te mai confrunti cu astfel de probleme, schimba izolatorii aia de plastic cu unii de textolit si n-o sa mai ai probleme cu aprinderea. bobina chiar daca e de japoneza daca se incalzeste (incinge) nu mai lucreaza, ea tre sa aiba temperatura de lucru a motorului nu mai mare. condensator poti sa pui si de IJ, pune o poza cu platoul unde e platina. Merci...o sa cobor jos, si o sa fac poze...sper sa fie cum mi-a zis lidi "butonul rosu" ca sa imi trag palme de dobitoc ce sunt! daca nu...fac poze...si revin cu intrebari!!! merci tuturor care ma ajutati si care ma ve-ti mai ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 Stai linistit nu trebuie sa-ti faci probleme....asa sant comunistele au personalitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 Stai linistit nu trebuie sa-ti faci probleme....asa sant comunistele au personalitate. Mi-am tras palmele de rigoare...am apasat butonul rosu...pedala, si-a pornit racheta albastra! Sunt un idiot!!!! Total!!! scuzati ca v-am pus pe jar degeaba! Oricum...am bagat la cap sfaturile voastre si cu ocazia asta am facut rost si de o bobina originala de Dnepr!!! deci tot raul spre bine! Multumesc! In legatura cu personalitatea...am observat...facand comparatia cu celelalte 2 japoneze care le am! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 Aprinderea clasica functioneaza bine, dar necesita controale periodice care este bine sa le faci pentru a avea "liniste" la drum, performanta si consum bun. Insa daca-ti pui aprinderea electronica adusa de @dany, ai sa uiti de reglaje, platine, bobine si restul de componente ce trebe sa le ai permanent cu tine la drum... Eu am pus-o prin '97 si de atunci nu am mai umblat acolo. Montajul este simplu de executat, nu ai nevoie de specialisti, iar dupa ce-i gasesti pozitia optima nimic nu se v-a mai modifica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 Aprinderea clasica functioneaza bine, dar necesita controale periodice care este bine sa le faci pentru a avea "liniste" la drum, performanta si consum bun. Insa daca-ti pui aprinderea electronica adusa de @dany, ai sa uiti de reglaje, platine, bobine si restul de componente ce trebe sa le ai permanent cu tine la drum... Eu am pus-o prin '97 si de atunci nu am mai umblat acolo. Montajul este simplu de executat, nu ai nevoie de specialisti, iar dupa ce-i gasesti pozitia optima nimic nu se v-a mai modifica. va fi primul "upgrade" la salariu!...acusica...pe 10 dau comanda!...inca o chestie...carburile mele sunt k63, (asa cum zice si cartea tehnica) motorul pleaca din prima...foarte rar 2-3 pedale, mai trebuie reglat ceva la ele? daca da? imi poate spune cineva cam in ce ordine treebuie sa umblu la suruburi? am un surub cu arc,in partea superioara a carb.(cheie de 10) si mai am unu mic (surubelnita dreapta)mai jos.Ce face fiecare? Care e ordinea in care trebuie sa umblu la ele? daca sunt reglate corect, motorul ar trebui sa tina relantiul intr-un singur piston? sau cer prea mult? Merci!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.