cristi 57 Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 (editat) Dany...m-ai bagat mai tare-n ceata! ... Adica K-63 si K-65 sunt mai economice in oras, in schimb K-68 sunt mai economice la drumuri lunngi. Evident daca ai carburatoare bune si bine reglate. Nu cred ca la capitolul performanta motor sa apara o diferenta evidenta, ceva care sa poti simti vadit, fara aparate si testere sofisticate. Puterea in final inseamna consum marit si orice carburator este in stare sa dea mai mult decat poate consuma motorul. Se pare ca la o utilizare "nervoasa" stil oras cu demaraje si frane la nesfarsit k-urile 63/65 sa scoata un consum mai bun la aceleasi performante si viceversa cu k-68. Personal am remarcat ca intradevar la drumuri lungi, k-68 este mai performant. Comparatia facuta la un drum de peste 600 km facut ipreuna cu @thvlad, el avand k-65. Insa nu pot face afirmatii la mersul de oras, nu am avut curiozitatea de a testa cele doua modele. Pot sa spun ca teoretic omogenizarea amestecului in difuzorul k-68-ului este mai buna datorita formei sferice. Accelerarea si decelerarea gazelor este mai buna comparativ cu forma patrata a difuzorului k-63/65. Apoi k-68 desi inghite mai multa manopera de executie, tehnologic este mai evoluat. Editat Iunie 4, 2012 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 (editat) Dany...m-ai bagat mai tare-n ceata! Eu inteleg din ce zici tu...ca astea k-63 k-65 consuma mai mult...dar da mai multa putere(demaraj in oras...putere prin noroaie) k-68 te-ajuta sa consumi mai putin la drum lung. Cam atat inteleg!Am inteles bine?? Dar ca fiabilitate?ca posibilitati de reglaj? Mai jos Cristi 57 a explicat exact cum sta treba cu ele. Eu local sau ofroud folosesc k63 sau k65(in ture mici raspund mai bine la aceleratie) K68 sint super la drumurile lungi. Editat Iunie 4, 2012 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 Salut. Prima, sa stapinesti sanatos dihania. Adolf, daca ai o harta mai desteapta putin la km. intre localitati eu scriu traseul, tu aduni km. Motocicleta Dnepr, cu atas cum o ai si tu, fara tractiune pe atas. Atasul plin cu multe necesare in hoinareala. Singur pe ea. Din cit vad la profil esti din Braila, trebuie sa cunosti zona. Traseul: Onesti- Adjud-Marasesti-Focsani-Rm Sarat- Sutesti- Ianca-Bordei Verde-Viziru-Bertestii-Gura Ialomitei- Popas Chirana-Facaieni-Fetesti. Acolo s-a terminat plinul de 19 l benzina facut la Onesti. Carburatoare K68Pekar Y de la Dany, aprindere electronica de la Dany. Mers normal si unde permitea si stiam drumul intre 50 si 90km/h. Timp: plecat de la Onesti la ora 19 , pauza la Rm-Sarat de la ora 21 pina pe la 23,30 ajuns la Fetesti in jurul orei 2,30 - 2,45. Acolo a fost povestea aia cu rezerva de benzina, am alimentat la peqo si acasa la Valu lui Traian am ajuns la ora 4 dimineata. Daca este o harta corecta cu km. poti sa faci si o viteza medie de deplasare. Acuma, despre chestia cu motor de BMW. E o treaba, dar nu cine stie ce. Intreaba ce consum (corect) are un '80 solo si dupa aia mai vorbim. Cristi ti-a scris despre reglajele carburatoarelor, K 63 - 65 -68. Eu vin si mai tare ca el, cumpara si monteaza o aprindere electronica pe motor. Asta este o prioritate. Sint doua variante, ori crapa din prima, ori nu poti sta tu in sa cit merge ea. Dany e om de omenie si in primul caz te ajuta, iar in al doilea i-i creste inima de bucurie. Nu te lua ca, avans centrifugal, ca motorul cit mai original ca una asa, alta asa. Ai aprindere electronica buna, nu mai ai treaba cu multe, multe probleme generate de sistemul cu avans centrifugal si platina. Eu cu aprindere electronica aveam pe un cilindru o bujie Brisk, pe celalalt un Sinterom. Asa am mers la intrunire la Bacau, apoi la Bucuresti- Transfagarasan si abia la Brasov le-am inlocuit cu unele no-name, ieftine(20 lei 4 bucati). 