Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Esti foarte aproape de adevar.

 

* eu nu spun decat adevarul :)

 

si pentru ca imi doresc ca toata lumea sa fie fericita si sa aiba gaz in rezervor, va anunt ca Sageata (asa il chema pe GS...) a ajuns pe maini bune si pricepute. noul stapan sigur se va bucura de el mai mult decat am facut-o eu.

 

sa ne vedem cu bine, pe orice drum, domnilor! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uite asa trebuie sa ma mut la topicu asta de la monocilindru.

 

Deci ai dat mobra sa inteleg, si ti-ai luat bicilindra ? 650 sau 800 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu am luat-o pe a lu' cria

 

Felicitari. Sa o stapanesti sanatos si sa te poarte fara inceidente multi km.

Pe cealalta ai vandut-o ? Eram interesat pt fata mea ...dar nu a luat examenul. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cealalta este la vanzare.

Pai poti sa o iei inainte, sa o stimulezi, sa se mai antreneze pt examen :P

 

Topcaseul bmw vario, este acelasi pt F ca pt. r1200gs?

Nu, la 1200 este mai mare. Sistemul de prindere este totusi acelasi. Eu le-am avut pe amandoua. La fel de proaste si una si alta. Cumpara Givi mai bine.

 

Spor,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le-am avut pe amandoua. La fel de proaste si una si alta. Cumpara Givi mai bine.

 

Ce anume nu ti-a placut la ele?

Pe langa faptul ca se potrivesc foarte bine cu designul/tipul motocicletei (ceea ce nu prea e cazul cu Givi) si ca ai aceeasi cheie cu motocicleta, eu apreciez mult faptul ca sunt variabile si mi se par destul de robuste.

 

Tu ce probleme ai intampinat cu ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ambele au capacitate 25-35 litri.

Nu le mai ai? Eu am doar placa si mi-ar fi util un topcase in care sa intre rucsac cu laptop/casca.

In topcase-ul de 800 inghesuiam cu greu casca (Caberg flip-up) si agenda A4. Langa casca nu are cum sa-ti intre altceva mai mare. Cea de la 1200 a fost ceva mai incapatoare, dar tot mica. Probabil ca aia avea 35litri. Acum am un Givi de 52l in care intre usor doua casti, nu una si o agenda.

Nu stiu de unde iei tu cifrele si nu ma intereseaza. Eu iti spun doar ca ce am avut eu (sau ce mi-au dat ei la mobrele respective) era clar diferit. Ca scrie undeva altfel nu e treaba mea.

 

Spor.

 

Ce anume nu ti-a placut la ele?

Pe langa faptul ca se potrivesc foarte bine cu designul/tipul motocicletei (ceea ce nu prea e cazul cu Givi) si ca ai aceeasi cheie cu motocicleta, eu apreciez mult faptul ca sunt variabile si mi se par destul de robuste.

 

Tu ce probleme ai intampinat cu ele?

Am remarcat de multe ori atitudinea gratuit anti-bmw a lui Bogdan Harea. Nu te supara prea tare pe mine, dar tu cam esti negativul lui, desi sunt convins ca de la tine se vede altfel. Si spun asta in calitate de fost posesor de F650 (10.000km) si R1200Gs (27.000km) si actual posesor de F800Gs (20.000km). Poate stii ce locuri au vazut motarele respective.

La obiect: am folosit top-case bmw vreo 45.000km si side-case cam 10.000km. Concluzia mea? Sunt mici, grele, au sistemul de prindere slab la top-case(ale mele au capatat amandoua joc suparator, desi nu am fost in off-road cu ele). Sistemul de expandare se blocheaza daca nu il utilizezi un timp. Eu oricum nu-i vad rostul - in top-case-ul restrans nu mai intra casca - dar asta tine de obisnuinta fiecaruia. In plus, la prima cazatura de pe loc side-case-ul s-a rupt din balamaua de expandare. Sa mai spun ca au aerodinamica proasta, motiv pentru care creste consumul? Partea cu designul este discutabila - nu-mi displac, dar nici nu ma dau pe spate. Pe de alta parte, daca ma uitam la design nu-mi luam bmw. Nu este punctul lor forte.

 

Acum folosesc side-case Hepco&Becker Journey si top-case Givi de 52. Mai banal dar mult mai practic. Ma descurc cu doua chei in plus, nu atarna atat de tare. Am si Hepco&Becker Gobi, pentru ca asa am cumparat motorul de la Bogdan Stefan, dar nu le folosesc pentru ca sunt chiar mai putin practice decat cele bmw. Or fi ele indestructibile, dar eu nu am nevoie de calitatea asta a lor, pentru ca nu merg cu cutii in off. In plus tocmai am vazut una la care s-a rupt sistemul de prindere.

 

Spor.

 

Nu le mai ai? Eu am doar placa si mi-ar fi util un topcase in care sa intre rucsac cu laptop/casca.

