ali baba Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Am constatat si eu la 800 meu ca are o transpiratie de ulei pe la chiulasa pe undeva inteleg ca e problema generala dar in ce sens a fost deja rezolvata la motorul tau . Poti fi mai explicit ? Am fost azi la Automobile Bavaria. Mi s-a spus ca uleiul nu se pierde pe la garnitura de chiulasa ci la garnitura capacului culbutori. Cica ar fi o problema comuna, dar ca au schimbat tipul de garnitura de curand si acum se rezolva problema. Costa vreo 300lei piesa, la care se adauga manopera. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Am fost azi la Automobile Bavaria. Mi s-a spus ca uleiul nu se pierde pe la garnitura de chiulasa ci la garnitura capacului culbutori. Cica ar fi o problema comuna, dar ca au schimbat tipul de garnitura de curand si acum se rezolva problema. Costa vreo 300lei piesa, la care se adauga manopera. Spor. Garantie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Garantie? Nu. Ghinion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Sa inteleg de aici ca daca ti-ai permite un GS800 l-ai alege in locul Tenere-ului pe care il ai acum? DA, daca mi l-ar da cineva la schimb cu Tenere-ul, as vrea un F800...si l-as face asa cum mi-ar place mie... DAR, pina atunci motorul meu e cel mai bun, pentru ca e al meu... Stiu de ce ma tot intrebi...sfatul meu este sa-ti iei F800, dar daca nu ai bani, yamaha tenere e foarte buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Stiu de ce ma tot intrebi...sfatul meu este sa-ti iei F800, dar daca nu ai bani, yamaha tenere e foarte buna... Intre F650GS mono si XT660z nu-i mare diferenta. Intre F650GS mono si F800GS e diferenta de la cer la pamanat. Dar da, daca nu ai bani, a ta e cea mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 DA, daca mi l-ar da cineva la schimb cu Tenere-ul, as vrea un F800...si l-as face asa cum mi-ar place mie... DAR, pina atunci motorul meu e cel mai bun, pentru ca e al meu... Stiu de ce ma tot intrebi...sfatul meu este sa-ti iei F800, dar daca nu ai bani, yamaha tenere e foarte buna... Sa zicem ca-l ai ..cum ti-ar place sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Intre F650GS mono si XT660z nu-i mare diferenta. Ter inseli foarte tare. E mare diferente: cursa mai lunga la suspensii, garda mai mare la sol, roata de 21... S-a vazut clar in Maroc. Tenereului nu-i lipsesc decat cativa cai putere in plus (macar vreo 15-20) si ceva cuplu, sa nu fii nevoit sa-i schimbi pinionul stoc, sa traga lin si la viteze mici si sa mearga si un 140km/h de croaziera. In rest e foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Bogdane ai dreptate... Raul...daca as avea F800, i-as pune protectii: crashbar-uri, protectie la filtru de ulei si pe sub motor, arcuri progresive fata si spate, as cobori-o citva cm sa ajung mai bine cu picioarele, citva dinti in plus la pinionul pe spate, xenon pe faza scurta... Cam asta ar fi in mare...sigur ca poti face mai multe imbunatatiri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Ter inseli foarte tare. E mare diferente: cursa mai lunga la suspensii, garda mai mare la sol, roata de 21... S-a vazut clar in Maroc. Tenereului nu-i lipsesc decat cativa cai putere in plus (macar vreo 15-20) si ceva cuplu, sa nu fii nevoit sa-i schimbi pinionul stoc, sa traga lin si la viteze mici si sa mearga si un 140km/h de croaziera. In rest e foarte bun. Adica nu-i lipseste decat un motor twin modern de 600cc+, din ce zici tu acolo. Imi cer scuze, comparatia a fost oarecum contextuala: ma refer ca intre motorizarile F650GS (mono) si XT660z nu-i o diferenta prea mare (spre deloc). Iar intre Dakar (suspensii cu cursa lunga, roata 21) si 660z nu prea mai ai nici marea diferenta de suspensii de care zici tu. Imi mentin afirmatia anterioara, daca se ia in discutie F650GS Dakar, cum are Angi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Salut. Revin cu o problema pe care o am ala mobra si sunt curios daca mai exista vre un posesor de F800GS care s-a lovit de chestia asta . Computerul de bord nu imi arata corect autonomia. Mai precis chiar dupa