AdrianS Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Relaxare - - şi înmatriculare! Mulţumesc pentru sfaturi în legătură cu tija ambreiajului. Am rezolvat-o între timp (temporaro-definitiv) aplicând metoda Cristi 57. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Salut. Mi se pare normal sa stai relaxat. Apelind la legile lui Murphy, una din ele spune clar: ceva ce functioneaza cu statut provizoriu va ramine cu statut definitiv. Bine ca ai inmat6riculat-o, e una din realizarile mari. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 ...slapii merg perfect cu modelul MT11..Poate o nuanta mai bleumarin ar fi si mai avantajoasa... Mai trebuie sa o faca sa arate frumos...apoi dupa ce ii baga ulei de ala scump cu aditivi din laptisor de matca, motorul sau cutia , sau transmisia , sau cadrul , etc. o sa crape subit si va trebui sa rupa in doua motorul ...si sa beleasca vopseaua, si sa astepte pese de schimb semifabricate...si n-o sa mai ajunga la ITP... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 @drobu... spre deosebire de alte Nipre, al lui Adrian chiar merge (acum merge chiar bine, după doi ani jumate de așteptare) Nipru! Face bine la moral! Dacă stă lîngă Ural! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 (editat) Unde gasiti voi asa rulment mic de presiune? nu merge si la Simson? Editat Mai 20, 2013 de constantin57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 de curand am intrat in posesia unui grup de tractiune de M care e in varianta cu tractiune si pt atas problema e ca e inutilizabil in starea in care se afla...uzura peste medie, carcasa fisurata, gaurile pt suruburi largite si pe alocuri cu filetul smuls, pinioanele prezinta uzura peste medie. intrebare: se pot reface pinioanele? si daca da....unde? sau de unde pot cumpara unele noi sau aproape noi. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 (editat) aveam niste site-uri din IT. unde faceau pinioane, coroane, cardane etc.pentru moto vechi. Daca te intereseaza le caut. Editat Mai 21, 2013 de cristi74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Salut. Burg man, am mai multe seturi de pinioane de grup, SH dar in toate mintile. Acum te rog spune-mi citi dinti are pinionul de atac. "Farfuria" , i-am numarat, are 37. Daca e ceva vedem cum facem. Numarul meu de telefon este la profil. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Bunătăţi di la... O pus-o ăMTău' nieu, vedi acuşaia jaratic. Şi-i gata spatele! Schimbat semiluna de pornire, confecţionat prin puncte de sudură contactul corect al neutralului, schimbat simeringurile în capac, pus garnitură şmecheră, strîns capac, pus biluţă la tijha ambreiajului, suit cutia la loc, reglat ambreiaj. Răsucit cupla de cauciuc la 90 grade Schimbat capac grup spate cu pus garnitură şmecheră, suit grup spate sus, suit roată sus, strîns. Dar, a durat două zile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Atunci cand pentru a treia oara intr-un an am cumparat capacul de la tractiune si el venea cu prezoanele construite invers, mi-am spus asa: BMW era o masina de lupta construita dedicat unui anumit segment al frontului si a atins excelenta. Manufacturarea cu utilajele germane ajunse la maica rusie dar fara inteligenta si exactitatea inginerilor nemti (care au preferat moartea prin impuscare-n cap) dau pe piata rezultate tehnice lamentabile. Am pus aprindere electronica, am spitzat la nou jante incheiate cu triodina, am pus sea custom dubla, am construit bord si coditza, am inlocuit tot ce se putea cu nou. Chiar ne-am iubit o vreme. Raportul real in TIMP de 1:1 reparatie/ rulaj m-a determinat sa o abandonez pt o gheisha de touring care imi ofera un raport sexual al timpului mai bun de 1:10. Adio troace de la rusia, prefer sa stau mai mult in sea decat sub ea! Si bonus vreau si Basarabia inapoi. Numa' bine si tot respectul pentru cei ce inca mai aloca timp anapoda reparatiilor interminabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Sa intelegem ca esti frustrat de faptul ca nu ai fost in stare sa-ti faci fierul functional? Tu vrei un custom acolo, din ce povestesti asa se intelege, dinconstruit bord si codita cel putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Sa intelegem ca esti frustrat de faptul ca nu ai fost in stare sa-ti faci fierul functional? Tu vrei un custom acolo, din ce povestesti asa se intelege, dinconstruit bord si codita cel putin. Nu amice chiar mergea bine dupa cat timp am petrecut reparand si inlocuind si facand "reglaje" pe nisipuri