Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

Cel putin la XT 1200 Z franarea baleiaza fata spate in proportii variabile intre 30 si 70%. ABS-ul nu trebuie si nu se poate decupla.Weekend-ul trecut am refacut testul cu coborarea pantei abrupte cu nisip, pietris si denivelari. Franeaza lin in orice conditii.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

Imi permit sa postez un link pentru anuntul de vanzare al GS-ului meu.

Mersi si sper sa faca cu ochiul cuiva. Este o bijuterie, dar nu am timp de ea.

Mihai

 

/index.php?/topic/682815-vand-bmw-f800gs/

 

In aceeasi ordine de idei, am la vanzare o pereche de ghete BMW GS PRO BOOTS, marimea 43.

Cumparate anul acesta la SMAEB, purtate doar o data. Au soseta separata cu gel.

PRET: 1100 RON sau cea mai apropiata oferta.

 

post-32650-0-12903000-1345610428_thumb.jpg

post-32650-0-65712000-1345610403_thumb.jpg

post-32650-0-84947800-1345610512_thumb.jpg

post-32650-0-90877800-1345610538_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat au costat proiectoarele?

 

Si cum se face instalarea? Trebuie taiat ceva pe la instalatia electrica sau trebuiesc gaurite carenele?

 

Multumesc

Salut!

Proiectoarele au fost 250Eur , de la TT. Instalarea este simpla, mai ales daca iti printezi COLOR instructiunile de pe site-ul lor. Cele din cutie sunt useless. Ai tot ce trebuie, inclusiv releu si buton waterproof. Nu se gaureste nimic. Parerea mea e ca nu ai nevoie de doua, unul este suficient. Se vand si separat. La jumatate de pret, dar primesti la fel toate accesoriile de montaj. Doua sunt deja prea mult, plus ca fiind doua, ai montate langa semnalizarile fata, le cam anuleaza ziua. Dar noaptea sunt foarte eficiente. Mai ales pe autostrada. Nu se taie nimic, se face doar un split la alimentarea fazei scurte, printr-un clips special, din set. Treaba se face in garaj, fara electricieni.

Mihai

post-32650-0-78114100-1345673915_thumb.jpg

post-32650-0-94598500-1345673946_thumb.jpg

post-32650-0-06286700-1345673994_thumb.jpg

post-32650-0-45607300-1345674026_thumb.jpg

post-32650-0-33853500-1345674074_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu s-ar putea monta proiectoarele mai sus langa parbriz sau mai jos la crashbar?

 

Suportul pentru setul de doua este o singura placa montata intre far si aripa fata. Acesta se poate intoarce si le poti monta mai jos, dar in felul asta sunt mai practice, pentru ca sunt protejate la cazaturi usoare de handgurads. Mi-a alunecat cricul o data pe iarba si am 'constatat' nici o zgarietura!:))

Problema cu montajul mai jos este ca noaptea, fascicolul de lumina circula pe o traiectorie care formeaza un unghi mai ascutit cu asfaltul, deci va creea un con de umbra mai adanc, cae poate ascunde gropi sau alte chestii de pe sosea. Fizica unu la unu. Incercati noaptea la masina cu priectoarele de ceata si va lamuriti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Constatand ca e super amorteala pe topicul asta pun 2 poze sa-l mai dezmortesc.. mai ales ca tocmai m-am intors si am primit 2 poze misto cu mobra mea facute evident de altcineva :

 

post-47250-0-38882800-1346934293_thumb.jpg post-47250-0-10600500-1346934296_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca ai mai postat: ceva de reprosat pt. Desierto? Consideri ca a meritat?

Ii vezi motoru dintr-o mie. Si arata muuult mai bine decat stock. Pe partea asta iti zic eu ca merita. Astept si eu cu interes opiniile "din spatele ghidonului" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:moto: frumos! unde?

 

Nu stiu daca ai mai postat: ceva de reprosat pt. Desierto? Consideri ca a meritat?

 

Pozele sunt facute in Caucaz. O sa scriu mai multe si evident si cu mai multe poze dar e ceva de lucru pentru un "ride report" care sa acopere toata tura asa ca mai dureaza.

 

Da am si de reprosat ...e al naibi de scump si daca nu stai doar pe aasfalt riscul sa-l spargi e destul de mare . Mie mi s-a si intamplat.

 

Dar dpdv al ceea ce face ...da a meritat.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar dpdv al ceea ce face ...da a meritat.

 

Asta este important, "restul e can-can" ;)

 

... daca nu stai doar pe aasfalt riscul sa-l spargi e destul de mare . Mie mi s-a si intamplat.

 

Cum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta este important, "restul e can-can" ;)

 

 

 

Cum?

 

Pai nush cum sa-ti explic asa ca sa fiu exact si la obiect dar mobrele care au obiceiul sa meraga in afara asfaltului vin la pachet cu un alt obicei nu la fel de dragut ...din cand in cand le apuca brusc si se tolanesc sa traga un pui de somn. Si astea inca sunt cele bune si civilizate pt ca am vazut un exemplar in aceasta tura care era asa de netrebnic incat il apuca datul peste cat de cate 2 ori fara nici un motiv.

 

Sau altfel exprimat in traducere libera "Tall bike short rider."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau altfel exprimat in traducere libera "Tall bike short rider."

 

Las-o mai jos... serios, o perioada eram de parere ca sa mergi fara sa ajungi confortabil jos e mai benefic, ca inveti mai mul, pui mai mult accent pe tehnica si alte alea... acum cred din ce in ce mai mult ca garda la sol e overrated in sensul de 2cm in plus, nu poti pe, treci pe langa ... confortul si lipsa de probleme in cazul in care chiar e nevoie sa pui piciorul jos e mult mai bun / buna... da, da... stiu ca mi-e usor sa vb... ajung cu calcaiele jos de pe orice motor... dar in general parca din ce am vazut e mai safe sa ajungi bine cu piciorul jos decat sa beneficiezi de o garda mare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Pai eu pe al meu F800gs am 3 prize. Una standard moto din aia mica si pe placa de la touratech am 2 pt ca am ales varianta cu 2 din alea 2 una standardul de masina. Referitor la intrebarea ta se poate fie sa o schimbi fie sa-ti mai pui una. O cumperi de la Kronau ca e "eftina" si cea mai complicata operatiune este sa dai o gaura perfect circulara si daca se poate si estetica. Ti-ar trebui un "burghiu in trepte "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ca tot vorbeati de prize curent, imi poate spune cineva, de unde iau un adaptor de la priza bricheta model BMW la modelul standard (identic cu cel de masina)?

Editat de Notka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alte variante:

 

La Touratech:
1 mic/mare (lasi/scoti partea rosie) = 1 mare + 1mic
http://shop.touratec...-accessory.html

sau 1 mic/mare = 2 mari
http://shop.touratec...socket-two.html

simplu: http://shop.touratec...cal-system.html

La Wunderlich: http://www.wunderlic...osen-_-Stecker/

Ai acolo tot ce vrei ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu am comandat niciodata de la Touratech sau Wunderlich. Livreaza in Romania?

 

 

Parca era un user de pe forum care aducea la comanda de la Wunderlich.

 

Pt. TT era userul MAE sau ai varianta prin Bavaria: http://www.bavaria-bmw-motorrad.ro/accesorii-touratech/

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...