ce am facut plinul nu imi arata mai mult de 245 km autonomie. Stiu ca la masina la calculul autonomiei computerul de bord ia in calcul si consumul anterior pe 1000 km daca imi aduc bine aminte , astfel incat mentionez ca am facut un drum de aprox 1000 km Bucuresti Cluj Bucuresti si de cate ori am alimentat aceeasi problema. In alta ordine de idei pt ca tot ma rugase cineva anterior sa imi exprim parerea despre mobra dupa primul drum mai lung pot spune urmatoarele . Una peste alta sunt multumit de mobra. Sunt insa cateva lucruri pt care daca as fi in pozitia de director general la BMW i-as da cu capul de coltul biroului pe responsabili pana cand as avea un birou fara colturi 1 Parbrizul la ce bun sa pui o bucata de plastic pe mobra care nu numai ca nu imbunatateste cu nimic performanta ci din contra o strica .In cazul meu am o galagie in casca de zici ca sunt langa un pichammer in permanenta. Devine muuult mai liniste daca ma ridic in scarite . 2 Din aceeasi familie cu parbrizul este si scutul [total inutil] 3 Rezervorul de lichid de frana de la frana fata . Total penibil cand eram in clasa a 5-a la atelier puteam sa gasesc o solutie tehnica mai buna decat au gasit astia de la BMW pt rezervorul ala care pe langa ca e foarte expus mai e si prost prins si flencane incontinuu pe ghidon. Altfel motorul trage bine consuma putin 4.4 dus 4.0 intors. Luminile mi se par mult mai bune decat cele stock de la precedentul F650Gs mono desi nu am mers inca noaptea cu el. Franele sunt de asemenea mult mai bune in special cea spate care se simte mult mai puternica decat la 650. Maneta de frana cu amorsari de rupere e o chestie geniala pe care am avut [ne]placerea sa o testez in urma unui eveniment pe drum. Ca o concluzie urmatoarea investitie [dupa crashbar-urile si suportii de sidecase-uri pt care am fost la Cluj la baietii de la HD pe care apropo ii recomand din toata inima]va fi un parbriz. Dupa ce am citit tot topicul de parbrize de pa advrider am ajuns la concluzia ca tre sa le dau iar o garla de bani alora de la Touratech pt ca Desierto 3 mi se pare de departe pe locul 1, 2, 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 ...[dupa crashbar-urile si suportii de sidecase-uri pt care am fost la Cluj la baietii de la HD pe care apropo ii recomand din toata inima] Cat ai dat pe crashbar-uri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Ti-ai transformat mobra intr-un Humvee pe doua roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Auzi mestere inainte sa te iei de mobra mea si sa o compari cu ceva asa de josnic ca un humvee, mai bine ai afla ce mobra[e] ai ....si dupa aia iesim la o bere sa-mi vezi mobra live si sa-ti dai cu parerea. Pana atunci poate mai apuc sa pun pe ea si altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Acum la modul serios: crashbar-urile par foarte solide. Problema e: cum sunt fixate? Daca sunt fixate prea 'ferm' de cadru, la o tranta risti sa deformezi insasi cadrul. Am observat ca cele de firma sunt concepute sa se indoaie ele la cazaturi. PS Ne intalnim, cum sa nu, dar eu vin fara mobra, ca sa beau berea linistit. Dar, daca iti vei monta si mitraliera pana atunci, ma mai gandesc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Mitraliera nu dar poate apuc sa-i pun rack-ul de bagaje pe care l-am comandat de la Moto Over Land sau niste handguard-uri. Asa ca info baietii de la HD mi s-au parut profesionisti si prinderile pe mobra sunt facute ok ba chiar undeva unde mai vroiam eu o bara ca sa rigidizeze mai bine crash-urile mi-au explicat ca daca ar pune bara acolo intr-adevar ar deveni mult mai rigid ansamblul dar un procent prea mare din forta de impact s-ar descarca intr-n singur surub prin in blocul motor ... astfel incat am renuntat la idee. Si da barele sunt concepute sa se deformeze ele nu cadrul . Mi-am luat de la ei si suport de coburi tot cu rol de crashbar-uri ...Ma gandeam sa imi iau si coburii dar mai astept pt ca vor sa scoata un model nou mult mai misto decat cel vechi ca idee seamana cu ce a facut lauramarginea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Ma gandeam sa imi iau si coburii dar mai astept pt ca vor sa scoata un model nou mult mai misto decat cel vechi ca idee seamana cu ce a facut lauramarginea. bun pont...nu stiam de asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Cat ai dat pe crashbar-uri? ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 de fel au preturi la crashbaruri intre 60 si 100 euro functie de complexitatea crashbarului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 (editat) ~80e, probabil. Deci sa fie 350-400ron. Am incredere in ce fac baietii, cum fac si cat cer. Editat Mai 13, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 (editat) @ CuCun coburii cei noi nu vor fi disponibili chiar curand insa nu ma deranjeaza prea tare intrucat oricum aveam de gand sa-mi iau niste soft-bag-uri de la Wolfman @Angi 70 euro Crashbar-urile si tot atat suporturile de side-case-uri. E cam spre limita superioara a preturilor pe care le percep baietii de la HD insa fiind un model nou pt ei, s-au chinuit ceva sa gaseasca solutia tehnica pt crashbaruri care nu sunt chiar simple ca la F650GS mono /Dakar [pentru care nu e necesar sa te duci cu mobra acolo] si avand in vedere ca in urma unui incident pe drum am ajuns destul de tarziu in Cluj, au muncit pana noaptea tarziu. Te bate gandul la un F800GS sau doar la crash-uri de la HD ? Editat Mai 13, 2011 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 (editat) Te bate gandul la un F800GS sau doar la crash-uri de la HD ? Momentan, la nici una. Eram curios de pret ca sa pot face o comparatie intre ceea ce fac baietii astia si alte produse de la Sw-motech, TT si altele. Fiarele tale par solide, dar, ca design, parca sunt cam din topor. Mi se par nejustificat de mari. Chiar asa, nu sunt grele? Nu ingreuneaza mult motoreta? Chiar daca sunt cam dublu la pret, spre ex astea de la Sw-motech parca sunt mai umane. -------------------- Daca te gandesti si la un scut, eu ti l-as recomanda p-asta de-l face bmw-u', sau macar ca model pentru baietii de la H-D. Mi se pare ok ca protectie dar si ca design. Sa stapanesti sanatos motoreta si sa ne mai povestesti despre plusurile dar mai ales despre minusurile modelului. Editat Mai 13, 2011 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 (editat) Momentan, la nici una. Eram curios de pret ca sa pot face o comparatie intre ceea ce fac baietii astia si alte produse de la Sw-motech, TT si altele. Fiarele tale par solide, dar, ca design, parca sunt cam din topor. Mi se par nejustificat de mari. Chiar asa, nu sunt grele? Nu ingreuneaza mult motoreta? Chiar daca sunt cam dublu la pret, spre ex astea de la Sw-motech parca sunt mai umane. Ca pret eu zic ca stau bine cel putin in comparatie cu TT in special daca iei in calcul si calitatea. Am avut pe F650GS mono crashbar-uri si engineguard-uri TT si am fost dezamagit de ele. Nu numai dpdv al performantei dar erau gresite din conceptie. Cum sa faci niste crash-uri aprox triunghiulare si sa nu le fixezi in cele 3 puncte si sa ai si pretentia de mare firma. Cand am vazut prin compartie pe Dakar-ul unui prieten crashbarurile de la HD am zis DA. In plus destul de recent de 1 mai respectivul prieten a luat o tranta cu Dakarul . 0[zero]damage la carene vopseaua usor julita pe crash-uri. Dar ca sa revin la F800-ul meu . Nu stiu cat sunt de grele pt ca nu le am inca . M-am dus acolo sa imi "ia masuri" si ce ai vazut in poze reprezinta doar varianta "insailata" fara sudurile finale si nevopsite. Intr-adevar adauga destul de mult "volum" mobrei insa daca vrei sa protejezi carenele [care sunt al naibii de scumpe] cat si radiatorul de dedesubt trebuie niste crash-uri inalte [spre deosebire de ceea ce ofera SW motech ca si multi altii] si de asemenea trebuie lasata o distanta maricica intre crash-uri si carene ca sa aiba loc sa se deformeze fara sa le sparga/preseze. Una peste alta mie imi plac destul de mult si probabil vopsite vor arata si mai bine . Ca idee eu m-am dus la ei cu niste poze de crash-uri facute de ADV Spec si ceea ce ai vazut in pozele mele este versiunea lor care e un pic mai din topor si mai inestetica