miscatoare. Dar se defecta lafel de bine. In loc de bagaje utile luam truse complete de scule, sa-mi ofer sansa de a ma intoarce pe cat posibil tot calare. Problema, singura dealtfel, este ca nu sunt highlander sa traiesc vesnic sa aloc atata timp surubaritului in zadar. Am donat-o unui colectionar si am scapat de cauza durerilor generate de timpul irosit si maruntisului cheltuit incet si sigur, constant as zice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 (editat) Uite ca vin cu ceva poze sa te scot din blazarea cu care "ma califici" efemer p-acilea: Editat Mai 26, 2013 de high_dive_eagle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 (editat) s-atunci.. cum de la alti inca mai merg niprele astea,neplangandu-se mereu de bube... Merg pentru ca le place sa repare, apoi stiu sa repare... Insa a compara un motor vechi cu unul actual este un nonsens. Este ca si cum ai compara un desteptator tip CFR cu actualul electronic. In felul lui omu' are dreptate.. Editat Mai 26, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 (editat) Daca in viata mea nu se ingramadeau atatea poate as fi tinut-o ca a doua, aia de retro-parade. Dar nu mai incape, oricat de drag mi-ar fi mie surubaritul cu caposenie si homemade si homesolution si... tot. In perceptia mea viata e una si se termina la vremea ei. Nu fac decat sa folosesc pe cat posibil eficient singura resursa epuizabila d.p.d.v fizic: timpul... Chiar mentionam mai sus ca "ne-am iubit o vreme". PS Merg pentru ca le place sa repare, apoi stiu sa repare... Insa a compara un motor vechi cu unul actual este un nonsens. Este ca si cum ai compara un desteptator tip CFR cu actualul electronic. In felul lui omu' are dreptate.. Nipra era fab in 90 iar japo actual in 87, deci... pica. Concluzia ar fi ca nu e japo cum e rus si nici ivan cum sensei. Editat Mai 26, 2013 de high_dive_eagle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Toma e concluzia ta si experienta ta personala, Stefan s-a folosit de Niprul asta mai cu folos. Vrei km in sa multi eu vreau km in saua de Nipru. Nu vrei sa respecti asta nu postezi la Coltul Comunistelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Toma e concluzia ta si experienta ta personala, Stefan s-a folosit de Niprul asta mai cu folos. Vrei km in sa multi eu vreau km in saua de Nipru. Nu vrei sa respecti asta nu postezi la Coltul Comunistelor. Am o vaga impresie ca esti subiectiv din pozitia in care ar trebui sa fii diplomat. Deranjeaza pe cineva ce am scris eu mai sus incat sa cantarim libertatea mea de exprimare aici? Instig cumva la abandonarea comunistelor in detrimentul intereselor cuiva si nu-mi dau eu seama, sau ce se intampla? Am o parere prea buna despre tine ca sa o schimb dupa atatia ani. Oricum "painea si cutitu" sunt la tine. Fa ce trebuie cu ele in calitate de moderator. Aici nu discutam noi doi despre ce vreau eu si ce vrei tu, pentru asta esista PM, tel samd. Asfalt far' de orgolii gen "miezul traficului" va doresc tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 ...Nipra era fab in 90 iar japo actual in 87, deci... pica. Concluzia ar fi ca nu e japo cum e rus si nici ivan cum sensei. Ai citit dar n-ai inteles nimic... diferente tenologice intre(mai multe) generatii de motoare(aliaje performante, precizie de prelucrare, mase in miscare, etc). Nipra este o copie al altei copii dupa un concept din '29 si care a continuat sa fie fabricat pana in '92-'93 datorita unor inertii comuniste, posibil si stocuri imense. Japoneaza ta este probabil un concept al anilor '80 fabricat pe alte criterii si interese economice. Parerea ta este indreptatita si cunoscuta la multe persoane(din cauza asta ti-am dat dreptate). Insa comparatia ta este total gresita. Faptul ca la tine motorul crapa de trei ori pe an tine de priceperea ta si atat. Tot asa de bine sunt posesori care cu acelasi model de moto, fac mii de km fara scule dupa ei. PS. Faptul ca folosesc o bricheta zippo este placerea mea! Stiu, trebe sa schimb piatra si sa pun zilnic benzina... pentru mine este simplu, stiu sa fac operatia asta si nu ma deranjeaza, am rezerve si nu raman in drum niciodata. Cand o sa ma satur de ea o sa trec la electronica care dupa 50 de pacaneli incepe sa dea rateuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 (editat) ....Faptul ca la tine motorul crapa de trei ori pe an tine de priceperea ta si atat. .... N-am facut afirmatia asta. Era vb de capacul de la grupul de tractiune. Am schimbat 3 noi intr-un sezon fiindca piesa de schimb era