Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

priza 12V.

Se poate de incarcat bateria direct prin priza de 12V ?

se poate...

iei priza asta

https://www.louis.de/en/artikel/vehicle-euro-socket-12v-7-5a-130-cm-cable/10032919?list=57694975

iar cu ajutorul lor:

https://www.louis.de/en/artikel/charger-plug-f-procharg-not-for-procharger-xxl/10003741?list=57694871

https://www.louis.de/en/artikel/procharger-s-battery-charger/10004601?list=57694871

incarci bateria fara sa o vezi :)

exact astea le am si eu...

la priza iti mai da si o rezerva de capac, in caz ca se strica sau se rupe primul

iar dincolo de capac nu trece pic de apa...am probat eu...torentiala mers cu 100

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca este cineva interesat de navigatie buna, vedeti ca acum este oferta la Touratech: Garmin 390LM cu lifetime updates full Europa + consola TT metalica, care se incuie + kit de folosit in masina (suport si incarcator) 429€.

Costa mai putin decat un smartphone bunicel, n-ai treaba cu trafic de date, este mereu conectat la curent si nu mai faci improvizatii cu prize, de avantajele unui navigator dedicat moto fata de un smartphone nu mai are rost sa vorbim (vibratii, vizibilitate pe soare, impermeabilitate, accesibilitatea cu manusi, utilizarea usoara in mers etc etc).

 

http://shop.touratech.de/garmin-zumo-390-lm-bike-car-set-silver-with-lifetime-map-update.html

e si nu prea. in general astea dedicate in offroad nu fac 2 bani. Cat despre telefon, acum oricine are un smart pe care poti instala, functie de iesire, cam orice soft iti doresti.

Da, in schimb e o problema cu soarele si ecranul, insa pe sosea daca ai bt auzi in casca toate indiciile.

» Post actualizat in 25 Mar 2015 20:22

in plus cu un telefon si o carcasa serioasa mai faci si d-astea:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa astept expo pe 17 - acolo o sa fie si expo pentru biciclete si poate gasesc vreo solutie pentru protectie telefon care sa fie water proof.

O alternativa ar fi un tank bag cu buzunar pentru telefon sau ceva de gen :

post-70451-0-28956300-1427355304_thumb.jpg

post-70451-0-28956300-1427355304_thumb.jpg

Editat de ItsiBitsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea e practica varianta... orice la care butonezi sau te uiti ar trebui sa fie cat mai sus, spre unde te uiti in mod normal. dupa ce faci buf butonand si chiorandu-te la smartphone pus in buzunar de tankbag iti devine clar :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa astept expo pe 17 - acolo o sa fie si expo pentru biciclete si poate gasesc vreo solutie pentru protectie telefon care sa fie water proof.

O alternativa ar fi un tank bag cu buzunar pentru telefon sau ceva de gen :

uite ce am facut io

/index.php?/topic/678596-piele-piele-si-iar-piele-da-poate-si-tablarie/?p=3927347

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, in schimb e o problema cu soarele si ecranul, insa pe sosea daca ai bt auzi in casca toate indiciile.

 

Pentru un calator normal, Garmin este mai mult decat suficient, deci nu e vorba de alte softuri.

 

insa diferenta in utilizare este enorma dupa parerea mea, din toate punctele de vedere. Iar cea cu ecranul este esentiala, cel putin din trei puncte de vedere:

- in primul rand de siguranta, ca nu vezi bine, trebuie sa te holbezi acolo si deja nu mai esti atent la drum; cum a spus si @b374 mai sus... faci buf... sau cine stie ce accident.

- de utilizare - nu ai vazut bine ceva, ai ratat drumul... deci la ce ti-a folosit?

- de utilizare - este clar ca nu poate functiona touch screen-ul prea firesc (sau deloc) cu manusa, husa etc.

La toate astea mai adaugam si improvizatiile cu alimentarea, care pe ploaie probabil este si mai pretentioasa.

 

Apoi vine partea de confort: opresti sa pui benzina sau sa bei o cafea... incepi operatiunea de scoatere a telefonului: scoate-l din priza, scoate-l din suport, apoi din husa (ca nah, e telefon, ai nevoie de el); apoi operatiunea inversa la plecare, la care mai adaugi eventual repornirea softului, a rutei etc. In timp ce unul cu navi dedicat (si eventual incuiat in consola TT de mai sus) doar scoate cheia din contact si il doare la basca... iar cand porneste motorul navigarea continua de unde a ramas...

