NaeL Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Variantele sunt 4: 1. Parbrizul original, mic, de F650GS - dar prefer sa merg cu casca deschisa prin oras... 2. Inaltare cu spoiler in sus - cred ca strica vizibilitatea 3. Deflector/comprimare gen MRA in fata parbrizului Touratech. (http://faq.f650.com/FAQs/Turbulence.htm) 4. Alt parbriz - investitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Original, parbrizul de F650GS nu este la fel cu cel de F800GS, este mai scund, deci "alta mancare de peste"; fiind mai jos, s-ar putea sa nu transimta turbulente deloc in casca. Stiu cum e cel de 800 si intr-adevar e cam nasol. Exact asta zic. Am avut si eu mobra la care am pus microparbriz, parbriz si ditai parbriz. Cel mai prost e ala intre Cu ala mini (cum are f650-twin din fabrica) probabil turbulentele sunt pe piept => casca trebuie sa reduca zgomotul de 'fundal'; implicit ai nevoie de o casca buna Cu ala ditai, tubulentele sunt undeva peste sau in spatele castii => poti merge la 90 la ora cu flip-up deschis si tigara in gura; implicit trebuie un parbriz inalt si bine gandit (=investitie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Deci daca ati deschis discutia despre parbrize ati deschis cutia pandorei. Nael daca vrei sa te documentezi citeste aici . Eu dupa ce am citit tot topicul asta am fost foarte frustrat. Cum aparea un parbriz de care ziceau 3 oameni ca e misto aprareau inca 2 care ziceau ca e naspa. Unul singur parea universal apreciat la vremea aia si pe ala mi l-am luat. Mi se pare bestial in continuare la 150 ~ 160 pot sa merg cu flip-ul deschis si nu e ridicat chiar la max [dar oricum eu sunt mai scund]. Dezavantajele respectivului parbriz sunt evidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albany2323 Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Salutare de la mare! Sincer, nu am stat sa citesc tot topicul, dar imi permit sa intreb acum, cu riscul de a redeschide o discutie mai veche: 1.Cineva a reusit sa elimine trancaneala aia nesuferita de pe furcile fata? fiecare gropita e insotita de loviturile alea penibile pentru o motoreta asa de scumpa, ce dracu? 2. E doar capra mea care sufera sau toate F800GS au in zona busonului de rez filtrul ala idiot care clancane? Am doar 10,000 km si nu stiu ce sa ii fac, dar dpdv al suspensiei, GS Dakar-ul fratelui meu e o limuzina. Am mers cu Yamaha inchiriate cu suspensii mai civilizate. Multumesc, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Si la mine face la fel. Si in plus e foarte moale furca. La orice franare mai violenta ma ingrop ca strutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shogard Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Si la mine face la fel. Si in plus e foarte moale furca. La orice franare mai violenta ma ingrop ca strutu Suspensii progresive Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 (editat) Deci tacanitu ala de la furca e normal? Sau o fi ceva stricat? La denivelarile prin care treceam cu 650gs mono si nu se auzea nimic, le "658" se aude un fel de tacanit/zdranganit. Editat Aprilie 14, 2012 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 La mine face de noua. Si vad ca si la voi. Deci asa fac toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 La mine face de noua. Si vad ca si la voi. Deci asa fac toate Cand mi-am luat mobra fiind SH m-am temut ca are ceva furca de face zgomotul ala dubios. M-am dus la AB si am strans frana la una noua in shouroom si m-am aruncat in furca si surpriza facea la fel. Fiind la interior fara zgomotele strazii am putut sa identific si mai bine zgomotul. Este de la discurile de frana ale rotii fata. Am cautat pe ADV si asa fac toate si se pare ca e normal cica sunt "floating discs" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Multzam, In cazul asta am eliminat o posibila problema. A mai ramas doar una. A zburat un "0" la spalatorie. Pe stanga am ramas cu F80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Multzam, In cazul asta am eliminat o posibila problema. A mai ramas doar una. A zburat un "0" la spalatorie. Pe stanga am ramas cu F80 Pai arf trebui sa stii ca sunt anumite zone de care nu trebuie sa te apropii cu jetul. 1 Bordul [e etans dar la ploaie si care nu bate direct cel putin nu la viteza ] daca bagi jet-ul in el sigur intra apa. 2 Lantul [nu am verificat chestia asta dar un bun amic de-al meu spune ca oringurile de la lant sunt umplute cu ulei pe int si daca bagi jet pe lant intra apa acolo si se phoote mult mai repede lantul] il stergi cu carpa si aventual cu un spray de curatat sau daca esti maniac iti iei perie. 