construita prost, cu metric normal in butuc si marunt pentru piulita. Adica invers decat notiunea de prezon de fixare. Am strans prezoanele alea de 5 sau 6 ori sa pot ajunge de la Ploiesti la Iasi, la nunta unui bun prieten candva, si tot am pierdut unu pe intoarcere spre casa. In rest iti dau perfecta dreptate, pentru ca ai. PS Si eu folosesc un zippo cu aceleasi inconveniente, insa numai la ocazii. De zi cu zi o ard pe tigara cu bic-ul clasic, ala cu polizor si piatra... Editat Mai 26, 2013 de high_dive_eagle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 ...era construita prost, cu metric normal in butuc si marunt pentru piulita... Nu este gresit, asa este corect sa fie! Prezonul se face cu pas normal in portiunea care se fixeaza in aluminiu din motive de rezistenta(pasul mai mare si mai adanc). Pasul fin este utilizat in general la piulite si suruburi din otel pentru a impiedica desurubarea ce se produce din cauza vibratiilor. Ai sa gasesti acest pas fin pe multe suruburi ce se folosesc la motoare sau in general acolo unde sunt vibratii de rezonata si utilizat de multi producatori. Intradevar, slabirea celor 4 prezoane de la grup este o "meteahna" cunoscuta la nipre. Si eu le strangeam de multe ori, apoi dupa ce am pierdut un prezon am folosit blocator albastru(1/2 tare) la piulita si verde la prezon(in gaura din capac)... nu am mai avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Tot respectul pentru solutiile fiecaruia la fiecare chichitza! Am si amintiri placute cu nipra aia, incercam doar sa punctez ca oricat as fi vrut eu sa o tin de regina in ograda, timpul alocat ei m-a determinat sa o indepartez din "spatiul vital". Daca rusoaica ma lasa fara aer (timp) ei bine gheisa mi-l ofera. Acum nu cred ca-ti imaginezi cum ca asta e perfecta. Nu este. Doar ca ce repari sau inlocuiesti acolo moare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Nu deranjeaza ce-ai scris,ci felul in care ai facut-o. ai aruncat cateva cuvinte cu lopata,sigur fiind pe tine (si pe tastatura) iar acum te dai impuscat in aripa a nu se intelege gresit,nu am nimic de impartit cu tine,n-are rost sa iscam noi polemici. nici eu nu sunt vreun mecanic sau electrician iscusit,ba dimpotriva,insa ma abtin de la astfel de comantarii ca in situatia de fata. bafta! Mai greu dar ne-am inteles pana la urma. Oricum suntem oameni diferiti si nu putem exprima identic un subiect unic in realitate. Si gata nu va mai plictisesc pe domeniu cata vreme am renuntat la posesia de comuniste, Respect tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Ia-ti mobra care trebuie si nu o sa mai repari atata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Am strans prezoanele alea de 5 sau 6 ori sa pot ajunge de la Ploiesti la Iasi, Mînchaţ-aş. Poi dacă voi vă plîngeţi de ceva nenorocite piuliţe mai puţine ca dejtele de la o mînă.... ce să mai zic io de Oltcit că are hun kil de şhuruburi mînchaţ-aş? Şi nu la vedere, ca la grup, unde orice prost ştie să strîngă în sensul în care "bate limba" (la ceas). Neica Cristi ţi-o dat soluţia. Eu am folosit Fix-Gewinde şi nu s-au desfăcut. Se cimentează acolo întrre filete de nu-ţi vine a crede ce îmbinare a putut să iasă. Başca că mai şi izolează de pierderi de ulei.... A, şi s-au inventat piuliţele autoblocante, sau izolaţia de cablu. Sau, arhaica vopsea. Tot un drac. Mintea să te ducă......... că dacă te duce mintea, te duce şi motorea. Că dacă nu.... o duci tu... de coarne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Mînchaţ-aş. Poi dacă voi vă plîngeţi de ceva nenorocite piuliţe mai puţine ca dejtele de la o mînă.... ce să mai zic io de Oltcit că are hun kil de şhuruburi mînchaţ-aş? Şi nu la vedere, ca la grup, unde orice prost ştie să strîngă în sensul în care "bate limba" (la ceas). Neica Cristi ţi-o dat soluţia. Eu am folosit Fix-Gewinde şi nu s-au desfăcut. Se cimentează acolo întrre filete de nu-ţi vine a crede ce îmbinare a putut să iasă. Başca că mai şi izolează de pierderi de ulei.... A, şi s-au inventat piuliţele autoblocante, sau izolaţia de cablu. Sau, arhaica vopsea. Tot un drac. Mintea să te ducă......... că dacă te duce mintea, te duce şi motorea. Că dacă nu.... o duci tu... de coarne. Nu e tocmai coucher sa insinuati ca nu ma duce mintea dar ma rog, insinuati ce doriti dvs ca nu ma deranjeaza. PS Urmatorul pas era sa bucsez cu conice din fier si sa pun prezoane de auto. Am renuntat insa la a reinventa ce era prost construit. Succesuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.