Pardon - da, il mai am pe cel de la 800. Ti-l dau cu cea mai mare placere. Daca faci cinste cu un vin bun e al tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am remarcat de multe ori atitudinea gratuit anti-bmw a lui Bogdan Harea. Nu te supara prea tare pe mine, dar tu cam esti negativul lui, desi sunt convins ca de la tine se vede altfel.

Vrand nevrand am ajuns si bau-baul BMW-ului. :laugh: Am spus-o de multe ori si mai direct si pe ocolite, daca este ceva care sa ma enerveze, nu este BMW-ul in sine, in oricare din formele sale, ci atitudinea suficienta a catorva proprietari, Vlad fiind lider, care recita din prospecte si debiteaza reclame. Oricat ai iubi o marca putina obiectivitate si spirit critic nu strica la casa omului, iar cele scrise de tine arata ca desi-ti place BMW-ul, ti-ai pastrat echilibrul. Si sa nu uitam, ca daca, in ultimul timp, a inceput sa se miste ceva la AB, in niciun caz nu se datoreaza aplaudacilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In topcase-ul de 800 inghesuiam cu greu casca (Caberg flip-up) si agenda A4. Langa casca nu are cum sa-ti intre altceva mai mare. Cea de la 1200 a fost ceva mai incapatoare, dar tot mica. Probabil ca aia avea 35litri. Acum am un Givi de 52l in care intre usor doua casti, nu una si o agenda.

Nu stiu de unde iei tu cifrele si nu ma intereseaza. Eu iti spun doar ca ce am avut eu (sau ce mi-au dat ei la mobrele respective) era clar diferit. Ca scrie undeva altfel nu e treaba mea.

Prin catalogul de accesorii amandoua sunt prezentate ca avand 25l stranse sau 35l desfacute.

Mie imi e util un topcase pentru utilizare zilnica in care sa incapa casca daca ma opresc sau rucsacul cu laptop cand am casca pe cap :moto:

 

Pardon - da, il mai am pe cel de la 800. Ti-l dau cu cea mai mare placere. Daca faci cinste cu un vin bun e al tau.

You're the expert :friends: you name it.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin catalogul de accesorii amandoua sunt prezentate ca avand 25l stranse sau 35l desfacute.

You're the expert :friends: you name it.

Top-case-ul meu de la 1200 este la un prieten. Se poate face un test comparativ. Cat despre catalog: ala se mai schimba...

Cu privire la "schimb": pe PM.

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te supara prea tare pe mine, dar tu cam esti negativul lui, desi sunt convins ca de la tine se vede altfel. Si spun asta in calitate de fost posesor de F650 (10.000km) si R1200Gs (27.000km) si actual posesor de F800Gs

 

Nu-mi este total clar ce se vede de la mine altfel; poate te referi la servicii mai bune ale angajatilor BMW, garantie etc?

 

Oricum ar fi, eu nu ridic in slavi marca BMW in sine ci am laudat (sau mai bine zis recomandat) lucrurile, indiferent ca a fost vorba de motociclete, echipamente/accesorii sau diverse servicii, care mie mi s-au parut a fi bune sau cu care eu am avut experiente pozitive.

Si da, nu m-am dat inapoi de la a contrazice cu argumente tot felul de aberatii, rautati sau pur si simplu vorbe in necunostinta de cauza emise de diversi. Si mai e un lucru important: foarte multa lume judeca orice in primul rand prin prisma pretului, de aici plecand multe divergente de opinii. Poate unii apreciaza mai mult alte proprietati ale obiectului in discutie decat strict pretul.

Si din cauzele mai sus mentionate am ajuns sa fiu catalogat ceva gen "fanatic" BMW ceea ce ma lasa total indiferent. :smoke:

 

Ma rog, nu asta este tema aici; eu unul sunt la a treia moto BMW, la toate am avut cutiile originale si pana acum mi s-au parut foarte ok, nu am avut ce le reprosa. Si stiind ca tu ai experienta mai vasta cu cele de GS 800 si 1200 (utilizare ceva mai "hard") tocmai d-aia ma interesa parerea ta (pt. care iti multumesc. ;) ) ca sa stiu la ce ma pot astepta.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si sa nu uitam, ca daca, in ultimul timp, a inceput sa se miste ceva la AB, in niciun caz nu se datoreaza aplaudacilor.

Nu se misca nimic. La mine a durat trei zile sa-mi dea un deviz pentru far, cadru far, aripa fata si rulmenti roata spate. Dupa care am intrebat in alta parte si am gasit pana in 2/3 din pret. Asa, ca exemplu extrem - rulmentii m-ar fi costat cam 500lei cu tot cu montaj la AB si m-au costat 150lei la Profesoru.

 

Nu-mi este total clar ce se vede de la mine altfel; poate te referi la servicii mai bune ale angajatilor BMW, garantie etc?

