Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

Salutare, vreau si eu o idee sa pun un manson pe ghidonul stang.

Azi am incercat sa il bag fortat prin rasucire si cand eram aproape intrat a crapat mansonul pe toata lungimea lui.

Salut

 

Cu aer ai incercat? Baga mansonul cat poti (1-2cm),dupa care, cu pistolul sufli aer in manson in timp ce il impingi la locu lui.

La mine toata operatia a durat 1 minut.

 

Cu stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, se evapora. Confirm, asa am montat si eu mansoanele. Nu, nu gasesti ghidonul ruginit. Nu folosesti ulei pentru ca acesta nu se evapora, uleiul ramane si mansonul aluneca la nesfarsit. Mansonul are alt rol decat prezervativul...

 

 

Totusi, lipiciul n-ar fi bun. Pentru ca vei da afara cu greutate mansonul, cand va fi cazul. Am avut la Vespa mansoanele lipite cu un soi de prenadez si a fost extrem de grea operatiunea de a le scoate intregi. Aproape imposibila. Opinia mea: NU este nevoie de "lipici" si nici nu este indicat.

Cum am spus-o, nu e o parere personala, este cum se face in mod normal. Adica undeva pe extrema aialalta de la oloi. Si ambielajele se preseaza cu toate ca dupa aia e greu, pt ca trebuie depresate pt reparatie. Dar totusi se preseaza... Marea majoritate a mansoanelor contemporane se vor invarti daca nu sunt lipite. Alea mai old-school stau si fara lipici. SI pentru alea intr-adevar aerul comprimat e cel mai bun pretin, daca nu sunt gauri pe ghidon. Sau apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am reusit sa le bag in 5 minute,am folosit....rabdare si ...doi bucati flegmegroase de pi_sira. Acum da rateuri pe stanga cred ca am pus mansonu de pe dreapta! :stuck:

post-45125-0-11288100-1374309026_thumb.jpg

post-45125-0-53516300-1374309123_thumb.jpg

Editat de lantz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are careva idee cât costa un nipru nou, din fabrică în 1992. Îmi trebuie informația într-un dosar de daună totală...

Acu 2/3 ani era la kiev undeva la 3000/3500 euro, dar slabe sanse sa mai fie pe undeva prin magazin nipru nou acuma.

Cauta pe net la rusi sau ucraina poate gasesti asa ceva la vinzare prin magazin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niprul tău a ajuns daună totală, Andrei? Că parcă nu era aşa grav.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anul trecut in toamna era un ultim Nipru nou 8.157 la vanzare intr-un magazin de piese din Kiev pe la 2000 Euro?!.
Pentru ce tip de Nipru vrei sa sti pretul, aveam parca niste XL-uri de pe o versiunea anteriora a site-ului defunctei fabrici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Adrian, a ajuns daună totală... Din pretul ei de nouă se vor scădea 75-90%, suma rămasă reprezentând valoarea ei actuală. Din acești bani 25% este considerată epava iar 75% banii pe care asigurarea mi va da pentru a-mi repara fierul de unul singur...

 

Coane Alecule, îmi trebuie pretul ei din fabrică în 1992... e trecută in acte drept MT11, în fapt fiind 8.157. Furca ei e la tine, asta fiind una dintre deosebirile majore (era cea cu aripa pe roată), apoi, plasticele laterale, prinderea pe basculă diferită, capace ciulasă rotunde etc...

Editat de magic4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Cînd fierul ucrainesc se întîlneşte cu prostul romînesc....

 

6h4y.th.jpg

 

Acu', tre să înlocuiesc capacul cu totul... na hui...

 

Dar am proiectat să aşez acolo cămaşa interioară a unui rulment. Ca să nu mai am surprize de genul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-ai dat de s-a julit! Aduci aminte cand am dat 300 de pedale la nipru ala chopper? toata lumea radea ca ''de ce nu da frate cu simtire din pod?'' acum probabil intelegi ce si cum e cu inpins-apasat maneta demaror decat apasat-smucitdinpod. Schimbi capacul ala si nu ai probleme ,eventual schimbi si racul demaror.Vezi la canelurile alea cand tensionezi arcul manetei,in ce pozitie le bagi ca sa ai 'peda de sus' dar in acelasi timp sa nu agate.



Inca ceva Paulica. Sa nu scoti mecanismul de sincronizare a ambreiajului cu maneta schimbator viteze ca o sa-ti trebuiasca cand o sa te intorci acasa cu cablul de ambreiaj rupt.Spun asta ca stiu ca vrei sa circuli solo...sau in graba cum se zice. :oilleak:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Asta, cunoaştim, dar mulţămim di sfat.

 

Nacaz mare altul: de fapt din care a rezultat problemă de se vede: semilună nouă montată, uzată ca ciocolata.

 

Soluţie? luat semilună veche, încărcat dinţi la sudură, curăţit la flex şi, cît o ţine. Pahui znaiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

magic raspunsul s-ar putea sa-l afli de la baiatul asta de mai sus sau alt ialomitean cu Niprul luat de nou, Niprele au debarcat in 91-92 din garnituri de tren in Slobozia , Braila si Focsani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in 91 stiu ca era 23000 lei

si-a cumparat un politist vecin cu bunica-mea la tara. dicutam cu el si mi-a zis ca a vandut-o cu 23 milioane (lei vechi) atat cat a dat pe ea noua.

acum ce paritate o fi avut leul cu dolarul sau marca nu am habar ca sa iti faci o idee despre valoarea in banii de acum.

oricum incepuse devalorizarea rapida a leului in acea perioada. chiar sunt curios cat iese calculul la asigurari

bafta multa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Până la urmă nu știe nimeni ce preț avea un nipru nou în 1992? :blink:

Conform acestei facturi costa 250 000 lei ........ acum nu stiu daca si in acele vremuri se practica metoda de a se scrie o cifra mai mica in factura pentru a nu se plati impozit mare pe profit etc .

post-29942-0-53189500-1375077545_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesant : 920 cc dnepr

oare el nu are probleme cu supraincalzirea? hmm..

 

Acelaşi individ prezintă un Nipru (probabil cel cu motorul modificat) cu suspensii pneumatice pe spate! :P

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in 91 stiu ca era 23000 lei.....acum ce paritate o fi avut leul cu dolarul sau marca nu am habar...

In '91 cca 77.47 adica cca 296$

 

Conform acestei facturi costa 250 000 lei ........

In '93 cca 760 adica cca 328$

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In '91 cca 77.47 adica cca 296$

 

In '93 cca 760 adica cca 328$

 

Adică într-un dosar de daună totală mă voi aștepta la ~21$ despăgubiri :crack:

Hai să detaliez: M-a plesnit unu' în tim ce mergeam liniștit. Am făcut amiabilă și acum aștept ca asiguratorul lui (Omniasig) să decidă dacă mi-o repară în service sau mă despăgubește (din câte am înțeles asta ar fi cea mai mare probabilitate). Acum, deoarece fierul are peste 20 ani se scade uzura 90 de procente, Din ăia 10%, 25 de procente este considerată epava și mie îm revin restul de 75, adică bani de o pungă de semințe :lool: :shootingsmilie:

Editat de magic4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca ai lua ca pret de referinta un Ural nou (ai echivala drept motocicleta cu atas sau ceva de genul), nu ai iesii mai bine? Ma gandesc ca dintr-o 1000 de euro, daca ai lua 750 de euro, ar fi o chestie avantajoasa. Vezi daca iti accepta cei de la Omniasig chestia asta, sa dai ca pret costul unui Ural de acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...