Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ieri dimineata avand niste timp liber, amtrecut pe la AB si am facut cate o tura cu F800GS si noul R1200GS pe un traseu "cudetoate" (dn, viraje, pamant).

Din cat m-am plimbat eu cu motoreta am fost surprins de:

- se incapataneaza sa stea dreapta pe viraje - ciclistica f. diferita de F650 si R1200GS

- se infige binisor, dar ajunge rpd la 100 unde se termina distractia

- pe pamant merge cel mai frumos, se simte cel mai bine din cele 3.

 

In concluzie, am renuntat la idea de a imi lua 800GS. Poate 700 ...

Editat de NaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tind sa cred ca 800 pe care te-ai dat tu avea o problema. La mobra asta se poate schimba din 2 in 3 la 100.

De asemenea eu nu am constatat la al meu nici o problema in a-l culca pe viraje.

Din nou spre deosebire de tine, pe teren suspensia mi s-a parut proasta; dar de data asta nu prin comparatie cu alta mobra BMW, ci in valoare absoluta. E un fel de standard BMW cea mai proasta suspensie posibila; motiv pentru care sunt in proces de upgradare a furcii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F800 este primul motor pe care m-am dat (in afara de cel pe care am dat de permis care era de 125cc) si pot spune ca sta destul de bine in viraje. Asa cum zice si Eru, se culca perfect fara a pierde directia (acum depinde si cum abordezi viraju). Per total, eu zic ca e un motor reusit, ce-i adevarat nu m-am prea dat off road deocamdata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca mai curand centrul de greutate are ceva de spus aici si nu neaparat dimensiunea rotii fata. Se inclina pana taseaza marginea gumei si raman semne pe peretele lateral. Pot sa dovedesc. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu contest ca se inclina si F800GS mult. Incercati un sens giratoriu sau acelasi traseu virajat cu F650GS, F800GS si R1200GS si o sa vedeti ca F800GS este cel mai ... neplacut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrea sa isi acceosrizeze cineva viata la bord, vand o parte din accesoriile Touratech de pe motoreta:

"Instrument cover BMW F800GS / F650GS (Twin)" 30EUR sau o imprumut cui vrea sa isi manufactureze una asemanatoare.

De asemeni am mai dat jos de pe motoreta extensia de aripa din fata, "cockpit shield" si "anti-glare shield"

Daca vrea careva sa treaca de la sa normala la una inalta/custom, o schimb pe a mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

mergi si fa un test cu 1200 sau f700 sa vezi despre ce zic



Ma tot enerva un tzacanit la ghidon (sau undeva in partea din fatza). M-am uitat, m-am invartit si am zis sa strang reglajul rulmentiolo de la jug. Cand am vrut sa desfac surubul de la jug, am constatat ca era deja slab :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Salut,

 

Am cateva intrebari pentru posesorii de F800GS.

 

Pentru situatii de pana ce scule luati cu voi si unde le depozitati?

De obicei luati cu voi si camere(fata/spate) de rezerva?

Sculele si camerele ar incapea inghesuite pe sub sa?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cateva intrebari pentru posesorii de F800GS.

 

Pentru situatii de pana ce scule luati cu voi si unde le depozitati?

 

Accepti si de la non-posesori de F800? :)

 

Uite o solutie practica:

http://shop.touratech.com/bmw-engine-guard-tool-box-bmw-f650gs-twin-f700gs-f800gs-f800gs-adventure.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Accepti si de la non-posesori de F800? :)

 

Uite o solutie practica:

http://shop.touratech.com/bmw-engine-guard-tool-box-bmw-f650gs-twin-f700gs-f800gs-f800gs-adventure.html

 

aparent :) are nevoie de scut ca sa puna toolbox ala.. daca nu face iesiri care sa justifice scutul e ceva investitie doar pt scut si toolbox. referitor la toolbox-uri pe scut - ce pui in ele se va uda, va rugini, va putrezi... nu incape o camera + ceva tools + pompa in toolbox ala nici sa fi master in impachetat... mai mult de cateva chei, torx-uri, leviere etc nu prea ai ce face acolo...

