Aleko Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 pentru cei care s-au plictisit de Dnepr iata ce puteti cumpara, functioneaza pe baza de vodca: http://www.youtube.com/watch?v=NaaP7bQglcU...re=rec-HM-fresh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 un "zoom" cu tipul ce conduce tancul......putin murdar de la munca de zi cu zi... http://www.youtube.com/watch?v=zLDerwaXZDg...feature=related Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 doua!altfel nu discut , si un det de visinata! ..no bine, da mere si palinca ta, sa sti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 mai stie cineva Linkul in care erau atasete imagini si decrierea tehnica, a stari bujiiei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 (editat) mai stie cineva Linkul in care erau atasete imagini si decrierea tehnica, a stari bujiiei? am poza dar nu mai stiu link-ul cauta si tu "sparkplug diagnosis" Editat Noiembrie 15, 2008 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 am poza dar nu mai stiu link-ulcauta si tu "sparkplug diagnosis" sufici! multam fain! http://www.spark-plugs.co.uk/pages/technical/diagnosis.htm http://www.dansmc.com/Spark_Plugs/Spark_Plugs_catalog.html in momentul de fata am avut trei carburatoare in mana si pe motor. defapt 4 cu orginalele la care nu le-am facut poze... k65 care au fost date jos dupa primi 100km, m-am convins rapid cu consumul si tot ce tine de ele, apoi au venit doua carb de pe o honda CB500'92, incepator necunoscator m-am chinuit pina le-am dat de cap, flansele de prindere, da le-am facut si au mers si merg in continuare si azi. intre timp au mai aparut si doua K68 pekar Y -recent am luat din intimplare(am ajutat un prieten sa-i fac ciorsul si l-a convins sa treaca pe japane cu carburatia) carb de pe o honda CBR 900 FIREBLADE '94, COMPLICATE multe furtune, alimentare cu corp comun prin presare.... o zapaceala. acum va spun diferentele!k65 nu-l mai bag la discutie. K68 are jigler de consum 190 as zice prea mare si cel de relanti 55 , diametrul difuzorului pe partea de admisie e de 29 mm cb500'92 jigler consum 100 cu 65 cel de relanti, diametrul difuzorului pe partea de admisie 32mm cbr900'94 au si echilibrare de vacum intre carburatoare cu acces la camera membranelor, astea au 122.5 jiglorul de consum, relantiul nu e dat ,diametrul difuzorului pe partea de admisie 37mm, intra mult aer si se simte de-a binelea. surpriza mi-au facut cele de pe cbr de 900,senzatia e de nedescris, zboara sa fiu scurt! singurul lucru enervant e la pornire, socurile is anapoda... dupa mine castiga carburatorul care are difuzorul cel mai mare, cu cit mai mult aer cu atit va trage ,fugi mai bine, ce ma surprins e jiglorul de K68 care mi se pare destul de mare in comparatie cu celelate doua, consum mic spus de alti neconstat de mine. nu am apucat sa fac un drum lung cu cele de pe cbr900 sa aflu consumul,insa dupa experienta traita chiar nu ma intereseaza, jiglorul de exterior al consumului e sub carb pe partea de admisie o juma rotatie sau chiar o rotatie completa 360 in sens orar si trec pe adrenalina sau 360 in sens antiorar si trec pe economie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 ...k65 care au fost date jos dupa primi 100km, m-am convins rapid cu consumul....... doua carb de pe o honda CB500'92........au mai aparut si doua K68 pekar Y .............. carb de pe o honda CBR 900 FIREBLADE '94, COMPLICATE multe furtune, alimentare cu corp comun prin presare.... o zapaceala.......K68 are jigler de consum 190 ... de relanti 55 , diametrul difuzorului pe partea de admisie e de 29 mmcb500'92 jigler consum 100 cu 65 cel de relanti, diametrul difuzorului pe partea de admisie 32mm cbr900'94 au si echilibrare de vacum.....au 122.5 jiglorul de consum, relantiul nu e dat ,diametrul difuzorului de admisie 37mm...surpriza .. cele de pe cbr de 900............. Ar putea fi interesant ce scri tu aici(se pare ca ai ceva experienta), dar nu inteleg nimic, sari de la una la alta vorbesti mult si nu spui nimic! Respira adanc si ia-o usor! Scrie despre fiecare in parte: ce stie, ce nu stie, functionare etc., apoi vino cu concluzia ta. Poti scrie pe capitole(daca nu poti tot odata), iarna-i lunga, avem tot timpul sa