eugen09 Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Salutare, vreau si eu o idee sa pun un manson pe ghidonul stang. Azi am incercat sa il bag fortat prin rasucire si cand eram aproape intrat a crapat mansonul pe toata lungimea lui. Salut Cu aer ai incercat? Baga mansonul cat poti (1-2cm),dupa care, cu pistolul sufli aer in manson in timp ce il impingi la locu lui. La mine toata operatia a durat 1 minut. Cu stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 Da, se evapora. Confirm, asa am montat si eu mansoanele. Nu, nu gasesti ghidonul ruginit. Nu folosesti ulei pentru ca acesta nu se evapora, uleiul ramane si mansonul aluneca la nesfarsit. Mansonul are alt rol decat prezervativul... Totusi, lipiciul n-ar fi bun. Pentru ca vei da afara cu greutate mansonul, cand va fi cazul. Am avut la Vespa mansoanele lipite cu un soi de prenadez si a fost extrem de grea operatiunea de a le scoate intregi. Aproape imposibila. Opinia mea: NU este nevoie de "lipici" si nici nu este indicat. Cum am spus-o, nu e o parere personala, este cum se face in mod normal. Adica undeva pe extrema aialalta de la oloi. Si ambielajele se preseaza cu toate ca dupa aia e greu, pt ca trebuie depresate pt reparatie. Dar totusi se preseaza... Marea majoritate a mansoanelor contemporane se vor invarti daca nu sunt lipite. Alea mai old-school stau si fara lipici. SI pentru alea intr-adevar aerul comprimat e cel mai bun pretin, daca nu sunt gauri pe ghidon. Sau apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 (editat) Io am reusit sa le bag in 5 minute,am folosit....rabdare si ...doi bucati flegmegroase de pi_sira. Acum da rateuri pe stanga cred ca am pus mansonu de pe dreapta! Editat Iulie 20, 2013 de lantz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Am reusit cu apa in mai putin de 1 min, doar cel din stanga ca dreptul e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Are careva idee cât costa un nipru nou, din fabrică în 1992. Îmi trebuie informația într-un dosar de daună totală... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Are careva idee cât costa un nipru nou, din fabrică în 1992. Îmi trebuie informația într-un dosar de daună totală... Acu 2/3 ani era la kiev undeva la 3000/3500 euro, dar slabe sanse sa mai fie pe undeva prin magazin nipru nou acuma. Cauta pe net la rusi sau ucraina poate gasesti asa ceva la vinzare prin magazin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Niprul tău a ajuns daună totală, Andrei? Că parcă nu era aşa grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 anul trecut in toamna era un ultim Nipru nou 8.157 la vanzare intr-un magazin de piese din Kiev pe la 2000 Euro?!.Pentru ce tip de Nipru vrei sa sti pretul, aveam parca niste XL-uri de pe o versiunea anteriora a site-ului defunctei fabrici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 (editat) Da Adrian, a ajuns daună totală... Din pretul ei de nouă se vor scădea 75-90%, suma rămasă reprezentând valoarea ei actuală. Din acești bani 25% este considerată epava iar 75% banii pe care asigurarea mi va da pentru a-mi repara fierul de unul singur... Coane Alecule, îmi trebuie pretul ei din fabrică în 1992... e trecută in acte drept MT11, în fapt fiind 8.157. Furca ei e la tine, asta fiind una dintre deosebirile majore (era cea cu aripa pe roată), apoi, plasticele laterale, prinderea pe basculă diferită, capace ciulasă rotunde etc... Editat Iulie 24, 2013 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Cînd fierul ucrainesc se întîlneşte cu prostul romînesc.... Acu', tre să înlocuiesc capacul cu totul... na hui... Dar am proiectat să aşez acolo cămaşa interioară a unui rulment. Ca să nu mai am surprize de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 I-ai dat de s-a julit! Aduci aminte cand am dat 300 de pedale la nipru ala chopper? toata lumea radea ca ''de ce nu da frate cu simtire din pod?'' acum probabil intelegi ce si cum e cu inpins-apasat maneta demaror decat apasat-smucitdinpod. Schimbi capacul ala si nu ai probleme ,eventual schimbi si racul demaror.Vezi la canelurile alea cand tensionezi arcul manetei,in ce pozitie le bagi ca sa ai 'peda de sus' dar in acelasi