steph Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Carbon. Vezi pe leovince.com detalii si despre cealalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 (editat) Ieri dimineata avand niste timp liber, amtrecut pe la AB si am facut cate o tura cu F800GS si noul R1200GS pe un traseu "cudetoate" (dn, viraje, pamant). Din cat m-am plimbat eu cu motoreta am fost surprins de: - se incapataneaza sa stea dreapta pe viraje - ciclistica f. diferita de F650 si R1200GS - se infige binisor, dar ajunge rpd la 100 unde se termina distractia - pe pamant merge cel mai frumos, se simte cel mai bine din cele 3. In concluzie, am renuntat la idea de a imi lua 800GS. Poate 700 ... Editat Iunie 8, 2013 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Tind sa cred ca 800 pe care te-ai dat tu avea o problema. La mobra asta se poate schimba din 2 in 3 la 100. De asemenea eu nu am constatat la al meu nici o problema in a-l culca pe viraje. Din nou spre deosebire de tine, pe teren suspensia mi s-a parut proasta; dar de data asta nu prin comparatie cu alta mobra BMW, ci in valoare absoluta. E un fel de standard BMW cea mai proasta suspensie posibila; motiv pentru care sunt in proces de upgradare a furcii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giovanyady Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 F800 este primul motor pe care m-am dat (in afara de cel pe care am dat de permis care era de 125cc) si pot spune ca sta destul de bine in viraje. Asa cum zice si Eru, se culca perfect fara a pierde directia (acum depinde si cum abordezi viraju). Per total, eu zic ca e un motor reusit, ce-i adevarat nu m-am prea dat off road deocamdata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Comparativ, 1200GS se lasa singur pe viraje Nu ma asteptam sa fie diferenta de comportament asa mare intre 21" si 19". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Cred ca mai curand centrul de greutate are ceva de spus aici si nu neaparat dimensiunea rotii fata. Se inclina pana taseaza marginea gumei si raman semne pe peretele lateral. Pot sa dovedesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Nu contest ca se inclina si F800GS mult. Incercati un sens giratoriu sau acelasi traseu virajat cu F650GS, F800GS si R1200GS si o sa vedeti ca F800GS este cel mai ... neplacut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 In urma testelor, sustin si eu parerea lui NaeL. Pe de alta parte, stim ca avantajul 21" se vede pe off... undeva se face mereu un compromis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 (editat) ... Editat Iunie 12, 2013 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Daca vrea sa isi acceosrizeze cineva viata la bord, vand o parte din accesoriile Touratech de pe motoreta: "Instrument cover BMW F800GS / F650GS (Twin)" 30EUR sau o imprumut cui vrea sa isi manufactureze una asemanatoare. De asemeni am mai dat jos de pe motoreta extensia de aripa din fata, "cockpit shield" si "anti-glare shield" Daca vrea careva sa treaca de la sa normala la una inalta/custom, o schimb pe a mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Si revin. Se inclina si 800le, usor si destul. E drept, nu am mers cu roata de 19 pe fata. Doar 17 si 21. Nu am vazut mari diferente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 mergi si fa un test cu 1200 sau f700 sa vezi despre ce zic Ma tot enerva un tzacanit la ghidon (sau undeva in partea din fatza). M-am uitat, m-am invartit si am zis sa strang reglajul rulmentiolo de la jug. Cand am vrut sa desfac surubul de la jug, am constatat ca era deja slab Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iulie 8, 2013 Share Postat Iulie 8, 2013 In caz ca ati uitat - http://bmw-camp.myforum.ro/bmw-camp-4-vt7.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 Pentru eventualii posesori interesați: /index.php?/topic/701059-upgrade-suspensie-fata/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CA52 Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Salut, Am cateva intrebari pentru posesorii de F800GS. Pentru situatii de pana ce scule luati cu voi si unde le depozitati? De obicei luati cu voi si camere(fata/spate) de rezerva? Sculele si camerele ar incapea inghesuite pe sub sa? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Am cateva intrebari pentru posesorii de F800GS. Pentru situatii de pana ce scule luati cu voi si unde le depozitati? Accepti si de la non-posesori de F800? Uite o solutie practica: http://shop.touratech.com/bmw-engine-guard-tool-box-bmw-f650gs-twin-f700gs-f800gs-f800gs-adventure.