citim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Ar putea fi interesant ce scri tu aici(se pare ca ai ceva experienta), dar nu inteleg nimic, sari de la una la alta vorbesti mult si nu spui nimic! Respira adanc si ia-o usor! Scrie despre fiecare in parte: ce stie, ce nu stie, functionare etc., apoi vino cu concluzia ta. Poti scrie pe capitole(daca nu poti tot odata), iarna-i lunga, avem tot timpul sa citim. da cu intrebari dupa mine, sa stiu unde sa bat campi! cap.1 carb K65 consum mare si cind zic mare e mare 10-11 a sutade km porniri enervant de greoaie, plecari cu bilbaieli, chicoeteli ,un pic de neatentie,decese dupa decese la motor la drum intins nui reprosez nimic,mi-a fost dat sa vad pe km-traj 120, catre 120 kinuit tinut constant pe o portiune de 7-10km, fara voblaje,vibratii cu furca originala.... datele tehnice nu le mai tin minte legate de jiglor, diametru difuzor... cap.2 carb honda cb 500 cb500'92 jigler consum 100 cu 65 cel de relanti, diametrul difuzorului pe partea de admisie 32mm, filtru de aer 45 primeste mai mult aer ca predecesorul sau K65 porniri enervant de usoare si simple, cu picorul trag clapeta de soc, dar pe unu din ele celalat e permanet deschis,citeva pedale amorsare,contact si imediat i aud glasu, pleac in trimbinta de pe loc, nu a dat gres nici o data, mi se intimpla si plec si cu a doua , simt evident da nu decedeaza motorul, in mers de comporta bine atit oras cit si afara, consum bun 5-6 in functie de stilul de mers. cap.3 cbr900'94 au 122.5 jiglorul de consum, relantiul nu e dat ,diametrul difuzorului pe partea de admisie 37mm,filtru aer 56 intra mult aer si se simte bine.au o constructie mai complicata da-s mai usoare decit cele de cb500. urca prea iute in ture,mult mai iute si fata de de cb500, cipesc un pic din gaz si ma spariu . pornirea ramine inca greoiae nu am apucat sai dau de cap sa stricat vremea rau,consumul de asemenea necunoscut. concluzia! urmarind cele de mai sus cbr de 900 are diametru pentru filtru de aer cel mai mare, ceea ce face sa intre mai mult aer, aer mult exlozie puternica, ture multe obinute instantaneu,lucru dat si de jiglorul de 122 sarcina fata de cel de 100 la cb 500, insa nejustificat de cel de la k68(nu K65 nu mai tin minte datele) 190, cu un jiglor asa mare diferenta pe acelasi motor ar trebuii sa zboare nu o face insa din cauza difuzorului mic la admisie si la priza de aer. k68 le am, le-am pus, a fost intr-un moment cind a inceput sa decedeze aprinderea electronica, a si cedat, am pus alta cind erau si K68 montate,pleaca frumos de pe loc nu bilbaie , am dat o tura de "curte" frumos da nu magic, atit a fost testul cu K68, stiu mirajul japanelor si greu imi pot schimba parerea, poate la vara cind ma plictisec am sa testez cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Probabil K-65-urile ce le-ai avut tu au fost intr-o stare foarte proasta, dar descrierea facuta de tine nu se poate generaliza....am k65 pe motorul pe care l-am luat nu de mult si vreau sa te anunt ca pornirea e excelenta si pe vremea asta, 3 pedale de amorsare si una cu contactul pus si a pornit, la fel mergeau si cu aprinderea clasica, cat despre consum iarasi tind sa cred ca e cam exagerat, posibil tot uzura carburatoarelor sa fi facut treaba asta desi 10-11%imi pare foarte mult, chiar enorm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 eu am montat carb. de dacie se inecau rau prima data,nu simteau reglajele, scoteau nori de fum, asa ca am umblat la jiglere partea proasta e ca din greeala am ciupit o garnitura de cupru la un cilindru si acum tb sa fac rost de alta deci doar unul functioneaza acum, dar porneste si merge mult mai bine decat cel K65 nu curge niciunul macar o picatura pun poze cand asamblez bine si celalalt cilindru legat de twin spark nu se simte diferenta daca merge in 1 sau 2 bujii pe cil. (asta posibil sa se simta in mers) si volanta mea usurata se poate sa faca ceva probleme in relanti,adica se opreste motorul foarte repede daca nu e reglat bine totusi sper sa se rez. problema cand o sa mearga in 2 a si consum micut din cate vad eu ,dar cine stie...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 (editat) da cu intrebari dupa mine, sa stiu unde sa bat campi! ........ poate la vara cind ma plictisec am sa testez cum trebuie. 