timp sa nu agate. Inca ceva Paulica. Sa nu scoti mecanismul de sincronizare a ambreiajului cu maneta schimbator viteze ca o sa-ti trebuiasca cand o sa te intorci acasa cu cablul de ambreiaj rupt.Spun asta ca stiu ca vrei sa circuli solo...sau in graba cum se zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Asta, cunoaştim, dar mulţămim di sfat. Nacaz mare altul: de fapt din care a rezultat problemă de se vede: semilună nouă montată, uzată ca ciocolata. Soluţie? luat semilună veche, încărcat dinţi la sudură, curăţit la flex şi, cît o ţine. Pahui znaiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pseudo_rat2000 Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 saluut! se vinde dnepr mt11,aproape nou. am la ea si aparatorile de vint....sau cum se numesc.... aprinderea veche....se da fara baterieca nu e a mea. info la http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=529675&selpic=4&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 (editat) ceva interesant oare are ulei in carter? Editat Iulie 27, 2013 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Până la urmă nu știe nimeni ce preț avea un nipru nou în 1992? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 magic raspunsul s-ar putea sa-l afli de la baiatul asta de mai sus sau alt ialomitean cu Niprul luat de nou, Niprele au debarcat in 91-92 din garnituri de tren in Slobozia , Braila si Focsani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byker_boy Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 interesant : 920 cc dnepr oare el nu are probleme cu supraincalzirea? hmm.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 daca face si cutia de viteze cu rapoarte mai lungi..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 in 91 stiu ca era 23000 lei si-a cumparat un politist vecin cu bunica-mea la tara. dicutam cu el si mi-a zis ca a vandut-o cu 23 milioane (lei vechi) atat cat a dat pe ea noua. acum ce paritate o fi avut leul cu dolarul sau marca nu am habar ca sa iti faci o idee despre valoarea in banii de acum. oricum incepuse devalorizarea rapida a leului in acea perioada. chiar sunt curios cat iese calculul la asigurari bafta multa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Până la urmă nu știe nimeni ce preț avea un nipru nou în 1992? Conform acestei facturi costa 250 000 lei ........ acum nu stiu daca si in acele vremuri se practica metoda de a se scrie o cifra mai mica in factura pentru a nu se plati impozit mare pe profit etc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 interesant : 920 cc dnepr oare el nu are probleme cu supraincalzirea? hmm.. Acelaşi individ prezintă un Nipru (probabil cel cu motorul modificat) cu suspensii pneumatice pe spate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 in 91 stiu ca era 23000 lei.....acum ce paritate o fi avut leul cu dolarul sau marca nu am habar... In '91 cca 77.47 adica cca 296$ Conform acestei facturi costa 250 000 lei ........ In '93 cca 760 adica cca 328$ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 ..că e şi greu al dracului de făcut suspensiile alea pneumatice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) In '91 cca 77.47 adica cca 296$ In '93 cca 760 adica cca 328$ Adică într-un dosar de daună totală mă voi aștepta la ~21$ despăgubiri Hai să detaliez: M-a plesnit unu' în tim ce mergeam liniștit. Am făcut amiabilă și acum aștept ca asiguratorul lui (Omniasig) să decidă dacă mi-o repară în service sau mă despăgubește (din câte am înțeles asta ar fi cea mai mare probabilitate). Acum, deoarece fierul are peste 20 ani se scade uzura 90 de procente, Din ăia 10%, 25 de procente este considerată epava și mie îm revin restul de 75, adică bani de o pungă de semințe Editat Iulie 29, 2013 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Si daca ai lua ca pret de referinta un Ural nou (ai echivala drept motocicleta cu atas sau ceva de genul), nu ai iesii mai bine? Ma gandesc ca dintr-o 1000 de euro, daca ai lua 750 de euro, ar fi o chestie avantajoasa. Vezi daca iti accepta cei de la Omniasig chestia asta, sa dai ca pret costul unui Ural de acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.