3 "Actipildele" se duc de la jet. Pe fostele mele carene nu mai aveam asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) Multzam, In cazul asta am eliminat o posibila problema. A mai ramas doar una. A zburat un "0" la spalatorie. Pe stanga am ramas cu F80 ...sa nu-l mai duci la spalatorie ca daca iti cade un 0 si de pe dreapta ramai cu un scuter... acu macar ai 800 pe o parte, 80 pe ailalta, impartit la 2 macar sunt 440... Editat Aprilie 17, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Suspensii progresive Mai exact arcuri progresive Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Pai ... o sa evit spalatoriile atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Frate, aia e mobra care sa stea jegoasa, inca n-ai inteles... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Da ma, mi se tot spune. Io sunt d`ala care merge suvu' pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shogard Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Mai exact arcuri progresive Corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Este o varianta pentru oras. Pentru viteze mai mari ar merge un spoiler cred. Din ce am mai cautat, cred ca cel mai bun raport pret/rezultat ar fi sa montez un MRA X-creen peste parbrizul Touratech existent. Are cineva un asemenea spoiler? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEmil Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 (editat) Din ce am mai cautat, cred ca cel mai bun raport pret/rezultat ar fi sa montez un MRA X-creen peste parbrizul Touratech existent. Are cineva un asemenea spoiler? Uita-te putin si aici http://www.wunderlich.de/Shop/F650GS-Bj2008/Ergonomie-Komfort/Scheiben-Zubehoer/. Eu mi-am cumparat Ergo Screen GS Vario dar n-am facut inca un drum mai lung, sa pot spune cat de eficient este. Editat Aprilie 24, 2012 de EEmil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Nu imi inspira cine stie ce ... iar la pretul ala ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEmil Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 (editat) Din ce am mai cautat, cred ca cel mai bun raport pret/rezultat ar fi sa montez un MRA X-creen peste parbrizul Touratech existent. Are cineva un asemenea spoiler? Cauti ceva de genul asta http://www.twistedthrottle.com/trade/productview/4592/363/? Editat Aprilie 24, 2012 de EEmil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 cam asa ceva: http://www.twistedthrottle.com/imagecatalogue/imageview/16296/?RefererURL=/trade/productview/6777/888/ Astazi am reusit sa resetez si alerta de service (care imi tot spunea sa fac revizia) cu ajutorul baietilor de la http://www.diagnozabmw.ro/ De astazi au confirmat ca pot face diagnoza si reparatii identic natural, ca la bavaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 cam asa ceva: http://www.twistedthrottle.com/imagecatalogue/imageview/16296/?RefererURL=/trade/productview/6777/888/ Astazi am reusit sa resetez si alerta de service (care imi tot spunea sa fac revizia) cu ajutorul baietilor de la http://www.diagnozabmw.ro/ De astazi au confirmat ca pot face diagnoza si reparatii identic natural, ca la bavaria Cat te-a costat sa scapi de scrisul ala enervant? Subinteleg ca nu ti-ai mai facut revizia la Bavaria pana la urma ? De curiozitate unde , cat si ce ulei ai pus in ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Ulei am pus in curte Castrol Power 1 4t 10w-40 (39lei/l)+filtru ulei HIFLO si aer MAHLE = 193lei. Scrisul enervant nu m-a costat nimic, pentru ca am facut safteaua la cablul de moto. Se mai puteau face bleed la ABS, calibrare senzori presiune, si cam orice altceva legat de cele 5 calculatoare ale motoretei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Ulei am pus in curte Castrol Power 1 4t 10w-40 (39lei/l)+filtru ulei HIFLO si aer MAHLE = 193lei. Scrisul enervant nu m-a costat nimic, pentru ca am facut safteaua la cablul de moto. Se mai puteau face bleed la ABS, calibrare senzori presiune, si cam orice altceva legat de cele 5 calculatoare ale motoretei. Nu prea am inteles. Daca ma duc la ei sa scap de scrisul ala cat ma costa ? Bleed la ABS inseamna schimbarea integrala a lichidului de frana ? Ce e cu senzorii de presiune ca nu stiu nimic? Presiune la ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.