1. cb 500 include dispozitive de compensare, este evoluat si ca principiu, difuzor variabil, emulsioneaza benzina, pompa vacumatica de repriza, raspuns rapid etc. Iata ca are intradevar ceva avantaje, insa lucreaza mult mai bine pe motoare turate, unde aerul din admisie are continuitate, nu-i place aspiratia sacadata. Pornirea prompta se datoreaza in primul rand raportului de aer/benzina optim, apoi evident si aprinderii. Complex si necesita o buna cunoastere a principiului de functionare, pt reglare, altfel consumul va fii crescut. Probabil aceeasi situatie si pt cbr 900'94. Au performante crescute dar si consumul crescut. 2. Ai sa fim seriosi, K65 nu poate da un consum de 10-11%, decat daca este prost reglat. In oras este posibil un consum si mai mare functie si de conditiile de trafic. Admit totusi ca este un carburator deficitar( tehnologic mai primitiv, un pionier al noilor carburatoare). Carburator orizontal, doua trepte de lucru: mers in gol si sarcina, simplu si te invanta multa mecanica. Toate motoarele din vechea generatie, dupa pornirea la rece au nevoie de un timp de incalzire specificat si de catre producatori (chiar si la auto), inainte de pornirea de pe loc. La fel si k68. Asta arata superficialitate din partea ta si o necunoastere a modului de lucru a lor. Efectuarea reglajelor la ureche fara a sti ce faci, duce la consumuri mari, porniri grele la rece si insatisfactie. 3. as da cu intrebari dar inca nu cunosti toate detaliile, dupa ce faci testele de care spui, sigur va ploua cu intrebari din toate partile. ================== Eu am k68, carburatoare pe care le reglez de doua ori pe an, la schimbarea anotimpului. Nu trebuiesc reglate toata ziua asa cum spun altii, demarajul este foarte bun, consumul de asemeni(4,2-4,6% la drum si intre 6-8% in oras), viteza(am mai scris) ajunge lejer 140km/h, insa tinuta de drum a niprei nu permite o asemenea viteza,devine nesigura, incepe "dansul" pe sosea disconfortul. Pornirea intotdeauna la prima pedala, indiferent de anotimp sau cat a stat pe dreapta, cei ce-mi cunosc motorul stiu asta(sa nu crezi ca ma laud). Daca ambele modele de carburatoare sunt bine puse la punct, singura diferenta dintre ele ar fii repriza scurta, raspunsul foarte bun la accelerare(trecerea brusca la sarcina) deci demaraj mult mai bun. Totusi, daca vrei demaraj, plecari pe o roata, schimba motorul, nipra nu-i de performanta. Am scris aici despre carburatoarele originale de nipra:http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=36962&st=10&start=10 Editat Noiembrie 22, 2008 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 Eu am k68, carburatoare pe care le reglez de doua ori pe an, la schimbarea anotimpului. Nu trebuiesc reglate toata ziua asa cum spun altii, demarajul este foarte bun, consumul de asemeni(4,2-4,6% la drum si intre 6-8% in oras), viteza(am mai scris) ajunge lejer 140km/h, insa tinuta de drum a niprei nu permite o asemenea viteza,devine nesigura, incepe "dansul" pe sosea disconfortul. Pornirea intotdeauna la prima pedala, indiferent de anotimp sau cat a stat pe dreapta, cei ce-mi cunosc motorul stiu asta(sa nu crezi ca ma laud). ma bag si io am mai spus undeva ca daca mergi cu telescoapele spate pe 2 pers. iti sar dintii din gura incearca cu tel. pe o pers. si nu o sa mai ai probl niciodata, pe orice teren(asta daca ai si ulei in amortizoare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 ma bag si io...................... pe orice teren(asta daca ai si ulei in amortizoare) ..unde te bagi si tu? ca nu inteleg! Amortizoarele spate (cred ca la ele te referi cand spui "telescoape"), nu mai au sistemul de reglaj functional, si chiar daca ar merge nu s-ar modifica nimic la stabilitate, ele regland doar inaltimea. Voblajul la mine incepe cand depasesc 100 km/h si este datorat geometriei proaste a furcii fata si a rotii spate care are spitele slabe(filete nipluri sficuite, etc), probleme deja stiute. Rotile le voi rezolva in aceasta iarna, mai ramane unghiul furcii fata. Insa trebe stiut ca nipra, ural-ul, m-ul sau orice alt boxer nu au fost concepute pt viteza, pot merge mai bine sau mai rau dar niciodata ca o vitezana creata in acest scop. Faptul ca poti atinge o viteza mare, nu inseamna