 

Este clar ca improvizatia cu telefonul este doar din ratiuni financiare, altfel nu are decat multe dezavantaje. Si totusi o navigatie buna deja nu mai costa mult raportat la cat costa motocicleta si cat de importanta este pentru cineva care calatoreste pe motocicleta.

 

Avand in vedere ca totusi aici nu este topic de GPS-uri, eu am vrut initial doar sa va atrag atentia la oferta TT care mi se pare destul de buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot porni moto fara toba ? Nu este contraindicat pornirea fara toba ?

La instalarea rack-ului am demontat toba si a aparaut o vibrarite neplacuta pe la 4000 de turatiii.

Vreau sa demontez rack-ul si toba - poate gasesc care din ele e cauza .

Editat de ItsiBitsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot porni moto fara toba ?

 

da

 

Nu este contraindicat pornirea fara toba ?

 

nu, dar vezi ca o sa urle ca toti dracii!

 

La instalarea rack-ului am demontat toba si a aparaut o vibrarite neplacuta pe la 4000 de turatiii.

Vreau sa demontez rack-ul si toba - poate gasesc care din ele e cauza .

 

n-o sa-ti dai seama la cum urla fara toba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nam ajuns la scos toba ca so vad ca urla ca a inceput sa zornaie motorul.

Dimineata pe la vreo 10 cind afara erau vreo 4-5 grade dupa ce pornesc motodul el produce un sunet de parca e masina de cusut.

Un fel de tsac, tsac, tsac.

Stringerea ambreajului nu schimba sunetul.

Inainte de a produce sunetul dat moto a fost dusa la Mototehnica unde Tiberiu ea schimba garnitura chiuloasa si ea reglat supapele.

 

Cautind pe advrider cauza am gasit asa ceva:

 

"This rattle, that lasts from 0-3 seconds is not a concern so long as it only hapens at startup and never at any other point. If conversely your bike makes this same sound at idle continuesly when the engine is hot, it's a sign of impending explosion.

The sound is from air in the timing chain tensioner. The air gets in as oil bleeds back through the oil filter check valve, or leaks through an internal gasket. The timing belt tensioner is damped by oil, and just like a brake circuit, functions poorly with air in it.

The oil filter check valve always leaks, but it leaks more as oil thins and fills with more particulate.

Also not all oil filters are equal, some bleed back quicker right from new.

If your start up death rattle seems long, change your oil and filter. If it shortens, don't worry about it.

The other major source of bleed back is a leaking gasket internal to the clutch cover. There is a torque spec AND sequence for the clutch cover. This is specd for a reason. Either a tech or owner not paying attention to the instructions for bolting on the clutch cover will increase the startup rattle AND reduce oil pressure to the rest of the motor as well as foam the oil."

 

Am observat ca zornaiala data aparuse odata sau de doua ori la pornire dar disparea dupa 1-2 secunde.

Acuma e continua - 20-30 secunde si nu dispare.


» Post actualizat in 02 Apr 2015 10:28

Nici nam ajuns la scos toba ca so vad ca urla ca a inceput sa zornaie motorul.

Dimineata pe la vreo 10 cind afara erau vreo 4-5 grade dupa ce pornesc motodul el produce un sunet de parca e masina de cusut.

Un fel de tsac, tsac, tsac.

Stringerea ambreajului nu schimba sunetul.

Inainte de a produce sunetul dat moto a fost dusa la Mototehnica unde Tiberiu ea schimba garnitura chiuloasa si ea reglat supapele.

 

Cautind pe advrider cauza am gasit asa ceva:

 

"This rattle, that lasts from 0-3 seconds is not a concern so long as it only hapens at startup and never at any other point. If conversely your bike makes this same sound at idle continuesly when the engine is hot, it's a sign of impending explosion.

The sound is from air in the timing chain tensioner. The air gets in as oil bleeds back through the oil filter check valve, or leaks through an internal gasket. The timing belt tensioner is damped by oil, and just like a brake circuit, functions poorly with air in it.

The oil filter check valve always leaks, but it leaks more as oil thins and fills with more particulate.

Also not all oil filters are equal, some bleed back quicker right from new.

If your start up death rattle seems long, change your oil and filter. If it shortens, don't worry about it.

The other major source of bleed back is a leaking gasket internal to the clutch cover. There is a torque spec AND sequence for the clutch cover. This is specd for a reason. Either a tech or owner not paying attention to the instructions for bolting on the clutch cover will increase the startup rattle AND reduce oil pressure to the rest of the motor as well as foam the oil."