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Accepti si de la non-posesori de F800? Uite o solutie practica: http://shop.touratech.com/bmw-engine-guard-tool-box-bmw-f650gs-twin-f700gs-f800gs-f800gs-adventure.html aparent are nevoie de scut ca sa puna toolbox ala.. daca nu face iesiri care sa justifice scutul e ceva investitie doar pt scut si toolbox. referitor la toolbox-uri pe scut - ce pui in ele se va uda, va rugini, va putrezi... nu incape o camera + ceva tools + pompa in toolbox ala nici sa fi master in impachetat... mai mult de cateva chei, torx-uri, leviere etc nu prea ai ce face acolo... la scule - realistic trebuie sa cam pui sculele absolut necesare pt mobra din dotare si sculele care te pricepi sa le folosesti - daca nu te pricepi sa le folosesti, o sa ai nevoie de altcineva sa le foloseasca ( sansele sunt ca daca nu sunt scule particulare - gen torx-uri ala se le si aiba ). daca se pune problema de camere tb adaugate leviere, pompa etc... peticele sunt o varianta de minimizat volumul dar anumite pene nu le repara nici un petec... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CA52 Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 am intereseaza sa stiu care sunt sculele necesare pentru o pana la F800GS si daca in principiu incap sub sa sau tot timpul tb sa mergi cu trusa pe motor in geanta. e interesanta ideea cu cutia de scule atasata de scut, dar nu prea-mi place cum arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Salut, Am cateva intrebari pentru posesorii de F800GS. Pentru situatii de pana ce scule luati cu voi si unde le depozitati? De obicei luati cu voi si camere(fata/spate) de rezerva? Sculele si camerele ar incapea inghesuite pe sub sa? Multumesc Torx-uri, imbus-uri, cateva chei, inclusiv cea de 24 pentru desfacut roata spate, leviere,surubeltnita cu cap cruce si normal, epoxy, zipties, powertape. Cele 2 camere, desi doar cea de 21 ar fi suficient si pompa. Nici o sansa sa incapa sub sa. M-am tot gandit sa-i fac o toba falsa simetrica cu cea reala in care ar trebui sa incapa tot, dar e inca doar la stadiul de idee. Era sa uit manete de ambreaj si frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Era sa uit manete de ambreaj si frana. n-ai handguards? epoxy man, omu nu cred ca vrea sa mearga in mongolia zipties, powertape. astea da. Nici o sansa sa incapa sub sa. M-am tot gandit sa-i fac o toba falsa simetrica cu cea reala in care ar trebui sa incapa tot, dar e inca doar la stadiul de idee. adica n-ai gasit locatia inca pt tubu' de la agrisupply? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Prima si ultima data cand mi s-a rupt o maneta de ambreaj si nu aveam de schimb, mi s-a intamplat pe langa Vidraru, si aveam handguards, asa am invatat sa schimb fara ambreaj si sa-mi calculez viteza a.i. sa nu opresc la semafor; dupa asta mi-am luat de rezerva. Nu nu i-am gasit un loc tubului respectiv; nu un loc misto as avea cum sa improvizez ceva dar nu prea imi place. Il pastrez pt o alta mobra . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Are cineva de vanzare protectii de manere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 adica de ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Prima si ultima data cand mi s-a rupt o maneta de ambreaj si nu aveam de schimb, mi s-a intamplat pe langa Vidraru, si aveam handguards, asa am invatat sa schimb fara ambreaj si sa-mi calculez viteza a.i. sa nu opresc la semafor; dupa asta mi-am luat de rezerva. Nu nu i-am gasit un loc tubului respectiv; nu un loc misto as avea cum sa improvizez ceva dar nu prea imi place. Il pastrez pt o alta mobra . un cleste din asta poate tine loc de leviere rupte sau scarite . si nici nu ocupa mult spatiu . bineinteles ca nu l-am avut la mine cand a fost nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CA52 Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Torx-uri, imbus-uri, cateva chei, inclusiv cea de 24 pentru desfacut roata spate, leviere,surubeltnita cu cap cruce si normal, epoxy, zipties, powertape. Cele 2 camere, desi doar cea de 21 ar fi suficient si pompa. Nici o sansa sa incapa sub sa. M-am tot gandit sa-i fac o toba falsa simetrica cu cea reala in care ar trebui sa incapa tot, dar e inca doar la stadiul de idee. Era sa uit manete de ambreaj si frana. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.