ca poti merge cu acea viteza, cand incepe voblajul eu dabea mai pot s-o stapanesc, face din ce in ce mai rau, opresti si tremuri tot, nu poti decat sa te bucuri ca ai avut noroc si ca nu te-ai intins pe sosea. Apropos: stie cineva calculul geometriei la moto? Candva, l-am vazut intr-un manual de specialitate, nu mai stiu unde, la vremea respectiva pentru mine, nu era de actualitate si nu l-am copiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 ..unde te bagi si tu? ca nu inteleg!Amortizoarele spate (cred ca la ele te referi cand spui "telescoape"), nu mai au sistemul de reglaj functional, si chiar daca ar merge nu s-ar modifica nimic la stabilitate, ele regland doar inaltimea. Voblajul la mine incepe cand depasesc 100 km/h si este datorat geometriei proaste a furcii fata si a rotii spate care are spitele slabe(filete nipluri sficuite, etc), probleme deja stiute. Rotile le voi rezolva in aceasta iarna, mai ramane unghiul furcii fata. Insa trebe stiut ca nipra, ural-ul, m-ul sau orice alt boxer nu au fost concepute pt viteza, pot merge mai bine sau mai rau dar niciodata ca o vitezana creata in acest scop. Faptul ca poti atinge o viteza mare, nu inseamna ca poti merge cu acea viteza, cand incepe voblajul eu dabea mai pot s-o stapanesc, face din ce in ce mai rau, opresti si tremuri tot, nu poti decat sa te bucuri ca ai avut noroc si ca nu te-ai intins pe sosea. Apropos: stie cineva calculul geometriei la moto? Candva, l-am vazut intr-un manual de specialitate, nu mai stiu unde, la vremea respectiva pentru mine, nu era de actualitate si nu l-am copiat. __UAMO_1.HTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 Ahaaa... maine ma inarmez cu o ruleta si un clinometru si ma apuc de treaba, sa vad ce-o iesi. M-mesc d-le, mai stam de vorba! Mai dau o cand ne-om vedea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 ..unde te bagi si tu? ca nu inteleg!Amortizoarele spate (cred ca la ele te referi cand spui "telescoape"), nu mai au sistemul de reglaj functional, si chiar daca ar merge nu s-ar modifica nimic la stabilitate, ele regland doar inaltimea. Voblajul la mine incepe cand depasesc 100 km/h si este datorat geometriei proaste a furcii fata si a rotii spate care are spitele slabe(filete nipluri sficuite, etc), probleme deja stiute. Rotile le voi rezolva in aceasta iarna, mai ramane unghiul furcii fata. Insa trebe stiut ca nipra, ural-ul, m-ul sau orice alt boxer nu au fost concepute pt viteza, pot merge mai bine sau mai rau dar niciodata ca o vitezana creata in acest scop. Faptul ca poti atinge o viteza mare, nu inseamna ca poti merge cu acea viteza, cand incepe voblajul eu dabea mai pot s-o stapanesc, face din ce in ce mai rau, opresti si tremuri tot, nu poti decat sa te bucuri ca ai avut noroc si ca nu te-ai intins pe sosea. Apropos: stie cineva calculul geometriei la moto? Candva, l-am vazut intr-un manual de specialitate, nu mai stiu unde, la vremea respectiva pentru mine, nu era de actualitate si nu l-am copiat. -suspensia spate prea tare actioneaza ca o parghie asupra furcii fata -adica daca bascula nu culiseaza suficient toata partea spate urmareste drumul (rigid, fara culisare), si pune o forta suplimentara pe furca fata, inversata, cu minus ung. de inclinatie al furcii -care este argumentatia ta legata de calcularea proasta a unghiului furcii fata? -sau cum crezi ca ruleaza o carenata cu semeringurile sparte si fara ulei? -setarile se fac de cand lumea, chiar nu intelegi ca tu sari in sus pentru ca ai suspensiile prea tari?(in primul rand) -si m-ul are alt unghi la furca(mai mic,pentru ca suspensia spate este f. rigida) , cat si alta garda la sol, se conduce diferit fata de nipru, deci cine a gandit-o pe asta cu unghiurile se pricepea mai bine ca noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 Ahaaa... maine ma inarmez cu o ruleta si un clinometru si ma apuc de treaba, sa vad ce-o iesi. M-mesc d-le, mai stam de vorba! Mai dau o cand ne-om vedea Nenea Cristi, baga pe spate amortizoare de japoneza (ceva cu greutate comparabila cu a niprei), fa o revizie completa a furcii ( care prin schimbarea bucshelor si a uleiului e ca noua), si vei avea o tinuta de drum f. buna pentru orice tip de drumuri.Eu am avut si jawa si kawasaki, dar doar cu nipra am capatat libertatea de a merge comod pe orice fel de drum si oricat de lung.Dar trebe schimbate amortizoarele spate. Ceva exemple recente: Pe semi-offroad, am mers cu o mana in timp ce filmam(si am filmat si 3min. continuu) si pot sa spun ca am luat si gropi destul de mari la peste 100km/h fara nici cea mai mica pierdere de stabilitate.NIPRA E O MOTORETA F.F. STABILA.Parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 corect, stabila si peste 100 km/h. Numai ca ai unghiul ala aiurea si cine stie daca se aliniaza rotile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 ...........