dar mai solida, pt ca are o prindere in plus fata de ADV spec. In final pot zice ca mi se pare ok avand in vedere ca m-am dus la niste oameni care mi le fac custom dupa dorinta mea si cu tot suportul lor atat dpdv tehnic cat si ca experienta moto pt ca au muuuulti ani de motociclism. Editat Mai 13, 2011 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Daca te gandesti si la un scut, eu ti l-as recomanda p-asta de-l face bmw-u', sau macar ca model pentru baietii de la H-D. Mi se pare ok ca protectie dar si ca design. Sa stapanesti sanatos motoreta si sa ne mai povestesti despre plusurile dar mai ales despre minusurile modelului. Am avut pe F650GS mono crashbar-uri si engineguard-uri TT si am fost dezamagit de ele. Nu numai dpdv al performantei dar erau gresite din conceptie. Cum sa faci niste crash-uri aprox triunghiulare si sa nu le fixezi in cele 3 puncte si sa ai si pretentia de mare firma. Cand am vazut prin compartie pe Dakar-ul unui prieten crashbarurile de la HD am zis DA. In plus destul de recent de 1 mai respectivul prieten a luat o tranta cu Dakarul . 0[zero]damage la carene vopseaua usor julita pe crash-uri. Sunt de acord cu ceea ce spui despre fiarele de la TT pentru gs650. Dar, am gasit aici ( http://holan.pl/en/product/24/29/75/76/72/Crash_bars_for_BMW_F650GS_Dakar ) niste fiare care le imita pe cele de la TT doar ca sunt prinse in 3 locuri, asa cum este normal pentru modelul asta de fiare. Eu le-am luat p-astea si sunt foarte multumit. Destul de discrete si-si fac treaba foarte bine! Deasemenea, cele de la H-D pentru gs650 mi se par foarte mari si destul de urate. Vazand mai multe modele H-D, imi da senzatia ca baietii astia, in dorinta lor de a face lucruri rezistente, exagereaza cu putin cam mult material. Poate ma insel, dar asta e senzatia mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 (editat) Daca te gandesti si la un scut, eu ti l-as recomanda p-asta de-l face bmw-u', sau macar ca model pentru baietii de la H-D. Mi se pare ok ca protectie dar si ca design. Sa stapanesti sanatos motoreta si sa ne mai povestesti despre plusurile dar mai ales despre minusurile modelului. Sunt de acord cu ceea ce spui despre fiarele de la TT pentru gs650. Dar, am gasit aici ( http://holan.pl/en/product/24/29/75/76/72/Crash_bars_for_BMW_F650GS_Dakar ) niste fiare care le imita pe cele de la TT doar ca sunt prinse in 3 locuri, asa cum este normal pentru modelul asta de fiare. Eu le-am luat p-astea si sunt foarte multumit. Destul de discrete si-si fac treaba foarte bine! Deasemenea, cele de la H-D pentru gs650 mi se par foarte mari si destul de urate. Vazand mai multe modele H-D, imi da senzatia ca baietii astia, in dorinta lor de a face lucruri rezistente, exagereaza cu putin cam mult material. Poate ma insel, dar asta e senzatia mea. In privinta scutului mi se pare Ok ce fac baietii de la BMW [de fapt se pare ca e facut de touratech pt BMW scutul ala] insa am fost azi la BMW 8,5 mil scutul si 1,5 mil suruburile si ce mai trebuie pt a-l prinde Intr-adevar fiarele holan sunt mult mai ok decat cele TT insa nu mai stiu daca acolo unde sunt suruburile marcate cu sageata erau gauri pe cadru sau a trbuit gaurit suplimetar ceea ce mie nu prea mi-ar place. In schimb in a doua poza ti-am marcat cu sageata rosie locul unde e prins crash-ul HD ceea ce mie mi se pare de departe cea mai buna solutie intrucat ala e un punct foarte puternic al cadrului. Si nu in ultimul rand desi iti dau dreptate ca fiarele mele sunt mari si voluminoase cele de la Dakarul prietenului meu mi s-au parut super ok si din punctul asta de vedere. Editat Mai 13, 2011 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Intr-adevar fiarele holan sunt mult mai ok decat cele TT insa nu mai stiu daca acolo unde sunt suruburile marcate cu sageata erau gauri pe cadru sau a trbuit gaurit suplimetar ceea ce mie nu prea mi-ar place. Eu am fiarele astea si iti pot spune ca nu trebuie date gauri suplimentare in cadru. Prinderea din cadru se face in gaurile pentru suportul robinetului spring preload. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.