2 a folosit Vlad (Th Vlad) la Dnepra lui si 2 eu la a mea. Sa nu crezi ca pe cele vechi le-am aruncat. Asta se intimpla in 2008. In 2010 am vindut motocicleta cu bujiile alea pe motor. Anul trecut erau tot pe motor. Deci, tu alegi. Dureri de cap, s-au liniste. Carburatoarele: daca ce ai tu pe motor se comporta cum ai scris, nu este cazul sa-ti faci probleme. A, ca te pregatesti cu un set de K68 ( ptr. mincat sarmale) asta e cu totul altceva, dar nu cred ca este o prioritate. Decit sa bagi nu stiu citi marafeti intr-un motor de BMW ( nu spun ca nu este bun, Doamne fereste) mai bine banii aia i-i bagi in benzina...si tu sa fii sanatos pe unde te va duce Dnepra. Dnepra lui Lidi e un motor bun. Cind va fi, (si asta a-s vrea sa fie cit mai rar) apeleaza aici si fii sigur ca cineva i-ti va sari in ajutor. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Salut. Prima, sa stapinesti sanatos dihania. Adolf, daca ai o harta mai desteapta putin la km. intre localitati eu scriu traseul, tu aduni km. Motocicleta Dnepr, cu atas cum o ai si tu, fara tractiune pe atas. Atasul plin cu multe necesare in hoinareala. Singur pe ea. Din cit vad la profil esti din Braila, trebuie sa cunosti zona. Traseul: Onesti- Adjud-Marasesti-Focsani-Rm Sarat- Sutesti- Ianca-Bordei Verde-Viziru-Bertestii-Gura Ialomitei- Popas Chirana-Facaieni-Fetesti. Acolo s-a terminat plinul de 19 l benzina facut la Onesti. Carburatoare K68Pekar Y de la Dany, aprindere electronica de la Dany. Mers normal si unde permitea si stiam drumul intre 50 si 90km/h. Timp: plecat de la Onesti la ora 19 , pauza la Rm-Sarat de la ora 21 pina pe la 23,30 ajuns la Fetesti in jurul orei 2,30 - 2,45. Acolo a fost povestea aia cu rezerva de benzina, am alimentat la peqo si acasa la Valu lui Traian am ajuns la ora 4 dimineata. Daca este o harta corecta cu km. poti sa faci si o viteza medie de deplasare. Acuma, despre chestia cu motor de BMW. E o treaba, dar nu cine stie ce. Intreaba ce consum (corect) are un '80 solo si dupa aia mai vorbim. Cristi ti-a scris despre reglajele carburatoarelor, K 63 - 65 -68. Eu vin si mai tare ca el, cumpara si monteaza o aprindere electronica pe motor. Asta este o prioritate. Sint doua variante, ori crapa din prima, ori nu poti sta tu in sa cit merge ea. Dany e om de omenie si in primul caz te ajuta, iar in al doilea i-i creste inima de bucurie. Nu te lua ca, avans centrifugal, ca motorul cit mai original ca una asa, alta asa. Ai aprindere electronica buna, nu mai ai treaba cu multe, multe probleme generate de sistemul cu avans centrifugal si platina. Eu cu aprindere electronica aveam pe un cilindru o bujie Brisk, pe celalalt un Sinterom. Asa am mers la intrunire la Bacau, apoi la Bucuresti- Transfagarasan si abia la Brasov le-am inlocuit cu unele no-name, ieftine(20 lei 4 bucati). 2 a folosit Vlad (Th Vlad) la Dnepra lui si 2 eu la a mea. Sa nu crezi ca pe cele vechi le-am aruncat. Asta se intimpla in 2008. In 2010 am vindut motocicleta cu bujiile alea pe motor. Anul trecut erau tot pe motor. Deci, tu alegi. Dureri de cap, s-au liniste. Carburatoarele: daca ce ai tu pe motor se comporta cum ai scris, nu este cazul sa-ti faci probleme. A, ca te pregatesti cu un set de K68 ( ptr. mincat sarmale) asta e cu totul altceva, dar nu cred ca este o prioritate. Decit sa bagi nu stiu citi marafeti intr-un motor de BMW ( nu spun ca nu este bun, Doamne fereste) mai bine banii aia i-i bagi in benzina...si tu sa fii sanatos pe unde te va duce Dnepra. Dnepra lui Lidi e un motor bun. Cind va fi, (si asta a-s vrea sa fie cit mai rar) apeleaza aici si fii sigur ca cineva i-ti va sari in ajutor. Numai bine. Merci! Cunosc traseul ca-s sofer de tir.Nici nu trebuie sa adunam prea mult! cam 5.5% Asta cu aprinderea...da! astept sa vina banutii si apoi dau comanda la dany... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Salut. Prima, sa stapinesti sanatos dihania. Adolf, daca ai o harta mai desteapta putin la km. intre localitati eu scriu traseul, tu aduni km. Motocicleta Dnepr, cu atas cum o ai si tu, fara tractiune pe atas. Atasul plin cu multe necesare in hoinareala. Singur pe ea. Din cit vad la profil esti din Braila, trebuie sa cunosti zona. Traseul: Onesti- Adjud-Marasesti-Focsani-Rm Sarat- Sutesti- Ianca-Bordei Verde-Viziru-Bertestii-Gura Ialomitei- Popas Chirana-Facaieni-Fetesti. Acolo s-a terminat plinul de 19 l benzina facut la Onesti. Carburatoare K68Pekar Y de la Dany, aprindere electronica de la Dany. Mers normal si unde permitea si stiam drumul intre 50 si 90km/h. Timp: plecat de la Onesti la ora 19 , pauza la Rm-Sarat de la ora 21 pina pe la 23,30 ajuns la Fetesti in jurul orei 2,30 - 2,45. Acolo a fost povestea aia cu rezerva de benzina, am alimentat la peqo si acasa la Valu lui Traian am ajuns la ora 4 dimineata. Daca este o harta corecta cu km. poti sa faci si o viteza medie de deplasare. Acuma, despre chestia cu motor de BMW. E o treaba, dar nu cine stie ce. Intreaba ce consum (corect) are un '80 solo si dupa aia mai vorbim. Cristi ti-a scris despre reglajele carburatoarelor, K 63 - 65 -68. Eu vin si mai tare ca el, cumpara si monteaza o aprindere electronica pe motor. Asta este o prioritate. Sint doua variante, ori crapa din prima, ori nu poti sta tu in sa cit merge ea. Dany e om de omenie si in primul caz te ajuta, iar in al doilea i-i creste inima de bucurie. Nu te lua ca, avans centrifugal, ca motorul cit mai original ca una asa, alta asa. Ai aprindere electronica buna, nu mai ai treaba cu multe, multe probleme generate de sistemul cu avans centrifugal si platina. Eu cu aprindere electronica aveam pe un cilindru o bujie Brisk, pe celalalt un Sinterom. Asa am mers la intrunire la Bacau, apoi la Bucuresti- Transfagarasan si abia la Brasov le-am inlocuit cu unele no-name, ieftine(20 lei 4 bucati). 2 a folosit Vlad (Th Vlad) la Dnepra lui si 2 eu la a mea. Sa nu crezi ca pe cele vechi le-am aruncat. Asta se intimpla in 2008. In 2010 am vindut motocicleta cu bujiile alea pe motor. Anul trecut erau tot pe motor. Deci, tu alegi. Dureri de cap, s-au liniste. Carburatoarele: daca ce ai tu pe motor se comporta cum ai scris, nu este cazul sa-ti faci probleme. A, ca te pregatesti cu un set de K68 ( ptr. mincat sarmale) asta e cu totul altceva, dar nu cred ca este o prioritate. Decit sa bagi nu stiu citi marafeti intr-un motor de BMW ( nu spun ca nu este bun, Doamne fereste) mai bine banii aia i-i bagi in benzina...si tu sa fii sanatos pe unde te va duce Dnepra. Dnepra lui Lidi e un motor bun. Cind va fi, (si asta a-s vrea sa fie cit mai rar) apeleaza aici si fii sigur ca cineva i-ti va sari in ajutor. Numai bine. vorbe de aur,o explicatie mai buna ca asta nici ca se putea.Toata stima mestere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) Vreau sa vopsesc tablaraia de la motocicleta albastru inchis cat mai aproape de nuanta originala. Stie cineva care este codul Ral cel mai apropiat? Ce vopsea recomandati? Editat Iunie 5, 2012 de Razvan17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 (editat) ar fi albastrul de pe atasul asta: http://halflive.hostei.com/halflive/Dnepr%20bak/dnepr_page.html Nu te ajuta codul RAL si daca te uiti pe internet ai sa ramai surprins cate palete diferite de culori RAL gasesti. Pentru autenticitate ar trebui un Policolor Emaur, dar vopseaua este una mizerabila, va rugini fierul si vopseaua se va matui. Incearca cu un Policolor Duralchid. SI trebuie si dungi albe Editat Iunie 6, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 (editat) ar fi albastrul de pe atasul asta: http://halflive.hostei.com/halflive/Dnepr%20bak/dnepr_page.html Nu te ajuta codul RAL si daca te uiti pe internet ai sa ramai surprins cate palete diferite de culori RAL gasesti. Pentru