-care este argumentatia ta legata de calcularea proasta a unghiului furcii fata? ............ -setarile se fac de cand lumea, chiar nu intelegi ca tu sari in sus pentru ca ai suspensiile prea tari?(in primul rand) ............. -am comparato cu alte motoare, axa rotii este cu 4 cm mai in fata -nu sar in sus, simt ineficienta unghiului de fuga. Nu inteleg de ce setari vorbesti, la ce te referi? -oscilatia de care am scris se datoreaza unui joc al rotii din spate -la celelalte puncte nu raspund, findca nu stiu, ar insemna sa bat campii ca tine, fara logica sau aregumente la ce afirmi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 corect, stabila si peste 100 km/h. Numai ca ai unghiul ala aiurea si cine stie daca se aliniaza rotile Touche' ! Rotile de nipra sint destul de ''nerotunde'' . Eu am folosit pe spate un cerc de ural si un butuc de nipru, iar pe fata o roata de japo inclusiv frana pe disc.Cauciucele sint chinezesti,scrie ural in ruseste si sunt mult mai moi ca cele rusesti. Cu roatele de nipru nu m-am incumetat sa trec de 90km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 (editat) puteai sa te incumeti, am avut la Uralul solo pe spate amortizoare cu arcul terminat, si permanent mergeam pe janta. Tarziu am descoperit ca pusa pe cricul central roata avea toate spitele slabite incat avea un joc de vreo 5 cm pe directie axiala si zornaia. Cu roata aia am mers la 160 pe ceas, sa zicem vreo 150. Boxerul rusesc e stabil. Cauciuce pe 18 rusesti, foarte bune. Stai linistit Valy ca am pus arcuri de Nipru tari si am centrat si roata spate. Editat Noiembrie 23, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 (editat) puteai sa te incumeti, am avut la Uralul solo pe spate amortizoare cu arcul terminat, si permanent mergeam pe janta. Tarziu am descoperit ca pusa pe cricul central roata avea toate spitele slabite incat avea un joc de vreo 5 cm pe directie axiala si zornaia. Cu roata aia am mers la 160 pe ceas, sa zicem vreo 150. Boxerul rusesc e stabil. Cauciuce pe 18 rusesti, foarte bune.Stai linistit Valy ca am pus arcuri de Nipru tari si am centrat si roata spate. De mers poate ca merge, dar nu merge '' cum trebe' '' ....Poate merge uralul asa repede...cu 150???Ca ma bate gandul sa-i iau un tovaras niprei Editat Noiembrie 23, 2008 de krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 daca nu mi-am dat seama , crezi ca eram intreg la cap sa merg cu viteza daca stiam. Merge 160, Uralul de 750. Viteza de croaziera e 100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 (editat) daca nu mi-am dat seama , crezi ca eram intreg la cap sa merg cu viteza daca stiam. Merge 160, Uralul de 750. Viteza de croaziera e 100. Deci nu-i nici o diferenta fata de nipra . Am crezut ca au motoare si cutii de viteza mai performante. Editat Noiembrie 23, 2008 de krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 (editat) Nenea Cristi, baga pe spate amortizoare de japoneza ..............................Parerea mea! amortizoarele spate nu au legatura cu ce-am scris eu, revizia furcii insa da. Pana in 100 km/h nici eu nu am probleme. Misto filmuletele! corect, stabila si peste 100 km/h. Numai ca ai unghiul ala aiurea si cine stie daca se aliniaza rotile rotile le-am verificat cu gabi si sunt aliniate. Are dreptate aleco, joc in spite! Touche' ! Rotile de nipra sint destul de ''nerotunde'' ...... Cu roatele de nipru nu m-am incumetat sa trec de 90km/h. am o roata buna cu janta dreapta si nesudata, voi incerca si cu ea, dupa ce-i schimb rulmentii si cauciucul. Am mai cumparat o motoreta de piese. Editat Noiembrie 23, 2008 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.