 

Am observat ca zornaiala data aparuse odata sau de doua ori la pornire dar disparea dupa 1-2 secunde.

Acuma e continua - 20-30 secunde si nu dispare.

A luato Tiberiu iarasi la service.

Zice ca posibil sunt probleme cu intinzatorul lant distributie sau insasi lantul de distributie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe mine m-a pus pe ganduri zgomotul respectiv inca de la achizitie. Aceeasi poveste o secunda la pornire.

 

Tot pe advrider am aflat ca primul model de intinzator clantzanea pe perioade mai lungi si lumea il schimba din 20 30k km. Itsi, modelul tau fiind 2010 probabil ai modelul vechi de intinzator. Schimbarea acestuia o sa rezolve problema.

 

Din cate am inteles de la Tibi se schimba usor si nu e nici foarte scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari la toata lumea. De o luna am reusit si eu sa iau un f800. Sunt f incantat de el. Dupa ce am parcurs topicul asta m-am bucurat sa constat ca modelul nu prea face probleme. Eram putin ingrijorat deoarece a mea are 55000km si ma temeam sa nu fie cam obosita dar m-am mai linistit. Motocicleta e grozava dar, intradevar, parca asteptam mai mult de la suspensia fata. Am avut pana acum un an si un xt660z tenere din 2008 si zic eu ca amortiza mult mai bine pe offroad, chiar daca nu avea furca upside-down. In rest sunt f multumit. Mi se pare f nervoasa mai ales prin treptele inferioare dar incerc sa trag de gaz cat mai usor cand o scot din relanti. O sa ne imprietanim noi pana la urma... Am vazut ca unii dintre voi ati intrebat de un manual de service. Eu am gasit cu greu pe torrente o imagine iso si vad ca merge bine. E un CD pt aproape toata seria F. L-am urcat pe weetransfer si pun aici link-ul:

 

https://www.wetransfer.com/downloads/fcf379ad4e1650a9380775b990e21ede20150405102958/db5e271a71aef6466928597a88f030a920150405102958/a96daa

 

Sper sa tina vreo 2 saptamani, daca nu mai dati-mi mesaj pe privat si vi-l trimit.

Sa auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand crashbar OEM- BMW (engine protection bar), demontat de pe Adv-ul proaspat achizitionat.

Pret...la intelegere, 100 euro.

post-79922-0-56670700-1428253670_thumb.jpeg

post-79922-0-74880700-1428253895_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema cu intinzatorul lant de distributie.

La schimbat Tiberiu.

Cauza problemei a fost extem de stupida.

Cind am schimbat crashbar-urie SW Motech pe cele de la Heavy Duties nam tras atentie la lungimea suruburilor care prind crashbar-ul

de cadrul motocicletei la nivel de genunchi.

In partea stinga am pus un surub mai lung decit trebuia.

Si BRAVO BMW - intinzatorul e linga gaura de prindere a surubului in motor.

Surubul fiind prea lung a apasat pe intizator si la deplasat.

Acasa am schimbat surubul pe cel mai scurt din ambele kituri de crash-baruri.

Sper si asta sa nu fie prea lung.

Miine o scot la un test de vreo 500km - sper totul sa fie ok.

 

P.S. Pe viitor daca instalati crashbar-uri fara instructiune fiti atent la lungimea surubului din stinga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema cu intinzatorul lant de distributie.

La schimbat Tiberiu.

Cauza problemei a fost extem de stupida.

Cind am schimbat crashbar-urie SW Motech pe cele de la Heavy Duties nam tras atentie la lungimea suruburilor care prind crashbar-ul

de cadrul motocicletei la nivel de genunchi.

In partea stinga am pus un surub mai lung decit trebuia.

Si BRAVO BMW - intinzatorul e linga gaura de prindere a surubului in motor.

Surubul fiind prea lung a apasat pe intizator si la deplasat.

Acasa am schimbat surubul pe cel mai scurt din ambele kituri de crash-baruri.

Sper si asta sa nu fie prea lung.

Miine o scot la un test de vreo 500km - sper totul sa fie ok.

 

P.S. Pe viitor daca instalati crashbar-uri fara instructiune fiti atent la lungimea surubului din stinga.