Corect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se misca nimic. La mine a durat trei zile sa-mi dea un deviz pentru far, cadru far, aripa fata si rulmenti roata spate. Dupa care am intrebat in alta parte si am gasit pana in 2/3 din pret. Asa, ca exemplu extrem - rulmentii m-ar fi costat cam 500lei cu tot cu montaj la AB si m-au costat 150lei la Profesoru.

Scuze daca am generalizat parerile pozitive a 2 clienti recenti ai service-ului amintit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se misca nimic. La mine a durat trei zile sa-mi dea un deviz pentru far, cadru far, aripa fata si rulmenti roata spate. Dupa care am intrebat in alta parte si am gasit pana in 2/3 din pret. Asa, ca exemplu extrem - rulmentii m-ar fi costat cam 500lei cu tot cu montaj la AB si m-au costat 150lei la Profesoru.

 

 

Corect

 

am vazut si eu 800-le la AB in curte. cum ai spart farul? strada, off? piatra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut si eu 800-le la AB in curte. cum ai spart farul? strada, off? piatra?

hehe: scapat-o de pe pasarela de coborare de pe pasager la Periprava. Dunarea este foarte scazuta si de aceea scandura aia mai lata, care face legatura dintre pasarela legata de ponton (variabila cu nivelul apei) si cea legata de mal (fixa), era intr-o pozitie naspa. Eu m-am grabit, n-am rugat pe cineva sa ma tina un pic de spate... si am proptit-o cu farul de un montant al pasarelei, cu roata din fata atarnand sub pasarela. Daca nu era montantul se mai ducea vreo doi metrii mai jos, pe nisip. Oricum pasarela respectiva este prea ingusta pentru ghidonul meu - intr-un loc trebuie sa strecori extremitatile ghidonului pe rand. Un exemplu foarte elocvent de "graba strica treaba". Ma grabeam sa prind ultimele minute de lumina, sa nu fac tot drumul pana la Sulina pe intuneric.

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este cineva interesat de o sa joasa? La schimb cu o sa normala pentru cateva zile, 1 saptamana, de test. Apoi, daca toata lumea e fericita, chiar si de tot. :)

Editat de NaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

In speranta ca voi primi informatii mult mai folositoare decat de la vanzator am decis sa apelez la ajutorul vostru.

 

As dori sa stiu daca 800GS este cat de cat ok pentru un incepator al mersului pe motocicleta.( incepator in adevaratul sens al cuvantului/ nu m-am urcat decat pe scuter pana acum). Permis am, de 10 ani dar nu am fost interesat de motor pana acum 2 ani.

 

Este un motor de touring? E comfortabil si pentru pasager? As dori ca in vara urmatoare sa fac un tur al Europei.

 

Isi merita pretul? Am gasit un model din 2010 ce are 10.000 km la activ si costa 5800 euro (probabil negociabil). Inca e in garantie. Are sa comfort, abs, parbriz, incalzire in manete si computer de bord.

 

 

Multumesc frumos pentru timpul acordat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa o iau in ordine inversa:

- un 800gs din 2010 e ieftin la 5800 euro.

- nu l-as consider chiar un motor de touring 2up, dar se poate, mai ales cu saua comfort, desi mai bun ar fi un 1200gs :)

- daca esti ok cu inaltimea lui, de restu te descurci ca incepator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

In speranta ca voi primi informatii mult mai folositoare decat de la vanzator am decis sa apelez la ajutorul vostru.

 

As dori sa stiu daca 800GS este cat de cat ok pentru un incepator al mersului pe motocicleta.( incepator in adevaratul sens al cuvantului/ nu m-am urcat decat pe scuter pana acum). Permis am, de 10 ani dar nu am fost interesat de motor pana acum 2 ani.

 

Este un motor de touring? E comfortabil si pentru pasager? As dori ca in vara urmatoare sa fac un tur al Europei.

 

Isi merita pretul? Am gasit un model din 2010 ce are 10.000 km la activ si costa 5800 euro (probabil negociabil). Inca e in garantie. Are sa comfort, abs, parbriz, incalzire in manete si computer de bord.

 

 

Multumesc frumos pentru timpul acordat.

 

Salut.

 

La pretul ala cumpara-l maine ca azi e deja tarziu. Eu am dat 8000 pe unul din 2008 si cu 6000 km si cam cu aceleasi optionale.

Ca sa faci touring cu el s-ar putea sa ai nevoie de alt parbriz nu stiu ce ai vrut sa zici cand ai trecut parbrizul la optionale. Motorul asta are un parbriz din nastere dar e penibil.

Ca sa raspund si la restul intrebarilor. Pasagera nu s-a plans deci il consider confortabil.[eu nu am sa confort ci saua joasa pt ca sunt mic de inaltime].

Daca il consider potrivit pt un incepator ...as fi tentat sa spun nu. La mine e a doua mobra dupa un F 650 GS monocilindru. Trecerea de la 50 de cai la 85 nu a fost chiar usoara. La inceput mi se parea foarte nervoasa mobra dar sa fiu sincer m-am obisnuit foarte repede cu ea.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...