 

la scule - realistic trebuie sa cam pui sculele absolut necesare pt mobra din dotare si sculele care te pricepi sa le folosesti - daca nu te pricepi sa le folosesti, o sa ai nevoie de altcineva sa le foloseasca ( sansele sunt ca daca nu sunt scule particulare - gen torx-uri ala se le si aiba ). daca se pune problema de camere tb adaugate leviere, pompa etc... peticele sunt o varianta de minimizat volumul dar anumite pene nu le repara nici un petec...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am intereseaza sa stiu care sunt sculele necesare pentru o pana la F800GS si daca in principiu incap sub sa sau tot timpul tb sa mergi cu trusa pe motor in geanta.

 

e interesanta ideea cu cutia de scule atasata de scut, dar nu prea-mi place cum arata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am cateva intrebari pentru posesorii de F800GS.

 

Pentru situatii de pana ce scule luati cu voi si unde le depozitati?

De obicei luati cu voi si camere(fata/spate) de rezerva?

Sculele si camerele ar incapea inghesuite pe sub sa?

 

Multumesc

 

Torx-uri, imbus-uri, cateva chei, inclusiv cea de 24 pentru desfacut roata spate, leviere,surubeltnita cu cap cruce si normal, epoxy, zipties, powertape.

Cele 2 camere, desi doar cea de 21 ar fi suficient si pompa.

Nici o sansa sa incapa sub sa. M-am tot gandit sa-i fac o toba falsa simetrica cu cea reala in care ar trebui sa incapa tot, dar e inca doar la stadiul de idee.

Era sa uit manete de ambreaj si frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era sa uit manete de ambreaj si frana.

 

n-ai handguards? :)

 

epoxy

 

man, omu nu cred ca vrea sa mearga in mongolia :)

 

zipties, powertape.

 

astea da.

 

Nici o sansa sa incapa sub sa. M-am tot gandit sa-i fac o toba falsa simetrica cu cea reala in care ar trebui sa incapa tot, dar e inca doar la stadiul de idee.

 

adica n-ai gasit locatia inca pt tubu' de la agrisupply?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima si ultima data cand mi s-a rupt o maneta de ambreaj si nu aveam de schimb, mi s-a intamplat pe langa Vidraru, si aveam handguards, asa am invatat sa schimb fara ambreaj si sa-mi calculez viteza a.i. sa nu opresc la semafor; dupa asta mi-am luat de rezerva.

 

Nu nu i-am gasit un loc tubului respectiv; nu un loc misto as avea cum sa improvizez ceva dar nu prea imi place. Il pastrez pt o alta mobra :unsure: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva de vanzare protectii de manere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima si ultima data cand mi s-a rupt o maneta de ambreaj si nu aveam de schimb, mi s-a intamplat pe langa Vidraru, si aveam handguards, asa am invatat sa schimb fara ambreaj si sa-mi calculez viteza a.i. sa nu opresc la semafor; dupa asta mi-am luat de rezerva.

 

Nu nu i-am gasit un loc tubului respectiv; nu un loc misto as avea cum sa improvizez ceva dar nu prea imi place. Il pastrez pt o alta mobra :unsure: .

 

un cleste din asta poate tine loc de leviere rupte sau scarite . si nici nu ocupa mult spatiu . bineinteles ca nu l-am avut la mine cand a fost nevoie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Torx-uri, imbus-uri, cateva chei, inclusiv cea de 24 pentru desfacut roata spate, leviere,surubeltnita cu cap cruce si normal, epoxy, zipties, powertape.

Cele 2 camere, desi doar cea de 21 ar fi suficient si pompa.

Nici o sansa sa incapa sub sa. M-am tot gandit sa-i fac o toba falsa simetrica cu cea reala in care ar trebui sa incapa tot, dar e inca doar la stadiul de idee.

Era sa uit manete de ambreaj si frana.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...