autenticitate ar trebui un Policolor Emaur, dar vopseaua este una mizerabila, va rugini fierul si vopseaua se va matui. Incearca cu un Policolor Duralchid. SI trebuie si dungi albe Da, albastrul atasului din link-ul atasat de tine este ce vreau. Motocicleta mea a fost vopsita de unul din proprietarii anteriori mie si unele piese inca mai pastreaza acesta culoare prin locuri mai dosite. De la Policolor Duralchid nuanta cea mai apropiata cred ca este Albastru Maritim. http://www.duralchid.ro/gama_culori.html O sa intreb vopsitorul ce anume trebuie, vopsea, diluant, grund.... Editat Iunie 6, 2012 de Razvan17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 ar fi albastrul de pe atasul asta: http://halflive.host...dnepr_page.html Nu te ajuta codul RAL si daca te uiti pe internet ai sa ramai surprins cate palete diferite de culori RAL gasesti. Pentru autenticitate ar trebui un Policolor Emaur, dar vopseaua este una mizerabila, va rugini fierul si vopseaua se va matui. Incearca cu un Policolor Duralchid. SI trebuie si dungi albe vopseaua duralcid ii cea mai acceptabila pt nipru,are un pret cat de cat acceptabil si luciul rezista in timp iar emaurul de la policolor dupa un an de la aplicare se creapa si se exfoliaza,de luciu in cazul emaurului nu mai poate fi vorba.Cea mai indicata nuanta de la duraclil pt nipru ar fi albastrul marin.SPOR LA TREABA Da, albastrul atasului din link-ul atasat de tine este ce vreau. Motocicleta mea a fost vopsita de unul din proprietarii anteriori mie si unele piese inca mai pastreaza acesta culoare prin locuri mai dosite. De la Policolor Duralchid nuanta cea mai apropiata cred ca este Albastru Maritim. http://www.duralchid...ama_culori.html O sa intreb vopsitorul ce anume trebuie, vopsea, diluant, grund.... Imposibil sa nu trebuiasca si ceva chit apoi grundfuller degresant si lista poate continua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 ar fi albastrul de pe atasul asta: http://halflive.hostei.com/halflive/Dnepr%20bak/dnepr_page.html Nu te ajuta codul RAL si daca te uiti pe internet ai sa ramai surprins cate palete diferite de culori RAL gasesti. Pentru autenticitate ar trebui un Policolor Emaur, dar vopseaua este una mizerabila, va rugini fierul si vopseaua se va matui. Incearca cu un Policolor Duralchid. SI trebuie si dungi albe Si inca ceva. Dungile alea albe le pot face eu dupa cu pensula? Sau iese nashpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nel_old_times Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 La noi in 90% din cazuri. Exerseaza totusi inainte,pe ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Si inca ceva. Dungile alea albe le pot face eu dupa cu pensula? Sau iese nashpa. daca te sti la liniat iasa bine daca nu iasa naspa,ar mai fi o metoda cea cu aerograful,necesita mai multa munca dar se merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Ma gandeam sa fac conturul cu banda adeziva de hartie si apoi sa dau cu pensula sau cu sprayul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Ma gandeam sa fac conturul cu banda adeziva de hartie si apoi sa dau cu pensula sau cu sprayul. cu spray ul nu tine va trebui sadai un strat de lac peste si trebuie mascat dar daca ai rabdare si timp poti sa faci treaba asta,cu pensula nici intr un caz pt ca va ramane urme de pensula si va arata urat iar tie daca iti place cu pensula poti sa o faci eu nu am nimic impotriva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Si inca ceva. Dungile alea albe le pot face eu dupa cu pensula? Sau iese nashpa. Dungile originale sint tot cu pensula date,dar trebuie pensula speciala si un meserias binenteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 cu spray ul nu tine va trebui sadai un strat de lac peste si trebuie mascat dar daca ai rabdare si timp poti sa faci treaba asta,cu pensula nici intr un caz pt ca va ramane urme de pensula si va arata urat iar tie daca iti place cu pensula poti sa o faci eu nu am nimic impotriva. Nu e treaba ca imi place cu pensula, ma gandeam cum sa fac, cum mi-ar fi mai usor. Nu am mai facut niciodata treaba asta. De-aia cer pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Se vinde! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Nu e treaba ca imi place cu pensula, ma gandeam cum sa fac, cum mi-ar fi mai usor. Nu am mai facut niciodata treaba asta. De-aia cer pareri. sal daca vrei sa iasa treaba misto si fara mari batai de cap dupa ce ai vopsito se gaseste la orce magazin de piese auto rola cu dungi care se lipesc pe caroseri si de diferite culori,daca ai norocul sa gasesti alb o aplici si dupa arunci lacul,daca nu gasesti alb dai fond alb echipezi cu dunga un fel de negativ dupe aceia vpsesti cu albastru lasi un pic sa se usuce si deslipesti dunga care a fost peste fundal si iese foarte ok si arunci lacul peste vopsea eu asa am facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 (editat) pt ca a ramas in urma topicul,cu 3 zile....pun 3 poze interesante.cautati defectul Editat Iunie 9, 2012 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 pt ca a ramas in urma topicul,cu 3 zile....pun 3 poze interesante.cautati defectul Am gasit si eu, in motorul de la Nipra mea, unul la fel ca cel din poza a treia. In plus, al meu avea si pitting pe suprafata pe care calca cama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 (editat) ...imi place cu pensula, ma gandeam cum sa fac, cum mi-ar fi mai usor... Sunt pensule speciale pentru linii, din par de veverita, dar trebuie sa ai mana formata. Fara experienta nu o sa mearga. Insa gasesti o banda speciala care are doua dungi paralele cu diverse culori, se vinde la role de 10 m in magazinele de specialitate sau piese auto. Indepartezi una din dungi(una de 2 mm si alta mai lata), poti sa le lasi pe amandoua. Sunt pozate pe o alta banda transparenta pe care o deslipesti dupa aplicare. Eu asta am facut si au rezistenta in timp. Miai usor de atat nu se poate! Editat Iunie 9, 2012 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 pt ca a ramas in urma topicul,cu 3 zile....pun 3 poze interesante.cautati defectul mda fisuri in tacheti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 (editat) Insa gasesti o banda speciala care are doua dungi paralele cu diverse culori, se vinde la role de 10 m in magazinele de specialitate sau piese auto. Indepartezi una din dungi(una de 2 mm si alta mai lata), poti sa le lasi pe amandoua. Sunt pozate pe o alta banda transparenta pe care o deslipesti dupa aplicare. Eu asta am facut si au rezistenta in timp. Miai usor de atat nu se poate! Varianta asta mi se pare cea mai "accesibila". De regula vopsitorul nu prea are rabdare pentru ele si nici nu prea vrea sa-si de silinta. Editat Iunie 10, 2012 de Razvan17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 ia uitati ce minune vazui in curte la un bavarez plin de bani!!!! frumos domle frumooss!!!! pe astea a-s vopsi-o si io cu pensula putin!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 (editat) Nu vreau să mă arunc cu un diagnostic înainte de a cântării toate datele dar... cred că "ceva-i putred in Danemarca". Simptomele sunt următoarele: Motorul porneÂşte la prima, maxim a doua pedală; cilindrii funcționează identic Âşi independent unul de altul (mai rar întâlnit la nipru). Problema e că impreună se "impiedică" unul pe altul. Consumul e de vis, undeva la 5,5 mixt, bujia e cărămizie, avansul reglat, supapele reglate, carburile reglate Âşi ele evident. Rog profesioniÂştii să-Âşi dea cu părerea: De ce merge "impiedicat"? nu Âştiu cum altfel să explic situația, cuvântul "împiedicat" descrie cel mai bine simptomele. Editat Iunie 23, 2012 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.