Nasoala problema, in sensul ca si eu am inlocuit crash-ul de la touratech care se prindea de cadru printr-o bucsa impanata si am pus un suruboi care prinde in crash-bar atat cadrul cat si motorul. Faza e ca nu iti poti da seama de lungimea necesara a surubului, deoarece surubul respectiv e prins undeva in blocul motor - nu ai cum sa-i vezi limita maxima. Voi incerca sa rog un coleg de forum sa-mi produca acele bucsi impanate a.i. sa nu mai inlocuiesc suruburile originale.

La mine nu scoate acel sunet ciudat(care inteleg ca era de la intinzator), insa nu am fost impacat inca de la inceput cu inlocuirea acelor suruburi si uite ca nu trebuiesc inlocuite.....

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut.

Dupa ce am montat niste crashbar-uri pe moto mea aparut niste vibratii de frecventa inalta (ca un tremur) in toata motocicleta.

Crashbarurile la montare leam cam fortat. Nu am folosit distantierele ce au venit cu crashbarurile deoarece meau parut ca au diamentrul prea mic.

Am folosit pe cele de la crashbarurilre deja instalate care care aveau diametrul mai mare.

Nu e o problema de roti - vibratiile apar chear si cind moto e in neutru si o turez.

Daca pina la montare la turarea motocicletei "gidilitul" din scaun aparea pe la 5500 turatii, dupa montare deja pe la 3500 vibreaza

si cu cresterea turatiilor situatia devine tot mai rea si mai rea.

Deja pe la 5500 simt puternic vibratii si in sa, si in ghidon, si in scarite (chear si cu insetiile de cauciuc).

Daca are cineva un F800GS prin regiunea Bucuresti vas ruga sa ma contactati sa vad daca si alte moto au aceasta problema.

Vreau sa determin daca e problema la moto mea sau e o problema generica la F800GS.

Tiberiu imi zice ca e OK sa vibreze. Eu consider ca nui normal cum vibreaza ea.

Am facut vreo 100km inainte de montare si nu tin minte sa vibrat asa de tare.

As vrea sa vad alta moto ca sa fiu sigur ca am o problema si daca ma duc la un mecanic sii zic da motorul jos sa am cu ce argumenta.

Telefonul meu +0740876075, Dragos

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ar fi mai simplu sa dai crash-barul jos de tot, ca sa vezi daca intradevar de la el e problema? Eu sunt din Ilfov si am putea sa ne vedem pe undeva sa verifici la relanti, dar cel mai sigur fa-i o vizita lui Tibi si te lamureste el....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat jos crash-barul - na rezolvat problema.

Iam zis lui Tiberiu despre vibratie - el zice ca e OK sa vibreze asa.

Eu consider ca nui OK si din cite tin minte pina la montare nu vibra in halul asta.

Din aceasta cauza as dori sa vad alta motocicleta.

Am incercat sa iau de la test una de la BMW dar F800GS-ul lor de test curent se plimba prin tara pe la alte show-roomuri si

o sa fie disponibil abea la mijlocul lui iulie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cine imi da si mie 1 ora, 1 zi, o sa normala sa vad daca e mai OK decat ce am eu acum sau nu ?


» Post actualizat in 15 Jun 2015 08:01

p.s. O dau pe a mea modificata la schimb (de impresii)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-o pot imprumuta eu. Eu am si o sa custom, insa probabil o vei lasa pe a ta oricum la mine ca nu ai cum sa le iei cu tine pe ambele....da un pm pentru cand vrei sa vii s-o iei. Pot sa-ti spun ca eu sunt pro cea custom. Pe langa ca e mai comoda, nu se incinge de la motor precum cea originala. Am ramas surprins sa constat ca la cea stock dupa o scurta perioada frige realmente. Singurul dezavantaj la cea custum made e ca ma ridica cativa cm si deja sunt iesit din parbriz. A, si e rosie 😀

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A schimbat cineva oglinzile standard cu oglinzi rotunde la 800? Fiind poziționate mai sus, îmi par mai bine orientate, dar nu-mi dau seama foarte bine pe neîncercate...

La Dakar aveam oglinzi rotunde si îmi păreau ok, la 800 sunt oglinzile standard.

Editat de blorin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine imi da si mie 1 ora, 1 zi, o sa normala sa vad daca e mai OK decat ce am eu acum sau nu ?

» Post actualizat in 15 Jun 2015 08:01

p.s. O dau pe a mea modificata la schimb (de impresii)

Ti-o imprumut eu daca vrei. Eu merg acum cu alta asa ca poti sa vezi ce si cum.

Da-mi un PM si ne auzim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...